Τα Δυο ΚΑΘΑΡΟΑΙΜΑ...(HARBETH 40.1)

Μηνύματα
645
Reaction score
775
Απαιτεί όμως λίαν προσεκτική τοποθέτηση,καθότι η ευθυγράμμιση χαμλών του μεγάλου είναι ζυγοσταθμισμένη προς υποαποσβενύμενη συμπεριφορά στο θεμελιώδη συντονισμό της.Μακριά από τοιχώματα και από κόμβους ιδιορρυθμών του δωματίου στις δύο πρώτες οκτάβες.Αλλιώς.θα βγούν εσφαλμένα συμπεράσματα για το αν θα σου έκανε ή όχι σε απαιτητικά από ενεργειακής πλευράς προγράμματα.
πολύ σωστά. Θέλουν placement ιδανικά ελεύθερα στο χώρο, με κάποια απόσταση από τους πλαινούς και πίσω τοίχους.
Παίζοντας λίγο με αυτό, διαπίστωσα ότι ακόμα και με 70 εκ. απόσταση από τον πίσω τοίχο, το μπάσο έχει slam και ατάκα.
 

Μηνύματα
252
Reaction score
645
Την ακριβώς αντίθετη από αυτήν που προτιμάς! Μικρά σύνολα, με ηλεκτρικά ή/και ακουστικά οργανα, όχι τεράστιες συμφωνικές, τζαζιες, μπλουζιές κατά κόρον, ροκ κλπ όσο λιγότερο Hard, ελληνικά και ξένα φυσικά. Και πάντα με πάνω από δύο ...φλογέρες τσομπανη του ear, για καλύτερη καλυψη;)
Όσο για τα ενισχυτικά με τα οποία άκουσες τα ηχεία, μάλλον τα αδικησες

Ο Supernait αλλά και ο Conrad Johnson δεν είναι διόλου ευκαταφρόνητα φίλε Λάκη. Δεν νομίζω ότι τα αδίκησα τα Harbeth καθόλου. Ο Supernait με τα 80 watt κουνάει ακόμα και δύσκολα ηχεία και έχει πολύ ενέργεια. Δεν μπορώ να το εξηγήσω αυτό με τα Naim, ακόμα και ολιγόβατα ενισχυτικά τους έχουν δυναμική και "ρυθμό". Παίζουν ζωηρά (επιστημονικότατος όρος....)
Επίσης οι C.J. παίζουν εξαιρετικά, είναι αχρωμάτιστοι και με έχουν κάνει να είμαι πιο ανοιχτός στα λαμπάτα ενισχυτικά που γενικά θεωρώ πως έχουν τα θεματάκια τους. Επίσης είναι από τα λίγα λαμπάτα ενισχυτικά που μετρούν καλά σε τεστ. Επίσης είναι αρκετά ακριβοί, όχι ότι παίζει κάποιο ρόλο αυτό - κυρίως οι λαμπάτοι έχουν πολύ κακό συντελεστή τιμής/απόδοσης.
[DOUBLEPOST=1556623363][/DOUBLEPOST]Ο Supernait αλλά και ο Conrad Johnson δεν είναι διόλου ευκαταφρόνητα φίλε Λάκη. Δεν νομίζω ότι τα αδίκησα τα Harbeth καθόλου. Ο Supernait με τα 80 watt κουνάει ακόμα και δύσκολα ηχεία και έχει πολύ ενέργεια. Δεν μπορώ να το εξηγήσω αυτό με τα Naim, ακόμα και ολιγόβατα ενισχυτικά τους έχουν δυναμική και "ρυθμό". Παίζουν ζωηρά (επιστημονικότατος όρος....)
Επίσης οι C.J. παίζουν εξαιρετικά, είναι αχρωμάτιστοι και με έχουν κάνει να είμαι πιο ανοιχτός στα λαμπάτα ενισχυτικά που γενικά θεωρώ πως έχουν τα θεματάκια τους. Επίσης είναι από τα λίγα λαμπάτα ενισχυτικά που μετρούν καλά σε τεστ. Επίσης είναι αρκετά ακριβοί, όχι ότι παίζει κάποιο ρόλο αυτό - κυρίως οι λαμπάτοι έχουν πολύ κακό συντελεστή τιμής/απόδοσης.
 

lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.828
Reaction score
2.427
[DOUBLEPOST=1556623363][/DOUBLEPOST]Ο Supernait αλλά και ο Conrad Johnson δεν είναι διόλου ευκαταφρόνητα φίλε Λάκη. Δεν νομίζω ότι τα αδίκησα τα Harbeth καθόλου. Ο Supernait με τα 80 watt κουνάει ακόμα και δύσκολα ηχεία και έχει πολύ ενέργεια. Δεν μπορώ να το εξηγήσω αυτό με τα Naim, ακόμα και ολιγόβατα ενισχυτικά τους έχουν δυναμική και "ρυθμό". Παίζουν ζωηρά (επιστημονικότατος όρος....)
Επίσης οι C.J. παίζουν εξαιρετικά, είναι αχρωμάτιστοι και με έχουν κάνει να είμαι πιο ανοιχτός στα λαμπάτα ενισχυτικά που γενικά θεωρώ πως έχουν τα θεματάκια τους. Επίσης είναι από τα λίγα λαμπάτα ενισχυτικά που μετρούν καλά σε τεστ. Επίσης είναι αρκετά ακριβοί, όχι ότι παίζει κάποιο ρόλο αυτό - κυρίως οι λαμπάτοι έχουν πολύ κακό συντελεστή τιμής/απόδοσης.
Στο (ιδιόκτητο! ) φόρουμ της Χαρμπεθ, μα και σε άλλα "ελευθερα", εκθειαζουν πάντως την συνέργεια Harbeth -Naim
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.881
Reaction score
136.971
Επίσης σημαντικό είναι το prat (Ρυθμός) των naim. Και εγώ με naim οδηγώ τα kef.
Είσαι άρχοντας.
Του Πρατ και γενικά.
Αλλά άσε πρώτα να μάθουν τι γίνεται με τα σμπιρ, και μετά οι πολυτέλειες..

Sbir λέει ο μπούτχιας, και νομίζουν ότι πρόκειται για περίεργη μάρκα τσίπουρο.
 


Μηνύματα
4.963
Reaction score
4.158
...….Εγώ υποστηρίζω ότι ΕΊΝΑΙ επιστήμη που όμως υποχωρεί μπροστά στο γούστο του καθενός. Τι να τον έκανα τον τέλειο μετρητικά Devialet 200, όταν ο συνδυασμός με venere ήταν αλλού για αλλου; Ο μετά κάτοχος των venere κατά σύμπτωση τα παίζει με Devialet 120, και είναι ευχαριστημένος. Άλλο γούστο μα και άλλος χώρος!
Λακη πιστευω ότι δεν πιστευεις! (στο θεμα της επιστημης)
Το παραπανω κειμενο δεν λεει απολυτως τιποτα. Και δεν το συζηταω ο ιδιοκτητης το τι πιστευει. Αναφέρομαι σε σενα προσωπικα που εισαι σ ένα φορουμ και διαβαζεις ποικιλες αποψεις και πιστευω ότι υπ αυτό το πρισμα θα ειχες μια πιο πληρη εικονα για να κρινεις καποια πραγματα.

Βαζεις έναν ενισχυτή με ένα ηχειο σε ένα χωρο που δεν γνωρίζουμε πως είναι και βγαζει καποιος ένα συμπερασμα το οποιο δεν λεει απολυτως τιποτα. Αλλα υποστηριζεις την επιστημη :headbang:

Μετα γραφεις ότι αυτος που αγορασε το ηχειο με την ιδιας εταιριας ενισχυτή αλλα μικροτερο σε βατ ηταν ικανοποιημένος!! Και μου λες ότι το γουστο ηταν πιο δυνατο της επιστημης. Όπως το δικο μου γουστο δηλαδή στο παράδειγμα που εγραψα με τον πινακα ζωγραφικης.

Ισως πρεπει να το ξανασκεφτείς, λογικα, και να αποφασισεις αν είναι θεμα γουστου η χωρου - γνωσης η ασχετοσυνης.

Εγω με τα λιγα που γνωρίζω βλέποντας καποια βασικα χαρακτηριστικα του ηχείου και καποια που δινει ο ιδιος κατασκευαστης των ηχειων θα ελεγα το εξης. Η ευαισθησια του ηχείου είναι στο 89db. Ο ιδιος κατασκευαστης δινει (προτεινει) ενισχυτή από 40 εως 250 βατ. Το γουφερ είναι 7 ιντσων. Ξερεις ποσα πραγματα πρεπει να προσεχθουν σε σχεση με τον ενισχυτή για την περιπτωση αυτου του ηχείου? Ποσο ευκολα μπορει να κανεις λαθος στησιμο? Και ότι ο ιδιος ο ενισχυτης αυτου καθ αυτου αν δεν οδηγησει σωστα το ηχειο δεν είναι γιατι είναι κακος ο ενισχυτης ουτε του φταινε οι μετρήσεις του, αλλα οι λανθασμένες επιλογες του ιδιοκτητη.

Και φυσικα εδιωξε το ηχειο από το σπιτι του που πιθανοτητα πριν το αγορασει το ακουσε καπου, ενδεχομένως ενθουσιαστηκε και το αγορασε και στο τελος το πουλησε και ισως παει εκ νεου σε αντιπροσωπειες η σε σπιτια ν ακουει ηχεια, μεχρι να ξαναενθουσιαστει από καπου και να επαναλαβει για άλλη μια φορα το ιδιο λαθος.

Για σκεψου Λακη, μηπως με τέτοιες αντιληψεις δημιουργούμε το αεικινητο στο ...λαθος?

Θα σου πω και κατι ακομη. Αν ο ιδιοκτητης ο πρωτος εδινε το ιδιο ηχειο στον Μπουτια η στον Ζαπαντη η στο ΕΑR, πιστευεις ότι το ηχειο θα επαιζε το ιδιο, η κααααααπως διαφορετικα? Ειλικρινα όμως πες. Αν λοιπον επαιζε διαφορετικα αυτό που θα ειχε την αιτια του?
Στο γουστο του Μπουτια? η στο γουστο του EAR? :lol::lol:

Για πες?:drinks:

Αν δεν μπορεις θα σου πω εγω, αλλα με ΑΠΟΛΥΤΗ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ!
 

Μηνύματα
308
Reaction score
410
Συμφωνώ αλλά όχι μόνο τα καλά ηχεία αλλά και τα καλά ενισχυτικά. Τα καλά ηχοσυστήματα γενικά
Σαν το μια καλή κιθάρα παίζει όλα τα είδη... Ενδιαφέρουσα άποψη...
 

lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.828
Reaction score
2.427
Λακη πιστευω ότι δεν πιστευεις! (στο θεμα της επιστημης)
Το παραπανω κειμενο δεν λεει απολυτως τιποτα. Και δεν το συζηταω ο ιδιοκτητης το τι πιστευει. Αναφέρομαι σε σενα προσωπικα που εισαι σ ένα φορουμ και διαβαζεις ποικιλες αποψεις και πιστευω ότι υπ αυτό το πρισμα θα ειχες μια πιο πληρη εικονα για να κρινεις καποια πραγματα.

Βαζεις έναν ενισχυτή με ένα ηχειο σε ένα χωρο που δεν γνωρίζουμε πως είναι και βγαζει καποιος ένα συμπερασμα το οποιο δεν λεει απολυτως τιποτα. Αλλα υποστηριζεις την επιστημη :headbang:

Μετα γραφεις ότι αυτος που αγορασε το ηχειο με την ιδιας εταιριας ενισχυτή αλλα μικροτερο σε βατ ηταν ικανοποιημένος!! Και μου λες ότι το γουστο ηταν πιο δυνατο της επιστημης. Όπως το δικο μου γουστο δηλαδή στο παράδειγμα που εγραψα με τον πινακα ζωγραφικης.

Ισως πρεπει να το ξανασκεφτείς, λογικα, και να αποφασισεις αν είναι θεμα γουστου η χωρου - γνωσης η ασχετοσυνης.

Εγω με τα λιγα που γνωρίζω βλέποντας καποια βασικα χαρακτηριστικα του ηχείου και καποια που δινει ο ιδιος κατασκευαστης των ηχειων θα ελεγα το εξης. Η ευαισθησια του ηχείου είναι στο 89db. Ο ιδιος κατασκευαστης δινει (προτεινει) ενισχυτή από 40 εως 250 βατ. Το γουφερ είναι 7 ιντσων. Ξερεις ποσα πραγματα πρεπει να προσεχθουν σε σχεση με τον ενισχυτή για την περιπτωση αυτου του ηχείου? Ποσο ευκολα μπορει να κανεις λαθος στησιμο? Και ότι ο ιδιος ο ενισχυτης αυτου καθ αυτου αν δεν οδηγησει σωστα το ηχειο δεν είναι γιατι είναι κακος ο ενισχυτης ουτε του φταινε οι μετρήσεις του, αλλα οι λανθασμένες επιλογες του ιδιοκτητη.

Και φυσικα εδιωξε το ηχειο από το σπιτι του που πιθανοτητα πριν το αγορασει το ακουσε καπου, ενδεχομένως ενθουσιαστηκε και το αγορασε και στο τελος το πουλησε και ισως παει εκ νεου σε αντιπροσωπειες η σε σπιτια ν ακουει ηχεια, μεχρι να ξαναενθουσιαστει από καπου και να επαναλαβει για άλλη μια φορα το ιδιο λαθος.

Για σκεψου Λακη, μηπως με τέτοιες αντιληψεις δημιουργούμε το αεικινητο στο ...λαθος?

Θα σου πω και κατι ακομη. Αν ο ιδιοκτητης ο πρωτος εδινε το ιδιο ηχειο στον Μπουτια η στον Ζαπαντη η στο ΕΑR, πιστευεις ότι το ηχειο θα επαιζε το ιδιο, η κααααααπως διαφορετικα? Ειλικρινα όμως πες. Αν λοιπον επαιζε διαφορετικα αυτό που θα ειχε την αιτια του?
Στο γουστο του Μπουτια? η στο γουστο του EAR? :lol::lol:

Για πες?:drinks:

Αν δεν μπορεις θα σου πω εγω, αλλα με ΑΠΟΛΥΤΗ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ!
Για το συγκεκριμένο ηχείο γενικα ήταν πρόβλημα χώρου - τώρα είμαι με την επιστημη;
Με το συγκεκριμενο ηχείο και τον πρώτο ενισχυτή ήταν και θέμα χώρου μα και θέμα συνέργεια ηχείου με ενισχυτή - θέμα γούστου δηλαδη άρα ΜΗ επιστημης;
Με το ίδιο ηχείο και με άλλον ενισχυτή (Hegel 360) το πρόβλημα χώρου φυσικά παρέμεινε, μα η συνέργειά τους, δηλαδή το γούστο, πολύ καλό - ΜΗ επιστήμη;
Τι θέλω να πω; ότι η επιστήμη μπορεί να είναι σωστή, μα αν το αποτέλεσμα δεν το γουστάρεις, σου είναι αδιάφορες και οι μετρήσεις και το τι θα γίνει στα χέρια των άλλων. Αφού στα δικά σου μετρα δεν.... "μετραει", είναι σαν να μην υπάρχει και η επιστήμη, παραμένει δε μόνο το άγχος! Αυτά ...ψυχρά!
 

Μηνύματα
1.743
Reaction score
871
Η αξία της καμπίνας ψαροκασέλας ντουλαπάρας που τρίζει επί μονίμου και ασταματήτως στους 100 με 200 κύκλους χωρίς έλεος:



Είναι ανεκτίμητη. Τόσο γέλιο δεν υπάρχει...:gotcha:

Βεβαίως σε αρκετούς φίλους αυτή η καμπίνα ψαροκασέλα ντουλαπάρα που τρίζει επί μονίμου εκεί στους 100+, αρέσει. Φυσικά, δικαιούνται της άποπψής τους, και σεβαστή η επιλογή τους, αλλά όπως είπε ο μπούτχιας:



Ντουλάπια. Ντουλαπάρες. Αντικειμενικά, και μετρημένα. 8-)

Σας άρεσαν τα εν λόγω ντουλάπχια; Πέρφεκτ! Με γεια σας και με χαρά σας και καλές σας ακροάσεις! :drinks:
Οι γνωστές μετρήσεις από την κουζίνα του κου Art Dudley για λογαριασμό του Atkinson και του stereophile.. πρόχειρες, διαφοροποιημένες και τραβηγμένες από τις πραγματικές επιστημονικές τεκμηριωμένες μετρήσεις που έκανε ο κατασκευαστής σε υψηλών προδιαγραφών ανηχοϊκό θάλαμο, οι οποίες παρεμπιπτόντως είναι άψογες.. γι αυτό το λόγο όταν ο Alan Shaw απάντησε στο γνωστό ριβιγιού αμφότεροι οι Art Dudley και John Atkinson έκαναν κωλοτούμπα και εκθίασαν το 40.1!!

....Δεν έχω ακούσει ποτέ ένα ηχείο να αναπαράγει τους ήχους των φωνών και των ακουστικών οργάνων με λιγότερη τονική παραμόρφωση ή με περισσότερο ρεαλισμό των χροιών....Η Harbeth έχει τη σπάνια ικανότητα να παντρεύει την τονική ουδετερότητα με εξαιρετική απόδοση σχεδόν σε κάθε άλλη πτυχή που έχει σημασία. Για να το θέσω πιο ξεκάθαρα, εδώ επιτέλους έχουμε ένα ηχείο που επιτυγχάνει επίπεδη απόκριση συχνότητας χωρίς να απομυζά τη ζωντάνια από την ηχογραφημένη μουσική...Art Dudley

....Τελικά, η αξία ενός ηχείου δεν μπορεί να κρίνεται από μία επί μέρους μέτρηση (στην κουζίνα συμπληρώνω εγώ) αλλά από το σύνολο των επιστημονικά μετρημένων επιδόσεων και του ήχου του στην αίθουσα του ακροατή. Και με αυτό το το αποτέλεσμα, το Harbeth M40.1 είναι πράγματι ένα ηχείο νικητής... John Atkinson


και η δική μου γνώμη, εξαιρετικά ηχεία, αναλυτικότατα και μουσικότατα, με άψογες μετρήσεις στο σύνολό τους, με εξελιγμένες τεχνικά μονάδες και κύκλωμα διαχωρισμού, εύκολο φορτίο με την αντίσταση σε όλο το φάσμα πάνω από τα 8 Ohm.. με οσκαρικές μεσαίες, φυσικότητα οργάνων και ανοιχτοσύνη φωνών που αγγίζει τα όρια κόρνας αναφοράς, με ρεαλιστικότατη ανάπλαση των διαστάσεων της σκηνής και της ατμόσφαιρας του κάθε μουσικού έργου.. μηχανές φτιαγμένες να παίζουν σωστά μουσική, να μας διασκεδάζουν και να μας συγκινούν.. και με την έκδοση 40.2 κατά πολύ αναβαθμισμένη!!
 
Last edited:


Μηνύματα
460
Reaction score
199
Όταν λεμε ότι ο ηχος δεν είναι επιστημη, η ότι μπορει να είναι επιστημη, αλλα είναι ασχετη με τα στερεοφονικα μας, τοτε τζαμπα οποιαδήποτε συζητηση.

Αυτά τα διαγράμματα που βγηκαν, δεν ηταν βιτσια καποιου σαδιστη με σκοπο να βασανιζει τους μαθητες.

Εγω δεν ασχολουμε με τη συγκεκριμενη επιστημη όπως και μ ένα σωρο άλλες, αυτό δεν σημαινει ότι δεν σεβομαι τους ανθρώπους που ασχολουντε μ αυτές ουτε και το ιδιο το αντικειμενο της επιστημης.

Εδώ μεσα συμβαινει το εξης: Θεωρούμε αποδεκτη την επιστημη που εχει να κανει με την εικονα αλλα ...με τον ηχο ένα σωρο ανθρωποι εχουν ανακαλυψει μια νεα επιστημη .

Την "ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΟΥ ΓΟΥΣΤΟΥ!"

Πιστευει καποιος ότι επειδή ακουει πολλα χρονια μουσικη, γνωριζει τα παντα για τον ηχο και η ακουστικη εμπειρια καταργει οτιδήποτε άλλο που εχει να κανει με νομους της φυσης. Αντε τωρα να τους πεισεις.

Στο σκακι υπαρχει μια ορολογια γι αυτον που ασχολειται χρονια με το σπορ και δεν μαθαινει ΠΟΤΕ. Λεγεται ΜΑΖΕΤΑΣ. Στον ηχο δεν εχει βγει καποια λεξη που να εκφραζει τον αντιστοιχο τυπο ανθρωπου.

Ισως ακούγεται σκληρο, αλλα σε τελικη ελεος μ αυτή την επιμονη στο γουστο. Ν ακους ότι θελεις, να σ αρεσει ότι θελεις, μεχρι εδώ όμως. Όταν μιλανε καποιοι που εχουν τεχνογνωσια απλα εμεις πρεπει να υποδηλώνουμε τον σεβασμο μας. Αν μεταξυ των ειδικων υπαρχει διαφωνια σε καποια πραγματα (πολύ λογικο κι αυτο) δεν δικαιουμαστε να μπουμε αναμεσα τους. Απλα θα δειξουμε το μέγεθος της ασχετοσύνης μας. Τους ακουμε μπας και μαθουμε κατι. Αν θελουμε να μαθουμε.

Προσωπικα ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΘΩ. Δεν θελω να αντικαταστήσω πχ τον Καστρουνη η τον Ζαπαντη η τον Bruno. Προτιμω να εχουν τις γνωσεις και να τους συμβουλευτω. Ακομη και με πληρωμη. Η δικια μου δουλεια είναι άλλη.

ΑΝ μου πουν ότι δεν ξερω να ακουω η να βλεπω θα συμφωνησω μαζι τους. Κατι θα ξερουν. Όταν πχ ο Καστρουνης μ εξηγουσε καποιες ατελειες στην εικονα εγω δεν τις καταλαβαινα. δεν τις ευρισκα στην οθονη, Σηκωθηκε ο ανθρωπος και πηγε στην οθονη για να μου εξηγει με τον απλο τροπο και να με πεισει για αυτά που μου ελεγε. Αυτος σε χρονο ντε τε καταλαβαινε το πρόβλημα. Εγω νομιζα ότι όλα ηταν μια χαρα. Ποια πρακτικη αξια εδώ θα ειχε το γουστο μου?

Όταν πηγα με τον γυιο μου σε εκθεση ζωγραφικης και του εδειχνα ένα πινακα ζωγραφικης που μου αρεσε και του εξηγουσα το γιατι, αυτος μου ειπε ορθα - κοφτα. Μπαμπα εισαι ασχετος και οσο ποιο πολύ μιλας τοσο ποιο πολυ δειχνεις το μέγεθος της ασχετοσύνης σου. Αυτος σπουδασε το αντικειμενο. Μπορει και σ αυτόν να υπαρχει καπου το γουστο αλλα καταλαβαινει το τεχνικα σωστο και το τεχνικα λαθος. Εγω δεν θα το καταλαβω. Πρεπει να παω κι εγω να σπουδασω. Δεν θα το κανω, Αν καποιος εχει την υπομονή να μου πει λιγα πραγματα τοτε εχει καλως και θα του πω κι ευχαριστω.

Πολύ φιλικα στους ασχετους σαν κι εμενα, θελω να τους πω ότι εδώ εχουμε την τυχη καποιοι ανθρωποι να εχουν γνωσεις, να μας τις χαριζουν απλοχειρα και ΔΩΡΕΑΝ. Να τους σκαμε πολλες φορες με τα γραπτα μας. Κι αυτοι είναι ακομη είναι εδώ μεσα, με σιδερενιο στομαχι να επιμενουν να μας βοηθησουν. ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ είναι πολύ λιγο για να εκφρασει τον σεβασμο για τα οσα κανουν. Σκεφτειται ποσο ποιο φτωχο θα ηταν το φορουμ αν ελειπαν 3-4 ατομα, να μην λεω ονόματα, που σ αυτά που λενε συνεχως βαζουν κι επιχειρηματα επιστημονικα.

Χωρις αυτους θα επικρατουσε η "επιστημη του γουστου" και ολοι θα είμασταν επιστήμονες! Αυτοθαυμασμος! Θα επερνα κι εγω παρασημο! Ο ασχετος!
Να σου κάνω μια ερώτηση;

Γνωρίζεις αν το βερνίκι επηρεάζει τον ήχο του βιολιού;
 


Μηνύματα
2.599
Reaction score
4.586
Όλη αυτή η κουβέντα γίνεται για το αν είναι καλό ένα ζευγάρι ηχείων που κοστίζει περίπου 20.000 €? Εγώ δεν τα έχω ακούσει ποτέ αλλά είμαι σίγουρος πως καλά θα παίζουν, δε γίνεται να μην παίζουν (εννοείται πάντα σε κατάλληλο χώρο και με ψηφιακή ισοστάθμιση). Το θέμα είναι πως στέκονται απέναντι στον ανταγωνισμό και σε αυτό το price tag υπάρχουν άπειρες επιλογές.

Οικονομοτεχνικά δεν πιστεύω πως αξίζουν αλλά όταν μπαίνει στην κουβέντα η τέχνη και η αισθητική τότε δεν μπορείς να έχεις αντεπιχειρήματα. Όπως ειπώθηκε μπορείς να ακούς από ό,τι θες κι όπως θες, αρκεί να μην πιστεύεις πως είσαι σωστός. Όμως δεν έχει σημασία να είσαι σωστός αρκεί να γουστάρεις.
 

Μηνύματα
252
Reaction score
645
Σαν το μια καλή κιθάρα παίζει όλα τα είδη... Ενδιαφέρουσα άποψη...
Δεν είναι ούτε ενδιαφέρουσα, ούτε άποψη.

Επίσης ο παραλληλισμός των ηχοσυστημάτων με τις κιθάρες δεν είναι πολύ σωστός.
Ο μουσικός μπορεί να δώσει το ηχόχρωμα ή και την παραμόρφωση που εκείνος θέλει, τη συγκεκριμένη στιγμή που το θέλει , οπότε χρησιμοποιεί άλλες κιθάρες ή και πετάλια με διαφορετικό ήχο. Το ηχοσύστημα καλείται να αναπαράγει αυτόν τον ήχο όπως τον έπαιξε ο μουσικός χωρίς να τον διαφοροποιεί.
Το ηχοσύστημα πρέπει να μπορεί να παράγει όλο το φάσμα του ήχου σωστά και χωρίς ελλείψεις - φουσκώματα. Από ένα όργανο δεν έχουμε την ίδια απαίτηση. Ο μουσικός έχει άποψη για τη μουσική, από το τι θα παίξει και τι δεν θα παίξει μέχρι το πως θέλει να ακουστεί. Το ηχοσύστημα γιατί να έχει άποψη επί του μουσικού περιεχομένου;
 

Μηνύματα
308
Reaction score
410
Να σου κάνω μια ερώτηση;

Γνωρίζεις αν το βερνίκι επηρεάζει τον ήχο του βιολιού;
Το βερνίκι όπως και η κόλλα είναι ένα από τα μυστικά της κατασκευής και επηρεάζουν το μέγιστιο ton ;hxo. Πες μας όμως και με πιο όργανο μέτρησης ο Antonio Stradivari κατασκεύαζε τις κόλλες και τα βερνίκια του. Κατέβαζε σχεδιαγράμματα ηχητικά και γραφήματα ειδικά στο υπερσύγχρονο PC του ;
 



Μηνύματα
645
Reaction score
775
Δεν είναι ούτε ενδιαφέρουσα, ούτε άποψη.

Επίσης ο παραλληλισμός των ηχοσυστημάτων με τις κιθάρες δεν είναι πολύ σωστός.
Ο μουσικός μπορεί να δώσει το ηχόχρωμα ή και την παραμόρφωση που εκείνος θέλει, τη συγκεκριμένη στιγμή που το θέλει , οπότε χρησιμοποιεί άλλες κιθάρες ή και πετάλια με διαφορετικό ήχο. Το ηχοσύστημα καλείται να αναπαράγει αυτόν τον ήχο όπως τον έπαιξε ο μουσικός χωρίς να τον διαφοροποιεί.
Το ηχοσύστημα πρέπει να μπορεί να παράγει όλο το φάσμα του ήχου σωστά και χωρίς ελλείψεις - φουσκώματα. Από ένα όργανο δεν έχουμε την ίδια απαίτηση. Ο μουσικός έχει άποψη για τη μουσική, από το τι θα παίξει και τι δεν θα παίξει μέχρι το πως θέλει να ακουστεί. Το ηχοσύστημα γιατί να έχει άποψη επί του μουσικού περιεχομένου;
νομίζω εδώ είναι και η ουσία της (όποιας) αντιπαράθεσης. Πολύ σωστά τα λες. Η διαφορά είναι ότι κάποιες μηχανές (πχ ATC 40 τα οποία είχα) έχουν ακριβώς αυτόν τον monitor χαρακτήρα, ο οποίος ναι μεν αποδεκτότατος, πλην όμως - αν έχεις την εμπειρία του live ήχου έντονα (35 χρόνια μουσικός), νιώθεις ότι αυτό που ακούς δεν έχει σχέση με το live δρώμενο, αλλά είναι μια (αυστηρή) παράθεση της ηχογράφησης.
Το 40.2 έχει την διαφάνεια, τον αέρα ΚΑΙ τα σώματα που προσομοιάζουν σε live κατάσταση.
Αυτή για μένα είναι και η διαφορά 2 εξαιρετικών σχολών με μεγάλη διαφορά στην άποψη.
 

Μηνύματα
308
Reaction score
410
Το βερνίκι όπως και η κόλλα είναι ένα από τα μυστικά της κατασκευής και επηρεάζουν το μέγιστιο τον ήχο. Πες μας όμως και με πιο όργανο μέτρησης ο Antonio Stradivari κατασκεύαζε τις κόλλες και τα βερνίκια του. Κατέβαζε σχεδιαγράμματα ηχητικά και γραφήματα ειδικά στο υπερσύγχρονο PC του ;
Οι γνωστές μετρήσεις από την κουζίνα του κου Art Dudley για λογαριασμό του Atkinson και του stereophile.. πρόχειρες, διαφοροποιημένες και τραβηγμένες από τις πραγματικές επιστημονικές τεκμηριωμένες μετρήσεις που έκανε ο κατασκευαστής σε υψηλών προδιαγραφών ανηχοϊκό θάλαμο, οι οποίες παρεμπιπτόντως είναι άψογες.. γι αυτό το λόγο όταν ο Alan Shaw απάντησε στο γνωστό ριβιγιού αμφότεροι οι Art Dudley και John Atkinson έκαναν κωλοτούμπα και εκθίασαν το 40.1!!

....Δεν έχω ακούσει ποτέ ένα ηχείο να αναπαράγει τους ήχους των φωνών και των ακουστικών οργάνων με λιγότερη τονική παραμόρφωση ή με περισσότερο ρεαλισμό των χροιών....Η Harbeth έχει τη σπάνια ικανότητα να παντρεύει την τονική ουδετερότητα με εξαιρετική απόδοση σχεδόν σε κάθε άλλη πτυχή που έχει σημασία. Για να το θέσω πιο ξεκάθαρα, εδώ επιτέλους έχουμε ένα ηχείο που επιτυγχάνει επίπεδη απόκριση συχνότητας χωρίς να απομυζά τη ζωντάνια από την ηχογραφημένη μουσική...Art Dudley

....Τελικά, η αξία ενός ηχείου δεν μπορεί να κρίνεται από μία επί μέρους μέτρηση (στην κουζίνα συμπληρώνω εγώ) αλλά από το σύνολο των επιστημονικά μετρημένων επιδόσεων και του ήχου του στην αίθουσα του ακροατή. Και με αυτό το το αποτέλεσμα, το Harbeth M40.1 είναι πράγματι ένα ηχείο νικητής... John Atkinson


και η δική μου γνώμη, εξαιρετικά ηχεία, αναλυτικότατα και μουσικότατα, με άψογες μετρήσεις στο σύνολό τους, με εξελιγμένες τεχνικά μονάδες και κύκλωμα διαχωρισμού, εύκολο φορτίο με την αντίσταση σε όλο το φάσμα πάνω από τα 8 Ohm.. με οσκαρικές μεσαίες, φυσικότητα οργάνων και ανοιχτοσύνη φωνών που αγγίζει τα όρια κόρνας αναφοράς, με ρεαλιστικότατη ανάπλαση των διαστάσεων της σκηνής και της ατμόσφαιρας του κάθε μουσικού έργου.. μηχανές φτιαγμένες να παίζουν σωστά μουσική, να μας διασκεδάζουν και να μας συγκινούν.. και με την έκδοση 40.2 κατά πολύ αναβαθμισμένη!!
Δεν ξέρουν το site ψυχή μου... Μόλις το μάθουν θα αλλάξουν όλα... Θα μετράν και αυτοί καλύτερα
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.473
Reaction score
57.381
Το βερνίκι όπως και η κόλλα είναι ένα από τα μυστικά της κατασκευής και επηρεάζουν το μέγιστιο ton ;hxo. Πες μας όμως και με πιο όργανο μέτρησης ο Antonio Stradivari κατασκεύαζε τις κόλλες και τα βερνίκια του. Κατέβαζε σχεδιαγράμματα ηχητικά και γραφήματα ειδικά στο υπερσύγχρονο PC του ;
Elementary dear Kospe...Ο Antonio Stradivari κατασκεύαζε όργανα παραγωγής ήχου αντί...αναπαραγωγής.
Και ως απόκριση στην αρχική υπόθεση,άμα ήταν ζωντανός στην τωρινή εποχή,θα ήθελε ως μέσο αναπαραγωγής ένα setup που να μην πρόσθετε το δικό του ΄΄βερνίκι΄΄ ή ΄΄κόλλα΄΄ σ'εκείνα των οργάνων του...;)
Οι γνωστές μετρήσεις από την κουζίνα του κου Art Dudley για λογαριασμό του Atkinson και του stereophile.. πρόχειρες, διαφοροποιημένες και τραβηγμένες από τις πραγματικές επιστημονικές τεκμηριωμένες μετρήσεις που έκανε ο κατασκευαστής σε υψηλών προδιαγραφών ανηχοϊκό θάλαμο, οι οποίες παρεμπιπτόντως είναι άψογες.. γι αυτό το λόγο όταν ο Alan Shaw απάντησε στο γνωστό ριβιγιού αμφότεροι οι Art Dudley και John Atkinson έκαναν κωλοτούμπα και εκθίασαν το 40.1!!

....Δεν έχω ακούσει ποτέ ένα ηχείο να αναπαράγει τους ήχους των φωνών και των ακουστικών οργάνων με λιγότερη τονική παραμόρφωση ή με περισσότερο ρεαλισμό των χροιών....Η Harbeth έχει τη σπάνια ικανότητα να παντρεύει την τονική ουδετερότητα με εξαιρετική απόδοση σχεδόν σε κάθε άλλη πτυχή που έχει σημασία. Για να το θέσω πιο ξεκάθαρα, εδώ επιτέλους έχουμε ένα ηχείο που επιτυγχάνει επίπεδη απόκριση συχνότητας χωρίς να απομυζά τη ζωντάνια από την ηχογραφημένη μουσική...Art Dudley

....Τελικά, η αξία ενός ηχείου δεν μπορεί να κρίνεται από μία επί μέρους μέτρηση (στην κουζίνα συμπληρώνω εγώ) αλλά από το σύνολο των επιστημονικά μετρημένων επιδόσεων και του ήχου του στην αίθουσα του ακροατή. Και με αυτό το το αποτέλεσμα, το Harbeth M40.1 είναι πράγματι ένα ηχείο νικητής... John Atkinson


και η δική μου γνώμη, εξαιρετικά ηχεία, αναλυτικότατα και μουσικότατα, με άψογες μετρήσεις στο σύνολό τους, με εξελιγμένες τεχνικά μονάδες και κύκλωμα διαχωρισμού, εύκολο φορτίο με την αντίσταση σε όλο το φάσμα πάνω από τα 8 Ohm.. με οσκαρικές μεσαίες, φυσικότητα οργάνων και ανοιχτοσύνη φωνών που αγγίζει τα όρια κόρνας αναφοράς, με ρεαλιστικότατη ανάπλαση των διαστάσεων της σκηνής και της ατμόσφαιρας του κάθε μουσικού έργου.. μηχανές φτιαγμένες να παίζουν σωστά μουσική, να μας διασκεδάζουν και να μας συγκινούν.. και με την έκδοση 40.2 κατά πολύ αναβαθμισμένη!!
΄΄Στην...κουζίνα ολοταχώς΄΄.Ιδανικές λοιπόν για τα 40άρια θα ήταν οι συνθήκες...ελεύθερου πεδίου.Ούτε RT ούτε ιδιορρυθμοί χώρου.;)

Δεν διαφωνούμε κατά...βάθος.Άμα διευθετηθεί η απόκριση στις πρώτες οκτάβες σε δεδομένο χώρο,τηρηθούν λογικές αποστάσεις ακρόασης για να δέχεται ο ακροατής ωφέλιμο ποσοστό άμεσης ενέργειας και διερευνηθούν οι κατά ύψος τοποθέτηση και κλίση ανάλογα με τα RT στις αντίστοιχες ζώνες,τότε μια χαρά θ'αποδοθεί το μεγαλείο στα φωνητικά και η απεικόνιση της ηχητικής σκηνής.Αρκεί να μην υπερβαίνονται δεδομένα όρια στάθμης,αφού τότε η μαγεία γίνεται...βασκανία.:D
 
Last edited:


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.608
Μηνύματα
2.945.880
Members
38.204
Νεότερο μέλος
john-john
Top