- Μηνύματα
- 28.553
- Reaction score
- 84.061
Και πολλαπλα σαμπ εχω, και ψηφιακη ισοσταθμιση.
Μήπως να το ξανασκεφτεί ο @Zizik ?kkaram σε Toole specialist !!
Αν είχε και πολυκάναλο θα είχε λήξει το θέμα
Και πολλαπλα σαμπ εχω, και ψηφιακη ισοσταθμιση.
Μήπως να το ξανασκεφτεί ο @Zizik ?kkaram σε Toole specialist !!
Αυτό είναι μια καλή σοβαρή ερώτηση....Αυτό το multichannel Μήτσο πως το εννοείς; Για μουσική που είναι γραμμένη έτσι; Γι' αυτήν που δεν είναι γραμμένη έτσι και αποτελεί το 99,9999 τι κάνεις; Χρησιμοποιείς κάποιο dsp?
Ας αφήσουμε τα περί σινεμά, και ας επικεντρωθούμε στα της μουσικής αφού έτσι επιθυμείς.Αυτό είναι μια καλή σοβαρή ερώτηση....
Αφού το υλικό μας φτιάχτηκε για δικάναλο και εφόσον ας υποθέσουμε δε μας ενδιαφέρει το cinema... αξίζει να επενδύσει κανείς σε πολυκάναλο;;;;
Προσωπικά, δεν είπα να φτάσουμε εκεί !! Όπως και νάχει το ανακατεύω λάμπες, καλώδια, και κάθε είδους τσιτσιμπλίκια, το βρίσκω παντελώς ανόητο. ΠΑΝΤΩΣ, το να απομονώνουμε μια μόνο κουβέντα από ένα ολόκληρο κείμενο, ελάχιστα απέχει από τη διαστρέβλωση του νοήματος...σε αυτο εχεις δικιοοποτε κανεις το χωρο σου σαν την σπηλια του νταβελη...καρφωνεσαι σε μια καρεκλα σαν τον μπαστουνοβλαχο τεντομενος σε ενα σημειο ...γιατι αν κουνησεις λιγο το κεφαλι σου αριστερα η δεξια χαλανε οι μετρησεις..και φυσικα παντα φορας τα ιδια ρουχα..γιατι πως να το κανουμε βρε αδερφε αλλιως μετραει το λινο το πουκαμισακι και αλλιως το μαλλινο το ζακετακι..και ακους τις μουσικαρες σουυυυυυυυ..
Δεν κρίνω ποτέ τα γούστα των άλλων, καταλάβατε εντελώς λάθος. Είπα απλά, ότι θεωρώ σφάλμα το να επιλέγω με βάση τα γούστα των άλλων. Κανείς δεν πρόκειται να βρει άκρη έτσι...Και εισαι και λαθος σχετικα με τα γουστα. Μια χαρα υπαρχουν. Και μια χαρα, πολλων ανθρωπων ικανοποιουνται. Προτεινω να περασεις απο το μελος που κερνα τεκιλες και μουσικη.
Τα παρατσούκλια ξέρεις δεν τα επιλέγουμε μας τα κολλάνε... αναλόγως το χιούμορ τη διάθεση που διαθέτουμε τα αποδεχόμαστε ή και μπορεί να μην τα μάθουμε ποτέ...Δεν θα τολμουσα ποτε! Ενας ο Τουλ και δευτερος ο Σωκρατης με το παπι του! Οι υπολοιποι ακουμε στα ταπεινα μας υπο-συστηματα μουσικη και διαβαζουμε εδω ακουστικη απο τους ειδικους.
Μια χαρά κατάλαβα. Και, ακριβώς επειδή δεν υπάρχει τρόπος να γνωρίζω τι "έφτιαξε" η ομάδα παραγωγής (1), έχω αποφασίσει να θέλω αυτό που θα μού το "δείξει" όσο το δυνατόν πιο πιστά.Φίλε μου μάλλον δεν κατάλαβες. Το τι γνωρίζουν οι αρμόδιοι αφορά τους ίδιους. Και μη νομίζεις ότι όλοι είναι και τίποτα αστέρια. Σαν τελικός χρήστης μιλάω.
Μόνο αν συμμετέχεις στην ηχογράφηση καταλαβαίνεις πως έχει ηχογραφηθεί κάτι. Και εννοείται στη μίξη και τo mastering. Αν εξαιρέσεις μία ηχογράφηση , στις υπόλοιπες χιλιάδες δεν ξέρω πως στο διάλο τις ηχογράφησαν και δεν με αφορά. Μακάρι να είχα την πληροφορία. Είναι οξύμωρο να μιλάμε για υψηλή πιστότητα όταν δεν ξέρουμε στοιχεία της ηχογράφησης.
Κύριοι, ευχαριστώ για την κουβέντα. Καλή χρονιά σε όλους.
Υ.γ. Εύχομαι φωτισμένες μέρες όπως μια συστοιχία από EL34 .
Αν δεν μπορεις να κατανοησεις τα της ακουστικης, δεν πειραζει. Δεν τα κατανοουν οι περισσοτεροι. Τα λεει ομως μια χαρα στο βιντεο ο Δρ.Τουλ. Και οχι ενας ερασιτεχνης μεσα απο τη σπηλια του.
Μα κι εγώ έκατσα και το διάβασα και δεν βρήκα τη συσχέτηση. Για αυτό ζήτησα κι επεξήγηση.Για κάποιο μυστήριο λόγο, έκατσα και διάβασα όλο το paper, που ασχολείται με τις τεχνικές ηχογράφησης πολυκάναλου ήχου που χρησιμοποιούσαν το 2001.
Έσπασα το κεφάλι μου, αλλά δεν κατάφερα να βρω κάποια συσχέτιση με το θέμα που συζητάμε.
Κι αν κατάλαβες και τον Toole αγαπητέ Καραμ, που τολμάς και τον επικαλείσαι κιολας , ξεκίνα να βάζεις πολλαπλά σαμπγούφερ, πολυκάναλο σύστημα και ψηφιακή ισοστάθμιση σύμφωνα με τα όσα προτείνει . Άντε να σε δω. Αυτά λέει, χωνέψτε το. Σοδίτσα.
Νομίζετε πως καταλάβατε κιολας απο το βίντεο
Να πάτε να πάρετε το βιβλίο, που τον επικαλείστε κιολας.
Επικαλέστηκε ο Καραμ τον Toole ρε παιδιά! Τον Toole! Άντε και τον Dawkins!
Επειδή τα έχω τσεκάρει όλα αυτά τα algorithms (τα Dolby και Dts) αλλά και το auro 2d surround που κάνει την καλύτερη δουλειά για μένα, νταξ είναι ψιλοευχάριστα όταν ακούς σε χαμηλή ένταση και ασχολείσαι με κάτι άλλο. Σε σοβαρά db ούτε καν.....Επίσης, μια μεγάλη συζήτηση μπορει να γίνει για τα upsampling algorithms της Dolby και Dts, απο stereo σε 7.1, και για το αν προσφέρουν μεγαλύτερη ή μικρότερη ικανοποίηση στον ακροατή ανάλογα με την ηχογραφηση και το ειδος. Οπως και για τα καλύτερα και νεωτέρα algorithms της Nad και της Harman
Οφείλεται εδώ μια παρέμβαση - για πολλοστή φορά - ώστε να μην προκύπτουν εσφαλμένες εντυπώσεις πάνω σε θεμελιώδη στοιχεία.Φίλε μου μάλλον δεν κατάλαβες. Το τι γνωρίζουν οι αρμόδιοι αφορά τους ίδιους. Και μη νομίζεις ότι όλοι είναι και τίποτα αστέρια. Σαν τελικός χρήστης μιλάω.
Μόνο αν συμμετέχεις στην ηχογράφηση καταλαβαίνεις πως έχει ηχογραφηθεί κάτι. Και εννοείται στη μίξη και τo mastering. Αν εξαιρέσεις μία ηχογράφηση , στις υπόλοιπες χιλιάδες δεν ξέρω πως στο διάλο τις ηχογράφησαν και δεν με αφορά. Μακάρι να είχα την πληροφορία. Είναι οξύμωρο να μιλάμε για υψηλή πιστότητα όταν δεν ξέρουμε στοιχεία της ηχογράφησης.
Κύριοι, ευχαριστώ για την κουβέντα. Καλή χρονιά σε όλους.
Υ.γ. Εύχομαι φωτισμένες μέρες όπως μια συστοιχία από EL34 .
να το κοιταξεις, κατι δεν εχεις κανει καλα, παιζει εξαιρετικα και με db, ξερεις εσυ.Επειδή τα έχω τσεκάρει όλα αυτά τα algorithms (τα Dolby και Dts) αλλά και το auro 2d surround που κάνει την καλύτερη δουλειά για μένα, νταξ είναι ψιλοευχάριστα όταν ακούς σε χαμηλή ένταση και ασχολείσαι με κάτι άλλο. Σε σοβαρά db ούτε καν.....
Επίσης το θεωρώ αυτονόητο ότι δεν πρόκειται να αλλάξει ο καθένας τις μουσικές που ακούει για να έχει πολυκάναλες ηχογραφήσεις
Προφανώς και αν βλέπεις κάτι από Λάμψη, ειδήσεις, μπάλα, Χοντρό-Λιγνό και Ταρκόφσκι δεν χρειάζεσαι Atmos.Επίσης το θεωρώ αυτονόητο ότι δεν πρόκειται να αλλάξει ο καθένας τις μουσικές που ακούει για να έχει πολυκάναλες ηχογραφήσεις