Λόλα να μια Λάμπα,πάρτη κι ας καίει...τζάμπα

Μηνύματα
2.068
Reaction score
1.469
Δικαίωμα καθενός είναι να εγκλιματίζεται στο λάθος έστω και χωρίς να...εγκλωβίζεται σ'εκείνο.;)
Εχεις δίκιο

Αλλα με τον Δημήτρη συζητάμε ποιος λέει ψέμματα

:headbang:
 

A

AKARL

Guest
Η λάμπα είναι βρώσιμο προϊόν; :idk:
Όχι,πόσιμο.
Λυπάμαι, αγαπητέ Μπούτχια, αλλά κάνεις μεγάλο λάθος. Ο ημίθεος κσέρει τι λέει... :sneaky:

Βέβαια! Το λέει και το ανέκδοτο.
Εν τοιαύτη περιπτώσει το έτερο σημαντικό θεωρητικό/τεχνικό θέμα είναι εάν η βρώσις της λάμπας προϋποθέτει, αναγκαστικά, το ζβήσιμό της... :spiteful:
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.545
Reaction score
84.033
ποιο δεν ισχυει?
οτι ακουσα συστημα με μετρησεις σωστες και δεν μου αρεσε το πως ακουγοταν,εμενα και αλλων??
και επιμενεις οτι επειδη δεν τις εχω τις μετρησεις του και δεν σου τις στελνω με πμ αυτο δεν ισχυει?

μπορεις να πιστεψεις οτι κρινεις αλλα αυτο που γραφεις ειναι πως να το πω? ακυρο ισως?

πως θεωρεις δεδομενο οτι θα ειχα τις μετρησεις καποιου αλλου και μαλιστα θα στις εστελνα κιολας

τωρα γι τους υπολοιπους αναγνωστες εγω τους θεωρω ικανους να κρινουν μονοι τους και δεν χρειαζονται απο κανεναν μας καλεσματα ...

εισαι λαθος Δημητρη... :)
Κατ αρχήν, δεν πιστεύω πως γνωρίζεις να κρίνεις ποιες μετρήσεις ειναι τέλειες.

Πιστεύω πως είτε δεν συνέβη καν το γεγονός, είτε έχεις συνηθίσει το λάθος, είτε οι μετρήσεις δεν ηταν τέλειες.
Ξαναλέω, όταν επικαλούμαστε ενα εξωφρενικά απίθανο συμβάν, πχ ο ξάδερφος μου περπατάει στο νερό, πρέπει να είμαστε έτοιμοι για αμφισβήτηση.

Δεν υπάρχει περίπτωση σύστημα να μετράει τέλεια και να μην αρέσει στην συντριπτική πλειοψηφία των ακροατών. Αυτό εχει αποδειχθεί πειραματικά, με μεγάλο στατιστικό δείγμα και σε τυφλά τεστ επανειλλημένως.
[DOUBLEPOST=1546199443][/DOUBLEPOST]Υποσημείωση.
Στο σύστημα, περιλαμβάνεται και ο συγκεκριμένος χώρος και η τοποθέτηση.
 

Μηνύματα
131
Reaction score
165
Εύχομαι καλή χρονιά σε όλους πάντα με υγεία. Ελπίζω κάποιος φίλος πουέχει στήσει ένα σύστημα με ενεργά ,λίγα sub (έστω κι ένα), με φροντισμένο χώρο και άριστες έως πολύ καλές μετρήσεις , κάπου στην Αθήνα, να ανταλλάξουμε επισκέψεις και να κάνουμε ακροάση. Η φιλοξενία μου είναι δεδομένη καθώς και κορυφαία τεκίλα. Η ανταλλαγή εμπειριών μόνο καλό κάνει.
Και εννοείται πως σε ότι με αφορά μου είναι παντελώς αδιάφορο να αποδείξω σε κάποιον το οτιδήποτε.

Υ.γ. Πάρτε πικάπ και λάμπες.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.558
Reaction score
30.458
Θυμαμαι και εμένα και τους φίλους μου στο ξεκίνημα που πήγαινα για ακροάσεις στα μαγαζιά οι λάμπες είχαν το πιο ευχάριστο άκουσμα στα αυτιά μας. Μουσική με μια κιθάρα μια φωνή άντε ένα σαξόφωνο που και που και ένα μπάσο να κρατάει τέμπο.
Πολύ ωραίο άκουσμα.
Ξαναγράφω, αν δεν υπήρχε τεχνική πληροφόρηση και ανάγκη για μεγάλες στάθμες κάποιος που βάζει μουσική χαλαρά στο σπίτι του για να φτιάξει ατμόσφαιρα και να μιλάει με το σύντροφο του πίνοντας το ποτακι του μια χαρά ευχαριστημένος θα είναι με τη λάμπα.

Μην μπερδεύετε το τεχνικά σωστό με το τι γουστάρει ο καθένας. Ακόμα και αν αυτό που γουστάρει ο καθένας είναι τεχνικά λαθος δεν μπορούμε να το αγνοούμε ή να το βαπτίζουμε μύθο. Η ερώτηση άλλως τε ήταν γιατί ενώ υπάρχουν αυτές οι παραμορφώσεις υπάρχει αγοραστικό κοινό. Προφανώς αρέσουν!
Βγάζοντας έξω το θέμα ενίσχυσης, τώρα που υπάρχει η τεχνική πληροφόρηση αυτό που λένε τα παιδιά εδώ είναι ότι η αγορά ενός σοβαρού active speaker και ενός σοβαρού DAC είναι η σωστή κίνηση για να έχεις ότι ήχο θες, φτιάχνεις ότι θες, όποτε θες, χωρίς extra έξοδα, φτάνει να διαβάσεις. Δεν χρειάζονται αλλαγές μηχανημάτων και καλωδίων και και και, μέχρι να "ματσάρει" το θέμα ή να φτιάξεις αυτό που σου ακούγεται σωστά.

Και μην υποτιμάτε τη δύναμη της πίστης, και πως αυτή διαμορφώνεται από περιοδικά και λοιπούς χώρους "όντιοφιλ".
Βασικά εκεί είναι όλο το μυστικό, όλη η ουσία και όλη η μπίζνα.

σε αρκετούς αρέσει είτε αυτό που γαλουχηθήκαμε από τον περίγυρο να μας αρέσει
Πολύ σωστά. Και ο μόνος τρόπος να φύγεις από αυτό, αν θες βέβαια, ειναι η γνώση, η οποία κατά συντριπτική πλειοψηφία δεν υπάρχει σαν επιλογή επειδή φοβόμαστε ότι στο τέλος θα καταλάβουμε ότι όλες οι μέχρι τώρα επιλογές μας ήταν λάθος. Όχι μόνο στα του ήχου αλλά σε όλες τις πτυχές της ζωής.
Όσο πέρναγε ο καιρός και συνειδητοποιουσα πως οι γνώσεις μου πάνω στο τεχνολογικό κομμάτι του χόμπυ μου είναι επιπέδου παιδικού σταθμού, ούτε καν νηπιαγωγείου, τόσο περισσότερο αντιλαμβανομουν πως αυτοί οι τύποι, όπως και αρκετοί άλλοι στο σάιτ, κάτι έχουν να πουν και πως τελικά η αρνητική στάση που κρατούσα απέναντί τους, δεν είναι τίποτα περισσότερο από μια ασυνείδητη άμυνα προκειμένου να μην αποδεχτώ την ανεπάρκειά μου ως προς την κατανόηση και πρακτική εφαρμογή αυτών που γράφουν.
Παρεμπιπτόντως, για όσους συνεχίζουν να ενοχλούνται από το ότι ο μπουτχιας, ο αφτχιας, ο κογιας ή ο ζαπ μπορούν με δυο νούμερα ή τρεις τύπους φυσικής να τους γκρεμίζουν αυταπάτες χαιενδικου χαρακτήρα χτισμένες με ελάχιστο κόπο και πολύ χρήμα, υπάρχει και το ignore list.
Σωστός

Εμείς οι μη γνώστες ευχαριστούμε πάρα πολύ τους έχοντες τη γνώση, το χρόνο και τη διάθεση να μας μάθουν την επιστήμη πίσω απο το ήχο και την σωστή αναπαραγωγή αυτού.

Καλή χρονιά, με υγεία, και ακούστε ότι γουστάρετε και όπως γουστάρετε.

:drinks:
 
Last edited:

Μηνύματα
1.380
Reaction score
1.655
Κατ αρχήν, δεν πιστεύω πως γνωρίζεις να κρίνεις ποιες μετρήσεις ειναι τέλειες.

Πιστεύω πως είτε δεν συνέβη καν το γεγονός, είτε έχεις συνηθίσει το λάθος, είτε οι μετρήσεις δεν ηταν τέλειες.
Ξαναλέω, όταν επικαλούμαστε ενα εξωφρενικά απίθανο συμβάν, πχ ο ξάδερφος μου περπατάει στο νερό, πρέπει να είμαστε έτοιμοι για αμφισβήτηση.

Δεν υπάρχει περίπτωση σύστημα να μετράει τέλεια και να μην αρέσει στην συντριπτική πλειοψηφία των ακροατών. Αυτό εχει αποδειχθεί πειραματικά, με μεγάλο στατιστικό δείγμα και σε τυφλά τεστ επανειλλημένως.
[DOUBLEPOST=1546199443][/DOUBLEPOST]Υποσημείωση.
Στο σύστημα, περιλαμβάνεται και ο συγκεκριμένος χώρος και η τοποθέτηση.
2 θεματα με τις μετρησεις:

1) υποκειμενικο: σιγα τα ωα αν κατι ξεφευγει λιγο (και το λιγο, υποκειμενικο ειναι, το συστημα αυτι-εγκεφαλος ειναι πολυ προσαρμοστικο)

2) αντικειμενικο: τι και πως το μετραμε; Παραδειγμα, χαρακτηριστικα του ηχου που επηρρεαζουν την χωρικη πληροφορια και πες μου πως τα εχεις μετρησει στο συστημα σου (αντιγραφω):

Table 8.1 Spatial and timbral attributes important for the spatial impression in the reproduction of music

Attribute Description

Naturalness How similar to a natural (i.e., not reproduced through loudspeakers) listening experience the sound as a whole sounds.
Presence The experience of being in the same acoustical environment as the sound source, e.g., to be in the same room.
Preference If the sound as a whole pleases you. If you think the
sound as a whole sounds good. Low-frequency content The level of low frequencies (the bass register). Ensemble widthThe perceived width/broadness of the ensemble, from its left fank to its right fank.The angle occupied by the ensemble.The meaning of the ensemble is all of the individual sound sources considered together. Does not necessarily indicate the known size of the source, e.g., one knows the size of a string quartet in reality, but the task to assess is how wide the sound from the string quartet is perceived. Disregard sounds coming from the sound source’s environment, e.g., reverberation, and only assess the width of the sound source.
Individual source widthThe perceived width of an individual sound source (an instrument or a voice).The angle occupied by this source. Does not necessarily indicate the known size of such a source,e.g.,one knows the size of a piano in reality, but the task is to assess how wide the sound from the piano is perceived. Disregard sounds coming from the sound source’s environment, e.g., reverberation, and only assess the width of the sound source. Localization How easy it is to perceive a distinct location of the source—how easy it is to pinpoint the direction of the sound source.Its opposite is when the source’s position is hard to determine—a blurred position.
Source distanceThe perceived distance from the listener to the sound
source.
Source envelopment The extent to which the sound source envelops/ surrounds/exists around you.The feeling of being surrounded by the sound source. If several sound sources occur in the sound excerpt, assess the sound source perceived to be the most enveloping. Disregard sounds coming from the sound source’s environment, e.g., reverberation, and only assess the sound source.
Room width The width/angle occupied by the sounds coming from the sound source’s refections in the room (the reverberation). Disregard the direct sound from the sound source.
Room size In cases where you perceive a room/hall, this denotes the
relative size of that room.
Room sound levelThe level of sounds generated in the room as a result of the sound source’s action, e.g., reverberation, i.e., not extraneous disturbing sounds. Disregard the direct sound from the sound source.
Room envelopmentThe extent to which the sound coming from the sound source’s refections in the room (the reverberation) envelops/surrounds/exists around you, i.e., not the sound source itself.The feeling of being surrounded by the refected sound.

Source: After Theile, G., Multichannel natural music recording based on psychoacoustic principles, in Proceedings of Audio Engineering Society 19th International Conference, Schloss Elmau, Germany, May 2001.
 

D

deleted user 10898

Guest
Κανένα θέμα.
1) δεν ξεφεύγουν λίγο, άλλα αντί άλλων μετρανε το 90% των οικιακών συστημάτων.
2) τα έχει αναλύσει ΟΛΑ ο bhutia. Διαβαστε avsite.
[DOUBLEPOST=1546204720][/DOUBLEPOST]
υπαρχουν συστηματα με τελειες μετρησεις εδω και χαλια ηχο δια ζωσης
ομως δεν το λες στον αλλον γιατι δεν θες να τον στεναχωρησεις
Δεν υπάρχουν.
Τέλος.
 

Μηνύματα
2.068
Reaction score
1.469
Κατ αρχήν, δεν πιστεύω πως γνωρίζεις να κρίνεις ποιες μετρήσεις ειναι τέλειες.

Πιστεύω πως είτε δεν συνέβη καν το γεγονός, είτε έχεις συνηθίσει το λάθος, είτε οι μετρήσεις δεν ηταν τέλειες.
Ξαναλέω, όταν επικαλούμαστε ενα εξωφρενικά απίθανο συμβάν, πχ ο ξάδερφος μου περπατάει στο νερό, πρέπει να είμαστε έτοιμοι για αμφισβήτηση.

Δεν υπάρχει περίπτωση σύστημα να μετράει τέλεια και να μην αρέσει στην συντριπτική πλειοψηφία των ακροατών. Αυτό εχει αποδειχθεί πειραματικά, με μεγάλο στατιστικό δείγμα και σε τυφλά τεστ επανειλλημένως.
[DOUBLEPOST=1546199443][/DOUBLEPOST]Υποσημείωση.
Στο σύστημα, περιλαμβάνεται και ο συγκεκριμένος χώρος και η τοποθέτηση.
Το τι ξέρω εγω το γνωρίζω καλα εγω

Μετα

Δεν σου είπα πως ξερω ποιες ειναι οι σωστές μετρήσεις

Το αν εχει αποδειχθεί το οτιδήποτε πειραματικα δεν το ξέρω και είναι κάτι που λες εσυ

Το να αποκαλείς καποιον ψευτη επειδη είπε πως ακουσε σύστημα του οποίου οι μετρήσεις είναι καλές αλλα δεν του αρέσε

Και μάλιστα να εξεγειρεσαι
Ζητώντας οχι μονο τις μετρήσεις με πμ ενος ξενου συστήματος
Αλλα και άλλους μάρτυρες να το επιβεβαιωσουν οι οποίοι να μην είναι κουφοι και αλλα τέτοια γραφικα

ξεπερνάει ολα τα αλλα και μπαίνει στην σφαίρα του γελοίου

Εγω ασχετα απο τι μετρήσεις εχω είμαι άτομο νορμάλ έχουμε βρεθει μια φορά άλλωστε μια φορά
και θα σε παρακαλούσα να ζητήσεις συγνώμη για αυτό που υποννοησες
Οτι είμαι ψεύτης


:)
 

Μηνύματα
1.380
Reaction score
1.655
Κανένα θέμα.
1) δεν ξεφεύγουν λίγο, άλλα αντί άλλων μετρανε το 90% των οικιακών συστημάτων.
2) τα έχει αναλύσει ΟΛΑ ο bhutia. Διαβαστε avsite.
Πως οριζεις το αλλα αντι αλλων; Τι αποκλισεις και σε ποιες μετρησεις;

Ειναι δυσκολα τα θεματα της ακουστικης. Για παραδειγμα, οι καθηγηται του φορουμ ευαγγελιζονται το RT60. Για δες αυτο και υπεθεσε (αν δεν εχεις παει) πως ακουγεται το συστημα του Δημητριου:

8.7.4 envelopment

In the small home listening room, the natural reverberation often dies out quickly because the reverberation time is often as short as 0.4–0.5 s (Refs. [22–24] of Chapter 2). Additionally, the natural reverberation is masked by early refections so that it is perceived only weakly as a contribution to a pleasant feeling of ambience.
In a concert hall, however, as the initial auditory event caused by the direct sound and early refections fades out, the decay of the multitude of late refections will be heard as spacious reverberation. The late reverbera- tion in a good hall is diffuse so it has about the same intensity at all angles. The term envelopment (LEV) is used to describe the spaciousness effect of this type of diffuse sound feld.

Κι εδω: http://www.acousticfrontiers.com/understanding-small-room-reverberation-time-measurements/

Απο την παραπανω σελιδα:

Like most things in acoustics, however, things are not simple. Two rooms with identical single figure reverberation times can sound quite different depending on where the absorption is located. For example our showroom home theater has very little mid/high frequency absorption on the lateral surfaces but a lot on the ceiling and floor. That room will sound different to a room with a lot of absorption on the side walls and not much on the ceiling or floor.
 

Μηνύματα
2.068
Reaction score
1.469
Το τι ξέρω εγω το γνωρίζω καλα εγω

Μετα

Δεν σου είπα πως ξερω ποιες ειναι οι σωστές μετρήσεις

Το αν εχει αποδειχθεί το οτιδήποτε πειραματικα δεν το ξέρω και είναι κάτι που λες εσυ

Το να αποκαλείς καποιον ψευτη επειδη είπε πως ακουσε σύστημα του οποίου οι μετρήσεις είναι καλές αλλα δεν του αρέσε

Και μάλιστα να εξεγειρεσαι
Ζητώντας οχι μονο τις μετρήσεις με πμ ενος ξενου συστήματος
Αλλα και άλλους μάρτυρες να το επιβεβαιωσουν οι οποίοι να μην είναι κουφοι και αλλα τέτοια γραφικα

ξεπερνάει ολα τα αλλα και μπαίνει στην σφαίρα του γελοίου

Εγω ασχετα απο τι μετρήσεις εχω είμαι άτομο νορμάλ έχουμε βρεθει μια φορά άλλωστε μια φορά
και θα σε παρακαλούσα να ζητήσεις συγνώμη για αυτό που υποννοησες
Οτι είμαι ψεύτης


:)
 

Μηνύματα
5.358
Reaction score
6.483
Δεν γίνεται να έχουν δύο χώροι πανομοιότυποι αλλά με διαφορετική τοποθέτηση μπροντμπαντ τραπς ιδίων σε αριθμό, ίδιες μετρήσεις rt εάν αυτές γίνουν σωστά και όχι σε μια θέση...:)
Συνδιαστικα φαίνεται και από την etc...
Και αυτά είναι μόνο η αρχή.... :lolsign:ακόμη και μια καρέκλα μπορεί να καταγραφεί... Τίποτε άλλο έχουμε;
 

D

deleted user 10898

Guest
Πως οριζεις το αλλα αντι αλλων; Τι αποκλισεις και σε ποιες μετρησεις;

Ειναι δυσκολα τα θεματα της ακουστικης. Για παραδειγμα, οι καθηγηται του φορουμ ευαγγελιζονται το RT60. Για δες αυτο και υπεθεσε (αν δεν εχεις παει) πως ακουγεται το συστημα του Δημητριου:

8.7.4 envelopment

In the small home listening room, the natural reverberation often dies out quickly because the reverberation time is often as short as 0.4–0.5 s (Refs. [22–24] of Chapter 2). Additionally, the natural reverberation is masked by early refections so that it is perceived only weakly as a contribution to a pleasant feeling of ambience.
In a concert hall, however, as the initial auditory event caused by the direct sound and early refections fades out, the decay of the multitude of late refections will be heard as spacious reverberation. The late reverbera- tion in a good hall is diffuse so it has about the same intensity at all angles. The term envelopment (LEV) is used to describe the spaciousness effect of this type of diffuse sound feld.

Κι εδω: http://www.acousticfrontiers.com/understanding-small-room-reverberation-time-measurements/

Απο την παραπανω σελιδα:

Like most things in acoustics, however, things are not simple. Two rooms with identical single figure reverberation times can sound quite different depending on where the absorption is located. For example our showroom home theater has very little mid/high frequency absorption on the lateral surfaces but a lot on the ceiling and floor. That room will sound different to a room with a lot of absorption on the side walls and not much on the ceiling or floor.
τι σε δυσκολευει?
τα δυο δωματια ισως εχουν ιδιους ρτ60 αλλα αφου εχουν διαφορετικες απορροφήσεις στις πρωτες ανακλάσεις μετρανε και διαφορετικα στην θεση ακροασης. Πιστευεις πως μια σωστή μετρηση (ρτ60) θα σου λυσει όλα τα θεματα?
αντίθετα, μια ασχημη ρτ60 …. και την εβαψες...
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.439
Reaction score
57.222
Δεν είναι μεμπτό να μη διαβάζουμε,αλλά να πηδάμε όλα όσα έχουν γραφτεί στο παρελθόν....
https://www.avsite.gr/forum/threads/Ανατομία-Ακουστικής-Χώρων-remastered.79626/page-11#post-1657372

https://www.avsite.gr/forum/threads/Ανατομία-Ακουστικής-Χώρων-remastered.79626/page-5#post-1100245
Bhutia said:
...Επιπλέον είναι δυνατόν να υφίστανται διαφορετικές τιμές γιά το χρόνο σε διαφορετικά σημεία του χώρου όπου τοποθετείται το μετρητικό μικρόφωνο,ανάλογα με το είδος των πεδίων που επικρατούν και τις σχετικές θέσεις των απορροφητικών/ανακλαστικών υλικών.Γι αυτούς τους λόγους,ο υπολογισμός του χρόνου αντήχησης βασίζεται στη λήψη μετρήσεων σε διαφορετικά σημεία εντός αυτού και τον προσδιορισμό του μέσου όρου...
Καταρχάς,έχει πολλάκις τεκμηριωθεί ότι σε απόσταση ακρόασης ανώτερη της κρίσιμης για δεδομένο χώρο κι εκπέμπουσες ηχητικές πηγές,υπερισχύει σε στάθμη η συνιστώσα από το πεδίο αντήχησης.
Πως οριζεις το αλλα αντι αλλων; Τι αποκλισεις και σε ποιες μετρησεις;

Ειναι δυσκολα τα θεματα της ακουστικης. Για παραδειγμα, οι καθηγηται του φορουμ ευαγγελιζονται το RT60. Για δες αυτο και υπεθεσε (αν δεν εχεις παει) πως ακουγεται το συστημα του Δημητριου:

8.7.4 envelopment

In the small home listening room, the natural reverberation often dies out quickly because the reverberation time is often as short as 0.4–0.5 s (Refs. [22–24] of Chapter 2). Additionally, the natural reverberation is masked by early refections so that it is perceived only weakly as a contribution to a pleasant feeling of ambience.
In a concert hall, however, as the initial auditory event caused by the direct sound and early refections fades out, the decay of the multitude of late refections will be heard as spacious reverberation. The late reverbera- tion in a good hall is diffuse so it has about the same intensity at all angles. The term envelopment (LEV) is used to describe the spaciousness effect of this type of diffuse sound feld.

Κι εδω: http://www.acousticfrontiers.com/understanding-small-room-reverberation-time-measurements/

Απο την παραπανω σελιδα:

Like most things in acoustics, however, things are not simple. Two rooms with identical single figure reverberation times can sound quite different depending on where the absorption is located. For example our showroom home theater has very little mid/high frequency absorption on the lateral surfaces but a lot on the ceiling and floor. That room will sound different to a room with a lot of absorption on the side walls and not much on the ceiling or floor.
Στη Λόλα αρέσει να της μιλάνε...΄΄βρώμικα΄΄ - για περιέλιξη δηλαδή,μην πάει ο νους σε τίποτε άλλο.;)
https://www.avsite.gr/forum/threads/h-Περιέλιξη-Ακροατή-και-πώς-να-μην-την-κατακτήσουμε.121426/

Και το κλου της υπόθεσης...Επειδή έχουν διαγραφεί ορισμένες παραστάσεις,γίνεται παραπομπή στην παρακάτω παρουσίαση:
https://slideplayer.com/slide/10027094/

Οι δε ανυποψίαστοι μπορούν να δουν τι λέει μετά τη σελίδα 8 για τα sub...:sneaky:
Ιδού και η πιο αναλυτική παρουσίαση:
https://en.ppt-online.org/438908
Σταμάτα ρε να παραθέτεις λινκς που βρίσκεις με Google Search...:p
Περιττό να σου εξηγώ γιατί ύστερα από τον melina,αναζητείται και για του λόγου σου...ελπίς.:lolsign:
 
Last edited:

Μηνύματα
16.478
Reaction score
30.452
Δεν είναι μεμπτό να μη διαβάζουμε,αλλά να πηδάμε όλα όσα έχουν γραφτεί στο παρελθόν....

Καταρχάς,έχει πολλάκις τεκμηριωθεί ότι σε απόσταση ακρόασης ανώτερη της κρίσιμης για δεδομένο χώρο κι εκπέμπουσες ηχητικές πηγές,υπερισχύει σε στάθμη η συνιστώσα από το πεδίο αντήχησης.

Στη Λόλα αρέσει να της μιλάνε...΄΄βρώμικα΄΄ - για περιέλιξη δηλαδή,μην πάει ο νους σε τίποτε άλλο.;)
https://www.avsite.gr/forum/threads/h-Περιέλιξη-Ακροατή-και-πώς-να-μην-την-κατακτήσουμε.121426/

Και το κλου της υπόθεσης...Επειδή έχουν διαγραφεί ορισμένες παραστάσεις,γίνεται παραπομπή στην παρακάτω παρουσίαση:
https://slideplayer.com/slide/10027094/

Οι δε ανυποψίαστοι μπορούν να δουν τι λέει μετά τη σελίδα 7 για τα sub...:sneaky:
Ιδού και η πιο αναλυτική παρουσίαση:
https://en.ppt-online.org/438908
Σταμάτα ρε να παραθέτεις λινκς που βρίσκεις με Google Search...:p
 

Μηνύματα
1.743
Reaction score
871
Εύχομαι καλή χρονιά σε όλους πάντα με υγεία. Ελπίζω κάποιος φίλος πουέχει στήσει ένα σύστημα με ενεργά ,λίγα sub (έστω κι ένα), με φροντισμένο χώρο και άριστες έως πολύ καλές μετρήσεις , κάπου στην Αθήνα, να ανταλλάξουμε επισκέψεις και να κάνουμε ακροάση. Η φιλοξενία μου είναι δεδομένη καθώς και κορυφαία τεκίλα. Η ανταλλαγή εμπειριών μόνο καλό κάνει.
Και εννοείται πως σε ότι με αφορά μου είναι παντελώς αδιάφορο να αποδείξω σε κάποιον το οτιδήποτε.

Υ.γ. Πάρτε πικάπ και λάμπες.
έχω Maracame και Don Agustin.. μόλις έχασες φίλε.. σε μένα θα το κάνουμε το 1ο ανεπίσημο meeting του 2019..
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.545
Reaction score
84.033
Εγω ασχετα απο τι μετρήσεις εχω είμαι άτομο νορμάλ έχουμε βρεθει μια φορά άλλωστε μια φορά
και θα σε παρακαλούσα να ζητήσεις συγνώμη για αυτό που υποννοησες
Οτι είμαι ψεύτης
Ηταν μια απο τις τρεις πιθανές εκδοχές. Μπορεί να ισχύει μια απο τις άλλες δυο.
Ή και δυο απο τις τρεις. Δεν γνωρίζω αν είπες ψέμματα λόγω άγνοιας του τι σημαίνει “τέλεια μέτρηση” ή έτσι ανάλαφρα για να στηρίξεις την υπόλοιπη επιχειρηματολογία σου. Ή είπες αλήθεια γιατι πραγματικά δεν σου άρεσε και ανήκεις στην πολύ μικρή μειοψηφία που δεν τους αρέσουν τα καλά συστήματα. Αλλη πιθανότητα δεν υπάρχει.

Πάντως σύστημα που μετράει τέλεια δεν γίνεται να μην αρέσει στην συντριπτική πλειοψηφία των ακροατών, διάβασε Sean Olive, και όχι μόνο. Αυτά ειναι επιστημονικά δεδομένα, αν θες να τα αμφισβητήσεις, όρμα.
Το τι ξέρω εγω το γνωρίζω καλα εγω
Δεν είναι σίγουρο.
υπαρχουν συστηματα με τελειες μετρησεις εδω
Και μάλιστα πρόκειται για σύστημα ενός απο τα μέλη του φόρουμ, αυτό καταλαβαίνω απο το “εδώ”.
Αν διαβάζει ο κάτοχος του συστήματος με τις τέλειες μετρήσεις, (τις έχουμε δει άραγε; Και αν όχι, γιατι όχι?) το οποίο άκουσε ο Δημήτρης και άλλοι παρόντες και δεν τους άρεσε, ας μου στείλει ενα πμ με τις μετρήσεις για να λυθεί το μυστήριο.
 
Last edited:



Μηνύματα
1.380
Reaction score
1.655
Δεν γίνεται να έχουν δύο χώροι πανομοιότυποι αλλά με διαφορετική τοποθέτηση μπροντμπαντ τραπς ιδίων σε αριθμό, ίδιες μετρήσεις rt εάν αυτές γίνουν σωστά και όχι σε μια θέση...:)
Συνδιαστικα φαίνεται και από την etc...
Και αυτά είναι μόνο η αρχή.... :lolsign:ακόμη και μια καρέκλα μπορεί να καταγραφεί... Τίποτε άλλο έχουμε;
Φυσικα κι εχουμε, για τους αριθμολαγνους και εθισμενους με τις μετρησεις. Copy/paste απλο απο βιβλιο για την ακουστικη μικρων χωρων:

The most neutral sound reproduction is usually not the goal of sound reproduction except in the control rooms of sound recording studios. In homes, both for music appreciation and home movie theater, the goal for many listeners is rather suspension of disbelief a term used in presence research. For sound reproduction in homes, the ambition is to recreate the sound space intended by the recordist. For classical music, it often means that we wish to transport the listener to some real or imaginary concert hall or opera, for example, in this case, the reproduced sound is infuenced by the sound character of the musical instrument, the room and microphones used for the recording, the acoustic properties of the playback room, the electroacoustic properties of the loudspeakers used, and the placement of the source and listener in the room.
For music that relies on electronic generation or amplifcation, the studio engineer can create acoustic worlds that do not or cannot exist in reality, such as rooms that have 30 s long reverberation times, but that still need to be rendered as intended.
In either case, the distributed recorded sound is typically intended to be listened to in a small room or cabin, or over headphones. It is diffcult to express the sound space of such small room satisfactorily by physical mea- surement. Physical metrics, suitable for the description of such properties, are under development for description of acoustics of large auditoria with some success, but the acoustics of small rooms have not received the same
attention. Subjective measurement of the sound stage uses ideas such as distance perception, auditory source width, and listener envelopment and is described in Chapter 8.
A central problem contributing to the diffculties met with in small contrary to large room acoustics is that the acoustic properties of the room boundaries change drastically over the audio frequency range. This requires a combined approach using separate acoustics methods for low and high frequencies as required by the properties of the sound signals and hearing.

Η Λολα κλαιει με μαυρο δακρυ.....[/QUOTE]
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.555
Μηνύματα
2.944.057
Members
38.197
Νεότερο μέλος
YiorgosM
Top