Ο θάνατος του δικάναλου σετάπ, και γιατί

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.840
Reaction score
136.871
Μήπως να το πάρουμε για να του το στείλουμε του κυρίου Toole, να το διαβάσει?
Το σαλόνι μου σας πείραζε ε?:p:p:p
Πρώτον, το σαλόνι σου σε επίπεδο ήχου σε σχέση με το σαλόνι του Τουλ, είναι γτπκ. (παρά τα χοντρά καλώδια που διαθέτεις)



Δεύτερον, κάνεις υποδείξεις στον τουλ. Γελάνε και οι πέτρες. Διεθνώς. Παγκοσμίως. Συμπαντικώς. Και ο ΕΤ του Σπίλμπεργκ γελάει, και οι κάτοικοι στο άλφα του Κενταύρου, στην Ανδρομέδα, και σε όλους τους γαλαξίες του γνωστού και άγνωστου σύμπαντος, κάθε νοήμων οργανισμός έχει λυθεί στα γέλια με τα καμώματά σου.
 
Last edited:

Μηνύματα
15.834
Reaction score
1.213
Ψηφιζω πολυ-πολυ-πολυκαναλο και δεκαδες sweet spot.
Ειναι λογικο ,ειτε ακους dianna krall , ειτε manowar , ειτε hiphop, ειτε dance remix να εισαι συνεχεια στην ιδια θεση ακροασης ? :D
 

Μηνύματα
16.478
Reaction score
30.452
Αλήθεια, πόσοι τόνοι θεωρητικής και εφαρμοσμένης γνώσης χρειάζονται, προκειμένου να πάρεις το μέγιστο από ένα εκ πρώτης όψεως out of the book στήσιμο σε έναν φαινομενικά ακατάλληλο χώρο?

Ερώτησις..!!!!
 

Μηνύματα
7.466
Reaction score
12.229
Πρώτον, το σαλόνι σου σε επίπεδο ήχου σε σχέση με το σαλόνι του Τουλ, είναι γτπκ. (παρά τα χοντρά καλώδια που διαθέτεις)



Δεύτερον, κάνεις υποδείξεις στον τουλ. Γελάνε και οι πέτρες. Διεθνώς. Παγκοσμίως. Συμπαντικώς. Και ο ΕΤ του Σπίλμπεργκ γελάει, και οι κάτοικοι στο άλφα του Κενταύρου, στην Ανδρομέδα, και σε όλους τους γαλαξίες του γνωστού και άγνωστου σύμπαντος, κάθε νοήμων οργανισμός έχει λυθεί στα γέλια με τα καμώματά σου.
Like όχι επειδή λες πράγματα εις βάρος του Λέανδρου που συμπαθώ, αλλά επειδή με έκανες να λιώσω στο γέλιο με την ανάλυσή σου. Μη με κρατάς σε αγωνία κακούργε. Πες μου τις αντιδράσεις του superman!
 

leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.202
Reaction score
6.112
Πρώτον, το σαλόνι σου σε επίπεδο ήχου σε σχέση με το σαλόνι του Τουλ, είναι γτπκ. (παρά τα χοντρά καλώδια που διαθέτεις)
σωστά. δε διαθέτω αγαλματίδια στο ντεκόρ:p:p:p.ούτε τα ηχεία μου από το πίσω τοίχο είναι στα 5 εκ..:D:D
..και φυσικά, όταν αποφασίσω να δω καμιά ταινία, το κεντρικό μου δεν είναι χωμένο σε..σπηλιά στα 30 εκ από το έδαφος..
σωστός ο ένας, αλλά κι ο άλλος ντόκτορ, ντόκτορ!:D:D
 

Μηνύματα
16.478
Reaction score
30.452
σωστά. δε διαθέτω αγαλματίδια στο ντεκόρ:p:p:p.ούτε τα ηχεία μου από το πίσω τοίχο είναι στα 5 εκ..:D:D
..και φυσικά, όταν αποφασίσω να δω καμιά ταινία, το κεντρικό μου δεν είναι χωμένο σε..σπηλιά στα 30 εκ απόο το έδαφος..
σωστός ο ένας, αλλά κι ο άλλος ντόκτορ, ντόκτορ!:D:D
Ρε συ Λεανδρε, θα μου επιτρέψεις να σου απαντήσω με δικά σου λόγια..
Το έχεις ακούσει? :roflmao::roflmao:
 

Μηνύματα
6.861
Reaction score
5.402
Ψηφιζω πολυ-πολυ-πολυκαναλο και δεκαδες sweet spot.
Ειναι λογικο ,ειτε ακους dianna krall , ειτε manowar , ειτε hiphop, ειτε dance remix να εισαι συνεχεια στην ιδια θεση ακροασης ? :D
Ενώ αν είσαι περιτριγυρισμένος από ηχεία στα 2 μέτρα, τι να σου πω, θα ξεσκιστείς στις βόλτες! :D
 

Μηνύματα
15.834
Reaction score
1.213
Ενώ αν είσαι περιτριγυρισμένος από ηχεία στα 2 μέτρα, τι να σου πω, θα ξεσκιστείς στις βόλτες! :D
Βρε και στο ενα μετρο χτυπιομαστε στο club αν χρειαστει.:D .
Ναι στην ηχοσφαιρα , ναι στην προσομοιωση , ναι στην 3d ροη του ηχου !!
Σαν εκεινον με το κατεβατο των ηχειων , στην εικονα .Αλλα οχι κονσολες και τετοια μεσα στην μεση .Ενα τετοιο , σαν αυτο που ακουμπουν οι μουσικοι την παρτιτουρα , με ενα smartphone επανου :D
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.840
Reaction score
136.871
ούτε τα ηχεία μου από το πίσω τοίχο είναι στα 5 εκ.
Επιμένεις να ασκείς κριτική στα του ήχου στον τουλ! Αθεράπευτη άγνοια κινδύνου...

Αυτό βεβαίως που λες, περί της απόστασης από τον πίσω τοίχο, ο Τουλ ορθώς το έχει έτσι, ενώ αντιθέτως στη δική σου χαοτική περίπτωση, είναι το μεγαλύτερο σφάλμα που έχεις κάνει στην τοποθέτηση των ηχείων σου, αλλά θέλει γνώσεις για να το καταλάβεις, κι όχι το δρόμο της (με άγνοια κινδύνου αυτοεξευτελισμού) ειρωνείας που έχεις διαλέξει προς αυτούς που πραγματικά γνωρίζουν την επιστήμη του ήχου.
 
Last edited:

Μηνύματα
4.963
Reaction score
4.157
Ενώ αν είσαι περιτριγυρισμένος από ηχεία στα 2 μέτρα, τι να σου πω, θα ξεσκιστείς στις βόλτες! :D
Εισαι πολύ κακος Γιαννη! :biggrin:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.840
Reaction score
136.871
Πες μου τις αντιδράσεις του superman!
Ο Σούπερμαν που λες, εκεί που αμέριμνα πετούσε με χαλαρή ταχύτητα 6,5 μαχ, άκουσε τα σχόλια του Λέανδρου με την σούπερ ακοή του, και σφίχτηκε τόσο πολύ από τα γέλια που βγήκε μια κλανιά με ταχύτητα αερίων μεγαλύτερη της ταχύτητας του φωτός, καταστρέφοντας τον οπίσθιό του πλανήτη από βαρυτικά κύματα ανώτερα σύγκρουσης μαύρων τρυπών, με ταυτόχρονη δημιουργία άπειρης μάζας κρυπτονιτη στο έντερο του Σούπερμαν, οπότε και εν ριπή οφθαλμού και εν μέσω χαοτικής καταστροφής, μπαϊ μπάϊ Σούπερμαν, θα μας λείψεις και συ κι η κλανιά σου. Ευλογησον.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.581
Reaction score
30.483
Ψηφιζω πολυ-πολυ-πολυκαναλο και δεκαδες sweet spot.
Ειναι λογικο ,ειτε ακους dianna krall , ειτε manowar , ειτε hiphop, ειτε dance remix να εισαι συνεχεια στην ιδια θεση ακροασης ? :D
Να είσαι. Τη θα τις κάνουμε τις κόρνες; :D
 

D

Deleted member 38719

Guest
Λοιπόν
O κ. Toole πολύ ωραία τα λέει και τα έχει φροντίσει όλα, και το περιγράφει ξεκάθαρα για το πως τοποθέτησε τα ηχεία του, τα έστησε έτσι γιατί του έβαλε χέρι η γυναίκα του, στην άλλη περίπτωση για να αποφύγει τις δονήσεις από το τζάκι , και στο τέλος αφού κατεβάζει πανί θέασης 3 μέτρα? για να μη χαθούν τα ηχεία, τα σήκωσε εκεί που ο ήχος θα ήταν αληθοφανείς... Καμία ισορροπία και κανένας κανόνας που θα μπορούσε να είναι διδακτικός προς τους υπόλοιπους, παρά μόνο το γεγονός πως ο άνθρωπος και επιδέξιος επιστήμονας προσάρμοσε τα πάντα βάση των αναγκών του!
Ένα επίσης σημαντικό δεδομένο που μας δίνει είναι , πως τα περισσότερα ακούσματα του είναι σε soundrack ταινιών άντε και κάποιες συναυλίες... από εκεί πηγάζει και η ανάγκη για κεντρικό ηχείο...δεν αναφέρει αυτήν την απαίτηση σε δικάναλο...(απλά, θα ήταν ωραίο λέει:idk:!) κλπ Ωστόσο, ξεκάθαρα προτείνει (πως για να συμμαζέψεις αυτό το χάος) πρέπει να βυθιστείς στην επεξεργασία:
Todd Welti and Dr. Sean Olive's team developed an algorithm that further reduces seat-to-seat variation, which is part of their PC-based “ARCOS” characterization, EQ and processing solution.

Δεν θέλω να καταλάβω, πως ένα σήμα μετά από όλο αυτό ψηφιακό βασανισμό, -μέσα από δεκάδες χρονικά σκαλοπάτια που παλεύουν στη κόψη του φεμτο να φέρουν σε αλληλουχία τις μικρό αντηχήσεις και το βαθύ συναίσθημα που έχουν συλλάβει τα δύο Neumanns U-67 από το πιάνο του Tsuyoshi Yamamoto στο δίσκο What A Wonderful Trιο - σίγουρα δεν είναι "audiophile" , αλληλούια!

Το 5% αφορά αυτό που γίνεται τώρα τη στιγμή που μιλάμε και το άλλο 95% από αυτά που έχουν γίνει στο παρελθόν.
Θέλετε να πείτε πως αυτό το 95% που ζει με το παρελθόν είναι σώνει και καλά αμόρφωτο! Η μιλάτε για πεποιθήσεις...? Και μήπως δεν υπάρχουν και θετικές πεποιθήσεις...?
Η μόρφωση, με την εν εγγενή νοητική επεξεργαστική δυνατότητα του ανθρώπινου νου, σε συνδυασμό με την συνεχή προσαρμοστική ανάπτυξη του ανθρώπινου είδους, νομίζω πως μπορεί να αντικρούσει αυτόν τον παγιωμένο καταπέλτη...

M' αυτά και μ΄αυτά και για περάσουμε σε άλλα μονοπάτια:

Έμαθα στη ζωή μου ν' ακούω, να συλλέγω και να επεξεργάζομαι όλες τις πληροφορίες που πυροβολούν αβίαστα το συνειδητό και το υποσυνείδητο κόσμο μου, κολυμπώ μέσα στο χάος του ωραιότατου σαρκίου μου και προσπαθώ να προσανατολίζομαι στον σκοπό! Ποιος είναι ο σκοπός? ότι επιβιώνει από τη μάχη του 5% με το 95%, αυτά τα 2 κατακόρυφα ρεύματα που συγκλονίζουν με την αμεσότητα τους, λες και είναι παρμένα από κάποιο θεϊκό κεραυνό που κατεβαίνει να σου δείξει το δρόμο... Και ποίος είναι ο δρόμος? Η ανάγκη! Του δικάναλου? του πολυκάναλου? της μετατροπής?της υπογραφής?

sorry αν κούρασα και ευχαριστώ όσους διαβάσατε ως εδώ! :drinks:
 

Μηνύματα
16.478
Reaction score
30.452
Ας δούμε λίγο και την ανθρώπινη διάσταση. Να σκεφτούμε δηλαδή πως επιλογές όπως αυτές στο σαλόνι του ντοκτορα, οφείλονται ως ένα βαθμό και στην καλώς εννοουμενη ματαιοδοξία και εκκεντρικοτητα που χαρακτηρίζει κάποιους επιστήμονες . Την τάση τους δηλαδή να μην ακολουθούν την πεπατημένη (που και οι ίδιοι έχουν χαράξει), προκειμένου να λύσουν τα άλυτα. Ας το δούμε αυτό που συμβαίνει στο σαλόνι ως μια άσκηση επί χάρτου, ώστε με πολύ στοχευμενες κινήσεις και παρεμβάσεις, που σίγουρα δε γίνονται άμεσα αντιληπτές και κατανοητές από μια φωτογραφία, να πάρει ένα by the book αποτέλεσμα από ένα out of the book στήσιμο.
Γιατί το κάνει?
Γιατί ξέρει και μπορεί..
Οι υπόλοιποι που ούτε ξέρουμε, ούτε μπορούμε, οφείλουμε αν θέλουμε να λέμε πως ακούμε hi-fi, να πάμε by the book..
Ή να μην πάμε by the book, όπως εγώ πχ αλλά να ξέρουμε πως δεν ακούμε hi Fi..
Ή απλά να κάνουμε τραμπες σε καλώδια...
Απ'όλα έχει ο μπαξές.. :D
 

Μηνύματα
1.378
Reaction score
702
Οταν μετράμε το 1/4 της απόστασης για την τοποθέτηση των σαμπ ή το 1/2 του ύψους μετράμε από τοίχο σε τοίχο ή αν π.χ. έχουμε διάχυση από την διάχυση έως την διάχυση?
 

Μηνύματα
7.466
Reaction score
12.229
Ο Σούπερμαν που λες, εκεί που αμέριμνα πετούσε με χαλαρή ταχύτητα 6,5 μαχ, άκουσε τα σχόλια του Λέανδρου με την σούπερ ακοή του, και σφίχτηκε τόσο πολύ από τα γέλια που βγήκε μια κλανιά με ταχύτητα αερίων μεγαλύτερη της ταχύτητας του φωτός, καταστρέφοντας τον οπίσθιό του πλανήτη από βαρυτικά κύματα ανώτερα σύγκρουσης μαύρων τρυπών, με ταυτόχρονη δημιουργία άπειρης μάζας κρυπτονιτη στο έντερο του Σούπερμαν, οπότε και εν ριπή οφθαλμού και εν μέσω χαοτικής καταστροφής, μπαϊ μπάϊ Σούπερμαν, θα μας λείψεις και συ κι η κλανιά σου. Ευλογησον.
Λες τα έντονα καιρικά φαινόμενα που βιώσαμε τις προηγούμενες μέρες να είχαν να κάνουν με το πέρδειν - κύκνειο άσμα του superman?
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.840
Reaction score
136.871
Οταν μετράμε το 1/4 της απόστασης για την τοποθέτηση των σαμπ ή το 1/2 του ύψους μετράμε από τοίχο σε τοίχο ή αν π.χ. έχουμε διάχυση από την διάχυση έως την διάχυση?
Οι τοίχοι αποτελούν τοιχωματικά όρια, και όχι οι όποιες διαχυτικες επεμβάσεις στο χώρο.

Οι αποστάσεις μεταξύ των τοιχωματικων ορίων (boundaries) καθορίζουν τις συχνότητες των προβλημάτων απόκρισης, και έτσι λειτουργούν όλα τα software αντίστοιχων υπολογισμών απόκρισης, χωρίς ακροάσεις, χωρίς καν τοποθέτηση των ηχείων στο χώρο.

Άλλοι βέβαια, βρίσκουν τη βέλτιστη θέση τοποθέτησης των ηχείων με ακροάσεις. Κουβαλάνε δηλαδή τα ηχεία μια εδώ, μια εκεί, μια παραπέρα, μια πιο ψηλά, μια πιο χαμηλά, κλπ κλπ κλπ, και ακούνε Πασπαλά.
Δε βλέπουν τον νταποστ που βάζει τις πιθανές θεσεις τοποθέτησης των ηχείων στο software και βλέπει επιτόπου την απόκριση και τα όποια προβλήματα θα προκύψουν σε αυτήν.

Παλιοζωή.
 

Μηνύματα
7.466
Reaction score
12.229
Επίσης, γνωρίζουμε αν το πέρδειν του superman εκτονώθηκε σε σταθερό τόνο ή αν έπαιζε κάποιο ρυθμό, π.χ. το έχετε γεια βρυσούλες; Επίσης, μήπως να ρωτήσουμε στον Δημόκριτο μήπως παρ'ευχήν έχουν κάποιο ηχητικό ντοκουμέντο; Αν μη τι άλλο, θα αποτελούσε ενδεχομένως ένα πολύ καλό ηχητικό απόσπασμα αναφοράς για να τιουνάρουμε τα συστηματάκια μας και ίσως λόγω της μορφής του σύμπαντος, μπορούσε να αναδείξει καλύτερα τις αρετές των πολυκάναλων συστημάτων ( αν ας πούμε ακούμε το πέρασμα της πορδής απο απο τους διάφορους πλανήτες ως ένας κομήτης του Χάλει ένα πράγμα, τολμώ δε να χαρακτηρίσω άκρως ενδιαφέρουσα και τη μελέτη της τροχιάς της πορδής, ούτως ώστε να είμαστε σε θέση να βγάλουμε συμπεράσματα για το πότε αυτή περνούσε μπροστά και πότε πίσω απο πλανήτες σε σχέση με το μέσο καταγραφής πάντα ).
[DOUBLEPOST=1557477198][/DOUBLEPOST]Και εδώ έρχομαι στη δεύτερη απορία μου. Εάν στον Δημόκριτο έχουν το ηχητικό ντοκουμέντο, τί καλώδια φοράνε στα συστήματά τους;
 

Μηνύματα
1.378
Reaction score
702
Πολύ λίγοι av δέχονται Dirac, οπότε αν έχουμε έναν 7.1 ή ακόμα καλλίτερα 9.1 μπορούμε με το minidsp nanoavr DL να εκμεταλλευτούμε το Dirac;
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.581
Reaction score
30.483
Θέλετε να πείτε πως αυτό το 95% που ζει με το παρελθόν είναι σώνει και καλά αμόρφωτο! Η μιλάτε για πεποιθήσεις...? Και μήπως δεν υπάρχουν και θετικές πεποιθήσεις...?
Ειναι πολύ απλό αυτό που λέω. Όλοι μας κατά 95% ζούμε στον αυτόματο πιλότο. Όλο το 24ωρο, ακόμα και όταν κοιμόμαστε. Μόνο το 5% των πράξεων μας είναι συνειδητό. Ακόμα και όταν οδηγούμε πχ και συζητάμε με το διπλανό μας, στον αυτόματο είμαστε. Αυτό το καταλαβαίνουμε γιατί ενώ το συνειδητό μιλάει στον δίπλα το υποσυνείδητο οδηγάει γιατί το έμαθε να το κάνει πριν πολλά χρόνια και το κάνει κάθε μέρα οπότε είναι πρόγραμμα που τρέχει από το σκληρό όταν χρειαστεί. Το συνειδητό οδηγούσε όταν κάναμε μαθήματα. Η επανάληψη έγραψε στο δίσκο το πρόγραμμα.

Η μόρφωση, με την εν εγγενή νοητική επεξεργαστική δυνατότητα του ανθρώπινου νου, σε συνδυασμό με την συνεχή προσαρμοστική ανάπτυξη του ανθρώπινου είδους, νομίζω πως μπορεί να αντικρούσει αυτόν τον παγιωμένο καταπέλτη...
Όλα αυτά είναι τα παλιά πιστεύω της επιστήμης που πλέον έχουν γκρεμιστεί γιατί η νευροεπιστήμη έχει φέρει στο φως νέα δεδομένα που ανατρέπουν τα πάντα, και είναι δύσκολο να τα δεχθεί ένα κομμάτι της επιστημονικής κοινότητας. Ξεχάστε τα, είναι "λογική" που πατούσε σε λάθος δεδομένα.

επιβιώνει από τη μάχη του 5% με το 95%
Δεν υπάρχει καμία μάχη ανάμεσα σε αυτά τα δύο. Είναι εντελώς διαφορετικά πράγματα. Το ένα δρα με βάση το τώρα και το άλλο με βάση το παρελθόν. Το 5% δεν παίρνει προγραμματισμό γιατί δρα τώρα και το 95% παίρνει με βασικό γνώμονα την επανάληψη. Υπάρχει και άλλοι 2 τρόποι για να επαναπρογραματιστει το υποσυνείδητο αλλά θα γράφω μέχρι αύριο.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.581
Μηνύματα
2.945.080
Members
38.201
Νεότερο μέλος
Ants
Top