C
chrispo
Guest
...m´aresei...
Έξω από το παράθυρο ακους;...re f@usti mou ...εγώ είμαι 80° Offset...
...” pou pas re laki “ ?
Εγώ είμαι νεούδι ακόμα, δεν έχω τέτοια προβλήματα.Με έπιασε το αυχενικό μου μόνο που σε διάβασα...
ντόκτορ πολύχρονος για χθες!Τες πα, το παραμύθι είναι απλο:
Οι "κατά τα μπούτια ευαγγέλια", στήνουν με ευλαβική ακρίβεια και βάσει pdf όλες τις αποστάσεις ακρόασης, και με την ίδια νοοτροπία προσπαθούν στο μέτρο του εφικτού ο καθένας να τηρούν όλες τις αρχές λειτουργίας της υψηλής πιστότητας (high fidelity), μέχρι την τελική ισοστάθμιση στα προβλεπόμενα ταργκετ κερβ και στο τέλος κάθονται να απολαύσουν τα βγιολιά να πετάνε, αδιαφορώντας στην πράξη για κάθε ανυπόστατη χαιενταδικη θεωρία, μη μετρήσιμη και μη καταγεγραμμενη στα pdf.
Αντιθέτως, οι "κατά τα καβλώδια ευαγγέλια", καταστρατηγούν κάθε βασική αρχή λειτουργίας της υψηλής πιστότητας και διαλέγουν το καβλώδιο που τους κάθεται καλύτερα απολαμβάνοντας με αυτό και μόνο με αυτό την μουσική τους, αδιαφορώντας στην πράξη για κάθε αποδεδειγμένη μετρήσιμη πραγματικότητα στο οντιο, θεωρώντας ότι το εξαίσιο αυτί τους είναι το υπέρτατο μετρητικο εργαλείο και η προσωπική τους διαστρεβλωμενη άποψη υποχρεωτικά σεβαστή, ασχέτως αν η άποψη του ενός δε συμφωνεί με την άποψη του παραδίπλα και καλά κάνουν κι έχουν διαφορετικά καλώδια.
Μία άβυσσος ολ οβερ.
Το παραμύθι λοιπόν χοντραίνει, όταν η πρώτη ομάδα συνειδητοποιήσει ότι οι οπαδοί της δεύτερης ομάδας δεν έχουν τουλάχιστον ένα εκ των τριων: κροσαρισμενα σαμπς, δεν εφαρμόζουν ισοστάθμιση και δε γνωρίζουν τους χρόνους αντήχησης του χώρου τους. Οι νικητές της κατηγορίας είναι αυτοί που δεν έχουν τίποτα εκ των 3 ανωτέρω.
Τιδεγκαταλαβαινεις
Α πα πα,που να σου στραμπουληχθούν τα...πλήκτρα.Παραμενει η απορια γιατι δεν εκλεισε ακομη η εταιρεια αφου το θελουν στο avsite.gr
Όχι μόνο ενόσω ακούμε αλλά και όταν...διαβάζουμε μηνύματα,θα μπορούσε κάποιος παλιοχαρακτήρας να προσθέσει.25 cm?...ξέρετε τι διαφορά κάνουν?..τς .τς..εδώ παίρνουμε αποστασιόμετρα laser, gps, νήματα, χρωματιστές κορδέλες, για να βρούμε το mm απόκλιση..
...ρε lakis που ¨πάς¨ με απόκλιση 25 cm από το sweet spot?
Έχεις μετά απαιτήσεις να ξεχωρίσεις ,το κλαρίνο από το μαντολίνο?
..άσχετε hifi λάκι..ΑΚΙΝΗΤΟΣ...δε σου έρχονται τα 25 cm?..να πας εσύ σ´αυτά ρε άσχετε ..ακούς εκεί αυτά τα 25 , να σου κάνουν τα ακούσματα πουτ@ν@
Για τη δική σας ασφάλεια..όταν ακροάσθε να φοράτε πάντα το κράνος.
( όπου lakis = τυχαίο πρόσωπο, προς αποφυγή παρεξηγήσεων)
Τα δεδομένα και οι συσχετισμοί είναι πάντα διαθέσιμα στον παρόντα ιστότοπο.Και κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να τα εμπεδώσει.Και για να μην εξάπτονται τα πνεύματα,εγκαταλείπονται συνειδητά οι χαριτωμενιές.ντόκτορ πολύχρονος για χθες!
Τώρα, τι σχέση μπορεί να έχει το αν είναι καλό ηχείο το harbeth, με τα τρίγωνα πανοράματος (τα οποία παρεμπιπτόντως δεν έχουν pdf αλλά εξαιρετική κρέμα) και τα καλώδια ρεύματος, τα τάργκετ κερβ, σε συνδιασμό με τα κροσαρισμένα σαμπ, ειλικρινά δε μπορώ να το συλλάβω...Το νήμα αφορά τα harbeth ως ηχεία, όλοι γνωρίζουμε, ή τουλάχιστον οφείλουμε να γνωρίζουμε, ότι όλα παίζουν ρόλο στο ηχητικό αποτέλεσμα που τελικά ακούμε.
...
...m´aresei...
Ο chrispo θέλει να πει αυτό που λέω κι εγώ, γενικα και ....λαρσινα: "χεσ'κι η φουράδα στ' αλων'" για τις τυχόν διαφορες που ακούγονται εφ' όσον το αποτέλεσμα σου αρέσει.
ΥΓ οποιος δεν ξερει τι σημαίνει η άνωθεν...σοφια, μπορεί να ρωτήσει. Άλλωστε αρμόζει πλήρως στο θεμα
Υπάρχει μια πολύ απλή μέθοδος για να διαπιστώσουμε πόσο θα μας άρεσε πραγματικά δεδομένο setup.Έξω από το παράθυρο ακους;
Τι να κλασει το μπεολαμπ μπροστά στο χαρμπεθ ωρεεεεεε.....ολοκληρωμένου ηχειακού συστήματος Beolab 5.
Χρόνια πολλά , για χθές Κωστή.Είναι αυτό που λέμε "είσαι άξιος της μοίρας σου"!
.....
Όχι μόνο ενόσω ακούμε αλλά και όταν...διαβάζουμε μηνύματα,θα μπορούσε κάποιος παλιοχαρακτήρας να προσθέσει.
Καλό μας...μπριζολάκι - τυχαίο λογοπαίγνιον - παρόμοιες ανησυχίες διακατέχουν όλους μας και καλώς ή κακώς επιβεβαιώνονται στην καθημερινή πρακτική.Προεκτάσεις αυτών αποτελούν τα στησίματα ηχείων με υψηλές εσωτερικές κλίσεις,ωφέλιμες αποστάσεις ανάλογα με τις διαστάσεις woofer,η ανάγκη προσαρμογής ως προς την ακριβή απόσταση ακρόασης και την απόκλιση από τον άξονα σε χώρους με διαφοροποιημένους χρόνους άρα και ενεργειακή κατανομή στα πεδία αντήχησης στις ανώτερες οκτάβες και πάει λέγοντας.Όλα αυτά έχουν αναλυθεί στον παρόντα ιστότοπο,όποτε κάποιος ζητούσε συμβουλή για στήσιμο ηχοσυστήματος.
Γι αυτό και κάποιοι μιλάνε για ΄΄θάνατο΄΄ των κλασσικών δικαναλικών setup.Επειδή η κατάσταση γίνεται συγκριτικώς ...απλούστερη υπό την πολυκαναλική αρχιτεκτονική.
Γι αυτό και κάποιοι άλλοι υποστηρίζουν σθεναρά την ομοκεντρική γεωμετρία στα μεγάφωνα.
Γι αυτό και ο υποφαινόμενος σκοπεύει να επεκτείνει το desktop του σε πολυκαναλικό με ακτίνα ηχόσφαιρας εγγύς πεδίου χάρη στα νέα Fluid Audio που κυκλοφορούν οσονούπω.
Ο πραγματικός...lakiss χρειάζεται - εκτός από μικρότερη απόσταση ακρόασης στο δικό του setup - ομοιομορφία ως προς τις πλευρικές ανακλάσεις που φτάνουν στη θέση ακρόασης.
Τα δεδομένα και οι συσχετισμοί είναι πάντα διαθέσιμα στον παρόντα ιστότοπο.Και κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να τα εμπεδώσει.Και για να μην εξάπτονται τα πνεύματα,εγκαταλείπονται συνειδητά οι χαριτωμενιές.
Ο ορθολογισμός όμως είναι εξ ορισμού αντίθετος του δογματισμού...Γαλιλαίος,Κοπέρνικος και η εξέλιξη δεν συμμαζεύεται.
Υπάρχει μια πολύ απλή μέθοδος για να διαπιστώσουμε πόσο θα μας άρεσε πραγματικά δεδομένο setup.
Αυτή έγκειται στο να περνούσαμε κάποιο χρόνο ακούγοντάς το όχι μες στο χώρο όπου θα ήταν στημένο,αλλά ευρισκόμενοι σε παρακείμενο συγκοινωνούν δωμάτιο διακρινόμενο από παραπλήσια ακουστική συμπεριφορά.Και να διαπιστώναμε κατά πόσον παραπέμπει ο ήχος σε μουσικούς που θα έπαιζαν υποτίθεται δίπλα ή σε σκέτο ηχοσύστημα με όλες του τις ατέλειες.
Είναι η υπέρτατη δοκιμή κατά πόσον δεδομένο σύστημα θα επέτρεπε στον εγκέφαλο να συμπλήρωνε ο δεύτερος τις πληροφορίες που θα είχαν αφαιρεθεί κατά την αλυσίδα παραγωγής-αναπαραγωγής.Και είναι επόμενο προσθετικής φύσης ατέλειες να ξεχωρίζουν εντονότερα καταστρέφοντας την ψευδαίσθηση.Είναι επίσης επόμενο να διακρίνεται σαν μύγα μέσα σε γάλα η ποιότητα απόσβεσης και ο βαθμός ευθυγράμμισης στις χαμηλές.
Δεν χρειάζεται ν'ανησυχούμε για τις ανώτερες υψηλές που δεν θα φτάνουν στα ώτα μας ως μη περιθλώμενες.Ούτως ή άλλως όσο αποκρυνόμαστε από το 25ον έτος ηλικίας τις συλλαμβάνουμε ολοένα και λιγότερο ακόμα και κολλητό να ήταν στα ηχεία το αυτί.
Εφόσον δεν θα ήταν κάτι τέτοιο εφικτόν,τότε ακόμα κι ευρισκόμενοι σε εξωτερικό συγκοινωνούντα χώρο με ανοιχτή τη...μπαλκονόπορτα.
....
Μπορεί να το κοροϊδεύεις,αλλά όπως έκαναν την κωλοτούμπα με τα ποιοτικά εξαρτήματα στο παθητικό κρος για τα επετειακά μοντέλα,μπορεί κάποτε να μας κυκλοφορήσουν καμπίνα με σάντουιτς ξύλινων σανίδων και...στρώμα αποσβεστικής άμμου ανάμεσά τους,ευαγγελιζόμενοι το πόσο μακράν ΄΄ψαγμένη΄΄ κι εξελιγμένη θα ήταν η νέα υλοποίηση...Τι να κλασει το μπεολαμπ μπροστά στο χαρμπεθ ωρεεεεεε.....
Με ποιο ενισχυτή να δέσει το γλυκό, με ποια καλώδια ηχείων...
Άσε κείνα τα ασύρματα τώρα, που τα βγάζει και στο μπαλκόνι, για όνομα... Δεν τίθεται θέμα σύγκρισης.
Χαρμπεθ κινέζικο σαμπ να δω, με λεπτές καμπίνες, κι ας πιτάνω.
http://www.aqua-marina.gr/pub/el/Products.aspx?ctg=63Θά ήθελα με σιγουριά κάποιοs να μου πεί , πού φτιάχνονται σήμερα τά Harbeth ;
( όσον αφορά την καμπίνα τουs )
Υπάρχει μια πολύ απλή μέθοδος για να διαπιστώσουμε πόσο θα μας άρεσε πραγματικά δεδομένο setup.
Αυτή έγκειται στο να περνούσαμε κάποιο χρόνο ακούγοντάς το όχι μες στο χώρο όπου θα ήταν στημένο,αλλά ευρισκόμενοι σε παρακείμενο συγκοινωνούν δωμάτιο διακρινόμενο από παραπλήσια ακουστική συμπεριφορά.Και να διαπιστώναμε κατά πόσον παραπέμπει ο ήχος σε μουσικούς που θα έπαιζαν υποτίθεται δίπλα ή σε σκέτο ηχοσύστημα με όλες του τις ατέλειες.
Είναι η υπέρτατη δοκιμή κατά πόσον δεδομένο σύστημα θα επέτρεπε στον εγκέφαλο να συμπλήρωνε ο δεύτερος τις πληροφορίες που θα είχαν αφαιρεθεί κατά την αλυσίδα παραγωγής-αναπαραγωγής.Και είναι επόμενο προσθετικής φύσης ατέλειες να ξεχωρίζουν εντονότερα καταστρέφοντας την ψευδαίσθηση.Είναι επίσης επόμενο να διακρίνεται σαν μύγα μέσα σε γάλα η ποιότητα απόσβεσης και ο βαθμός ευθυγράμμισης στις χαμηλές.
Δεν χρειάζεται ν'ανησυχούμε για τις ανώτερες υψηλές που δεν θα φτάνουν στα ώτα μας ως μη περιθλώμενες.Ούτως ή άλλως όσο αποκρυνόμαστε από το 25ον έτος ηλικίας τις συλλαμβάνουμε ολοένα και λιγότερο ακόμα και κολλητό να ήταν στα ηχεία το αυτί.
Εφόσον δεν θα ήταν κάτι τέτοιο εφικτόν,τότε ακόμα κι ευρισκόμενοι σε εξωτερικό συγκοινωνούντα χώρο με ανοιχτή τη...μπαλκονόπορτα.
Αρκεί να ήταν ασφαλώς καθορισμένες οι ιδιότητες που θα καθιστούσαν ένα ηχοσύνολο...υποδεέστερον.Τωρα μας μπερδεψες...
Και αυτο το συστημα που ικανοποιει αυτη την οντως κορυφαια συνθηκη απο το αλλο δωματιο
Θα καταλαβει τιποτα η θα απαξιωθει εντελως οπως φανατικα υποστηριζουν ορισμενοι,
αν στη καθημερινη ακροαση μετακινηθουμε λιγες μοιρες απο το ισοσκελες
η μας λειπουν καποιοι διαχυτες στο σαλονι μας;
Καταλαβαινουν αυτοι οτι ειναι διαφορετικης ταξεως και σπουδαιοτητας προβληματα;
Υποστηριζω οτι τα πρωτα θυματα του λαθος χωρου ειναι τα υποδεεστερα συστηματα.
Είμαι βέβαιος ότι απαντούν και...σοβαρότερα (προβλήματα).