- Μηνύματα
- 47.639
- Reaction score
- 98.875
Τι σκ@τά έχουν πάθει οι γερμανοί με τις τεράστιες γρίλιες;
Η αλήθεια λέγεται μέσα στο άρθρο:
Με το στανιό να αγοράζουμε...Toyota δηλαδή...
Σιγα τη μπαχατέλα. Με τα μισα χρηματα παιρνεις Πορσικό και το σουβλιζεις απ' οπου εχει τρυπα. Πανω, κατω, δεξια και αριστερα. Δε βλεπει ουτε την πινακιδα σου...
Βέβαια αντιλαμβάνεσαι ότι έτσι κάνεις εχθρούς ε?Σιγα τη μπαχατέλα. Με τα μισα χρηματα παιρνεις Πορσικό και το σουβλιζεις απ' οπου εχει τρυπα. Πανω, κατω, δεξια και αριστερα. Δε βλεπει ουτε την πινακιδα σου...
Κι οπως λεει και μια γιαπωνεζα φιλεναδα μου στο kill Bill: Ιταλικα σκουπιδια.
Φυσικά. Κανω εχθρους μου τους εχθρους της αυτοκινησης, οχι της καλαισθησιας. Απο γουστο ειναι πολυ ομορφα τα Φερραρι. Εκει σε παγιδευουν... Αλλά ειναι ο ορισμος των garage queens. Μόνο για αποθηκη κανουν.Βέβαια αντιλαμβάνεσαι ότι έτσι κάνεις εχθρούς ε?
Post automatically merged:
Αλλά όπως είπε και η γιαπωνέζα φίλη σου ιταλικά σκουπίδια.
NISSAN GTR NISMO RULEZ.
Εχεις δίκιο. Οντως είναι του Λουσου οι ιταλοί.Φυσικά. Κανω εχθρους μου τους εχθρους της αυτοκινησης, οχι της καλαισθησιας. Απο γουστο ειναι πολυ ομορφα τα Φερραρι. Εκει σε παγιδευουν... Αλλά ειναι ο ορισμος των garage queens. Μόνο για αποθηκη κανουν.
Ειναι τελειως του...λούσου, που λεει κι ενας φιλος. Μόνο μουρη.
Εντυπωσιακά στοιχεία για έναν κάτοχο Astra πχ, ή Golf ή και πολύ πιο πάνω...Εχεις δίκιο. Οντως είναι του Λουσου οι ιταλοί.
Όμως έτσι έχει το πράγμα. Εχω γνωστό με Ferrari 512 που άμα την βγάλει βόλτα και την πιέσει, δλδ να χτυπήσει 5-6 φορές κόφτη , μετά θέλει συνεργείο και λεκανάκι από κάτω να μαζεύει τα λάδια.
Και το συνεργείο για το ρημάδι αυτό είναι πολύ ακριβό. Του είπαν για αλλαγή κάρτερ 12000e. Ε ! έμεινα πάκης.
Αν γράψω τι μου λέει κάθε που τον βλέπω θα πάθετε εγκεφαλικό . Το μπροστά δεξί φλας που έχρηζε αλλαγής , λόγω του ότι έμπαζε νερά από καινούριο , το χρέωσαν 450e. Χώρια η εργασία . Α! κι χωρίς λάμπα παρακαλώ το φλας.
Αφήστε που θέλει 8 κιλά λάδι το ρημάδι , και με φίλτρο πάει στα 9. Ειδικό φίλτρο λέει . Μιλάμε ότι , ότι και αν πάθει το ρημάδι πρέπει να πουλήσεις νεφρό. Δεν συζητάμε το τι καίει. Τον άμπακο. Κάτω από 12λ δεν πέφτει ποτέ.
Εχει όμως ωραίο ήχο , όταν δουλεύει , ακούγεται όταν βγαίνει βόλτα στα 2-3 τετράγωνα. Όταν επιταχύνει η αλήθεια είναι ότι είναι χάρμα ιδέστε και ακούστε.
Το σκεπτικο μου ειναι απλο: Υπαρχουν αυτοκινητα που εκπληρωνουν το σκοπο για τον οποιο παρήχθησαν. Άλλα παλι, οχι. Οπως τα Φερραρι. Κυριως στα σουπερκαρ που τα λεφτα ειναι πολλα, ο ιδιοκτητς απαιτει το (σχεδον) απολυτο. Τα Φερραρι ειναι τα πιο αργα σουπερκαρ μετα τις καραμαουνες τα Μερσεντες.Όλα σχεδόν τα αυτοκίνητα σήμερα, μούρη πουλάνε.
Το ζήτημα της αξιόπιστης και ασφαλούς μετακίνησης από το σημείο Α στο Β, έχει λυθεί προ δεκαετιών.
Ο καθείς λοιπόν με τη μούρη που γουστάρει, μπορεί και αντέχει να πληρώνει.
Γι' αυτον ακριβως το λογο κανενα Φερραρι παγκοσμιως δεν ξεπερνα ως μεταχειρισμενο, τα 20 ή 30 χιλ. χιλιομετρα...Εχεις δίκιο. Οντως είναι του Λουσου οι ιταλοί.
Όμως έτσι έχει το πράγμα. Εχω γνωστό με Ferrari 512 που άμα την βγάλει βόλτα και την πιέσει, δλδ να χτυπήσει 5-6 φορές κόφτη , μετά θέλει συνεργείο και λεκανάκι από κάτω να μαζεύει τα λάδια.
Και το συνεργείο για το ρημάδι αυτό είναι πολύ ακριβό. Του είπαν για αλλαγή κάρτερ 12000e. Ε ! έμεινα πάκης.
Αν γράψω τι μου λέει κάθε που τον βλέπω θα πάθετε εγκεφαλικό . Το μπροστά δεξί φλας που έχρηζε αλλαγής , λόγω του ότι έμπαζε νερά από καινούριο , το χρέωσαν 450e. Χώρια η εργασία . Α! κι χωρίς λάμπα παρακαλώ το φλας.
Αφήστε που θέλει 8 κιλά λάδι το ρημάδι , και με φίλτρο πάει στα 9. Ειδικό φίλτρο λέει . Μιλάμε ότι , ότι και αν πάθει το ρημάδι πρέπει να πουλήσεις νεφρό. Δεν συζητάμε το τι καίει. Τον άμπακο. Κάτω από 12λ δεν πέφτει ποτέ.
Εχει όμως ωραίο ήχο , όταν δουλεύει , ακούγεται όταν βγαίνει βόλτα στα 2-3 τετράγωνα. Όταν επιταχύνει η αλήθεια είναι ότι είναι χάρμα ιδέστε και ακούστε.
Η Πορσε ειναι η βασιλισσα των σπορ αυτοκινητων. Μπορεις να εισαι πολυ γρηγορος στο δρομο την ιδια στιγμη που μπορεις να πας για ψωνια στο σουπερ μαρκετ χωρις να παθει απολυτως τιποτε...Η πορσε (ακομα) δεν εχει κανει τα εκτρωματα στις μουρες των αυτοκινητων - και διατηρει τη γραμμη της, σε αντιθεση με τη μαυρη φαρσα που δερνει τους (νεοχιψτερ) σχεδιαστες των υπολοιπων εταιριων.. και η μερσεντες, και η αουντι στα περισσοτερα μοντελα -οσο εχει τυχει να δω στο δρομο.
Porsche Central Eastern Europe - Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG - Porsche Greece
Welcome to Porsche! Find information on all Porsche vehicles, services, dealers in your area and everything about the Porsche brand right here.www.porsche.com
Καταλαβαίνω το σκεπτικό σου.Το σκεπτικο μου ειναι απλο: Υπαρχουν αυτοκινητα που εκπληρωνουν το σκοπο για τον οποιο παρήχθησαν. Άλλα παλι, οχι. Οπως τα Φερραρι. Κυριως στα σουπερκαρ που τα λεφτα ειναι πολλα, ο ιδιοκτητς απαιτει το (σχεδον) απολυτο. Τα Φερραρι ειναι τα πιο αργα σουπερκαρ μετα τις καραμαουνες τα Μερσεντες.
Γι' αυτον ακριβως το λογο κανενα Φερραρι παγκοσμιως δεν ξεπερνα ως μεταχειρισμενο, τα 20 ή 30 χιλ. χιλιομετρα...
Η Πορσε ειναι η βασιλισσα των σπορ αυτοκινητων. Μπορεις να εισαι πολυ γρηγορος στο δρομο την ιδια στιγμη που μπορεις να πας για ψωνια στο σουπερ μαρκετ χωρις να παθει απολυτως τιποτε...
Ο θαυμαστός κόσμος της ελεύθερης αγοράς-επιλογής (ονείρων)Καταλαβαίνω το σκεπτικό σου.
Αλλά καταλαβαίνεις ότι κάποια αυτοκίνητα είναι ειδικής χρήσης, και μεγάλης ιστορίας, όπου όλα τα άλλα στοιχεία, δεν μετράνε για τους τυχερούς ιδιοκτήτες τους
Εάν μπορούσα να αγοράσω Ferrari, θα αγόραζα,
Το σκεπτικο μου ειναι απλο: Υπαρχουν αυτοκινητα που εκπληρωνουν το σκοπο για τον οποιο παρήχθησαν. Άλλα παλι, οχι. Οπως τα Φερραρι. Κυριως στα σουπερκαρ που τα λεφτα ειναι πολλα, ο ιδιοκτητς απαιτει το (σχεδον) απολυτο. Τα Φερραρι ειναι τα πιο αργα σουπερκαρ μετα τις καραμαουνες τα Μερσεντες.
Γι' αυτον ακριβως το λογο κανενα Φερραρι παγκοσμιως δεν ξεπερνα ως μεταχειρισμενο, τα 20 ή 30 χιλ. χιλιομετρα...
Post automatically merged:
Η Πορσε ειναι η βασιλισσα των σπορ αυτοκινητων. Μπορεις να εισαι πολυ γρηγορος στο δρομο την ιδια στιγμη που μπορεις να πας για ψωνια στο σουπερ μαρκετ χωρις να παθει απολυτως τιποτε...
Aν δηλαδή διαφωνούμε, σημαίνει ότι η Porsche είναι κάτι άλλο από εξαιρετικές με ένδοξη ιστορία?
1960-70-80-90-2000-2010-2019 - αυτο που λεω παραπανω - ποσο προσεκτικα γινονται οι αλλαγες.
Ροζιναντε, συμφωνουμε, βεβαια δεν προκεται ουτε καν να μπω σε τετοιο οχημα και δεν τρεφω εδω και δεκαετιες ουτε καν ευσεβη ποθο για κατι τετοιο.
..συμφωνουμε με Ροζιναντε στη δηλωση "Η Πορσε ειναι η βασιλισσα των σπορ αυτοκινητων. Μπορεις να εισαι πολυ γρηγορος στο δρομο την ιδια στιγμη που μπορεις να πας για "ψωνια" στο σουπερ μαρκετ χωρις να παθει απολυτως τιποτε " (μπορει να σου μεινει απο εγκεφαλο, βεβαια- αλλα παμε παρακατω).Aν δηλαδή διαφωνούμε, σημαίνει ότι η Porsche είναι κάτι άλλο από εξαιρετικές με ένδοξη ιστορία?
Θα είμασταν οι γραφικοί του χωριού...
εδω ισως διαφωνουμε στην αρχη, αν μπορουσα να αγορασω φεραρι ή μαζερατι θα αγοραζα πορσε ή καποια μερσεντες που να ταιραιζε με την αισθητικη μου.Εάν μπορούσα να αγοράσω Ferrari, θα αγόραζα, εάν δεν μπορούσα, θα πήγαινα στη Πόρσε, μετά στη Μαζεράτι, και τελικά θα έφτανα και στη Dacia εάν δεν...
ε νταξ' -αν ειχα πορσε με τη πορσε θα πηγαινα, εκτως απο εξαρχεια, κυψελη και ικεα (βεβαια οι διαδρομες μου ειναι σπιτι δουλεια και μονο κεντρο-καλλιθεα και πισω, και πολυ σπανια εχω συνοδηγο)Για να πάω στη δουλειά μου θα ήθελα ένα Jazz, ένα μετρό, ένα λεωφορείο...ότι κάτσει...
Εγω το τεταρτο στη φωτο. το ειχα καποτε, κι αμα δεις ποσα χλμ ειχε θα σου φυγουν τα μαλλια..Ροζιναντε, συμφωνουμε, βεβαια δεν προκεται ουτε καν να μπω σε τετοιο οχημα και δεν τρεφω εδω και δεκαετιες ουτε καν ευσεβη ποθο για κατι τετοιο.