- Μηνύματα
- 2.514
- Reaction score
- 1.805
τι λες ρε? αφού είναι πανέμορφα!Πούλα τα χρέπια και πάρε ενεργά.
τι λες ρε? αφού είναι πανέμορφα!Πούλα τα χρέπια και πάρε ενεργά.
.Η άποψη μου έχει όση αξία όση η δική σου που ακούς στα 120, σε φροντισμένο χώρο μεν, ΑΛΛΆ ΣΤΑ 120DB. Έλεος. .. Και εμπιστεύοντα ακόμη τα αυτιά σου;Ναι, σα τα καγκουρό, χοροπηδηχτές.
Μόνο που δεν έχουν αποσβεώμενα κύματα.
Κουμουλέιτιβ σπεκτραλ ντικει.
Να, αυτό:
View attachment 125209
Ένα τέτοιο βρες μου από όποιο εργαστήριο μέτρησης θες, ακόμα και λαρισαϊκό, τυρογαλίσιο.
Διότι το Λίνκ που είδα, μόνο αυτό δεν έχει, όπως και μια μέτρηση ολικής παραμόρφωσης στη στάθμη αναφοράς. Να, 2 μετρήσεις μόνο θέλω.
Αν βρεθεί κι ένα max spl στο φάσμα, με όριο ολικής αρμονικής παραμορφώσεως το 1 και 3%, θα το εκτιμήσω δεόντως!
Αμφιβάλλω όμως αν μπορεί να παίξει σε τέτοια νούμερα thd..
Όλοι σέβονται την άποψή σου, απλώς αυτή δεν έχει καμία αξία.
Να, αυτό δεν μπορείς να σεβαστείς εσύ!
Το γεγονός ότι η σεβαστή άποψή σου, δεν έχει καμία αξία διότι είναι υποκειμενική.
Καλά κάνεις και το έχεις αυτό το ηχείο αφού σε αρέσει. Καλά κάνεις και δεν έχεις κάποιο "σωστό ενεργό" αφού δε σου αρέσει. Το τι σου αρέσει, δεν διαφοροποιεί το σωστό. Όπως ο άλλος ο φίλος που δε θέλει μπάσο. Καλά κάνει και πχ ξεσυνδέει τα γούφερ για να ακούει μόνο μιντ και Τουίτερ, αφού αυτό του αρέσει. Το τι του αρέσει,δεν διαφοροποιεί το ποιο είναι το σωστό.
Εγώ πχ ακούω μόνο Μόμπι στα 120 ντεσιμπέλ το χτύπημα στους 35 με 55 κυκλους. Μπορεί το ηχείο;
Αυτό λέμε.
Σχεδιάστηκε έτσι ώστε να μη παίζει καλά αρκετά πράματα. Σε αυτά τα λεφτά όμως, έχει ηχεία που παίζουν καλά όλα τα πράματα.
Πάρτο αλλιώς: ένα σωστό ηχείο, με 2-3 φίλτρα, μπορεί να παίζει ακριβώς σα το χάρμπεθ, αλλά ένα χάρμπεθ, όσα φίλτρα και να βάλεις, δε μπορεί να παίξει όπως ένα σωστό ηχείο.
Κι όμως, αυτό γίνεται.
Ψυχοθεραπεία!
Υπενθυμίζεται για να μην παρασυρόμαστε:Κακώς τρελαίνεσαι. Όταν οι δημοσιευμένες μετρήσεις τύπου Ατκινσον, έχουν αντικρουσθεί από την εταιρεία χωρίς πειστική αντιδραση εκ μέρους του (μόνον τύπου χμ...ναι μεν...) και στο τέλος παραδέχεται την ηχητική ποιότητα του ηχείου (ή της Χαρμπεθ, δες την κριτική του για το 30.2),
.... ή ακόμη χειρότερο, βγαίνουν άλλες εξ Αυστραλίας, και μάλιστα από ανεξάρτητο εργαστήριο που καμιά σχέση δεν έχει με ριβιουερς (και τα. ..χούια τους), που δείχνουν άλλα αρκετά διαφορετικα,
και επί πλέον οι εντυπώσεις του (έμπειρου πιστευω) Αυστραλού ριβιουερ, συμπίπτουν σε σκανδαλώδη βαθμο με αυτές του ...γούστου μου,
... τότε πιστεύω πως απαιτείται σεβασμός της άποψης (μου) που κατέληξε σε τέτοιο συμπέρασμα (και χωρίς εργαστηριακες μετρησεις). Αλλά φαίνεται πως ούτε τον Αυστραλό (και αλλους) διάβασες, ούτε τα διαγράμματα είδες βέβαια, και απλώς ...ακολουθείς.
Κι αν ακόμη δεν κατάλαβες, να το ξαναπω: δεν θεωρω πως η Harbeth βρήκε το "χρυσό δισκοποτηρο" του ήχου, ούτε πως το shl5+ είναι ΤΟ ηχείο που κάνει για όλα. Αλλά είναι άριστο για αυτά που κάνει, και μετρίως καλο για αυτά που δεν κανει, για έναν απλό λογο: γιατί ΈΤΣΙ σχεδιάσθηκε. Και σε όποιον αρέσουν (ο Σω το λέει, όχι εγω). Συνεπώς Ο πελάτης έχει δίκαιο κι όχι τα "τριξιματα" ή το τυχόν κουρδιστό... λάουντνεςς. Γιατί το πρωτεύον στην ακρόαση μουσικής είναι να σου αρέσει αυτό που ακούς, που ασφαλώς πρέπει να έχει πιστότητα του γεγονότος όσον είναι εφικτό από όλες τις πλευρές. Αν δεν σου αρέσει, χ@σε μέσα και καμάρωνε τα "εργαλεια" στο ρακ. ..
Δεν ενοχλούμαι,εφόσον μένω πιστός στην επισήμανση των δεδομένων.Και συνειδητά διαχωρίζω τη θέση μου από το να εξηγώ τί θα ενέκρινα και δεν θα ενέκρινα σε υποκειμενικό επίπεδο κατόπιν ακρόασης.Τι ακριβώς σε ενόχλησε στις ακροάσεις αυτες; πως δεν άκουσαν κι άλλα είδη μουσικής, πχ χαρντ ροκ, μεταλ.,ηλεκτρονική, χαουζμαουζ και το κακό συνανπαντημα, ώστε να κρίνουν κι εκεί το ηχειο; Μα αφού ξέρεις τον λογο: ΔΕΝ σχεδιασθηκε για τέτοιου είδους φασαριοζικους και παραμορφωτικους ηχους, πολύ απλά: ΔΕΝ αποδίδει, ενοχλεί. Σημαίνει ότι είναι κακό ηχειο;
Για το άλλο περί μέγιστης στάθμης, τα 100db σίγουρα τα πιάνει (με ακαλιμπραριστη εφαρμογή android), από εκεί και πάνω επεμβαίνει ...θανάσιμα ο χώρος που μου λέει ότι ή θα τον συγυρίσω ή θα αλλάξω ηχείο και γούστα! Το πρώτο αδύνατον....
.Η άποψη μου έχει όση αξία όση η δική σου που ακούς στα 120, σε φροντισμένο χώρο μεν, ΑΛΛΆ ΣΤΑ 120DB. Έλεος. .. Και εμπιστεύοντα ακόμη τα αυτιά σου;
Για πες ένα ηχείο στα 2500€ που να υπερτερεί του shl5+ παίζοντας ΚΑΛΑ όλα τα ...πράματα, αλλά εξ ίσου καλά αυτά που παίζει ΑΡΙΣΤΑ το Χαρμπεθ;
"Το τι σου αρέσει, δεν διαφοροποιεί το σωστό". Βεβαίως, αλλά ...ε και; Δηλ μηπως εισαστε πολλοί που υποτιθεται πως ακούτε ...σωστά (και πως ξέρετε; από μετρήσεις, ξεχασα ) χωρίς να σας αρεσει ομως και δεν θέλετε να το παραδεχθειτε; Εμείς ΔΕΝ ακούμε σωστά (λέτε. ..) μα απολαμβάνουμε το λάθος μας.
Και κρατάμε πάντα κάποιο στοιχείο για τη συνέχεια......
Μια χαρα ακουν και ο Λακης και ολοι. By the book.
Αντε που μαθαμε τωρα ολοι με τις ισοσταθμισεις και τα target curve και τους συνηχητες. Να σας εβλεπα χωρις αυτα πως θα αντεχατε τη μονιτοριλα. Ενω με τα harbeth, plug and play ομορφα! (σε τυπικο χαλια χωρο και χαμηλες εντασεις;-) )
Μη δίνεις σημασία,ωραία είναι,μπορείς να τ'απολαμβάνεις σε πολύωρες ακροάσεις σε στάθμη αναφοράς μ'επαρκή παροχή ισχύος ακόμα και χωρίς...ισοστάθμιση,τόσο ελκυστική φαντάζει η ηχητική εκδοχή που παρέχουν.τι λες ρε? αφού είναι πανέμορφα!
Σαφώς και χρειάζεται Κώστα μου. Και δεν είναι αστείο.Κι όμως, αυτό γίνεται.
Αυτό θέλει ο λαός.
Ψυχοθεραπεία!
Σωστός!Σαφώς και χρειάζεται Κώστα μου. Και δεν είναι αστείο.
Άλλωστε αποδεικνύεται περίτρανα σε αυτό το θρέντ, όπου ανακυκλώνονται τα ίδια και τα ίδια χωρίς κανένα ουσιαστικά αποτέλεσμα. Δίνεται η εντύπωση πως οι περισσότεροι ενδιαφέρονται μόνον για την αντιπαράθεση και την ίντριγκα.
Βεβαίως έτσι είναι. Βεβαίως οι "σχεδιαστικές επιλογές" του κου Σω, όπως η "ζωντανή" καμπίνα, θέτουν περιορισμούς στις επιδόσεις των ηχείων του. Ταυτόχρονα όμως "σχεδιαστικές επιλογές" του όπως η "ζωντανή" καμπίνα, η απόκριση συχνότητας και η απόσβεση στις χαμηλές συχνότητες, τα κάνουν να ακούγονται όμορφα σε συγκεκριμένες συνθήκες ακρόασης.Ένα setup που τα καταφέρνει καλά σε υψηλές στάθμες είναι σε θέση να ικανοποιήσει εξίσου και σε χαμηλές χάρη σε εφαρμογή κατάλληλου προφίλ...ισοστάθμισης.
Από την άλλη πλευρά,όποιο setup δεν τα καταφέρνει καλά όταν ανέρχονται οι στάθμες και οι ενεργειακές απαιτήσεις του προγράμματος,δεν διασώζεται με ισοσταθμίσεις .
Αυτό ακριβώς ισχυρίζομαι. Και οι δύο ομάδες έχουν δίκαιο. Για συγκεκριμένους και ...μετρήσιμους λόγους ;-)Σωστός!
Ας το κλείσουμε τότε, γιατί όλοι έχουμε δίκαιο, και οι ακροατες (αφού γουστάρουμε να τα ακουμε), και οι επιστήμονες (λόγω ... διαγραμματων).
Απλό να εξηγήσεις πως οι διαθέσιμες μετρήσεις συσχετίζονται με το ηχητικό αποτέλεσμα. Καθόλου απλό να φτιάξεις μία πετυχημένη εταιρία κατασκευής ηχείων.Οντως απλα πραγματα....
Τελικα φαινεται οτι ειναι πολυ απλο για εναν Ελληνα, να φτιαξει ενα αγγλικο ηχειο.....
Έχουν ανεβεί εδώ...View attachment 125212
Αυτές οι μετρήσεις δεν ανεβηκαν; είναι του 5+
Η διαφωνία Σω/Ατκινσον ήταν για τη μέθοδο (τροπο) μέτρησης.
Κι ας παραβλεπουμε (γιατί το παραβλεπουμε) το τελικό συμπέρασμα του γκουρου:
"Other than that lively enclosure, which is a deliberate design decision—note AD's comment about "the consistently truthful, present manner with which they reproduce singing voices"—the Harbeth Super HL5plus's measured performance is beyond reproach.—John Atkinson
Που να ξερε ο καημένος πως κάτι ...γκουρουδακια (α λα "αλεπουδακια") θα τον ξεμπροστιαζαν
Read more at https://www.stereophile.com/content...-loudspeaker-measurements#SlssKMpguly5FR1L.99
Εμμανουήλ, ταλαντουχε ποιητή εκ του προχείρου, εγω παντως τα αλλάζω τα χάρμπεθ....
με μικρότερα λόγω χωρου
Τα ανωτέρω αποσβενύμενα φάσματα έχουν ληφθεί με προσαρμοσμένο επιταχυνσιόμετρο πάνω στην καμπίνα και δεν πειράζει εάν ελήφθησαν στην κουζίνα ολοταχώς ή σε ανηχοϊκό θάλαμο.Bhutia/To Κατά Απόσβεσιν Ευαγγέλιον said:...
Κι επειδή η ηλεκτρομηχανική μετατροπή από τη λειτουργία των μεγαφώνων έχει και ανάδρομη φορά (μηχανοηλεκτρική όπως τα μικρόφωνα),τα διαφράγματά τους δύνανται να συλλαμβάνουν μηχανικές δονήσεις είτε από το πεδίο αντήχησης στο δωμάτιο,είτε από στάσιμα κύματα κι εκπεμπόμενες γενικώς ανακλάσεις στον αέρα εντός της καμπίνας αλλά και συντονισμούς από την ίδια την καμπίνα (We heart Harbeth).Τέτοιες παρασιτικές συνιστώσες θα μετατρέπονται σε πρόσθετη ανταγωνιστική ηλεκτρεγερτική δύναμη που θα υποβάλει σε διαμόρφωση το παραγόμενο ρεύμα και από αυτό την τάση από την οδήγηση του σήματος στην έξοδο του ενισχυτή.Κι εφόσον υπάγονται συνήθως σε συχνότητες ανώτερες χαμηλές-χαμηλομεσαίες - δηλαδή υψηλότερες από τη θεμελιώδη συχνότητα συντονισμού - δεν θα αποσβένυνται ηλεκτρικώς από χαμηλή αντίσταση εξόδου.Οποιαδήποτε όμως συνιστώσα εκπορευόμενη από αντίστροφη μηχανοηλεκτρική λειτουργία του κώνου δεν αποσβένυται,τείνει να εισαχθεί στον βρόχο ανάδρασης και ν'άνατροφοδοτηθεί πίσω στην είσοδο του ενισχυτικού σταδίου.Το ίδιο θα συνέβαινε και σε υψηλότερες οκτάβες με ηλεκτροδυναμικά tweeter που θα συνελάμβαναν ανακλάσεις προερχόμενες από τα τοιχώματα της ιδιαίτερης υποκαμπίνας τους.Κι έτσι δικαιολογούνται όσοι κατασκευαστές υιοθετούν μη συμβατικά υλικά και γεωμετρίες κατά τη δόμηση των καμπινών.
Οι συντονισμοί προερχόμενοι από καμπίνα μπορούν ν'ανιχνευθούν με επιταχυνσιόμετρο και διάγραμμα αποσβενύμενων φασμάτων (Cumulative Spectral Decay - CSD).Όπως είδαμε και πριν στην ακουστότητα των τονισμών,οι έχοντες υψηλή τιμή Q και μικρή τιμή πλάτους τείνουν να μη γίνονται αντιληπτοί.
Μια παράσταση CSD καταγράφει την εξασθένηση στην κρουστική απόκριση του ίδιου του ηχείου σε συνάρτηση προς τη συχνότητα και το χρόνο.Ο κατακόρυφος άξονας εκφράζει τιμές πλάτους,ο οριζόντιος τιμές συχνότητας και ο νοητός εκτεινόμενος από πίσω προς το μέρος του αναγνώστη τιμές χρόνου.Ως χρόνος ΄΄μηδέν΄΄ λαμβάνεται συνήθως το σημείο ακριβώς πριν την άφιξη της πρώτης ανάκλασης,οπότε η πρώτη ΄΄φέτα΄΄ είναι η λαμβανόμενη απόκριση πλάτους υπό ημι-ανηχοϊκές συνθήκες.Όσο οι επόμενες φέτες προχωρούν προς τα εμπρός,θα περνάνε σε ολοένα και μικρότερες τιμές πλάτους,αφού θα εκφράζουν την προοδευτική εξασθένηση της απόκρισης με την πάροδο του χρόνου.Οι πλαγιές που θα επιμένουν να εμφανίζονται σε δεδομένη συχνότητα μαρτυρούν ποσά παραμένουσας ενέργειας οφειλόμενης σε συντονισμούς.
Υψηλές τιμές Q σημαίνουν ότι το εύρος συχνοτικής ζώνης στο οποίο θα εκτείνεται η ανωμαλία θα είναι πολύ μικρότερο σε σχέση με το πλάτος -που οφείλει να ήταν ούτως ή άλλως μικρό.
Ιδού για παράδειγμα το σχετικό διάγραμμα του Harbeth Monitor 40.1 παρμένο με τον αισθητήρα επιτάχυνσης προσαρμοσμένο στην πλακέτα με το όνομα του μοντέλου.Η κλίμακα πλάτους εκτείνεται σε εύρος 30 dB και η συχνότητα μέχρι 2000Hz.H ενέργεια σε συνιστώσες κείμενες άνω των 5KHz θα αποσβένυται ούτως ή άλλως πολύ γρήγορα,οπότε δεν αναπαρίσταται.Παρατηρούμε τις επιμένουσες ενεργειακές πλαγιές σε ύψη μεταξύ 80 - 250 Hz.Αυτές οι ενεργειακές διαταραχές είναι σαφώς αισθητές με τη σκοπιμότητά τους ν'αποτελεί μάλιστα ένα σημείο τριβής ανάμεσα σε οπαδούς και πολέμιους της παραδοσιακής από το BBC σχολής λεπτών καμπινών.
Παρεμφερή μικροφωνικά φαινόμενα θα ισχύουν και για δονήσεις συλληφθείσες από το εξωτερικό της καμπίνας σε βαθμό κατώτερο των ενδογενών,ανάλογο προς τη στάθμη εκπομπής και αντιστρόφως ανάλογο προς τη συχνότητα,αλλά κι εκτεινόμενο σε ευρύτερες ζώνες του φάσματος.
...
Οι Drs. Floyd Toole & Sean Olive έχουν διερευνήσει το όριο ακουστότητας για διάφορους παρασιτικούς συντονισμούς που υφίστανται στην απόκριση συχνότητας.Σε τυπικό μουσικό πρόγραμμα,οι συντονισμοί με υψηλή τιμή Q=50 χρειάζονται να βρίσκονται σε τιμή ανώτερη κατά 10dB από τη μέση στάθμη προκειμένου να γίνονταν αισθητοί.
Έτσι...Άμα δεν έχει βγει και ο...leandros να μας εκθέσει πόσο διαφορετικά θα απέδιδαν με τα κατάλληλα καλώδια τροφοδοσίας στις συσκευές,τότε το νήμα δεν...φτουράει.Σαφώς και χρειάζεται Κώστα μου. Και δεν είναι αστείο.
Άλλωστε αποδεικνύεται περίτρανα σε αυτό το θρέντ, όπου ανακυκλώνονται τα ίδια και τα ίδια χωρίς κανένα ουσιαστικά αποτέλεσμα. Δίνεται η εντύπωση πως οι περισσότεροι ενδιαφέρονται μόνον για την αντιπαράθεση και την ίντριγκα.
Μη κρίνεις μουσική που δε σου αρέσει ως τέτοια, γιατί σε κάποιους άλλου (που μπορούν και την παίζουν τα ηχεία τους) τους αρέσει.Τι ακριβώς σε ενόχλησε στις ακροάσεις αυτες; πως δεν άκουσαν κι άλλα είδη μουσικής, πχ χαρντ ροκ, μεταλ.,ηλεκτρονική, χαουζμαουζ και το κακό συνανπαντημα,
για τέτοιου είδους φασαριοζικους και παραμορφωτικους ηχους,
Ο Λέανδρος δε μίλησε ποτέ για ανωτερότητα καλωδίων. Μίλησε για διαφορετικότητα στην απόδοση. Είναι τελείως διαφορετικό πράγμα.Έτσι...Άμα δεν έχει βγει και ο...leandros να μας εκθέσει πόσο ανώτερα θα απέδιδαν με τα κατάλληλα καλώδια τροφοδοσίας στις συσκευές,τότε το νήμα δεν...φτουράει
Σου κάνω τη χάρη ν'αλλάξω τον επίμαχο όρο,αν η χιουμοριστική διάθεση σ'ενοχλεί.Ο Λέανδρος δε μίλησε ποτέ για ανωτερότητα καλωδίων. Μίλησε για διαφορετικότητα στην απόδοση. Είναι τελείως διαφορετικό πράγμα.
Καλόν είναι να πάρεις πίσω αυτή σου την τοποθέτηση, είναι λάθος. Θέλω να πιστεύω καλόπιστο..
Δεν είναι θέμα χάρης. Είναι θέμα υπεύθυνης αντιμετώπισης των μελών που ανοίγουν θέματα, και η αναφορά σου σ' αυτά θα πρέπει να βασίζεται σε πραγματικά γεγονότα, ως αυτά έχουν.Σου κάνω τη χάρη ν'αλλάξω τον επίμαχο όρο,αν η χιουμοριστική διάθεση σ'ενοχλεί.Η οποία διαφορετικότητα σημειωτέον θα είναι πάνω απ'όλα αισθητή...
Κι εγώ μπορούσα να την παίξω σε όλα τα ηχεία που είχα πριν το 5+ (για να σου απαντήσω στο εν παρενθεσει ειρωνικον), μα δεν την επαιζα -λόγω γούστου ασφαλώς, άρα με δικαίωμα κρίσης.Μη κρίνεις μουσική που δε σου αρέσει ως τέτοια, γιατί σε κάποιους άλλου (που μπορούν και την παίζουν τα ηχεία τους) τους αρέσει.
Έκανα τη χάρη κυρίως για να μη σπαταλάω χρόνο σταχυολογώντας σχετικές τοποθετήσεις από έτερο...πονεμένο νήμα.Δεν είναι θέμα χάρης. Είναι θέμα υπεύθυνης αντιμετώπισης των μελών που ανοίγουν θέματα, και η αναφορά σου σ' αυτά θα πρέπει να βασίζεται σε πραγματικά γεγονότα, ως αυτά έχουν.
Μη μου κάνεις τη χάρι λοιπόν, ή απέσυρε την τοποθέτησή σου, ή τοποθέτησέ τη στη σωστή της διασταση..
..δε χρειάζεται να ανιχνεύσεις τίποτε διότι πρόκειται για ένα θέμα στο οποίο έλαβες ενεργά μέρος. Θα έπρεπε να θυμάσαι.Έκανα τη χάρη κυρίως για να μη σπαταλάω χρόνο ανιχνεύοντας σχετικές τοποθετήσεις από έτερο...πονεμένο νήμα.
Η σάτιρα δεν είναι υποχρεωμένη να αντιγράφει τα πραγματικά γεγονότα,αλλά να τα υπερβαίνει.
Αν ισχύει αυτό που διατυπώνεις,τότε κάποιος άλλος...παλιοχαρακτήρας πρέπει να συμμετείχε σ'εκείνο...δε χρειάζεται να ανιχνεύσεις τίποτε διότι πρόκειται για ένα θέμα στο οποίο έλαβες ενεργά μέρος. Θα έπρεπε να θυμάσαι.
Νομίζω καλύτερα θα ήταν να προβείς στην υλοποίηση αυτού που σου υποδείχθηκε.
Διόλου.Και αφού διαπίστωσα ότι παρακολουθεί και το παρόν θέμα,κρίθηκε σκόπιμο να ενεργοποιήσω με τον τρόπο μου τον ίδιο.Βρε σεις,ο Λέανδρος δεν "ψαχνει" εθελοντές προς ακρόαση σπίτι του, και δεν συμπληρωνει; Γιατί τόση απροθυμια;
Άσχετο ε;