- Μηνύματα
- 8.627
- Reaction score
- 8.643
Μην το βάζεις στοίχημα!σε στούντιο με τη καμία δε σου έρχεται ο ήχος από παντού!..δε θα ήταν στούντιο τότε!
Και δεν έχουν καν όλοι ενεργά!
Μην το βάζεις στοίχημα!σε στούντιο με τη καμία δε σου έρχεται ο ήχος από παντού!..δε θα ήταν στούντιο τότε!
Καλά, αυτοί με τα B&W είναι και ιερόσυλοι. Κατς έπαιζαν με τα ηχεία και βούλωσαν τους κώνους; Αμαρτία ρεεεεεε!!!! Ιερόσυλοιιιι!!!Μην το βάζεις στοίχημα!
Και δεν έχουν καν όλοι ενεργά!
Ηχεία δεν βλέπω.
Εντοιχισμένα είναιΗχεία δεν βλέπω.
Τα μπροστινά ήταν πίσω από την οθόνη βέβαια. Τη να δεις. Τα περιφερειακά δεν φαίνονται δυστυχώς, και δεν έχω και άλλες φωτογραφίες. Κάτσε να ψάξω στο FB group που έχουμε μην έχει κανένας. Το 2000 ήταν στημένο για 7.2. Έκανε και για 2ch για τηλεόραση με 2 Mayer Sound HD1. Τα άλλα τα 7.2 δεν θυμάμαι τη ήταν.Ηχεία δεν βλέπω.
Αυτό είναι κάτι που πρέπει να συνηθίσεις....Απαντάτε εκεί που θέλετε, όπως θέλετε για ότι θέλετε...
Σοφή κουβέντα!"μη πετάς ρε λεφτά σε μ@λ@κίες"
Όχι μόνο σε τεχνικά θέματα αλλά και σε καθημερινά. 12 χρόνια μετά ακόμα δεν έχω βρει τέτοιο περιβάλλον και τέτοια συναδελφικότητα. Δεν πηγαίναμε για δουλειά. Πηγαίναμε να περάσουμε καλά. Και το αποτέλεσμα στον πελάτη πάντα άψογο.Παπάζογλου πραγματικά πολύ σοβαρό μαγαζί. Alexis είσαι τυχερός που εργάστηκες σε τέτοιο χώρο είναι μεγάλο σχολείο
Ισχύει. Αν και of topic λυπάμαι όσο σκέφτομαι πόσο δύσκολα θα υπάρξουν ξανά τέτοια μαγαζιά στη χώρα μας.Υπήρχαν πελάτες που έλεγαν ότι ο λόγος που ερχόντουσαν ήμασταν εμείς.
ε τώρα με αυτά τα μηχανάκια τι να ακούσειςκαλώδια - πολύμπριζα -ρακ είναι κοινά και στα δύο ντόκτορ.
ενισχυτης musical fidelity m6i αντί harman kardon av 151
μπροστά κοινά ηχεία proac studio 140
κεντρικό b&w lcr60s3
πίσω audio pro 414 limited edition
react 12 sub.
διαφορά υπέρ του 2κάναλου περίπου στα 1000€
ηχητικά? έτη φωτός μπροστά!
Ισοδύναμη εφαρμογής αλγορίθμων είναι και η διαδικασία της ανωφερούς μίξης στην οποία υποβάλλονται αυθεντικά ολιγοκαναλικά ή μονοφωνικά master του παρελθόντος προκειμένου να παραγάγουν πολυκαναλικό master,ώστε ν'αναπαραγόταν εκείνο...ιθαγενώς από πολυκαναλικό setup....
4)Όσοι ακούμε μουσικές προηγούμενων δεκαετιών, οι παραγωγές που υπάρχουν είναι στερεο ή μονό εκτός ελαχίστων σωστών πολυκαναλικών παραγωγών και για τις υπόλοιπες απλές παραγωγές, ¨θα πρέπει να πιστέψουμε την αποκοδικοποίηση ενός αλγόριθμου¨ ως σωστές....
5)το sweet spot σε μια ηχόσφαιρα που λέει κι ο φίλος μας ο ear, είναι πραγματικά..πολύ spot on! μιας και για να γίνει αντιληπτή όλη η πληροφόρηση που έρχεται από τα ηχεία, το σημείο ακρόασης είναι πολύ πιο συγκεκριμένο σε σχέση με ένα σωστά στημένο δικάναλο.
...
Το από που θα δέχεται η θέση επισκόπησης την ηχητική ενέργεια εξαρτάται από την τεχνοτροπία κατασκευής του στουντιακού χώρου.Παραδείγματος χάριν,το κλασσικό πρότυπο Live End - Dead End προβλέπει υποδοχή ηχητικής ενέργειας στη θέση του ηχητικού μηχανικού από το ΄΄ζωντανό΄΄ τμήμα του δωματίου.Και αυτό για να μην ισχύει υπέρμετρη ταπείνωση σε συνιστώσες ηχητικής ενέργειας και να μετριάζονται φαινόμενα ακουστικής κόπωσης για τον μηχανικό ήχου.σε στούντιο με τη καμία δε σου έρχεται ο ήχος από παντού!..δε θα ήταν στούντιο τότε!
σε σπίτια..είμαι πάντα ανοιχτός σε προτάσεις ακρόασεις!
περιμένω!
μπορεί να μην έχω ακούσει εγώ εντέλει..
[DOUBLEPOST=1557909228][/DOUBLEPOST]
επομένως...2-channel rules?
Ο δημιουργός (ο ιδιος) μας εξήγουσε για 10 λεπτά την διαδικασία που ακολούθησε. Ψαξτο, υπάρχει και γραμμένο, δεν θα στα δώσω μασημέναΣτην συγκεκριμένη περίπτωση όπου ο ίδιος ο μηχανικός ήχου Steve Genewick -Recording Engineer Capitol Studios - που έκανε το mixing στο συγκεκριμένο κομμάτι για λογαριασμό της pmc, ο δημιουργός δηλ. απαντάει απόλυτα, (No up mixing), επιμένετε να λέτε τα δικά σας- σίγουρα έχετε πολύ φαντασία για να τολμάτε να τον αμφισβητείτε!
Αυτό ήθελα να γράψω, αλλά με πρόλαβες.Να πάρουν μονοκάναλο, να παρουν ένα κανάλι μόνο, αλλά ποιότητα γ@μάω