Διάφορα (αυτοκίνητο-μοτοσυκλέτα)




TGD

Μηνύματα
8.721
Reaction score
8.752
Η αλήθεια λέγεται μέσα στο άρθρο:
Για να μην θιχθούν οι αγρότες που -και εκεί- πλακώνουν τα χωράφια με λιπάσματα ρίχνουμε το φταίξιμο στα αυτοκίνητα. Μάλιστα σταμάτησαν λέει έργα που απαιτούσαν βαριά φορτηγά για να μην μολύνεται το περιβάλλον από το ντήζελ.

Ο σκοπός των μέτρων αυτών κατά τη γνώμη μου είναι να εγκαταλειφθεί το αυτοκίνητο προς όφελος των μέσων μαζικής μεταφοράς. Στην Ολλανδία με το άρτιο σιδηροδρομικό σύστημα είναι ίσως εφικτό.
 


D

Deleted member 23222

Guest
Άντε επιτέλους!!!

Post automatically merged:

Με το στανιό να αγοράζουμε...Toyota δηλαδή...
 

Rosinante

Dark Nιάου
Μηνύματα
1.506
Reaction score
5.607

Σιγα τη μπαχατέλα. :roflmao: Με τα μισα χρηματα παιρνεις Πορσικό και το σουβλιζεις απ' οπου εχει τρυπα. Πανω, κατω, δεξια και αριστερα. Δε βλεπει ουτε την πινακιδα σου...

Κι οπως λεει και μια γιαπωνεζα φιλεναδα μου στο kill Bill: Ιταλικα σκουπιδια.8-)
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.791
Reaction score
27.819
Σιγα τη μπαχατέλα. :roflmao: Με τα μισα χρηματα παιρνεις Πορσικό και το σουβλιζεις απ' οπου εχει τρυπα. Πανω, κατω, δεξια και αριστερα. Δε βλεπει ουτε την πινακιδα σου...

Κι οπως λεει και μια γιαπωνεζα φιλεναδα μου στο kill Bill: Ιταλικα σκουπιδια.8-)
Βέβαια αντιλαμβάνεσαι ότι έτσι κάνεις εχθρούς ε?
Post automatically merged:

Αλλά όπως είπε και η γιαπωνέζα φίλη σου ιταλικά σκουπίδια.
NISSAN GTR NISMO RULEZ.
 

Rosinante

Dark Nιάου
Μηνύματα
1.506
Reaction score
5.607
Βέβαια αντιλαμβάνεσαι ότι έτσι κάνεις εχθρούς ε?
Post automatically merged:

Αλλά όπως είπε και η γιαπωνέζα φίλη σου ιταλικά σκουπίδια.
NISSAN GTR NISMO RULEZ.
Φυσικά. Κανω εχθρους μου τους εχθρους της αυτοκινησης, οχι της καλαισθησιας. Απο γουστο ειναι πολυ ομορφα τα Φερραρι. Εκει σε παγιδευουν... Αλλά ειναι ο ορισμος των garage queens. Μόνο για αποθηκη κανουν.

Ειναι τελειως του...λούσου, που λεει κι ενας φιλος. Μόνο μουρη. :eek:
 

D

Deleted member 23222

Guest
Όλα σχεδόν τα αυτοκίνητα σήμερα, μούρη πουλάνε.

Το ζήτημα της αξιόπιστης και ασφαλούς μετακίνησης από το σημείο Α στο Β, έχει λυθεί προ δεκαετιών.

Ο καθείς λοιπόν με τη μούρη που γουστάρει, μπορεί και αντέχει να πληρώνει.
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.791
Reaction score
27.819
Φυσικά. Κανω εχθρους μου τους εχθρους της αυτοκινησης, οχι της καλαισθησιας. Απο γουστο ειναι πολυ ομορφα τα Φερραρι. Εκει σε παγιδευουν... Αλλά ειναι ο ορισμος των garage queens. Μόνο για αποθηκη κανουν.

Ειναι τελειως του...λούσου, που λεει κι ενας φιλος. Μόνο μουρη. :eek:
Εχεις δίκιο. Οντως είναι του Λουσου οι ιταλοί.
Όμως έτσι έχει το πράγμα. Εχω γνωστό με Ferrari 512 που άμα την βγάλει βόλτα και την πιέσει, δλδ να χτυπήσει 5-6 φορές κόφτη , μετά θέλει συνεργείο και λεκανάκι από κάτω να μαζεύει τα λάδια.
Και το συνεργείο για το ρημάδι αυτό είναι πολύ ακριβό. Του είπαν για αλλαγή κάρτερ 12000e. Ε ! έμεινα πάκης.
Αν γράψω τι μου λέει κάθε που τον βλέπω θα πάθετε εγκεφαλικό . Το μπροστά δεξί φλας που έχρηζε αλλαγής , λόγω του ότι έμπαζε νερά από καινούριο , το χρέωσαν 450e. Χώρια η εργασία . Α! κι χωρίς λάμπα παρακαλώ το φλας.
Αφήστε που θέλει 8 κιλά λάδι το ρημάδι , και με φίλτρο πάει στα 9. Ειδικό φίλτρο λέει . Μιλάμε ότι , ότι και αν πάθει το ρημάδι πρέπει να πουλήσεις νεφρό. Δεν συζητάμε το τι καίει. Τον άμπακο. Κάτω από 12λ δεν πέφτει ποτέ.
Εχει όμως ωραίο ήχο , όταν δουλεύει , ακούγεται όταν βγαίνει βόλτα στα 2-3 τετράγωνα. Όταν επιταχύνει η αλήθεια είναι ότι είναι χάρμα ιδέστε και ακούστε.
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.125
Reaction score
42.166
Η πορσε (ακομα) δεν εχει κανει τα εκτρωματα στις μουρες των αυτοκινητων - και διατηρει τη γραμμη της, σε αντιθεση με τη μαυρη φαρσα που δερνει τους (νεοχιψτερ) σχεδιαστες των υπολοιπων εταιριων.. και η μερσεντες, και η αουντι στα περισσοτερα μοντελα -οσο εχει τυχει να δω στο δρομο.
 

D

Deleted member 23222

Guest
Εχεις δίκιο. Οντως είναι του Λουσου οι ιταλοί.
Όμως έτσι έχει το πράγμα. Εχω γνωστό με Ferrari 512 που άμα την βγάλει βόλτα και την πιέσει, δλδ να χτυπήσει 5-6 φορές κόφτη , μετά θέλει συνεργείο και λεκανάκι από κάτω να μαζεύει τα λάδια.
Και το συνεργείο για το ρημάδι αυτό είναι πολύ ακριβό. Του είπαν για αλλαγή κάρτερ 12000e. Ε ! έμεινα πάκης.
Αν γράψω τι μου λέει κάθε που τον βλέπω θα πάθετε εγκεφαλικό . Το μπροστά δεξί φλας που έχρηζε αλλαγής , λόγω του ότι έμπαζε νερά από καινούριο , το χρέωσαν 450e. Χώρια η εργασία . Α! κι χωρίς λάμπα παρακαλώ το φλας.
Αφήστε που θέλει 8 κιλά λάδι το ρημάδι , και με φίλτρο πάει στα 9. Ειδικό φίλτρο λέει . Μιλάμε ότι , ότι και αν πάθει το ρημάδι πρέπει να πουλήσεις νεφρό. Δεν συζητάμε το τι καίει. Τον άμπακο. Κάτω από 12λ δεν πέφτει ποτέ.
Εχει όμως ωραίο ήχο , όταν δουλεύει , ακούγεται όταν βγαίνει βόλτα στα 2-3 τετράγωνα. Όταν επιταχύνει η αλήθεια είναι ότι είναι χάρμα ιδέστε και ακούστε.
Εντυπωσιακά στοιχεία για έναν κάτοχο Astra πχ, ή Golf ή και πολύ πιο πάνω... :p
Post automatically merged:

Εμένα ο γιατρός μου, κυκλοφορεί με Maserati.
Και πριν Maserati είχε.

Μπορούσε να πάρει όλες τις Πόρσε , ίσως και Φεράρι.

Αλλά αυτός (θα) κυκλοφορεί με Maserati.
Μπορεί να του αρέσει το spelling...
 
Last edited by a moderator:

Rosinante

Dark Nιάου
Μηνύματα
1.506
Reaction score
5.607
Όλα σχεδόν τα αυτοκίνητα σήμερα, μούρη πουλάνε.

Το ζήτημα της αξιόπιστης και ασφαλούς μετακίνησης από το σημείο Α στο Β, έχει λυθεί προ δεκαετιών.

Ο καθείς λοιπόν με τη μούρη που γουστάρει, μπορεί και αντέχει να πληρώνει.
Το σκεπτικο μου ειναι απλο: Υπαρχουν αυτοκινητα που εκπληρωνουν το σκοπο για τον οποιο παρήχθησαν. Άλλα παλι, οχι. Οπως τα Φερραρι. Κυριως στα σουπερκαρ που τα λεφτα ειναι πολλα, ο ιδιοκτητς απαιτει το (σχεδον) απολυτο. Τα Φερραρι ειναι τα πιο αργα σουπερκαρ μετα τις καραμαουνες τα Μερσεντες.
Εχεις δίκιο. Οντως είναι του Λουσου οι ιταλοί.
Όμως έτσι έχει το πράγμα. Εχω γνωστό με Ferrari 512 που άμα την βγάλει βόλτα και την πιέσει, δλδ να χτυπήσει 5-6 φορές κόφτη , μετά θέλει συνεργείο και λεκανάκι από κάτω να μαζεύει τα λάδια.
Και το συνεργείο για το ρημάδι αυτό είναι πολύ ακριβό. Του είπαν για αλλαγή κάρτερ 12000e. Ε ! έμεινα πάκης.
Αν γράψω τι μου λέει κάθε που τον βλέπω θα πάθετε εγκεφαλικό . Το μπροστά δεξί φλας που έχρηζε αλλαγής , λόγω του ότι έμπαζε νερά από καινούριο , το χρέωσαν 450e. Χώρια η εργασία . Α! κι χωρίς λάμπα παρακαλώ το φλας.
Αφήστε που θέλει 8 κιλά λάδι το ρημάδι , και με φίλτρο πάει στα 9. Ειδικό φίλτρο λέει . Μιλάμε ότι , ότι και αν πάθει το ρημάδι πρέπει να πουλήσεις νεφρό. Δεν συζητάμε το τι καίει. Τον άμπακο. Κάτω από 12λ δεν πέφτει ποτέ.
Εχει όμως ωραίο ήχο , όταν δουλεύει , ακούγεται όταν βγαίνει βόλτα στα 2-3 τετράγωνα. Όταν επιταχύνει η αλήθεια είναι ότι είναι χάρμα ιδέστε και ακούστε.
Γι' αυτον ακριβως το λογο κανενα Φερραρι παγκοσμιως δεν ξεπερνα ως μεταχειρισμενο, τα 20 ή 30 χιλ. χιλιομετρα...
Post automatically merged:

Η πορσε (ακομα) δεν εχει κανει τα εκτρωματα στις μουρες των αυτοκινητων - και διατηρει τη γραμμη της, σε αντιθεση με τη μαυρη φαρσα που δερνει τους (νεοχιψτερ) σχεδιαστες των υπολοιπων εταιριων.. και η μερσεντες, και η αουντι στα περισσοτερα μοντελα -οσο εχει τυχει να δω στο δρομο.
Η Πορσε ειναι η βασιλισσα των σπορ αυτοκινητων. Μπορεις να εισαι πολυ γρηγορος στο δρομο την ιδια στιγμη που μπορεις να πας για ψωνια στο σουπερ μαρκετ χωρις να παθει απολυτως τιποτε... :)
 

D

Deleted member 23222

Guest
Το σκεπτικο μου ειναι απλο: Υπαρχουν αυτοκινητα που εκπληρωνουν το σκοπο για τον οποιο παρήχθησαν. Άλλα παλι, οχι. Οπως τα Φερραρι. Κυριως στα σουπερκαρ που τα λεφτα ειναι πολλα, ο ιδιοκτητς απαιτει το (σχεδον) απολυτο. Τα Φερραρι ειναι τα πιο αργα σουπερκαρ μετα τις καραμαουνες τα Μερσεντες.


Γι' αυτον ακριβως το λογο κανενα Φερραρι παγκοσμιως δεν ξεπερνα ως μεταχειρισμενο, τα 20 ή 30 χιλ. χιλιομετρα...
Καταλαβαίνω το σκεπτικό σου.
Αλλά καταλαβαίνεις ότι κάποια αυτοκίνητα είναι ειδικής χρήσης, και μεγάλης ιστορίας, όπου όλα τα άλλα στοιχεία, δεν μετράνε για τους τυχερούς ιδιοκτήτες τους

Εάν μπορούσα να αγοράσω Ferrari, θα αγόραζα, εάν δεν μπορούσα, θα πήγαινα στη Πόρσε, μετά στη Μαζεράτι, και τελικά θα έφτανα και στη Dacia εάν δεν...

Για να πάω στη δουλειά μου θα ήθελα ένα Jazz, ένα μετρό, ένα λεωφορείο...ότι κάτσει...
 

D

Deleted member 23222

Guest
Η Πορσε ειναι η βασιλισσα των σπορ αυτοκινητων. Μπορεις να εισαι πολυ γρηγορος στο δρομο την ιδια στιγμη που μπορεις να πας για ψωνια στο σουπερ μαρκετ χωρις να παθει απολυτως τιποτε... :)
Καταλαβαίνω το σκεπτικό σου.
Αλλά καταλαβαίνεις ότι κάποια αυτοκίνητα είναι ειδικής χρήσης, και μεγάλης ιστορίας, όπου όλα τα άλλα στοιχεία, δεν μετράνε για τους τυχερούς ιδιοκτήτες τους

Εάν μπορούσα να αγοράσω Ferrari, θα αγόραζα,
Ο θαυμαστός κόσμος της ελεύθερης αγοράς-επιλογής (ονείρων) :)
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.125
Reaction score
42.166
Το σκεπτικο μου ειναι απλο: Υπαρχουν αυτοκινητα που εκπληρωνουν το σκοπο για τον οποιο παρήχθησαν. Άλλα παλι, οχι. Οπως τα Φερραρι. Κυριως στα σουπερκαρ που τα λεφτα ειναι πολλα, ο ιδιοκτητς απαιτει το (σχεδον) απολυτο. Τα Φερραρι ειναι τα πιο αργα σουπερκαρ μετα τις καραμαουνες τα Μερσεντες.


Γι' αυτον ακριβως το λογο κανενα Φερραρι παγκοσμιως δεν ξεπερνα ως μεταχειρισμενο, τα 20 ή 30 χιλ. χιλιομετρα...
Post automatically merged:


Η Πορσε ειναι η βασιλισσα των σπορ αυτοκινητων. Μπορεις να εισαι πολυ γρηγορος στο δρομο την ιδια στιγμη που μπορεις να πας για ψωνια στο σουπερ μαρκετ χωρις να παθει απολυτως τιποτε... :)






1960-70-80-90-2000-2010-2019 - αυτο που λεω παραπανω - ποσο προσεκτικα γινονται οι αλλαγες.
Ροζιναντε, συμφωνουμε, βεβαια δεν προκεται ουτε καν να μπω σε τετοιο οχημα και δεν τρεφω εδω και δεκαετιες ουτε καν ευσεβη ποθο για κατι τετοιο.
 

D

Deleted member 23222

Guest






1960-70-80-90-2000-2010-2019 - αυτο που λεω παραπανω - ποσο προσεκτικα γινονται οι αλλαγες.
Ροζιναντε, συμφωνουμε, βεβαια δεν προκεται ουτε καν να μπω σε τετοιο οχημα και δεν τρεφω εδω και δεκαετιες ουτε καν ευσεβη ποθο για κατι τετοιο.
Aν δηλαδή διαφωνούμε, σημαίνει ότι η Porsche είναι κάτι άλλο από εξαιρετικές με ένδοξη ιστορία?
Θα είμασταν οι γραφικοί του χωριού...
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.125
Reaction score
42.166
Aν δηλαδή διαφωνούμε, σημαίνει ότι η Porsche είναι κάτι άλλο από εξαιρετικές με ένδοξη ιστορία?
Θα είμασταν οι γραφικοί του χωριού...
..συμφωνουμε με Ροζιναντε στη δηλωση "Η Πορσε ειναι η βασιλισσα των σπορ αυτοκινητων. Μπορεις να εισαι πολυ γρηγορος στο δρομο την ιδια στιγμη που μπορεις να πας για "ψωνια" στο σουπερ μαρκετ χωρις να παθει απολυτως τιποτε " (μπορει να σου μεινει απο εγκεφαλο, βεβαια- αλλα παμε παρακατω).
... απλα η απαντηση πηρε και τους υπολοιπους μαζι.
Οποιος διαθετει το αντιτιμο επιλεγει για δικους του λογους, εκει επερχεται το πρεστιζ ή φετιχ - δεν τους παιρνει ολους η μπαλα του "πουλαω μουρη" απαραιτητα, και ειναι και η δεοντολογια/προσωπικοτητα και επιθυμια του ιδιοκτητη.
Post automatically merged:

Εάν μπορούσα να αγοράσω Ferrari, θα αγόραζα, εάν δεν μπορούσα, θα πήγαινα στη Πόρσε, μετά στη Μαζεράτι, και τελικά θα έφτανα και στη Dacia εάν δεν...
εδω ισως διαφωνουμε στην αρχη, αν μπορουσα να αγορασω φεραρι ή μαζερατι θα αγοραζα πορσε ή καποια μερσεντες που να ταιραιζε με την αισθητικη μου.
Για να πάω στη δουλειά μου θα ήθελα ένα Jazz, ένα μετρό, ένα λεωφορείο...ότι κάτσει...
ε νταξ' -αν ειχα πορσε με τη πορσε θα πηγαινα, εκτως απο εξαρχεια, κυψελη και ικεα (βεβαια οι διαδρομες μου ειναι σπιτι δουλεια και μονο κεντρο-καλλιθεα και πισω, και πολυ σπανια εχω συνοδηγο) :)
 
Last edited:

Rosinante

Dark Nιάου
Μηνύματα
1.506
Reaction score
5.607
Ροζιναντε, συμφωνουμε, βεβαια δεν προκεται ουτε καν να μπω σε τετοιο οχημα και δεν τρεφω εδω και δεκαετιες ουτε καν ευσεβη ποθο για κατι τετοιο.
Εγω το τεταρτο στη φωτο. το ειχα καποτε, κι αμα δεις ποσα χλμ ειχε θα σου φυγουν τα μαλλια.. :) :) :) :eek:
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.764
Μηνύματα
2.951.318
Members
38.235
Νεότερο μέλος
AgelosN
Top