- Μηνύματα
- 29.036
- Reaction score
- 85.398
Ρεκόρ
Δεν έγινε από εμένα ο παραλληλισμός τούτος όμως - φυσικά, τον βρίσκω και εγώ εντελώς αδόκιμο. Όλοι αυτοί οι λόγοι που αναφέρεις ισχύουν. Το θέμα είναι να μην ταυτίζονται όσοι παραμένουν δικάναλοι με τον αμόρφωτο επιδειξιομανή νεόπλουτο, γιατί από τέτοιος γεμάτος είναι ο τόπος και όχι μόνο στο audio. Ή μήπως ο πολυκάναλος (έτσι θα μιλάμε πιά είναι εγγενώς θωρακισμένος απέναντι σε αυτές τις συμπεριφορές και είναι έμφυτο χαρακτηριστικό των κακόμοιρων των stereophile;Ο παραλληλισμός είναι ατυχής. Οι flatearthers είναι ηλίθιοι που υποσκάπτουν την αποτελεσματικότητα του εκπαιδευτικού συστήματος, οι ενάντιοι στον εμβολιασμό είναι ευθέως επικίνδυνοι για την εθνική ασφάλεια, ενώ οι δικάναλοι είναι απλώς καταναλωτές που αρέσκονται ή βαριούνται, ή στερούνται του χώρου, ή συναντούν ενδοοικογενειακά εμπόδια, ή δυσπιστούν, ή έχουν κολλήσει σε μια κατάσταση αρμόζουσα σε αμόρφωτο επιδειξιομανή με λεφτά, ή, σε άλλες περιπτώσεις, σε μια κατάσταση διαρκούς αναβλητικότητας, ή ό,τι άλλο.
Πάντως, ορμώμενος από το ψευδώνυμό σας, κι αυτό τούτο το δικάναλο ήταν κατακριτέο υπό το πρίσμα της Internationale situationniste τότε. Απλώς, σήμερα είναι παλιό και κατεστημένο. Αυτό είναι όλο.
Πέθαναν, θάφτηκαν, τους φάγανε τα σκουλήκια, συναυλίες live δε δίνουν πλέον, δε μπορείς να πας να τους ακούσεις...Πώς πέθαναν ο Μάϊλς και ο Μάρλευ;
και σε αυτό που είπες σου απάντησα πως δε μπορείς να πας σε συναυλίες πεθαμένων, και πως οι σκέψεις σου περί διάθεσης των χρημάτων σε ηχοσύστημα ή συναυλίες, δεν αλλάζει το θεωρητικό υπόβαθρο του ηχοσυστήματος, τώρα το αντ-επιχείρημα είναι ότι ζουν ανάμεσά μας μέσω της μουσικής τους...αντί να πάω εγώ στην συναυλία, την φέρνω στο σαλόνι μου - ε, και δεν τα δίνω τα 15 χιλιάρικα που θα μου χρειαστούν για το στήσιμο της ηχοσφαίρας σε συναυλίες ανά την Ευρώπη και κάθομαι και ακούω μουσική σπίτι αξιοπρέπως από ένα σωστά στημένο δικάναλο σύστημα; Προτεραιότητες, ιεραχήσεις και επιλογές είναι όλα αυτά.
απόπειρα ιδεολογικοποίησης της συζήτησης
Δεν υπάρχει "υποτιθέμενη επιστημονική αντικειμενικότητα", αν είναι δυνατόν!! Υπάρχει μόνο η Φύση και οι αδυσώπητοι κανόνες της. Η επιστήμη της Φυσικής (και της Ακουστικής, που είναι υποενότητά της και όχι διαφορετική επιστήμη) ερμηνεύει με μαθηματικούς τύπους τους κανόνες της φύσης. Οτιδήποτε άλλο είναι "ιδεολογικοποίηση", ΟΧΙ η εφαρμογή των μαθηματικών της επιστήμης...υποτιθέμενη επιστημονική αντικειμενικότητα, στα αδιάψευστα τεκμήρια της επιστήμης της ακουστικής ή της Φυσικής
βρείτε ψυχίατρο ή έστω ψυχολόγο να πείτε τον πόνο σας, εδώ δεν κάνω τέτοια συζήτηση.
Φαίνεται πως η αίσθηση σου του χιούμορ και της ειρωνείας δεν είναι τόσο ανεπτυγμένη και οξυμμένη όσο το ακουστικό σου αισθητήριο - αν υποθέσουμε πως η ναρκισσιστική διαφήμιση του εαυτού σου που κάνεις εδώ μέσα έχει κάποιο αντίκρισμα στην "πραγματική ζωή".Πέθαναν, θάφτηκαν, τους φάγανε τα σκουλήκια, συναυλίες live δε δίνουν πλέον, δε μπορείς να πας να τους ακούσεις...
Μάλλον προβλήματα υπάρχουν στην συνενόηση μεταξύ μας μου φαίνεται, ε;
Πριν έλεγες:
και σε αυτό που είπες σου απάντησα πως δε μπορείς να πας σε συναυλίες πεθαμένων, και πως οι σκέψεις σου περί διάθεσης των χρημάτων σε ηχοσύστημα ή συναυλίες, δεν αλλάζει το θεωρητικό υπόβαθρο του ηχοσυστήματος, τώρα το επιχείρημα είναι ότι ζουν ανάμεσά μας μέσω της μουσικής τους...
Εντάξει, όπως νομίζεις.
Αυτός ο διάλογος δεν έχει λογικό ειρμό όμως, βαριέμαι να συνεχίσω να σχολιάζω τζάμπα παραλογισμούς, αφού κατά βάση δε διαφωνούμε στο "τεχνικά ορθό", και μένα μόνο αυτό με ενδιαφέρει, οι προεκτάσεις περί ψυχιατρικής και φαρμακευτικής αγωγής με αφήνουν παγερά αδιάφορο, όπως και η οποιαδήποτε κριτική σε άλλους τομείς πέραν του όντιο. Βρείτε ψυχίατρο ή έστω ψυχολόγο να πείτε τον πόνο σας, εδώ δεν κάνω τέτοια συζήτηση.
Σεβαστό, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα ξεπεραστούν κάποτε.ολόκληρες δεκαετίες σοβαρών και αξιοπρεπέστατων υλοποιήσεων δικάναλου σεταπ
...
που επιμένω να πασπατεύω ως ανορθόλογος τεχνοφοβικός βλάκας κάθε βράδυ πριν πάω για ύπνο ...
Η πρόταξη των τεχνικών παραμέτρων και της επιστημονικής οπτικής (όχι μόνο για συστήματα πιστής αναπαραγωγής μουσικής/ήχου, αλλά γενικότερα) ως θεμελιωδών, ως αυτών που έχουν τον πρώτο, τον τελευταίο και όλο και συχνότερα τον μόνο λόγο, είναι μία ιδεολογικά φορτισμένη στάση και ως τέτοια οφείλει να αντιμετωπίζεται. Δεν υπάρχει επιστήμη που δεν καταφάσκει, λιγότερο ή περισσότερο, εμφανώς ή υπόρρητα, σε κάποια οντολογική παραδοχή για την ουσία της πραγματικότητας (π.χ. ο φυσικαλισμός και ο υλισμός) και αρνείται κάποια άλλη, χωρίς βέβαια αυτές οι ίδιες οι μεταφυσικές (με την φιλοσοφική έννοια) δεσμεύσεις να αποτελούν ποτέ αντικείμενο της επιστημονικής έρευνας ή να είναι με κάποιον τρόπο εμπειρικά ελέγξιμες. Εδώ εμφιλοχωρούν, λοιπόν, πλείστα όσα εξωεπιστημονικά στοιχεία, ακριβώς στον πυρήνα αυτού που μόνο στον αφελή θετικιστή φαντάζει ως το καθαρό, ανέπαφο, αδιαμφισβήτητο βασίλειο της αντικειμενικότητας.Δεν υπάρχει "υποτιθέμενη επιστημονική αντικειμενικότητα", αν είναι δυνατόν!! Υπάρχει μόνο η Φύση και οι αδυσώπητοι κανόνες της. Η επιστήμη της Φυσικής (και της Ακουστικής, που είναι υποενότητά της και όχι διαφορετική επιστήμη) ερμηνεύει με μαθηματικούς τύπους τους κανόνες της φύσης. Οτιδήποτε άλλο είναι "ιδεολογικοποίηση", ΟΧΙ η εφαρμογή των μαθηματικών της επιστήμης...
[DOUBLEPOST=1563752075][/DOUBLEPOST]Και τι σε χαλάει μια παραπάνω ειδικότητα γιατρέ μου?
[DOUBLEPOST=1563752266][/DOUBLEPOST]
- δεν μπορώ να συμφωνήσω, συγνώμη. - Αυτό που ονομάζεις " επιστημονική οπτική " , είναι Τρόπος Σκέψης. - και ΔΕΝ υπάρχει άλλος - απλά δεν σκέφτεσαι.Η πρόταξη των τεχνικών παραμέτρων και της επιστημονικής οπτικής (όχι μόνο για συστήματα πιστής αναπαραγωγής μουσικής/ήχου, αλλά γενικότερα) ως θεμελιωδών, ως αυτών που έχουν τον πρώτο, τον τελευταίο και όλο και συχνότερα τον μόνο λόγο, είναι μία ιδεολογικά φορτισμένη στάση και ως τέτοια οφείλει να αντιμετωπίζεται. Δεν υπάρχει επιστήμη που δεν καταφάσκει, λιγότερο ή περισσότερο, εμφανώς ή υπόρρητα, σε κάποια οντολογική παραδοχή για την ουσία της πραγματικότητας (π.χ. ο φυσικαλισμός και ο υλισμός) και αρνείται κάποια άλλη, χωρίς βέβαια αυτές οι ίδιες οι μεταφυσικές (με την φιλοσοφική έννοια) δεσμεύσεις να αποτελούν ποτέ αντικείμενο της επιστημονικής έρευνας ή να είναι με κάποιον τρόπο εμπειρικά ελέγξιμες. Εδώ εμφιλοχωρούν, λοιπόν, πλείστα όσα εξωεπιστημονικά στοιχεία, ακριβώς στον πυρήνα αυτού που μόνο στον αφελή θετικιστή φαντάζει ως το καθαρό, ανέπαφο, αδιαμφισβήτητο βασίλειο της αντικειμενικότητας.
Το προβληματικό για μένα είναι οι αξιώσεις καθολικότητας και αποκλειστικότητας που εκφέρει ο επιστημονικός λόγος, και όχι αυτά καθ' εαυτά τα πορίσματα της Ακουστικής (ως υποενότητα της Φυσικής, ευχαριστώ για την διόρθωση) ή όποιου άλλου επιστημονικού κλάδου, που ασφαλώς οφείλει ο καθένας να λάβει υπόψιν και να αξιοποιήσει. Από αυτό όμως μέχρι το σημείο του να υιοθετούμε την αποστειρωμένη, αγοραία επιστημονίστικη (κατά την γνώμη μου) άποψη ότι μόνο οι τεχνικές μετρήσεις και οι ποσοτικοποιημένες παράμετροι μας ενδιαφέρουν και όλα τα υπόλοιπα είναι η υποκειμενική μπαλαφάρα του καθενός, υπάρχει άβυσσος ολόκληρη.
Φοβάμαι όμως ότι το διαλύουμε σιγά σιγά (τάχιστα δηλαδή) το θρεντ, και ευθύνομαι σαφώς και εγώ γι' αυτό, οπότε σταματάω εδώ.
Προφανώς όλοι μας έτσι ξεκινήσαμε κάποτε.
2 ηχεία κει μπροστά, και η μουσική να ρέει.
Σιγά σιγά όμως, πέρασε η δεκαετία του '70 και μας αγγίζει πχιά το 2020, που ήταν τίτλος ταινιών επιστημονικής φαντασίας κάποτε, πέρασαν τα χρόνια...
Τώρα πια είναι παρών ο πολυκάναλος ήχος σε διάφορα φορμά, και υλοποιημένος σε πολλά σπίτια, με δόκιμο ή αδόκιμο τρόπο.
Τι γίνεται όμως με τη δικάναλη παρακαταθήκη του παρελθόντος;
Προφανώς οι παλιότεροι θαμώνες μας έχετε ψιλοβαρεθεί να σας λέμε να πάτε σε πολυκάναλο σετάπ, ακόμα και για το γνωστό παλιό δικάναλο διαθέσιμο υλικό, και κατά βάση τις ισχύουσες αποδεδειγμένες θεωρίες στο audio περί του θέματος τις έχετε δει οι περισσότεροι, αφού συχνά πυκνά δίνονται αναφορές σε μελέτες γνωστών μεγάλων ονομάτων.
Εδώ θα ήθελα όλοι μαζί να αναλύσουμε τεκμηριωμένα (pdf) αλλά και εμπειρικά, δια ακροάσεων, την υπάρχουσα αποδεδειγμένη θεωρία, αλλά και τις εντυπώσεις ακρόασης από αξιόλογα και σωστά στημένα πολυκάναλα ηχοσυστήματα χώρους που έτυχε ο καθείς να ακούσει.
Πάμε λοιπόν!
Ψυχαναγκααμος είναι μόνο αν τον βλέπεις έτσι. Όχι μόνο στο Audio. Παντού.πού ακριβώς σταματάει όλος αυτός ο νευρωτικός ψυχαναγκασμός
Αν η εξέλιξη είναι νταβάς, κάτι λάθος βλέπεις.Χώρια που από το έναν νταβά πήγαμε στον άλλο τώρα, των μετρήσεων, των pdf, των αποκρίσεων συχνότητας, των ισοσταθμιστών και πάει λέγοντας.
Είναι πολύ χαριτωμένο που ασχολείσαι με τις αισθήσεις μου.Φαίνεται πως η αίσθηση σου του χιούμορ και της ειρωνείας
Μια φράση μου έρχεται συνέχεια στο μυαλό όταν ακούω / διαβάζω "διανοούμενους" τύπου γιανναρά, ντεριντά κλπ.
Έναντι αμοιβής, θα μπορούσα να σας παρέχω άδεια χρήσης δικαναλου.
Σκεφτείτε το.
Ξερω τι λεω θειο...Δεν ηταν τυχαιο το σχολιο μου στον Πετρο.Σιγά μην έπαιρνε και...mercedes,όπως εκείνη που τραγουδούσε κάποτε η Janis Joplin.