- Μηνύματα
- 13.809
- Reaction score
- 11.441
Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί όλα τα levels είναι μείον αρκετά dB.
ώστε στο volume 0 σε -31dbfs να έχουμε 75dbΕγώ δεν καταλαβαίνω γιατί όλα τα levels είναι μείον αρκετά dB.
έκαστος στο είδος του και ο Σοκο στην ακουστική και στα παπάκιαΛαθος ,ειναι το σκεπτικο εξαρχης...νομιζεις οτι τα εχεις φερει ...τι μετρα και μεζουρες μετρας;
Κατσε θα σκασει μυτη ο karram ή ο Κhas να σου πουν τι συμβαινει...
Aστα καλαματιανα σπεσιαλιστα και απαντα εδω στο παιδι να το βοηθησεις γιατι εχει μπερδευτει να μαθουμε και εμεις...έκαστος στο είδος του και ο Σοκο στην ακουστική και στα παπάκιαΤι έγινε ρε ψυχή; Πόσα db έπιασε ο πάπιος;
![]()
Καλαμάτα φορ έβα! Θα βάλει και 5G απ ότι διαβάζω!Aστα καλαματιανα σπεσιαλιστα και απαντα εδω στο παιδι να το βοηθησεις γιατι εχει μπερδευτει να μαθουμε και εμεις...
Κατάλαβανα του δείξω το βίντεο του Δόκτορος Τουλ που ομιλεί για την ματαιότητα των επεμβάσεων σε οικιακό χώρο.
Καλέ μου φίλε, δεν είμαι ειδικός, μια πτωχοβιολογικό φυσικομαθηματικής έχω βγάλει, εδώ και 10ετίες. Όμως, η λογική μου μού λέει: Αφού "γυρίζεις τα κουμπιά" και προκαλείς μεταβολές, σίγουρα επεμβαίνεις στην ακουστική του χώρου. Αλλού είναι το θέμα. Μπορούμε εμείς που δεν το έχουμε σπουδάσει το αντικείμενο να κάνουμε σωστή δουλειά ή πρέπει να τα ακουμπήσουμε στον ειδικό?Κατάλαβαμε λίγα λόγια να αφήσω το audyssey και τα αποτελέματά του. Σε κάθε περίπτωση είσαστε όλοι ευπρόσδεκτοι
![]()
Δεν αμφιβάλλω ότι ένας καλιμπρατορας θα έκανε το καλύτερο δυνατό. Σε κάθε περίπτωση όμως ασχολούμε γιατί μου αρέσει. Δεν έχω σπουδάσει το αντικείμενο πληροφορικάριος είμαι και εκ φύσεως μου αρέσει να μαθαίνω το αντικείμενο που ασχολούμε.Καλέ μου φίλε, δεν είμαι ειδικός, μια πτωχοβιολογικό φυσικομαθηματικής έχω βγάλει, εδώ και 10ετίες. Όμως, η λογική μου μού λέει: Αφού "γυρίζεις τα κουμπιά" και προκαλείς μεταβολές, σίγουρα επεμβαίνεις στην ακουστική του χώρου. Αλλού είναι το θέμα. Μπορούμε εμείς που δεν το έχουμε σπουδάσει το αντικείμενο να κάνουμε σωστή δουλειά ή πρέπει να τα ακουμπήσουμε στον ειδικό?![]()
@SOCO για να μη χαλάμε το άλλο νήμα.Η βασική ρύθμιση περιλαμβάνει.
1. Ηχεία small με το επιθυμητό cross (80)
2. Sub off
3. Στο rew use time reference (left)
4. Μέτρηση μια οκτάβα κάτω μία πάνω του cross (40-160)
5. Volume στο 0
6. Διαλέγουμε impulse. Ξεκινάμε με το left και μαρκάρουμε το αποτέλεσμα. (Κόκκινη διακεκομμένη γραμμή).
7. Μετράμε τα υπόλοιπα, στο τέλος ανοίγουμε το sub και μετράμε και αυτό.
8. παίρνουμε το left και όπως έχουμε πατήσει τι κόκκινη γραμμή πηγαίνουμε στο ηχείο που θέλουμε κρατάμε με alt και με δεξί κλικ αφήνουμε το κέρσορα πάνω στη κόκκινη γραμμή του αντίστοιχου ηχείου και μας εμφανίσει τη διαφορά σε ms - μέτρα - feet
9. προσθέτουμε ή αφαιρούμε τα μέτρα στον av και ξαναπαίρνουμε μέτρηση να δούμε αν πλέον συμπίπτουν οι κόκκινες γραμμές.
αυτό το τρόπο έχω ακολουθήσει.
[DOUBLEPOST=1550434573][/DOUBLEPOST]
ώστε στο volume 0 σε -31dbfs να έχουμε 75db
Αστα οπως τα εχει βγαλει τα μετρα και κοψε ραψε με το απ.Δεν ειναι ντιρακ,δεν κανει διορθωσεις επιμερους σε βυθισεις με φασικες μεταβολες χαμηλα μονο peq...Aς την, εκει μεσα αγκαλιτσες ειναι ολα ηχεια,τοιχοι ταβανια πατωματα,οτι σου βγαζει το αυτοματο σε μετρα ειναι σωστο,αυτα ειναι χρονοι,δεν ειναι μετρα και λαμβανει και ανακλασεις ,γκειν κλπ πραγματα που φυσικα δεν εχεις υπολογισει...αντε ξαναπιασε τη μεζουρα τωρα
εαν θες να το τερματισεις χειροκινητα, κοιτα σημειο κρος τι θα σου δωσει στην αποκριση συχνοτητας τη μεγιστη σταθμη ...μπορει και να μη χρειαστει τιποτε...μην το υποτιμας...
Αυτό δε το έχω κάνει ποτέ. Στο ίσιο ύψος τοποθετώ και με απόσταση 50 πόντους αριστερα και δεξιά και 50 πόντους μπροστά και πίσω.το μικ στην μπροστινη σειρα καλο ειναι να μπαινει οχι στην ιδια ευθεια υψομετρικα αλλα αρκετα χαμηλοτερα....
Εχω πάρει τρίποδο. Και πάτωμα είναι πλακάκι αλλά έχω χαλιά.Χαμηλα δε θα αλλαξει κατι ,μεσουψηλα κατεβασε το 20εκατοστα.Πως το στερεωνεις; ο ηχος μπορει και να μεταδοθει ποιο γρηγορα μεσω του πατωματος-σκελετο μικ αντι αερα ποτε δεν ξερεις...πως θα το καταλαβει;![]()
Να μετράς κι αλλού.Αν μετρήσω 20 cm αλλού εννοείται ότι τα βγάζει τελείως διαφορετικά.