- Μηνύματα
- 29.198
- Reaction score
- 85.836
Εγω το ακούω όλοΔεν είναι ωραίο. Άσε που δεν ακούμε ούτε το μισό.
Εγω το ακούω όλοΔεν είναι ωραίο. Άσε που δεν ακούμε ούτε το μισό.
Αυτοι μπορει να εχασαν αλλα καποιοι αλλοι κερδισαν.I fought the law and i won.Και εις ό,τι αφορά τους χαιεντάδες....they fought the law and the law won....
Μια ερώτηση: γιατί κάποιος να πάρει sub και όχι ηχεία με 12ιντσα ή 15ιντσα γούφερ ενσωματωμένα στο ηχείο (φέρνω παράδειγμα το ενεργό ATC 300 με 2 15-ιντσα ή στο εντελώς αντίθετο άκρο -τεχνολογίας/τιμής- το παθητικό Vega XLS-215 επίσης με 2 15-ιντσα).
Θα ήταν συζητήσιμο το ενδεχόμενο άμα ήταν ενεργά - και ακόμα καλύτερα,εντοιχισμένα.μπορεις να παρεις ενα 300αρι και να το εντοιχισεις
Τα ενεργά ATC 300 η 200 εννοώ!
...ή στο εντελώς αντίθετο άκρο -τεχνολογίας/τιμής- το παθητικό Vega XLS-215 επίσης με 2 15-ιντσα).
Παραβλέποντας το χρηματικό αντίτιμο,κοίτα λίγο και την προδιαγραφή των ενεργών 300 (του πλέον ιδεώδους δηλαδή δείγματος) :Γιατί όχι αυτά, χωρίς subwoofer;
Το ανωτέρω λινκ με τα δευτερογενή συμπεράσματα που εξάγονται γίνεται να εκληφθεί μονάχα ως υπόγεια...προτροπή για την προμήθεια ενεργών έναντι των παθητικών.
Bhutia Law 3 : ΄΄When shopping for consumer speakers,don't get trapped in a...consumer mentality΄΄Αυτοι μπορει να εχασαν αλλα καποιοι αλλοι κερδισαν.I fought the law and i won.
Τα ενεργά ATC 300 η 200 εννοώ! Γιατί όχι αυτά, χωρίς subwoofer;Θα ήταν συζητήσιμο το ενδεχόμενο άμα ήταν ενεργά - και ακόμα καλύτερα,εντοιχισμένα.
Διότι στην περίπτωση του παθητικού κροσόβερ - παραβλέποντας για λόγους απλοποίησης οποιονδήποτε άλλον παράγοντα - εισάγουμε ανεπιθύμητες μεταβλητές : αφενός μεν την επάρκεια οδήγησης (ποσά ισχύος και ωφέλιμος -συμπεριλαμβάνων παθητικά στοιχεία στην πορεία του σήματος- συντελεστής απόσβεσης) για να προέκυπταν απαραμόρφωτες στάθμες στη ζώνη της ΄΄ισχύος΄΄ (έως τα υποδεδειγμένα 320Hz ),αφετέρου δε εφόσον η αρχιτεκτονική του παθητικού setup δεν θα περιλάμβανε ξεχωριστούς ενισχυτές για τον εκάστοτε δρόμο η οδήγηση των γούφερ θα αποσπούσε υπέρογκα ποσά από την κοινή πίτα ισχύος,κατά τρόπον ώστε να στερούσε ακόμα και τα μικρότερα απαιτούμενα ποσά για όσα μεγάφωνα θα είχαν αναλάβει την ανώτερη ζώνη,εκείνη της επονομαζόμενης...΄΄αγνότητος΄΄.
Το ανωτέρω λινκ με τα δευτερογενή συμπεράσματα που εξάγονται γίνεται να εκληφθεί μονάχα ως υπόγεια...προτροπή για την προμήθεια ενεργών έναντι των παθητικών.
Bhutia Law 3 : ΄΄When shopping for consumer speakers,don't get trapped in a...consumer mentality΄΄
Γιατί αυτά ακούσαμε στο Athens mastering studio, εντοιχισμένα, σε σχετικά μικρό χώρο, μαζί με ένα ζευγάρι τερατωδών σαμπ της ATC, ομοίως εντοιχισμένο, και μας έφυγε κάθε ανάμνηση χαϊεντίλας, ανεπιστρεπτί.Τα ενεργά ATC 300 η 200 εννοώ! Γιατί όχι αυτά, χωρίς subwoofer;
Οποιο ηχείο και να πάρεις, θα παίξει καλύτερα αν πάρεις και δυο σαμπ (εννοείται σωστά ρυθμισμένα).Τα ενεργά ATC 300 η 200 εννοώ! Γιατί όχι αυτά, χωρίς subwoofer;
Η πανεύκολη λύση του εντοιχισμου, , και γενικότερα η καρδιοειδης επίτευξη είναι ένα ισχυρό παυσίπονο όχι το αντίδοτο του δηλητηρίου των στασιμων...μπορεις να παρεις ενα 300αρι και να το εντοιχισεις
Και όπως το διάβαζα, πριν καν φτάσω στο τέλος της φράσης,O @musicfanatic είναι γιατρός, αλλά μένει μακρυά.
Για έλα στις γιορτές απο δω να πιούμε καμιά μπύρα και θα σε στρώσουμε μια χαρά
Κοίτα ακριβές γνώσεις δεν έχω.Επαναφερω ένα ποστ που δεν πηρα απαντηση
"""Το κάθε κομματι υποκειται σε διαφορετικο mastering εάν προοριζεται για audiophile βινυλιο, για cd, για ραδιοφωνο, για youtube κλπ κλπ ?
Στα master tapes υπαρχει το αυθεντικο κομματι πριν την επεξεργασια η υπαρχει η καλυτερη εκδοχή μετα την επεξεργασια ?
Την τελικη επιλογή στο mastering την εχει ο τεχνικος ηχου η ο μουσικος δημιουργος?
Υπαρχει καποιος με εμπειρια σε αυτά τα θεματα να δωσει απαντησεις? Τι γινεται σημερα όχι πριν 30 χρονια.
Δεν εχω δει ιδιαιτερες αναφορες ακομα και από τις εταιρειες κατασκευης ενεργων ηχειων στα υλικα κατασκευης των μεγάφωνων, στα υλικα της εσωτερικης κατασκευης των ηχειων ακομα και στα διαφορετικα υλικα κατασκευης της καμπινας κλπ κλπ (στα παθητικα γινονται αφιερωματα σε αυτους τους τομεις). Σε αντιθεση με τα παθητικα ηχεια αυτά παιζουν λιγοτερο σημαντικο ρολο στα ενεργα? """"
Πολλοί μεγάλοι μαέστροι συμμετέχουν στο μαστερινκΕπαναφερω ένα ποστ που δεν πηρα απαντηση
"""Το κάθε κομματι υποκειται σε διαφορετικο mastering εάν προοριζεται για audiophile βινυλιο, για cd, για ραδιοφωνο, για youtube κλπ κλπ ?
Στα master tapes υπαρχει το αυθεντικο κομματι πριν την επεξεργασια η υπαρχει η καλυτερη εκδοχή μετα την επεξεργασια ?
Την τελικη επιλογή στο mastering την εχει ο τεχνικος ηχου η ο μουσικος δημιουργος?
Υπαρχει καποιος με εμπειρια σε αυτά τα θεματα να δωσει απαντησεις? Τι γινεται σημερα όχι πριν 30 χρονια.
Δεν εχω δει ιδιαιτερες αναφορες ακομα και από τις εταιρειες κατασκευης ενεργων ηχειων στα υλικα κατασκευης των μεγάφωνων, στα υλικα της εσωτερικης κατασκευης των ηχειων ακομα και στα διαφορετικα υλικα κατασκευης της καμπινας κλπ κλπ (στα παθητικα γινονται αφιερωματα σε αυτους τους τομεις). Σε αντιθεση με τα παθητικα ηχεια αυτά παιζουν λιγοτερο σημαντικο ρολο στα ενεργα? """"
https://www.avsite.gr/forum/threads/mastering.93129/Επαναφερω ένα ποστ που δεν πηρα απαντηση
"""Το κάθε κομματι υποκειται σε διαφορετικο mastering εάν προοριζεται για audiophile βινυλιο, για cd, για ραδιοφωνο, για youtube κλπ κλπ ?
Στα master tapes υπαρχει το αυθεντικο κομματι πριν την επεξεργασια η υπαρχει η καλυτερη εκδοχή μετα την επεξεργασια ?
Την τελικη επιλογή στο mastering την εχει ο τεχνικος ηχου η ο μουσικος δημιουργος?
Υπαρχει καποιος με εμπειρια σε αυτά τα θεματα να δωσει απαντησεις? Τι γινεται σημερα όχι πριν 30 χρονια.
Δεν εχω δει ιδιαιτερες αναφορες ακομα και από τις εταιρειες κατασκευης ενεργων ηχειων στα υλικα κατασκευης των μεγάφωνων, στα υλικα της εσωτερικης κατασκευης των ηχειων ακομα και στα διαφορετικα υλικα κατασκευης της καμπινας κλπ κλπ (στα παθητικα γινονται αφιερωματα σε αυτους τους τομεις). Σε αντιθεση με τα παθητικα ηχεια αυτά παιζουν λιγοτερο σημαντικο ρολο στα ενεργα? """"