D
Deleted member 38719
Guest
Η μόνη διαφωνία έγκειται στη μετατροπή. είναι σαν να βάζεις στο μηχανακι σου τεσσερις ροδες... αμα δεν σου αρέσει πάρε αυτοκινητο! χαχαχαΔώστου άλλη μια ευκαιρία και αν δεν σου αρέσει, τότε πάσο, κάνε ό,τι θες.
Η μόνη διαφωνία έγκειται στη μετατροπή. είναι σαν να βάζεις στο μηχανακι σου τεσσερις ροδες... αμα δεν σου αρέσει πάρε αυτοκινητο! χαχαχαΔώστου άλλη μια ευκαιρία και αν δεν σου αρέσει, τότε πάσο, κάνε ό,τι θες.
Δυστυχώς όμως, η μετατροπή είναι απαραίτητη.Η μόνη διαφωνία έγκειται στη μετατροπή.
Οξύμωρο αυτό. Αν το υλικό έχει μιξαριστει για δικαναλο, αυτή είναι η μόνη διαθέσιμη επιλογή για πιστή αναπαραγωγή του.Δυστυχώς όμως, η μετατροπή είναι απαραίτητη.
Αποδεδειγμένα, η αναπαραγωγή από 2 ηχεία έχει εγγενή αδυναμία στην δημιουργία του προβλεπόμενου μουσικού ειδώλου, δηλαδή ήταν ένα σφάλμα εξ'αρχής.
Η διαδικασία μετατροπής του δικάναλου σε πολυκάναλο, είναι η μόνη διαθέσιμη επιλογή για πιστή αναπαραγωγή του ηχογραφημένου υλικού.
Μάλλον δεν έχεις ακουσει σωστο δικαναλο σε σωστο χώρο. Με σωστές φυσικά ηχογραφήσεις.Είναι δισδιάστατος ήχος εναντίον τρισδιάστατου. Δεν τίθεται θέμα σύγκρισης!
Έχεις δίκιο, φαίνεται εκ πρώτης όψεως οξύμωρο.Οξύμωρο αυτό. Αν το υλικό έχει μιξαριστει για δικαναλο, αυτή είναι η μόνη διαθέσιμη επιλογή για πιστή αναπαραγωγή του.
Αν έχει μιξαριστει ως πολυκαναλο και είναι πολυκαναλο και το μέσο αποθήκευσης και αναπαραγωγής τότε είναι άλλο πράγμα.
Το να μας αρέσουν τα upmixing προφανως δεν ειναι μεμπτο. Αλλά δεν είναι πιστή αναπαραγωγή του ηχογραφημένου υλικού.
No, Both are 3d, θεωρητικά.. μην ξεχάσουμε και τα βασικά.Και χοντοβαρεθεί μπορώ να σου πω, όμως έχεις δίκιο φίλε!
Απόλυτο!!!
Είναι δισδιάστατος ήχος εναντίον τρισδιάστατου. Δεν τίθεται θέμα σύγκρισης!
Λάθος.No, Both are 3d, θεωρητικά.. μην ξεχάσουμε και τα βασικά.
Από αυτό που γράφω αυτό το συμπέρασμα έβγαλες;Μάλλον δεν έχεις ακουσει σωστο δικαναλο σε σωστο χώρο. Με σωστές φυσικά ηχογραφήσεις.
Λοιπόν ,είσαι ο άνθρωπος μου.Παρέμβαση:
Μην απογοητεύεστε από τα γραφόμενα του γνωστού πιντιεφονταμενταλιστή- σταλινικού ιεροεξεταστή.
Είναι κρίμα να μην προχωρήσετε στην πρόοδο του πολυκάναλου γιατί δεν μπορείτε να υλοποιήσετε τα γραφόμενα. Αυτά που γράφει ισχύουν, ναι, αν θέλετε να κάνετε μάστερινγκ, αν θέλετε το απόλυτο του απόλυτου.
Στην πραγματικότητα όμως το πολυκάναλο “συγχωρεί” ανακρίβειες πολύ περισσότερο απο το δικάναλο. Εχει πολυ λιγότερες απαιτήσεις στην ποιότητα των ηχείων, των dacs, το room treatment, τις αποστάσεις, την ομοιομορφία. Και για αυτό υπαρχει βιβλιογραφική τεκμηρίωση, δεν τα βγάζω απο το κεφάλι μου.
Αν λοιπον έχετε 801 ήδη στην κατοχή σας, και σας αρέσουν, κρατήστε τα. Δεν χρειάζεται να πάρετε αλλο ενα ίδιο κεντρικό, τέσσερα surrounds και να κρεμάσετε και άλλα τέσσερα 801 απο το ταβάνι. Ιδανικά έτσι ειναι το σωστό, ΟΚ, αλλά ακόμα και αν πάρετε το αντίστοιχο κεντρικό της σειράς και μερικα 805 για δορυφόρους, το κέρδος που θα έχετε σε απόλαυση ειναι τεράστιο, και με πολυ μικρότερη οικονομική επιβάρυνση. Μην αποθαρρύνεστε.
Συμπληρώστε το ήδη υπάρχον σετάπ (αν σας ικανοποιεί), ειτε με όμοια ηχεία, είτε με τα ηχεία που η εταιρεία συστήνει για πολυκάναλη ομοιομορφία, αγοράζοντας το καλύτερο δυνατό κεντρικό. Οπως θα κανει ο @jiovani75
Εννοειται πως δεν πρέπει τα L-R να είναι ηλεκτροστατικά, το κεντρικό B&W και τα surrounds τα μισά να ειναι klipsch και τα υπόλοιπα Dali. Αρκεί να είναι της ίδιας σειράς, της ίδιας εταιρείας, με ίδια χαρακτηριστικά. Αν όμως ξεκινάτε τώρα το χτίσιμο συστήματος, εξετάστε την δυνατότητα απόλυτης ομοιομορφίας, σαφώς είναι πλεονέκτημα.
Εγω δεν κολλάω πάντως, μια χαρά μου φαινονται τα συστήματα με τρία μεγάλα ομοιόμορφα μπροστά και μικρότερους ομοιόμορφους δορυφόρους.
Και αν δεν μπορείτε να βάλετε τα L-R surrounds στην ίδια ακριβώς απόσταση με τα main, γιατι το δωμάτιο σας ειναι παραλληλόγραμμο και όχι σφαιρικό , δεν πειράζει, ας ειναι λίγο πιο κοντά και ας τα φέρει χρονικά το software του AV. Δεν ειναι απαραίτητο να μετακομίσετε, το πολυκάναλο συγχωρεί. Μην μείνετε προσκολλημένοι στο γραφικό παρελθόν του δικάναλου αν δεν μπορείτε να πιάσετε την τελειότητα. Το δικάναλο είναι τόσο πολύ χειρότερο, που δεν θα συγκρίνεται έτσι κι αλλιώς, και ας μην είστε 100% ακριβής.
Προχωρήστε, το δικάναλο πέθανε.
Στο ένα έχεις δύο πηγές ήχου.No, Both are 3d, θεωρητικά.. μην ξεχάσουμε και τα βασικά.
Παρέμβαση:
Μην απογοητεύεστε από τα γραφόμενα του γνωστού πιντιεφονταμενταλιστή- σταλινικού ιεροεξεταστή.
Είναι κρίμα να μην προχωρήσετε στην πρόοδο του πολυκάναλου γιατί δεν μπορείτε να υλοποιήσετε τα γραφόμενα. Αυτά που γράφει ισχύουν, ναι, αν θέλετε να κάνετε μάστερινγκ, αν θέλετε το απόλυτο του απόλυτου.
Στην πραγματικότητα όμως το πολυκάναλο “συγχωρεί” ανακρίβειες πολύ περισσότερο απο το δικάναλο. Εχει πολυ λιγότερες απαιτήσεις στην ποιότητα των ηχείων, των dacs, το room treatment, τις αποστάσεις, την ομοιομορφία. Και για αυτό υπαρχει βιβλιογραφική τεκμηρίωση, δεν τα βγάζω απο το κεφάλι μου.
Αν λοιπον έχετε 801 ήδη στην κατοχή σας, και σας αρέσουν, κρατήστε τα. Δεν χρειάζεται να πάρετε αλλο ενα ίδιο κεντρικό, τέσσερα surrounds και να κρεμάσετε και άλλα τέσσερα 801 απο το ταβάνι. Ιδανικά έτσι ειναι το σωστό, ΟΚ, αλλά ακόμα και αν πάρετε το αντίστοιχο κεντρικό της σειράς και μερικα 805 για δορυφόρους, το κέρδος που θα έχετε σε απόλαυση ειναι τεράστιο, και με πολυ μικρότερη οικονομική επιβάρυνση. Μην αποθαρρύνεστε.
Συμπληρώστε το ήδη υπάρχον σετάπ (αν σας ικανοποιεί), ειτε με όμοια ηχεία, είτε με τα ηχεία που η εταιρεία συστήνει για πολυκάναλη ομοιομορφία, αγοράζοντας το καλύτερο δυνατό κεντρικό. Οπως θα κανει ο @jiovani75
Εννοειται πως δεν πρέπει τα L-R να είναι ηλεκτροστατικά, το κεντρικό B&W και τα surrounds τα μισά να ειναι klipsch και τα υπόλοιπα Dali. Αρκεί να είναι της ίδιας σειράς, της ίδιας εταιρείας, με ίδια χαρακτηριστικά. Αν όμως ξεκινάτε τώρα το χτίσιμο συστήματος, εξετάστε την δυνατότητα απόλυτης ομοιομορφίας, σαφώς είναι πλεονέκτημα.
Εγω δεν κολλάω πάντως, μια χαρά μου φαινονται τα συστήματα με τρία μεγάλα ομοιόμορφα μπροστά και μικρότερους ομοιόμορφους δορυφόρους.
Και αν δεν μπορείτε να βάλετε τα L-R surrounds στην ίδια ακριβώς απόσταση με τα main, γιατι το δωμάτιο σας ειναι παραλληλόγραμμο και όχι σφαιρικό , δεν πειράζει, ας ειναι λίγο πιο κοντά και ας τα φέρει χρονικά το software του AV. Δεν ειναι απαραίτητο να μετακομίσετε, το πολυκάναλο συγχωρεί. Μην μείνετε προσκολλημένοι στο γραφικό παρελθόν του δικάναλου αν δεν μπορείτε να πιάσετε την τελειότητα. Το δικάναλο είναι τόσο πολύ χειρότερο, που δεν θα συγκρίνεται έτσι κι αλλιώς, και ας μην είστε 100% ακριβής.
Προχωρήστε, το δικάναλο πέθανε.
οπότε σε οποιαδήποτε αγορά AV προενισχυτή ή ολοκληρωμένου θα πρέπει να ελέγξουμε αν υποστηρίζει αυτά ε;;;Από διάφορους χρήστες στο διαδίκτυο, λέγεται πως το όρο θρι Ντι αποτελεί τον προτιμότερο upmixing αλγόριθμο, ενώ ακολουθεί κοντά κοντά το Dolby neo 6 music..
Στο ένα έχεις δύο πηγές ήχου.
Στο αλλό περικυκλώνεσαι από ηχεία και κάθεσαι στη μέση.
Αν το δικάναλο είναι 3d τότε το άλλο τι είναι;
No,Λάθος.
Το auro 3d είναι καλύτερο, αλλά δυστυχώς έχασε τη μάχη με το ατμος. Άλλη βαρύτητα η dolby βλέπεις.οπότε σε οποιαδήποτε αγορά AV προενισχυτή ή ολοκληρωμένου θα πρέπει να ελέγξουμε αν υποστηρίζει αυτά ε;;;
Τι φωτογραφία είναι αυτή βρε αθεόφοβε;
Θεωρητικά ναι...πρακτικά όμως;No,
edit: Όλα είναι 3d θεωρητικά εκτός αν η εγγραφή είναι mono οπότε μιλάμε για 2d.
Αυτο που γραφεις εχει αποδειχθει στην πραξη οτι ειναι λαθος, γιατι αν ολοι οι ηχοληπτες εκαναν αυτο που τους προσταζει η επιστημη και ολα τα monitor επαιζαν το ιδιο σωστα κ.λ.π κ.λ.π σωστα ολα, τοτε ολες οι ηχογραφισεις θα ηταν πανομοιοτυπες που ακομη και σημερα ακουμε απειρες μπουρδες. Σου αρεσει να ακους δικαναλοπολυκαναλα καλα κανεις, και εσυ και οποιος αλλος ,γουστο σου ειναι και αυτο αρεσει στα αυτια σου. Καποιοι αλλοι θελουν να ακουν οπως ειναι στημενες οι συναυλιες τα κονσερτα,δηλαδη μονο μπροστα τους ,τοσο δυσκολο ειναι.Όχι βέβαια.
Οι αλγόριθμοι upmixing έχουν προκύψει από πολύ σοβαρούς μηχανικούς, με απύθμενη έρευνα, με μελέτες επί μελετών, με ακροάσεις επί ακροάσεων, με πολλαπλές εργασίες στην AES, με διπλές τυφλές μελέτες και με εν τω βάθει ανάπτυξη της ψυχοακουστικης επιστήμης, σε συνδυασμό με μετρήσεις και της τελευταίας λεπτομέρειας.
Και απέναντι σε όλη αυτήν την πραγματική σύγχρονη επιστήμη, τι έρχεσαι δηλαδή να αντιπροτείνεις; την τεχνολογία του '70; Για όνομα..
Είναι επιστήμη το αντικείμενο, δεν τίθεται θέμα απόψεων εδώ, οι αφορισμοί σου είναι εκτός πραγματικότητας.