- Μηνύματα
- 574
- Reaction score
- 1.553
Εκτός συναγωνισμού επιλογών (λόγο κόστους και μόνο) αλλά άξιο αναφοράς (και κακοφωτογραφημένο επίσης)
Επόμενη επιλογή και πιθανόν το καλύτερο ηχείο κατά την πτωχήν μου κρίση στην έκθεση GoldenEar Five.
(Παίζω στοίχημα τους καφέδες ότι σε blind test δεν θα το ξεχώριζε κανείς από το seven αλλά... λέμε τώρα)
Τους σέβομαι σαν εταιρία και δεν έχω απογοητευτεί ποτέ με όσα προϊόντα έχουν βρεθεί "μπροστά" μου ο λόγος για
audio physic και τα MIDEX (Mα τί όνομα είναι αυτό. Εδώ κάτι δεν μου έκατσε στα "οδηγά" αλλά εδώ γινόταν του... εκείνου τελοσπάντων ο γάμος στα ενισχυτικά κόλλησες εσύ; Ε τι να κάνουμε παραξενιές.
(Σημείωση 2 αντίστοιχα θεωρώ ότι χώρος + ενίσχυση έθαψε και τα TAD)
Επιλογών συνέχεια άνευ φωτογραφήματος τα ΕLAC που όλοι ανάφεραν με μόνη επισήμανση ότι μπορούσαν εύκολα να είναι στημένα σαφώς καλύτερα.
Πάμε για mini διάλειμμα και ξεκατίνιασμα για έναν ενισχυτή που δεν μπόρεσα ποτέ να αποφασίσω αν τον θεωρώ άξιο αποκτήματος αν μου αρέσει το πως "ενισχύει" - "παίζει" (μια από τις πιο άκυρες χρήσεις λέξεως στο hifi) ή αν απλά τα αυτιά μου μου κάνουν πλάκα. Ο λόγος για τον κο CROFT.
Και εξηγούμε τον έχω βρει στο διάβα μου τέσσερις φορές και πάντα "με άρεσε". Διάβαζα εργαστηριακές μετρήσεις του και απλά τον ξεχνούσα. Και κάθε φορά το ίδιο βιολί ε αυτή ήταν όμως nock out πριν ανέβει στο ριγκ. Τα κτηνώδη Harbeth θέλουν ρεύματα και είναι πολύ συγκεκριμένης σχολής εδώ τον σφάξανε και αυτός με την σειρά του αυτά. Ίσως με τα μικρότερα monitor της εταιρείας να τα έβρισκε αλλά ο συνδυασμός με τα απλά ήταν λάθος.
(Σημείωση 3 Δεν μου αρέσουν οι λυχνίες! Δεν μου αρέσουν οι λυχνίες! Δεν μου αρέσουν οι λυχνίες! Ούτε σε ολοκληρωμένο ούτε σε υβριδικό ούτε στην προενίσχυση ούτε σε τελικό ούτε πουθενά. Μόνο σε αμπαζούρ και αν. Ουφ το είπα και ησύχασα).
Στα εκτός συναγωνισμού αλλά άξια λόγου και με το παραπάνω κατά πολύ ήδη αναφέρθηκαν και πήραν τα αντίστοιχα εύσημα "ουά" περισσεύω.
Επόμενη επιλογή και πιθανόν το καλύτερο ηχείο κατά την πτωχήν μου κρίση στην έκθεση GoldenEar Five.
(Παίζω στοίχημα τους καφέδες ότι σε blind test δεν θα το ξεχώριζε κανείς από το seven αλλά... λέμε τώρα)
Τους σέβομαι σαν εταιρία και δεν έχω απογοητευτεί ποτέ με όσα προϊόντα έχουν βρεθεί "μπροστά" μου ο λόγος για
audio physic και τα MIDEX (Mα τί όνομα είναι αυτό. Εδώ κάτι δεν μου έκατσε στα "οδηγά" αλλά εδώ γινόταν του... εκείνου τελοσπάντων ο γάμος στα ενισχυτικά κόλλησες εσύ; Ε τι να κάνουμε παραξενιές.
(Σημείωση 2 αντίστοιχα θεωρώ ότι χώρος + ενίσχυση έθαψε και τα TAD)
Επιλογών συνέχεια άνευ φωτογραφήματος τα ΕLAC που όλοι ανάφεραν με μόνη επισήμανση ότι μπορούσαν εύκολα να είναι στημένα σαφώς καλύτερα.
Πάμε για mini διάλειμμα και ξεκατίνιασμα για έναν ενισχυτή που δεν μπόρεσα ποτέ να αποφασίσω αν τον θεωρώ άξιο αποκτήματος αν μου αρέσει το πως "ενισχύει" - "παίζει" (μια από τις πιο άκυρες χρήσεις λέξεως στο hifi) ή αν απλά τα αυτιά μου μου κάνουν πλάκα. Ο λόγος για τον κο CROFT.
Και εξηγούμε τον έχω βρει στο διάβα μου τέσσερις φορές και πάντα "με άρεσε". Διάβαζα εργαστηριακές μετρήσεις του και απλά τον ξεχνούσα. Και κάθε φορά το ίδιο βιολί ε αυτή ήταν όμως nock out πριν ανέβει στο ριγκ. Τα κτηνώδη Harbeth θέλουν ρεύματα και είναι πολύ συγκεκριμένης σχολής εδώ τον σφάξανε και αυτός με την σειρά του αυτά. Ίσως με τα μικρότερα monitor της εταιρείας να τα έβρισκε αλλά ο συνδυασμός με τα απλά ήταν λάθος.
(Σημείωση 3 Δεν μου αρέσουν οι λυχνίες! Δεν μου αρέσουν οι λυχνίες! Δεν μου αρέσουν οι λυχνίες! Ούτε σε ολοκληρωμένο ούτε σε υβριδικό ούτε στην προενίσχυση ούτε σε τελικό ούτε πουθενά. Μόνο σε αμπαζούρ και αν. Ουφ το είπα και ησύχασα).
Στα εκτός συναγωνισμού αλλά άξια λόγου και με το παραπάνω κατά πολύ ήδη αναφέρθηκαν και πήραν τα αντίστοιχα εύσημα "ουά" περισσεύω.