minas
Πισιά
- Μηνύματα
- 4.101
- Reaction score
- 4.005
Τουλάχιστον θα έχει χαμηλό στίγμα στο radar
...αυτο παντως ειναι ο τελικος σχεδιασμος του karlman king (αυτη τη στιγμη ειναι το πιο ακριβο suv).
Τουλάχιστον θα έχει χαμηλό στίγμα στο radar
...αυτο παντως ειναι ο τελικος σχεδιασμος του karlman king (αυτη τη στιγμη ειναι το πιο ακριβο suv).
Τέλειο θα είναι.Φαντάζεστε να το βλέπατε με αθόρυβα ηλεκτρικά;
20°F = -6,5°Cwhen the thermometer dropped to 20 degrees Fahrenheit, range fell by an average of 41 percent on the five models it tested.
Το είδα.20°F = -6,5°C
Πολύ σημαντικός παράγοντας η ανάγκη παραγωγής θερμότητας για την καμπίνα επιβατών σε σύγκριση με τα εσωτερικής καύσης όπου αυτή ήδη υφίσταται (και πάντα περισσεύει).
Πάντως αν πιστέψουμε τα data, βλέπουμε πως ακόμα και σε ζεστό κλίμα και με "συχνή" DCFC φόρτιση, στα 10 χρόνια θα έχεις χάσει λιγότερο από 25% της χωρητικότητας και στα 18 χρόνια (αν ζει ακόμα το αυτοκίνητο) θα έχεις ακόμα το 60% της μπαταρίας σου. Δεν το θεωρώ αποτρεπτικό. Για να μην αναφέρουμε φυσικά και την περίπτωση να αλλάξεις/επισκευάσεις την μπαταρία, κάτι που σε 10 χρόνια δεν αναμένεται να είναι απαγορευτικό σαν κόστος.Παραμένει πρόβλημα πάντως.
Ιδίως το dcfc, ακόμη περισσότερο.
Το θέμα με τα Buffers, βέβαια δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί από κανένα χρήστη.
Ως εκ τούτων , δεν με βλέπω ακόμα για EV.
Αναρωτιέμαι πάντως αν παίζει ρόλο αυτό που λες, δηλαδή αν το αυτοκίνητο είναι εκτεθειμένο στη ζέστη όσο βρίσκεται σε στάση. Θα φανταζόμουν πως όχι, δεν νομίζω ότι οι μπαταρίες μπορούν να ζεσταθούν τόσο πολύ ώστε να επηρεαστούν.Μια χαρά είναι η εποχή για να αγοράσουμε ηλεκτρικό.
Τυχεροί όσοι έχουν την ευχέρεια φόρτισης στο σπίτι, και κλειστού πάρκινγκ για τις ζεστές μέρες του μεγάλου ελληνικού καλοκαιριού..
Το εξηγεί το λινκ για τα buffers. Εκεί το είδα και εγώ. Εχει να κάνει με το πόση φόρτιση και πόσο ξεφόρτιστη μπαταρία μπορείς να έχεις και να λειτουργεί το αυτοκίνητο. Δλδ το επάνω άνω όριο και αντίστοιχα το κάτω όριο.Πάντως αν πιστέψουμε τα data, βλέπουμε πως ακόμα και σε ζεστό κλίμα και με "συχνή" DCFC φόρτιση, στα 10 χρόνια θα έχεις χάσει λιγότερο από 25% της χωρητικότητας και στα 18 χρόνια (αν ζει ακόμα το αυτοκίνητο) θα έχεις ακόμα το 60% της μπαταρίας σου. Δεν το θεωρώ αποτρεπτικό. Για να μην αναφέρουμε φυσικά και την περίπτωση να αλλάξεις/επισκευάσεις την μπαταρία, κάτι που σε 10 χρόνια δεν αναμένεται να είναι απαγορευτικό σαν κόστος.
Εμένα βέβαια ούτως ή άλλως δεν με αφορά και πολύ το παραπάνω γιατί το 99% της φόρτισης θα γίνεται στο σπίτι, αλλά καταλαβαίνω ότι για πολλούς δεν είναι εφικτό αυτό.
Σε αυτό που λες για τα buffers δεν κατάλαβα τι εννοείς.
ΟΚ, όμως γιατί είναι θέμα αυτό;Το εξηγεί το λινκ για τα buffers. Εκεί το είδα και εγώ. Εχει να κάνει με το πόση φόρτιση και πόσο ξεφόρτιστη μπαταρία μπορείς να έχεις και να λειτουργεί το αυτοκίνητο. Δλδ το επάνω άνω όριο και αντίστοιχα το κάτω όριο.
Τα ορίζει όπως θέλει ο κατασκευαστής στο λογισμικό και δεν σου αφήνει εκμεταλεύσιμο όλο το περιθώριο των μπαταριών , από 100% έως 10% ας πούμε, αλλά αντί για αυτό σου δίνει από 20% έως 90% , τα όρια πάνω και κάτω από το 20-90 τα έχει reserve.