Ο θάνατος του δικάναλου σετάπ, και γιατί







alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.607
Reaction score
30.501
Ηχεία δεν βλέπω.
Τα μπροστινά ήταν πίσω από την οθόνη βέβαια. Τη να δεις. Τα περιφερειακά δεν φαίνονται δυστυχώς, και δεν έχω και άλλες φωτογραφίες. Κάτσε να ψάξω στο FB group που έχουμε μην έχει κανένας. Το 2000 ήταν στημένο για 7.2. Έκανε και για 2ch για τηλεόραση με 2 Mayer Sound HD1. Τα άλλα τα 7.2 δεν θυμάμαι τη ήταν.
 

D

Deleted member 38719

Guest
Στην συγκεκριμένη περίπτωση όπου ο ίδιος ο μηχανικός ήχου Steve Genewick -Recording Engineer Capitol Studios - που έκανε το mixing στο συγκεκριμένο κομμάτι για λογαριασμό της pmc, ο δημιουργός δηλ. απαντάει απόλυτα, (No up mixing), επιμένετε να λέτε τα δικά σας- σίγουρα έχετε πολύ φαντασία για να τολμάτε να τον αμφισβητείτε!

Απαντάτε εκεί που θέλετε, όπως θέλετε για ότι θέλετε... Σίγουρα δεν διαβιβάσετε όσα γράφω και κοινοποιώ! Αυτό δεν είναι συζήτηση ούτε ανταλλαγή απόψεων και σε καμία των περιπτώσεων δεν προάγει τον υγιή διάλογο! Και όσο αφορά το παιχνίδι που λέει και ο Κώστας, ναι, κάνε το δικό σου παιχνίδι, αφού σε ικανοποιεί!
Δεν θα κάνω κανένα +quote, είναι κουραστική η επανάληψη. Αν θέλετε ανατρέξτε στα προηγούμενα...

Τώρα, στο θέμα του τι έχει ο καθένας σπίτι του, τι εμπειρίες έχει, τι έχει ακούσει... είστε σίγουροι πως θέλετε τέτοια συζήτηση, δηλ. να τα μετρήσουμε*... τα ηχεία και τους ενισχυτές μας? Για άλλη μια φορά παρουσιάζεστε το λιγότερο προσβλητικοί!
Αυτό που "έπαιξε" στην έκθεση του Μονάχου, έχετε συνείδηση στο τι είναι? ( 3 PMC Fenestria towers up front for LCRs, 10 PMC Wafer on-wall speakers for surrounds, another 6 Wafers used as overheads, all of it driven by Bryston electronics). *Πιστεύετε πως κάτι τέτοιο ή έστω κάτι που να πλησιάζει το μέγεθος και την ποιότητα, βρίσκεται στο δικό σας το σπίτι! ούτε καν τα φτωχά surounds, στα ποιο φτωχά σινεμά της γειτονιάς, μόνο και μόνο από τους χωροταξικούς περιορισμούς... ή πως με τρόπους περιγελαστικούς (pc tools klp) θα καταφέρετε να προσομοιώσετε το γεγονός!

Τέλος, δεν αμφισβήτησα -τουλάχιστον εγώ!- ποτέ, το πολυκάναλο! Απλός δεν τα συγκρίνω, είναι δυο διαφορετικοί κόσμοι (και βέβαια ακόμα ένας είναι οι ταινίες!)... Υπάρχουν ωραιότατες πολυκάναλες εγγραφές (έχω κι εγώ).
Δεν επιθυμώ το upmixing!

Αυτό που ακούστηκε στην έκθεση ήταν κάτι μεγαλειώδες και πρωτοποριακό!
Αγωνιούμε και αναμένουμε τα νέα τεχνολογικά βήματα που έχουν σκοπό να αναδείξουν την τέχνη της μουσικής... και όχι να καταδείξουν!
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.607
Reaction score
30.501
Και μερικές ακόμα.

Αυτή η κατασκευή μπροστά με τα HD1 κατέβαινε όταν γινόταν surround mixing.
FB_IMG_1557911490062.jpg


Εδώ κάπου πίσω φαίνονται κάτι γ@μ@τα ξύλινα ντιφιούζερς
FB_IMG_1557911461113.jpg


Μπούθ
FB_IMG_1557911485130.jpg


Και εδώ ένα παλιό corporate video. Ήταν μεγάλο studio. Έκανε events, γυρίσματα και επεξεργασία. Το studio ξεκινάει στο 02:30
[DOUBLEPOST=1557912783][/DOUBLEPOST]Ο συγκεκριμένος sound designer, Γιώργος Μικρογιαννάκης για όσους τον ξέρουν αλλά δεν τον γνώρισαν, μου έλεγε τότε "μη πετάς ρε λεφτά σε μ@λ@κίες". Εγώ βέβαια θεωρούσα ότι ήξερα καλύτερα :lol:.
Του έγινε πρόταση από σχετικό με το χώρο του πανεπιστημίο στο Εδιμβούργο και πλέον δουλεύει εκεί.
 
Last edited:


Μηνύματα
3.926
Reaction score
6.192
Δε βαρεθηκατε με αυτό το θέμα ακόμα; Ακόμα και σε σαλόνι με μέτρια στημένο πολυκάναλο πάλι καλύτερα παίζει από δικαναλο γιατί όσο περισσότερα τα ηχεία τόσο πιο εύκολο είναι να καλύψεις τα προβλήματα του χώρου με dsp. Το δικαναλο είναι μια λύση ανάγκης σε πολύ περιορισμένο budget, ας πούμε 300 ευρώ όπου εκεί πράγματι το δικαναλο είναι καλύτερο από τα 5.1 ηχεία που βγάζουν εταιρείες όπως η logitech για pc. Μόνο τότε και μόνο επειδή σε τέτοια budget δε παίζουν λύσεις με dsp της προκοπής.
Όσο ανεβαίνει το budget το πολυκάναλο αποκτά όλο και μεγαλύτερο προβάδισμα σε σχέση με το δικαναλο. Πάρτε το σαν νόμο αυτό το τελευταίο.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.607
Reaction score
30.501
Παπάζογλου πραγματικά πολύ σοβαρό μαγαζί. Alexis είσαι τυχερός που εργάστηκες σε τέτοιο χώρο είναι μεγάλο σχολείο
Όχι μόνο σε τεχνικά θέματα αλλά και σε καθημερινά. 12 χρόνια μετά ακόμα δεν έχω βρει τέτοιο περιβάλλον και τέτοια συναδελφικότητα. Δεν πηγαίναμε για δουλειά. Πηγαίναμε να περάσουμε καλά. Και το αποτέλεσμα στον πελάτη πάντα άψογο.
Υπήρχαν πελάτες που έλεγαν ότι ο λόγος που ερχόντουσαν ήμασταν εμείς.
 

Μηνύματα
574
Reaction score
1.553
Υπήρχαν πελάτες που έλεγαν ότι ο λόγος που ερχόντουσαν ήμασταν εμείς.
Ισχύει. Αν και of topic λυπάμαι όσο σκέφτομαι πόσο δύσκολα θα υπάρξουν ξανά τέτοια μαγαζιά στη χώρα μας.
 

Μηνύματα
4.344
Reaction score
1.765
καλώδια - πολύμπριζα -ρακ είναι κοινά και στα δύο ντόκτορ.
ενισχυτης musical fidelity m6i αντί harman kardon av 151
μπροστά κοινά ηχεία proac studio 140
κεντρικό b&w lcr60s3
πίσω audio pro 414 limited edition
react 12 sub.
διαφορά υπέρ του 2κάναλου περίπου στα 1000€
ηχητικά? έτη φωτός μπροστά!
ε τώρα με αυτά τα μηχανάκια τι να ακούσεις
αν ο av σου κόστιζε όσο ο musical fidelity και harman μαζι τα πράγματα
θα ήταν ανάποδα.

και μη μου πεις για υποθετικά σενάρια.
έτσι είναι αυτό το χομπυ και ο καθένας κάνει ότι καταλαβαίνει
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.495
Reaction score
57.497
...
4)Όσοι ακούμε μουσικές προηγούμενων δεκαετιών, οι παραγωγές που υπάρχουν είναι στερεο ή μονό εκτός ελαχίστων σωστών πολυκαναλικών παραγωγών και για τις υπόλοιπες απλές παραγωγές, ¨θα πρέπει να πιστέψουμε την αποκοδικοποίηση ενός αλγόριθμου¨ ως σωστές....

5)το sweet spot σε μια ηχόσφαιρα που λέει κι ο φίλος μας ο ear, είναι πραγματικά..πολύ spot on! μιας και για να γίνει αντιληπτή όλη η πληροφόρηση που έρχεται από τα ηχεία, το σημείο ακρόασης είναι πολύ πιο συγκεκριμένο σε σχέση με ένα σωστά στημένο δικάναλο.
...
Ισοδύναμη εφαρμογής αλγορίθμων είναι και η διαδικασία της ανωφερούς μίξης στην οποία υποβάλλονται αυθεντικά ολιγοκαναλικά ή μονοφωνικά master του παρελθόντος προκειμένου να παραγάγουν πολυκαναλικό master,ώστε ν'αναπαραγόταν εκείνο...ιθαγενώς από πολυκαναλικό setup.

Ένα πολυκαναλικό setup αποτελούμενο από ηχεία τυπικής πολικής απόκρισης και διευθέτηση στο μέσο πεδίο (2 περίπου μέτρα ή άνω) ως προς τη θέση ακρόασης εντός τυπικού οικιακού χώρου.
Δικαναλικό setup από όμοια ηχεία και ισοδύναμες αποστάσεις ακρόασης στον ίδιο χώρο.

Εφόσον το πρώτο δεν θα διακρινόταν από ευρύτερο sweet spot σε σχέση με το δεύτερο,αυτό σημαίνει ότι το πολυκαναλικόν δεν θα είναι καλά στημένο,ή ότι ο χώρος θα εμφάνιζε ολότελα ανισόρροπη κατανομή ηχητικής ενέργειας ανά οκτάβα στα επιμέρους τμήματά του.Tough Luck.

Η ευρύτητα του sweet spot στην πολυκαναλική αρχιτεκτονική στενεύει όταν μικραίνουν υπέρμετρα - για διάφορους λόγους - οι αποστάσεις των ηχείων από τη θέση ακρόασης.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.495
Reaction score
57.497
σε στούντιο με τη καμία δε σου έρχεται ο ήχος από παντού!..δε θα ήταν στούντιο τότε!
σε σπίτια..είμαι πάντα ανοιχτός σε προτάσεις ακρόασεις!
περιμένω!
μπορεί να μην έχω ακούσει εγώ εντέλει..
[DOUBLEPOST=1557909228][/DOUBLEPOST]
επομένως...2-channel rules?
Το από που θα δέχεται η θέση επισκόπησης την ηχητική ενέργεια εξαρτάται από την τεχνοτροπία κατασκευής του στουντιακού χώρου.Παραδείγματος χάριν,το κλασσικό πρότυπο Live End - Dead End προβλέπει υποδοχή ηχητικής ενέργειας στη θέση του ηχητικού μηχανικού από το ΄΄ζωντανό΄΄ τμήμα του δωματίου.Και αυτό για να μην ισχύει υπέρμετρη ταπείνωση σε συνιστώσες ηχητικής ενέργειας και να μετριάζονται φαινόμενα ακουστικής κόπωσης για τον μηχανικό ήχου.

Εφόσον έχει οριστεί ως ΄΄ζωντανό΄΄ το οπίσθιο τμήμα,τότε ο μηχανικός θα δέχεται μπόλικη ανακλώμενη ενέργεια και από...πίσω,μαζί με την άμεση από τα ηχεία,την πλευρική από διαχυτικές διατάξεις,την ταβανούχα από αντίστοιχους διαχυτές και το δάπεδο που κατά κανόνα αφήνεται απείρακτο δια ευνόητους λόγους.Πεδίο αντήχησης εξακολουθεί να ισχύει από παντού,η ισορροπία στην κατανομή ενέργειας είναι κατά πολύ ανώτερη σε ορθά υλοποιημένους χώρους επισκόπησης.

Η κύρια διαφορά είναι ότι στη στουντιακή θέση ακρόασης έχει συσταθεί μια ΄΄Ελεύθερη Ανακλάσεων Ζώνη΄΄ στο πεδίο του χρόνου,δηλαδή οι πρώτες - και οι επόμενες - ανακλώμενες συνιστώσες να φτάνουν εκεί με κάποια καθυστέρηση ως προς εκείνες του άμεσου ήχου,αλλά δεν θα παύουν να καταφτάνουν.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.579
Reaction score
84.175
Στην συγκεκριμένη περίπτωση όπου ο ίδιος ο μηχανικός ήχου Steve Genewick -Recording Engineer Capitol Studios - που έκανε το mixing στο συγκεκριμένο κομμάτι για λογαριασμό της pmc, ο δημιουργός δηλ. απαντάει απόλυτα, (No up mixing), επιμένετε να λέτε τα δικά σας- σίγουρα έχετε πολύ φαντασία για να τολμάτε να τον αμφισβητείτε!
Ο δημιουργός (ο ιδιος) μας εξήγουσε για 10 λεπτά την διαδικασία που ακολούθησε. Ψαξτο, υπάρχει και γραμμένο, δεν θα στα δώσω μασημένα :p
[DOUBLEPOST=1557920262][/DOUBLEPOST]Οσοι προτιμούν να δώσουν 20 χιλιάρικα σε δικάναλο, γιατί θα είναι ποιοτικά καλύτερα τα κομμάτια όταν διαιρεθουν σε δυο κανάλια, τους έχω μια πρόταση:
Να πάρουν μονοκάναλο, να παρουν ένα κανάλι μόνο, αλλά ποιότητα γ@μάω :p
 



ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.627
Μηνύματα
2.946.590
Members
38.211
Νεότερο μέλος
Atomkinder
Top