Τα Δυο ΚΑΘΑΡΟΑΙΜΑ...(HARBETH 40.1)


D

deleted user 10898

Guest
Το ενδιαφέρον είναι ότι ο μπουτ ποσοτικοποιησε και το μέγεθος της διαφοράς όταν μετακινείσαι 25cm δεξιά αριστερά από το sweet spot!
 

lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.828
Reaction score
2.427
Ο chrispo θέλει να πει αυτό που λέω κι εγώ, γενικα και ....λαρσινα: "χεσ'κι η φουράδα στ' αλων'" για τις τυχόν διαφορες που ακούγονται εφ' όσον το αποτέλεσμα σου αρέσει.



ΥΓ οποιος δεν ξερει τι σημαίνει η άνωθεν...σοφια, μπορεί να ρωτήσει. Άλλωστε αρμόζει πλήρως στο θεμα:)
 






leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.203
Reaction score
6.112
Τες πα, το παραμύθι είναι απλο:

Οι "κατά τα μπούτια ευαγγέλια", στήνουν με ευλαβική ακρίβεια και βάσει pdf όλες τις αποστάσεις ακρόασης, και με την ίδια νοοτροπία προσπαθούν στο μέτρο του εφικτού ο καθένας να τηρούν όλες τις αρχές λειτουργίας της υψηλής πιστότητας (high fidelity), μέχρι την τελική ισοστάθμιση στα προβλεπόμενα ταργκετ κερβ και στο τέλος κάθονται να απολαύσουν τα βγιολιά να πετάνε, αδιαφορώντας στην πράξη για κάθε ανυπόστατη χαιενταδικη θεωρία, μη μετρήσιμη και μη καταγεγραμμενη στα pdf.

Αντιθέτως, οι "κατά τα καβλώδια ευαγγέλια", καταστρατηγούν κάθε βασική αρχή λειτουργίας της υψηλής πιστότητας και διαλέγουν το καβλώδιο που τους κάθεται καλύτερα απολαμβάνοντας με αυτό και μόνο με αυτό την μουσική τους, αδιαφορώντας στην πράξη για κάθε αποδεδειγμένη μετρήσιμη πραγματικότητα στο οντιο, θεωρώντας ότι το εξαίσιο αυτί τους είναι το υπέρτατο μετρητικο εργαλείο και η προσωπική τους διαστρεβλωμενη άποψη υποχρεωτικά σεβαστή, ασχέτως αν η άποψη του ενός δε συμφωνεί με την άποψη του παραδίπλα και καλά κάνουν κι έχουν διαφορετικά καλώδια.

Μία άβυσσος ολ οβερ.

Το παραμύθι λοιπόν χοντραίνει, όταν η πρώτη ομάδα συνειδητοποιήσει ότι οι οπαδοί της δεύτερης ομάδας δεν έχουν τουλάχιστον ένα εκ των τριων: κροσαρισμενα σαμπς, δεν εφαρμόζουν ισοστάθμιση και δε γνωρίζουν τους χρόνους αντήχησης του χώρου τους. Οι νικητές της κατηγορίας είναι αυτοί που δεν έχουν τίποτα εκ των 3 ανωτέρω. :p

Τιδεγκαταλαβαινεις :drinks:
ντόκτορ πολύχρονος για χθες!:)

Τώρα, τι σχέση μπορεί να έχει το αν είναι καλό ηχείο το harbeth, με τα τρίγωνα πανοράματος (τα οποία παρεμπιπτόντως δεν έχουν pdf αλλά εξαιρετική κρέμα;)) και τα καλώδια ρεύματος, τα τάργκετ κερβ, σε συνδιασμό με τα κροσαρισμένα σαμπ, ειλικρινά δε μπορώ να το συλλάβω...Το νήμα αφορά τα harbeth ως ηχεία, όλοι γνωρίζουμε, ή τουλάχιστον οφείλουμε να γνωρίζουμε, ότι όλα παίζουν ρόλο στο ηχητικό αποτέλεσμα που τελικά ακούμε.
Ο καθένας μας, στο χώρο που μπορεί, με τα μηχανήματα που γουστάρει, δικάναλα ή πολυκάναλα, με τα καλώδια που θέλει,με το λαμπάτο ή τον τρανζιστορικό ενισχυτή του, από πικάπ ή ντακ, ή σιντι, στις στάθμες που κάνει κέφι, ακούγοντας από Τσιτσάνη ως Peter Green.
Δατς δι ονλι φακτ.
Τώρα ο καθένας έχει την άποψη του ή τις δυνατότητες του (οικονομικές,χωροταξικές, οικογενειακές)για το που και πως θα στήσει το σύστημα του. Νομίζω επίσης ότι κανείς δε διαφωνεί για τη φροντίδα (μικρή ή μεγάλη) που χρειάζεται ένας χώρος ακρόασης. Το ζητούμενο είναι αν μπορεί να παρέμβει...
Δε μπορώ να καταλάβω αυτή την απαξίωση με ότι δε συμφωνείς:(
Για μένα ούτε οι ¨κατά buthia ευαγγέλια¨ ούτε οι ¨κατά καλώδια ευαγγέλια¨ θα έπρεπε να υπάρχουν δογματικά.. Μόνο με ανοιχτή σκέψη μπορεί κάποιος να οφελειθεί από μια ανταλλάγή απόψεων και θέσεων.
τέλος, υπάρχουν και άνθρωποι που έχουν τη δυνατότητα να ¨κουρδίσουν¨ένα πιάνο, ή ένα ηχοσύστημα με τ αυτί, υπάρχουν κι άλλοι που δε μπορούν και χρειάζονται τη βοήθεια μηχανημάτων για να το καταφέρουν.
Όλα υπάρχουν στη πραγματική ζωή, όλα τα χρώματα κι όλα τα ηχοχρώματα για να ταιριάζουν στα αντίστοιχα άτομα και γούστα.
Στον ήχο δεν υπάρχουν νικητές και ηττημένοι...

φιλικά πάντα;)
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.522
Reaction score
57.608
Παραμενει η απορια γιατι δεν εκλεισε ακομη η εταιρεια αφου το θελουν στο avsite.gr:):):)
Α πα πα,που να σου στραμπουληχθούν τα...πλήκτρα.
Άμα έκλεινε,τα πονήματά της θα λάμβαναν επιπλέον...υπεραξία ως μεταχειρισμένα.Ανοιχτή forever έστω και υπό...κινέζικη κοινοπραξία.Και της εύχομαι να εξελίξει και...sub με πιο συμπαγή καμπίνα.;)
25 cm?...ξέρετε τι διαφορά κάνουν?..τς .τς..εδώ παίρνουμε αποστασιόμετρα laser, gps, νήματα, χρωματιστές κορδέλες, για να βρούμε το mm απόκλιση..

...ρε lakis που ¨πάς¨ με απόκλιση 25 cm από το sweet spot?
Έχεις μετά απαιτήσεις να ξεχωρίσεις ,το κλαρίνο από το μαντολίνο?

..άσχετε hifi λάκι..ΑΚΙΝΗΤΟΣ...δε σου έρχονται τα 25 cm?..να πας εσύ σ´αυτά ρε άσχετε ..ακούς εκεί αυτά τα 25 , να σου κάνουν τα ακούσματα πουτ@ν@ >:(

Για τη δική σας ασφάλεια..όταν ακροάσθε να φοράτε πάντα το κράνος.:gamer:
( όπου lakis = τυχαίο πρόσωπο, προς αποφυγή παρεξηγήσεων):drinks:
Όχι μόνο ενόσω ακούμε αλλά και όταν...διαβάζουμε μηνύματα,θα μπορούσε κάποιος παλιοχαρακτήρας να προσθέσει.:sneaky:

Καλό μας...μπριζολάκι - τυχαίο λογοπαίγνιον - παρόμοιες ανησυχίες διακατέχουν όλους μας και καλώς ή κακώς επιβεβαιώνονται στην καθημερινή πρακτική.Προεκτάσεις αυτών αποτελούν τα στησίματα ηχείων με υψηλές εσωτερικές κλίσεις,ωφέλιμες αποστάσεις ανάλογα με τις διαστάσεις woofer,η ανάγκη προσαρμογής ως προς την ακριβή απόσταση ακρόασης και την απόκλιση από τον άξονα σε χώρους με διαφοροποιημένους χρόνους άρα και ενεργειακή κατανομή στα πεδία αντήχησης στις ανώτερες οκτάβες και πάει λέγοντας.Όλα αυτά έχουν αναλυθεί στον παρόντα ιστότοπο,όποτε κάποιος ζητούσε συμβουλή για στήσιμο ηχοσυστήματος.

Γι αυτό και κάποιοι μιλάνε για ΄΄θάνατο΄΄ των κλασσικών δικαναλικών setup.Επειδή η κατάσταση γίνεται συγκριτικώς ...απλούστερη υπό την πολυκαναλική αρχιτεκτονική.
Γι αυτό και κάποιοι άλλοι υποστηρίζουν σθεναρά την ομοκεντρική γεωμετρία στα μεγάφωνα.
Γι αυτό και ο υποφαινόμενος σκοπεύει να επεκτείνει το desktop του σε πολυκαναλικό με ακτίνα ηχόσφαιρας εγγύς πεδίου χάρη στα νέα Fluid Audio που κυκλοφορούν οσονούπω.

Ο πραγματικός...lakiss χρειάζεται - εκτός από μικρότερη απόσταση ακρόασης στο δικό του setup - ομοιομορφία ως προς τις πλευρικές ανακλάσεις που φτάνουν στη θέση ακρόασης.
ντόκτορ πολύχρονος για χθες!:)

Τώρα, τι σχέση μπορεί να έχει το αν είναι καλό ηχείο το harbeth, με τα τρίγωνα πανοράματος (τα οποία παρεμπιπτόντως δεν έχουν pdf αλλά εξαιρετική κρέμα;)) και τα καλώδια ρεύματος, τα τάργκετ κερβ, σε συνδιασμό με τα κροσαρισμένα σαμπ, ειλικρινά δε μπορώ να το συλλάβω...Το νήμα αφορά τα harbeth ως ηχεία, όλοι γνωρίζουμε, ή τουλάχιστον οφείλουμε να γνωρίζουμε, ότι όλα παίζουν ρόλο στο ηχητικό αποτέλεσμα που τελικά ακούμε.
...
Τα δεδομένα και οι συσχετισμοί είναι πάντα διαθέσιμα στον παρόντα ιστότοπο.Και κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να τα εμπεδώσει.Και για να μην εξάπτονται τα πνεύματα,εγκαταλείπονται συνειδητά οι χαριτωμενιές.

Ο ορθολογισμός όμως είναι εξ ορισμού αντίθετος του δογματισμού...Γαλιλαίος,Κοπέρνικος και η εξέλιξη δεν συμμαζεύεται.
...m´aresei...:party:
Ο chrispo θέλει να πει αυτό που λέω κι εγώ, γενικα και ....λαρσινα: "χεσ'κι η φουράδα στ' αλων'" για τις τυχόν διαφορες που ακούγονται εφ' όσον το αποτέλεσμα σου αρέσει.



ΥΓ οποιος δεν ξερει τι σημαίνει η άνωθεν...σοφια, μπορεί να ρωτήσει. Άλλωστε αρμόζει πλήρως στο θεμα:)
Έξω από το παράθυρο ακους; ;););)
Υπάρχει μια πολύ απλή μέθοδος για να διαπιστώσουμε πόσο θα μας άρεσε πραγματικά δεδομένο setup.
Αυτή έγκειται στο να περνούσαμε κάποιο χρόνο ακούγοντάς το όχι μες στο χώρο όπου θα ήταν στημένο,αλλά ευρισκόμενοι σε παρακείμενο συγκοινωνούν δωμάτιο διακρινόμενο από παραπλήσια ακουστική συμπεριφορά.Και να διαπιστώναμε κατά πόσον παραπέμπει ο ήχος σε μουσικούς που θα έπαιζαν υποτίθεται δίπλα ή σε σκέτο ηχοσύστημα με όλες του τις ατέλειες.

Είναι η υπέρτατη δοκιμή κατά πόσον δεδομένο σύστημα θα επέτρεπε στον εγκέφαλο να συμπλήρωνε ο δεύτερος τις πληροφορίες που θα είχαν αφαιρεθεί κατά την αλυσίδα παραγωγής-αναπαραγωγής.Και είναι επόμενο προσθετικής φύσης ατέλειες να ξεχωρίζουν εντονότερα καταστρέφοντας την ψευδαίσθηση.Είναι επίσης επόμενο να διακρίνεται σαν μύγα μέσα σε γάλα η ποιότητα απόσβεσης και ο βαθμός ευθυγράμμισης στις χαμηλές.

Δεν χρειάζεται ν'ανησυχούμε για τις ανώτερες υψηλές που δεν θα φτάνουν στα ώτα μας ως μη περιθλώμενες.Ούτως ή άλλως όσο αποκρυνόμαστε από το 25ον έτος ηλικίας τις συλλαμβάνουμε ολοένα και λιγότερο ακόμα και κολλητό να ήταν στα ηχεία το αυτί.

Εφόσον δεν θα ήταν κάτι τέτοιο εφικτόν,τότε ακόμα κι ευρισκόμενοι σε εξωτερικό συγκοινωνούντα χώρο με ανοιχτή τη...μπαλκονόπορτα.

Και μια παρατήρηση σχετική με την αιχμή για τις συχνές αλλαγές στο setup του vet...Απ'όσο έχω παρακολουθήσει,ναι μεν είχε προβεί σε αρκετές - για τις οποίες είχε φάει σχετικό κράξιμο από τον υποφαινόμενο χωρίς να παρεξηγείται μαζί του - αλλά εδώ και χρόνια έχει σταθεροποιηθεί με την εισαγωγή του ολοκληρωμένου ηχειακού συστήματος Beolab 5.

Τα ενεργά...ρέστα έχουν εγκατασταθεί στο γραφείο του.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.955
Reaction score
137.229
ολοκληρωμένου ηχειακού συστήματος Beolab 5.
Τι να κλασει το μπεολαμπ μπροστά στο χαρμπεθ ωρεεεεεε.....
Με ποιο ενισχυτή να δέσει το γλυκό, με ποια καλώδια ηχείων...

Άσε κείνα τα ασύρματα τώρα, που τα βγάζει και στο μπαλκόνι, για όνομα... Δεν τίθεται θέμα σύγκρισης.

Χαρμπεθ κινέζικο σαμπ να δω, με λεπτές καμπίνες, κι ας πιτάνω.
 

C

chrispo

Guest
Είναι αυτό που λέμε "είσαι άξιος της μοίρας σου"! :p
Χρόνια πολλά , για χθές Κωστή.

.....
Όχι μόνο ενόσω ακούμε αλλά και όταν...διαβάζουμε μηνύματα,θα μπορούσε κάποιος παλιοχαρακτήρας να προσθέσει.:sneaky:

Καλό μας...μπριζολάκι - τυχαίο λογοπαίγνιον - παρόμοιες ανησυχίες διακατέχουν όλους μας και καλώς ή κακώς επιβεβαιώνονται στην καθημερινή πρακτική.Προεκτάσεις αυτών αποτελούν τα στησίματα ηχείων με υψηλές εσωτερικές κλίσεις,ωφέλιμες αποστάσεις ανάλογα με τις διαστάσεις woofer,η ανάγκη προσαρμογής ως προς την ακριβή απόσταση ακρόασης και την απόκλιση από τον άξονα σε χώρους με διαφοροποιημένους χρόνους άρα και ενεργειακή κατανομή στα πεδία αντήχησης στις ανώτερες οκτάβες και πάει λέγοντας.Όλα αυτά έχουν αναλυθεί στον παρόντα ιστότοπο,όποτε κάποιος ζητούσε συμβουλή για στήσιμο ηχοσυστήματος.

Γι αυτό και κάποιοι μιλάνε για ΄΄θάνατο΄΄ των κλασσικών δικαναλικών setup.Επειδή η κατάσταση γίνεται συγκριτικώς ...απλούστερη υπό την πολυκαναλική αρχιτεκτονική.
Γι αυτό και κάποιοι άλλοι υποστηρίζουν σθεναρά την ομοκεντρική γεωμετρία στα μεγάφωνα.
Γι αυτό και ο υποφαινόμενος σκοπεύει να επεκτείνει το desktop του σε πολυκαναλικό με ακτίνα ηχόσφαιρας εγγύς πεδίου χάρη στα νέα Fluid Audio που κυκλοφορούν οσονούπω.

Ο πραγματικός...lakiss χρειάζεται - εκτός από μικρότερη απόσταση ακρόασης στο δικό του setup - ομοιομορφία ως προς τις πλευρικές ανακλάσεις που φτάνουν στη θέση ακρόασης.

Τα δεδομένα και οι συσχετισμοί είναι πάντα διαθέσιμα στον παρόντα ιστότοπο.Και κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να τα εμπεδώσει.Και για να μην εξάπτονται τα πνεύματα,εγκαταλείπονται συνειδητά οι χαριτωμενιές.

Ο ορθολογισμός όμως είναι εξ ορισμού αντίθετος του δογματισμού...Γαλιλαίος,Κοπέρνικος και η εξέλιξη δεν συμμαζεύεται.




Υπάρχει μια πολύ απλή μέθοδος για να διαπιστώσουμε πόσο θα μας άρεσε πραγματικά δεδομένο setup.
Αυτή έγκειται στο να περνούσαμε κάποιο χρόνο ακούγοντάς το όχι μες στο χώρο όπου θα ήταν στημένο,αλλά ευρισκόμενοι σε παρακείμενο συγκοινωνούν δωμάτιο διακρινόμενο από παραπλήσια ακουστική συμπεριφορά.Και να διαπιστώναμε κατά πόσον παραπέμπει ο ήχος σε μουσικούς που θα έπαιζαν υποτίθεται δίπλα ή σε σκέτο ηχοσύστημα με όλες του τις ατέλειες.

Είναι η υπέρτατη δοκιμή κατά πόσον δεδομένο σύστημα θα επέτρεπε στον εγκέφαλο να συμπλήρωνε ο δεύτερος τις πληροφορίες που θα είχαν αφαιρεθεί κατά την αλυσίδα παραγωγής-αναπαραγωγής.Και είναι επόμενο προσθετικής φύσης ατέλειες να ξεχωρίζουν εντονότερα καταστρέφοντας την ψευδαίσθηση.Είναι επίσης επόμενο να διακρίνεται σαν μύγα μέσα σε γάλα η ποιότητα απόσβεσης και ο βαθμός ευθυγράμμισης στις χαμηλές.

Δεν χρειάζεται ν'ανησυχούμε για τις ανώτερες υψηλές που δεν θα φτάνουν στα ώτα μας ως μη περιθλώμενες.Ούτως ή άλλως όσο αποκρυνόμαστε από το 25ον έτος ηλικίας τις συλλαμβάνουμε ολοένα και λιγότερο ακόμα και κολλητό να ήταν στα ηχεία το αυτί.

Εφόσον δεν θα ήταν κάτι τέτοιο εφικτόν,τότε ακόμα κι ευρισκόμενοι σε εξωτερικό συγκοινωνούντα χώρο με ανοιχτή τη...μπαλκονόπορτα.
....

...Σωστός ο Bhutia!!
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.522
Reaction score
57.608
Τι να κλασει το μπεολαμπ μπροστά στο χαρμπεθ ωρεεεεεε.....
Με ποιο ενισχυτή να δέσει το γλυκό, με ποια καλώδια ηχείων...

Άσε κείνα τα ασύρματα τώρα, που τα βγάζει και στο μπαλκόνι, για όνομα... Δεν τίθεται θέμα σύγκρισης.

Χαρμπεθ κινέζικο σαμπ να δω, με λεπτές καμπίνες, κι ας πιτάνω.
Μπορεί να το κοροϊδεύεις,αλλά όπως έκαναν την κωλοτούμπα με τα ποιοτικά εξαρτήματα στο παθητικό κρος για τα επετειακά μοντέλα,μπορεί κάποτε να μας κυκλοφορήσουν καμπίνα με σάντουιτς ξύλινων σανίδων και...στρώμα αποσβεστικής άμμου ανάμεσά τους,ευαγγελιζόμενοι το πόσο μακράν ΄΄ψαγμένη΄΄ κι εξελιγμένη θα ήταν η νέα υλοποίηση...;)
 

Emmanouil 1964

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
7.941
Reaction score
28.800
Θά ήθελα με σιγουριά κάποιοs να μου πεί , πού φτιάχνονται σήμερα τά Harbeth ;
( όσον αφορά την καμπίνα τουs )

Ευχαριστώ .


* Χρόνια πολλά , για χθές Κωστή.:hi:
 


Μηνύματα
1.989
Reaction score
4.699
Υπάρχει μια πολύ απλή μέθοδος για να διαπιστώσουμε πόσο θα μας άρεσε πραγματικά δεδομένο setup.
Αυτή έγκειται στο να περνούσαμε κάποιο χρόνο ακούγοντάς το όχι μες στο χώρο όπου θα ήταν στημένο,αλλά ευρισκόμενοι σε παρακείμενο συγκοινωνούν δωμάτιο διακρινόμενο από παραπλήσια ακουστική συμπεριφορά.Και να διαπιστώναμε κατά πόσον παραπέμπει ο ήχος σε μουσικούς που θα έπαιζαν υποτίθεται δίπλα ή σε σκέτο ηχοσύστημα με όλες του τις ατέλειες.

Είναι η υπέρτατη δοκιμή κατά πόσον δεδομένο σύστημα θα επέτρεπε στον εγκέφαλο να συμπλήρωνε ο δεύτερος τις πληροφορίες που θα είχαν αφαιρεθεί κατά την αλυσίδα παραγωγής-αναπαραγωγής.Και είναι επόμενο προσθετικής φύσης ατέλειες να ξεχωρίζουν εντονότερα καταστρέφοντας την ψευδαίσθηση.Είναι επίσης επόμενο να διακρίνεται σαν μύγα μέσα σε γάλα η ποιότητα απόσβεσης και ο βαθμός ευθυγράμμισης στις χαμηλές.

Δεν χρειάζεται ν'ανησυχούμε για τις ανώτερες υψηλές που δεν θα φτάνουν στα ώτα μας ως μη περιθλώμενες.Ούτως ή άλλως όσο αποκρυνόμαστε από το 25ον έτος ηλικίας τις συλλαμβάνουμε ολοένα και λιγότερο ακόμα και κολλητό να ήταν στα ηχεία το αυτί.

Εφόσον δεν θα ήταν κάτι τέτοιο εφικτόν,τότε ακόμα κι ευρισκόμενοι σε εξωτερικό συγκοινωνούντα χώρο με ανοιχτή τη...μπαλκονόπορτα.

Τωρα μας μπερδεψες...
Και αυτο το συστημα που ικανοποιει αυτη την οντως κορυφαια συνθηκη απο το αλλο δωματιο
Θα καταλαβει τιποτα η θα απαξιωθει εντελως οπως φανατικα υποστηριζουν ορισμενοι,
αν στη καθημερινη ακροαση μετακινηθουμε λιγες μοιρες απο το ισοσκελες
η μας λειπουν καποιοι διαχυτες στο σαλονι μας;

Καταλαβαινουν αυτοι οτι ειναι διαφορετικης ταξεως και σπουδαιοτητας προβληματα;
Υποστηριζω οτι τα πρωτα θυματα του λαθος χωρου ειναι τα υποδεεστερα συστηματα.
 



sk

Μηνύματα
541
Reaction score
499
Είναι πάνω από μια δεκαετία που κάνουμε τακτικά κύκλους, κυνηγώντας την ουρά μας …

Πιστεύω αναμφίβολα ότι υπάρχουν συνforumίτες που αντλούν μέγιστη ικανοποίηση από το setup στο οποίο έχουν καταλήξει μετά τις – όποιες – αλλαγές πραγματοποίησαν στην πάροδο του χρόνου.

Αν ερωτηθούν για το τι συντέλεσε στη επίτευξη αυτού του αποτελέσματος, κάποιοι προτάσσουν χειροπιαστές επεξηγήσεις με επίκεντρο το φυσικό φαινόμενο του ήχου και της αναπαραγωγή του, και κάποιοι άλλοι προτάσσουν επεξηγήσεις με επίκεντρο την ακουστική τους ικανότητα και την εμπειρία τους στο να matchάρουν και να αποσπούν τις κατάλληλες χροιές, επιλέγοντας τα κατάλληλα μηχανήματα και τα συνοδά τους.


Αν σταθώ να κοιτάξω το αποτέλεσμα των κόπων τους , τους θαυμάζω αμφότερους για την κατάκτηση τους.

Αν ομως προσδοκώ στο να επωφεληθώ των επιτευγμάτων τους και να τα επαναλάβω / αναπροσαρμόσω στα δικά μου δεδομένα, συγχωρείστε με αλλά θα προτιμήσω τις απόψεις εκείνες που και επεξηγούνται και έχουν επαναληψημότητα.


Θα προτιμήσω δηλαδή να ακολουθήσω αυτό που πέτυχε και όχι αυτό που έτυχε – απλά πράγματα …
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.522
Reaction score
57.608
Τωρα μας μπερδεψες...
Και αυτο το συστημα που ικανοποιει αυτη την οντως κορυφαια συνθηκη απο το αλλο δωματιο
Θα καταλαβει τιποτα η θα απαξιωθει εντελως οπως φανατικα υποστηριζουν ορισμενοι,
αν στη καθημερινη ακροαση μετακινηθουμε λιγες μοιρες απο το ισοσκελες
η μας λειπουν καποιοι διαχυτες στο σαλονι μας;

Καταλαβαινουν αυτοι οτι ειναι διαφορετικης ταξεως και σπουδαιοτητας προβληματα;
Υποστηριζω οτι τα πρωτα θυματα του λαθος χωρου ειναι τα υποδεεστερα συστηματα.
Αρκεί να ήταν ασφαλώς καθορισμένες οι ιδιότητες που θα καθιστούσαν ένα ηχοσύνολο...υποδεέστερον.;)

Αυτή η εμπειρική μέθοδος εφαρμόσιμη σε παραδοσιακά δικαναλικά setup παρέχει έναν συντελεστή απαλοιφής από την εξίσωση για παράγοντες όπως το πόσο εγκεκριμένο θα ήταν το ηχοσύνολο από τρίτους και πόσο θα διαταρασσόταν η ευχαρίστηση του άμεσα ενδιαφερομένου από εσφαλμένες επιλογές ως προς τη θέση ακρόασης.

Εάν το setup δεν σε πείθει έξω από το δωμάτιο,τότε η ευχαρίστηση σε κάποια θέση εντός αυτού θα προέκυπτε μονάχα από τυχαία συσσώρευση σφαλμάτων στα μέρη που αποτελούν την ενιαία οντότητα.Και δεν αναμένεται οι συμβατικές μέθοδοι να διόρθωναν με μαγικόν τρόπο την κατάσταση.

Εάν πάλι πείθει έξω από το δωμάτιο αλλά δεν φέρνει ανάλογη ευχαρίστηση εντός αυτού,τότε θα ήταν προτεραιότητα το ψάξιμο υπό διαφορετικές διαρρυθμίσεις,ακουστική φροντίδα κι ενεργή ισοστάθμιση αντί βεβιασμένης αντικατάστασης συσκευών και παρελκομένων.
Είμαι βέβαιος ότι απαντούν και...σοβαρότερα (προβλήματα).
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.644
Μηνύματα
2.947.510
Members
38.216
Νεότερο μέλος
milisios
Top