Most visitors online was 2716 , on 5 Dec 2023
Είναι αδυνατον να ξερεις απο λυχνίες και να μην ξερεις το EAR 834p....ένα από τα καλυτερα και διασημοτερα phono stages στην ιστορια δημιουργια του θρυλικου Tim de Paravicini. O λεγομενος και King of Tubes από το Stereophile...Δε γνωρίζω το συγκεκριμένο phono. Πάρε Psvane και μην ασχολείσαι με τίποτε άλλο. Απολύτως τίποτε.
Οι jj δεν ειναι καθολου κακες λυχνιες.Και ενω η προταση για psvane ειναι καλη εν τουτοις δεν ειναι πιο αναλυτικες η λεπτομερεις ,αντιθετα θα ελεγα ειναι πιο γλυκοηχες.Καλησπερα, εχει κανενας εμπειρια με το συγκεκριμενο Phono?
ποιες ecc83 θα προτεινατε για εναν πιο αναλυτικο και λεπτομερες αποτελεσμα.
απο την μανα του φοραει JJ.
Aυτο το λεω με την εννοια του gain.Δεν θα εχει προβλημα σαν ΜΜ phono λογω του ελαφρως πιο χαμηλου gain σε σχεση με την 12ΑΧ7.Οι SYLVANIA 5751 εχουν πιο αναλυτικο ηχο απο τις RCA & GE .Σκεψου και την πιθανοτητα των 5751.ΜΜ stage ειναι , μια χαρα θα ειναι.
Εχω μετρησει γυρω στις 50 CV4004 φετος.Ηταν ολες ιδιες ,με ανοχες γυρω στο 5% μεταξυ τους !!!!!οι θεσεις V1 και V2 πρεπει να ειναι ματσαρισμενες γιατι ειναι κοινες και στα δυο καναλια
Ας δούμε τη διαδικασία <<αξιολόγησης>> λυχνιών και εξαγωγής ακουστικών συμπερασμάτων για αυτές...
Έχουμε τοποθετήσει τις αρχικές λυχνίες και αφού παρέλθει ο απαραίτητος χρόνος προθέρμανσης αυτών ξεκινάμε την ακρόαση.
Για να τοποθετήσουμε τώρα ένα διαφορετικό σύνολο λυχνιών, πρέπει να γίνουν τα εξής:
Να θέσουμε εκτός λειτουργίας το μηχάνημα.
Να περιμένουμε περίπου μισό λεπτό να αποφορτιστούν οι πυκνωτές και να κρυώσουν λιγάκι
Να αφαιρέσουμε τις λυχνίες
Να τοποθετήσουμε τις επόμενες
Να ανοίξουμε το μηχανάκι
Να περιμένουμε να παρέλθει ο χρόνος προθέρμανσης
Να ξεκινήσουμε την ακρόαση.
Αυτά μόνο για τις λυχνίες χωρίς να συμπεριλάβω το πάνω κάτω του βραχίονα και τα σχετικά.
Καταλάβαμε πόσο χρόνο διαρκεί η διαδικασία της αλλαγής; Τι συμπεραίνεται από αυτόν; Πόσο αξιόπιστη είναι τελικά η αξιολόγηση με αυτό το τρόπο ;
Μήπως να ρίχναμε και καμιά ματιά στην ακουστική μνήμη, πως λειτουργεί και πόσο διαρκεί;
Σοβαρα τωρα; Να μπουμε στην ιδια συζητηση για εκατομμυριοστη φορα για να δουμε αν μια NOS Mullard η Telefunken ακουγεται καλυτερα απο μια sovtek. Μηπως ν'αλλαζαμε χομπυ καλυτερα;Μήπως να ρίχναμε και καμιά ματιά στην ακουστική μνήμη, πως λειτουργεί και πόσο διαρκεί;
Μόνος σου έδωσες την απάντηση, γράφοντας τη μαγική λέξη <<ακούγεται>>. Αυτό που για σένα <<ακούγεται>> για κάποιους άλλους δεν είναι καθόλου έτσι, ενώ υπάρχουν πολλοί που υποστηρίζουν ότι μια χρυσοπόδαρη Electro <<παίζει>> καλύτερα από όλες τις Nos και σε πολύ χαμηλότερη τιμή.Σοβαρα τωρα; Να μπουμε στην ιδια συζητηση για εκατομμυριοστη φορα για να δουμε αν μια NOS Mullard η Telefunken ακουγεται καλυτερα απο μια sovtek. Μηπως ν'αλλαζαμε χομπυ καλυτερα;
Ενταξει δεν ειμαστε και χρυσοψαρα.Ας δούμε τη διαδικασία <<αξιολόγησης>> λυχνιών και εξαγωγής ακουστικών συμπερασμάτων για αυτές...
Έχουμε τοποθετήσει τις αρχικές λυχνίες και αφού παρέλθει ο απαραίτητος χρόνος προθέρμανσης αυτών ξεκινάμε την ακρόαση.
Για να τοποθετήσουμε τώρα ένα διαφορετικό σύνολο λυχνιών, πρέπει να γίνουν τα εξής:
Να θέσουμε εκτός λειτουργίας το μηχάνημα.
Να περιμένουμε περίπου μισό λεπτό να αποφορτιστούν οι πυκνωτές και να κρυώσουν λιγάκι
Να αφαιρέσουμε τις λυχνίες
Να τοποθετήσουμε τις επόμενες
Να ανοίξουμε το μηχανάκι
Να περιμένουμε να παρέλθει ο χρόνος προθέρμανσης
Να ξεκινήσουμε την ακρόαση.
Αυτά μόνο για τις λυχνίες, χωρίς να συμπεριλάβω το πάνω κάτω του βραχίονα και τα σχετικά.
Καταλάβαμε πόσο χρόνο διαρκεί η διαδικασία της αλλαγής; Τι συμπεραίνεται από αυτόν; Πόσο αξιόπιστη είναι τελικά η αξιολόγηση με αυτό το τρόπο ;
Μήπως να ρίχναμε και καμιά ματιά στην ακουστική μνήμη, πως λειτουργεί και πόσο διαρκεί;
Δεν νομίζω.Ξερουμε πως πρεπει να ακουγονται γνωστες ηχογραφησεις γνωστης μουσικης στο χωρο μας.