- Μηνύματα
- 38.926
- Reaction score
- 79.417
άντε πάλι...Δεν είναι κατάλληλοι για αυτό που λες.
γιατί?
άντε πάλι...Δεν είναι κατάλληλοι για αυτό που λες.
Δεν έχουν όμως...κόκκινο φωτάκι και αυτό μπορεί να προβληματίσει κάποιον ασκόπως.Πλέον με τους fusion δεν είναι απαραίτητο. Τα έχουν όλα και συμφέρουν.....
Αφού είπαμε,δεν κάνουν για...(super) tweeter - λες και όποιος γραμμικός ενισχυτής αποδίδει πλημμελώς τετραγωνικούς παλμούς 10 KHz θα έκανε...ναι αλλά το νήμα μιλά για crown..
να μην την μπούμε κ άλλο στους πολέμαρχους του χάιενδ?
Γιατί έχουν πολλή παραπάνω ισχύ από αυτή που θα ήταν απαιτητή σε ένα ενεργό ηχείο 2 δρόμων*. Επίσης έχουν μεγάλο μέγεθος για να ενσωματωθούν μέσα στο ηχείο. Τέλος, υπάρχουν οι fusion που είναι πιο ταιριαστοί για αυτή τη δουλειά.άντε πάλι...
γιατί?
Nαι επίσης η κεντρική ιδέα (για τους xls) είναι πως κάνουν μόνο για πανηγύρια με κλαρίνα. Και δεν έχουν χροιές. Προχτές π.χ. προσπάθησα να βρω χροιές στην silent but deadly κλ@νιά της ντανα (πως την λεν) κραλ και δεν βρήκα......Δεν έχουν όμως...κόκκινο φωτάκι και αυτό μπορεί να προβληματίσει κάποιον ασκόπως.
Μπορεί...Γιατί έχουν πολλή παραπάνω ισχύ από αυτή που θα ήταν απαιτητή σε ένα ενεργό ηχείο 2 δρόμων*. Επίσης έχουν μεγάλο μέγεθος για να ενσωματωθούν μέσα στο ηχείο. Τέλος, υπάρχουν οι fusion που είναι πιο ταιριαστοί για αυτή τη δουλειά.
*και με αυτό εννοώ ότι με λιγότερη ισχύ, ένας άλλος ενισχυτής στα ίδια χρήματα, θα μπορούσε να έχει λίγο καλύτερες μετρήσεις.
Νομίζω πως προ αμνημονεύτων ετών σας έχω αναλύσει με το νι και με το σίγμα την πτώση του ντάμπινγκ φάκτορ πάνω στο μεγάφωνο.
Με όλους τους απαραίτητους τύπους, και με παράδειγμα ενισχυτή με επαρκέστατο ντάμπινγκ φάκτορ, που φτάνει στο μεγάφωνο 8.
Το μνημόνευσε ο Πέτρος προ λίγου.
Μην επαναλαμβανόμαστε.
Πάρτε ενεργά. Και μη ρωτάτε το γιατί.
Άλλη μια ωραία ερώτηση που εξυπηρετεί την αντιπαραβολή της φαινομενικής απόδοσης με όσα πραγματικά συμβαίνουν.Kαι στην πράξη πως μεταφράζεται αυτό; Ψοφάει ντιπ η δυναμικίλα;
Μπουχτια! Σε ξορκίζω από το account του χρυσαυτιάΤο ικανοποιητικό ως ονομαστική τιμή του ρυθμού απόσβεσης, βρίσκεται στο 65.
Ναι, βεβαίως, νταμπινγν φάκτορ 65 είναι μια άριστη τιμή.
Αρκεί να ισχύει πάνω στα μεγάφωνα, όχι "γενικώς και αορίστως".
Είναι κατά βάση απρόβλεπτες οι συνέπειες του χαμηλού ρυθμού απόσβεσης.
Απρόβλεπτες, διότι εξαρτώνται από την εμπέδηση του ηχείου, και συγκεκριμένα από τη μεταβολή αυτής στο ακουστό φάσμα. Όσο πιο ασταθής είναι η τιμή της εμπέδησης, τόσο πιο πολύπλοκο είναι το εκουαλάιζερ παραμόρφωσης που θα υποστεί το μουσικό περιεχόμενο.
Στον ορισμό της εμπέδησης, ή αλλιώς σύνθετης ωμικής αντίστασης, εκτός της καθαρά ωμικής αντίστασης συμπεριλαμβάνεται και η επαγωγική και χωρητική τοιούτη. Σας γάμσα, άϊ νόου.
Τες πα.
Τυχαία εκουαλάιζερ, τυχαία αλλεπάλληλα φίλτρα, τυχαίες μεταβολές αποκρισης φάσης και πλάτους, τυχαία ηχητικά αποτελέσματα, ισοδύναμα με μπόλικη αρμονική παραμόρφωση μη επισκευάσιμη από ντιράκ και λοιπά παυσίπονα.
Να, σα τις λάμπες, όπως εξήγησε ο μπούτχιας.
Μια και η συζήτηση πήγε στο DF νομίζω έχει ενδιαφέρον το πιό κάτω. Δεν το έχω ξαναδεί σε ενισχυτή, πρέπει να είναι μοναδική περίπτωση.Το ικανοποιητικό ως ονομαστική τιμή του ρυθμού απόσβεσης, βρίσκεται στο 65.
Ναι, βεβαίως, νταμπινγν φάκτορ 65 είναι μια άριστη τιμή.
Αρκεί να ισχύει πάνω στα μεγάφωνα, όχι "γενικώς και αορίστως".
Είναι κατά βάση απρόβλεπτες οι συνέπειες του χαμηλού ρυθμού απόσβεσης.
Απρόβλεπτες, διότι εξαρτώνται από την εμπέδηση του ηχείου, και συγκεκριμένα από τη μεταβολή αυτής στο ακουστό φάσμα. Όσο πιο ασταθής είναι η τιμή της εμπέδησης, τόσο πιο πολύπλοκο είναι το εκουαλάιζερ παραμόρφωσης που θα υποστεί το μουσικό περιεχόμενο.
Στον ορισμό της εμπέδησης, ή αλλιώς σύνθετης ωμικής αντίστασης, εκτός της καθαρά ωμικής αντίστασης συμπεριλαμβάνεται και η επαγωγική και χωρητική τοιούτη. Σας γάμσα, άϊ νόου.
Τες πα.
Τυχαία εκουαλάιζερ, τυχαία αλλεπάλληλα φίλτρα, τυχαίες μεταβολές αποκρισης φάσης και πλάτους, τυχαία ηχητικά αποτελέσματα, ισοδύναμα με μπόλικη αρμονική παραμόρφωση μη επισκευάσιμη από ντιράκ και λοιπά παυσίπονα.
Να, σα τις λάμπες, όπως εξήγησε ο μπούτχιας.
Ο 202 είναι το καλύτερο μηχάνημα που πέρασε ποτέ από το σπίτι μου.Μια και η συζήτηση πήγε στο DF νομίζω έχει ενδιαφέρον το πιό κάτω. Δεν το έχω ξαναδεί σε ενισχυτή, πρέπει να είναι μοναδική περίπτωση.
Από το σάιτ της Accuphase (Products/Product museum/Integrated E-202)
Διακόπτης ρύθμισης του DF με τρείς θέσεις (για 8 ohm ηχείο) Normal >50, Medium 5, Soft 1.
Ο Ε-202 κυκλοφόρησε το μακρυνό 1974. Άλλες εποχές, άλλες απόψεις. Πάντως το σχετικό κουμπί δεν εμφανίστηκε ποτέ ξανά (νομίζω) σε μηχάνημα της accuphase.
Τo σχετικό pdf εδώ: http://www.accuphase.com/cat/e-202en.pdf
Γιατι καποιοι στο φορουμ αναφερονται οτι ο συγκεκριμενος λυνει το προβλημα του ενισχυτικου σταδιου και δεν χρειαζομαστε τιποτε αλλο στο 80% των ηχειων .Απορώ γιατί γίνεται τόση φασαρία για ένα μηχάνημα που ακόμα και οι επαγγελματίες στους οποίους απευθύνεται (κυρίως) το θεωρούν επιεικώς μέτριο με άδειο -αδιάφορο ήχο.
Προσωπικά σε σύγκριση ,υποκειμενική , που έκανα με τον vintage self analysing ps2 της crown ήταν επιεικώς απαράδεκτος. Αντιλαμβάνομαι πως η προσωπική μου εκτίμηση είναι αδιάφορη για τους γκουρού του forum ,μπορεί να είναι όμως χρήσιμη σε πιθανούς αγοραστές που πιστεύουν πως με 350 ευρώ θα λύσουν το θέμα ενίσχυση .Μακάρι να ήταν τόσο απλά τα πράγματα. Καλημέρα !
Σεβαστές οι απόψεις σου αγαπητέ μου φίλε, αλλά για να γίνουμε καλύτεροι σε αυτό που κάνουμε εδώ, την ανταλλαγή απόψεων δηλαδή, θα πρέπει να αναφέρουμε λίγο πιο αναλυτικά τις συνθήκες και τις μεταβλητές που καταλήξαμε σε κάποιο συμπέρασμα.Απορώ γιατί γίνεται τόση φασαρία για ένα μηχάνημα που ακόμα και οι επαγγελματίες στους οποίους απευθύνεται (κυρίως) το θεωρούν επιεικώς μέτριο με άδειο -αδιάφορο ήχο.
Προσωπικά σε σύγκριση ,υποκειμενική , που έκανα με τον vintage self analysing ps2 της crown ήταν επιεικώς απαράδεκτος. Αντιλαμβάνομαι πως η προσωπική μου εκτίμηση είναι αδιάφορη για τους γκουρού του forum ,μπορεί να είναι όμως χρήσιμη σε πιθανούς αγοραστές που πιστεύουν πως με 350 ευρώ θα λύσουν το θέμα ενίσχυση .Μακάρι να ήταν τόσο απλά τα πράγματα. Καλημέρα !
Φαντάζομαι ότι θα είχε ενδιαφέρον αν αυτή ήταν η άποψη της παγκόσμιας audio κοινότητας .Επειδή αυτό δεν προκύπτει απο πουθενά (εκτός των φανατικών φίλων αυτής της άποψης στο avsite) εξέφρασα την απορία μου κυρίως έχοντας ακούσει τον συγκεκριμένο crown.Γιατι καποιοι στο φορουμ αναφερονται οτι ο συγκεκριμενος λυνει το προβλημα του ενισχυτικου σταδιου και δεν χρειαζομαστε τιποτε αλλο στο 80% των ηχειων .
Σωστή η παρατήρηση ,χωρίς να πιστεύω οτι κατέχω την απόλυτη γνώση κατέθεσα μια υποκειμενική άποψη που βασίζεται στην ακρόαση δεκάδων μοντέλων κυρίως επαγγελματικών τελικών ενισχυτών .θα πρέπει να αναφέρουμε λίγο πιο αναλυτικά τις συνθήκες και τις μεταβλητές που καταλήξαμε σε κάποιο συμπέρασμα.
Η άποψή σου για μένα προσωπικά θα ήταν χρήσιμη αν ήταν προϊόν μιας σωστά σχεδιασμένης και εκτελεσμένης διαδικασίας "blind A/B testing".Απορώ γιατί γίνεται τόση φασαρία για ένα μηχάνημα που ακόμα και οι επαγγελματίες στους οποίους απευθύνεται (κυρίως) το θεωρούν επιεικώς μέτριο με άδειο -αδιάφορο ήχο.
Προσωπικά σε σύγκριση ,υποκειμενική , που έκανα με τον vintage self analysing ps2 της crown ήταν επιεικώς απαράδεκτος. Αντιλαμβάνομαι πως η προσωπική μου εκτίμηση είναι αδιάφορη για τους γκουρού του forum ,μπορεί να είναι όμως χρήσιμη σε πιθανούς αγοραστές που πιστεύουν πως με 350 ευρώ θα λύσουν το θέμα ενίσχυση .Μακάρι να ήταν τόσο απλά τα πράγματα. Καλημέρα !
Δεν υπάρχει συσκευή με απεριόριστες συνθήκες χρήσης.Απορώ γιατί γίνεται τόση φασαρία για ένα μηχάνημα που ακόμα και οι επαγγελματίες στους οποίους απευθύνεται (κυρίως) το θεωρούν επιεικώς μέτριο με άδειο -αδιάφορο ήχο.
Προσωπικά σε σύγκριση ,υποκειμενική , που έκανα με τον vintage self analysing ps2 της crown ήταν επιεικώς απαράδεκτος. Αντιλαμβάνομαι πως η προσωπική μου εκτίμηση είναι αδιάφορη για τους γκουρού του forum ,μπορεί να είναι όμως χρήσιμη σε πιθανούς αγοραστές που πιστεύουν πως με 350 ευρώ θα λύσουν το θέμα ενίσχυση .Μακάρι να ήταν τόσο απλά τα πράγματα. Καλημέρα !
Σαν φαινόμενο θετικής ανατροφοδότησης.Ακόμα και όταν επιλέγω συνειδητά να μην το τερματίζω,έρχεται περιχαρής ο Ear να το τερματίσει δια...λογαριασμό μου.
Δηλαδη Στεργιο μου τι να αναφερει?Φανταζομαι ο ανθρωπος στον οποιο χωρο ακουει μουσικη ακουσε και τον πανμεγιστο κραουν.Τι ειναι τζιχαντιστης αντικραουνικος και το λεει? Νομιζω πως τετοιοι δεν υπαρχουν.Τωρα τελευταια εχουν αρχισει και παρουσιαζονται καποιοι που μαλλον ειναι το αναποδο.Χωρις εμφανη αιτιολογηση απλα για να ειναι αρεστοι σε καποιους.Και θυμιζουν και μια παροιμια που προτιμω να μην την πω.αναλυτικά τις συνθήκες και τις μεταβλητές
Αν η "ουσία συμμετοχής" κάποιου σε ένα φόρουμ τεχνολογίας audio video, είναι να "μιλάει χωρίς στοιχεία" για τεχνολογικά θέματα, νομίζω ότι δεν έχει η συμμετοχή του καμία ..ουσία.Αν αυτό είναι αδιάφορο για τα μέλη του forum είναι σεβαστό αλλά η λογική "μη μιλάς χωρίς στοιχεία "ακυρώνει την ουσία της συμμετοχής κάποιου στο forum.