JOHN MARKOU
Münchhausen
- Μηνύματα
- 28.654
- Reaction score
- 27.575
Τι λές παιδάκι μου? Μικρόφωνο στα 12 μέτρα? πας καλά?
Πολλές φορές τα μικρόφωνα τοποθετούνται πολύ πάνω από την ορχήστρα ακόμα και από τον κόσμο....Τι λές παιδάκι μου? Μικρόφωνο στα 12 μέτρα? πας καλά?
Είναι αυτό που λένε...΄΄Σιγά τον πολυέλαιο΄΄.Είναι κάποιες ηχογραφήσεις (οπερασ Κυριως ) που σου δίνουν την αίσθηση ότι είσαι σε τεράστια αίθουσα και η θέση σου είναι δυο με τρία μέτρα κάτω από τον κεντρικό πολυελαιο......
View attachment 151173
(Μάλλον εκεί έχουν βάλει το μικρόφωνο ?)
Όταν σου φύγει ο ποιητικός οίστρος θα κατανοήσεις ότι το νήμα έχει φτάσει τόσες σελίδες όχι επειδή δεν έχει τεκμηριωθεί η υπεροχή του πολυκαναλικού,αλλά επειδή κάποιοι την αμφισβητούν αδίκως.Ο ίδιος πάντως δεν αφήνω προσωπικές συμπάθειες ή αντιπάθειες να υπεισέρχονται στα δεδομένα.165 σελίδες. Για να πειστεί η κοινή γνώμη του φόρουμ ότι αφ'ενός είναι για λύπηση όσοι ακούν από 2 ηχεία και αφ'ετέρου ότι "πρέπει", "είναι ανάγκη" να ξοδέψουν πολύ από τον εργατοχρόνο τους και να ψωνίσουν επιτέλους τον μεγάλο αριθμό ηχείων, τους σούπερ-ντούπερ επεξεργαστές που θα τους οδηγήσουν στην μουσική μέθεξη
Νομίζω ότι ήρθε η σειρά μου να αφιερώσω ένα αυθεντικό ποίημα προς τους wanna-be-opinion-leaders Οι wanna-be-poets μπορούν να το μετατρέψουν ανάλογα:
Σαράντα πέντε μάστοροι κι εξήντα μαθητάδες
γιοφύρι εθεμέλιωναν στης Άρτας το ποτάμι.
Ολημερίς το χτίζανε, το βράδυ εγκρεμιζόταν.
Μοιριολογούν οι μάστοροι και κλαιν οι μαθητάδες:
"Αλοίμονο στούς κόπους μας, κρίμα στις δούλεψές μας,
ολημερίς να χτίζουμε το βράδυ να γκρεμιέται."
Πουλάκι εδιάβη κι έκατσε αντίκρυ στό ποτάμι,
δεν εκελάηδε σαν πουλί, μηδέ σαν χηλιδόνι,
παρά εκελάηδε κι έλεγε ανθρωπινή λαλίτσα:
"Αν δε στοιχειώσετε άνθρωπο, γιοφύρι δε στεριώνει,
και μη στοιχειώσετε ορφανό, μη ξένο, μη διαβάτη,
παρά του πρωτομάστορα την όμορφη γυναίκα,
που έρχεται αργά τ' αποταχύ και πάρωρα το γιόμα."
Τ' άκουσ' ο πρωτομάστορας και του θανάτου πέφτει
Πιάνει, μηνάει της λυγερής με το πουλί τ' αηδόνι:
Αργά ντυθεί, αργά αλλαχτεί, αργά να πάει το γιόμα,
αργά να πάει και να διαβεί της Άρτας το γιοφύρι.
Και το πουλι παράκουσε κι αλλιώς επήγε κι είπε:
"Γοργά ντύσου, γοργά άλλαξε, γοργά να πας το γιόμα,
γοργά να πας και να διαβείς της Άρτας το γιοφύρι."
Να τηνε κι εξαναφανεν από την άσπρην στράτα.
Την είδ' ο πρωτομάστορας, ραγίζεται η καρδιά του.
Από μακριά τους χαιρετά κι από κοντά τους λέει:
"Γειά σας, χαρά σας, μάστοροι και σεις οι μαθητάδες,
μα τι έχει ο πρωτομάστορας και είναι βαργιομισμένος;
"Το δαχτυλίδι το 'πεσε στην πρώτη την καμάρα,
και ποιος να μπει, και ποιος να βγει, το δαχτυλίδι νά 'βρει;"
"Μάστορα, μην πικραίνεσαι κι εγώ να πά σ' το φέρω,
εγώ να μπω, κι εγώ να βγω, το δαχτυλίδι νά 'βρω."
Μηδέ καλά εκατέβηκε, μηδέ στη μέση επήγε,
"Τράβα, καλέ μ' τον άλυσο, τράβα την αλυσίδα
τι όλον τον κόσμο ανάγειρα και τίποτες δεν ήβρα."
Ένας πηχάει με το μυστρί κι άλλος με τον ασβέστη,
παίρνει κι ο πρωτομάστορας και ρίχνει μέγα λίθο.
"Αλίμονο στη μοίρα μας, κρίμα στο ριζικό μας!
Τρεις αδελφάδες ήμαστε, κι οι τρεις κακογραμμένες,
η μια 'χτισε το Δούναβη, κι η άλλη τον Αφράτη
κι εγώ η πλιό στερνότερη της Άρτας το γιοφύρι.
Ως τρέμει το καρυόφυλλο, να τρέμει το γιοφύρι,
κι ως πέφτουν τα δεντρόφυλλα, να πέφτουν οι διαβάτες."
"Κόρη, το λόγον άλλαξε κι άλλη κατάρα δώσε,
πο 'χεις μονάκριβο αδελφό, μη λάχει και περάσει."
Κι αυτή το λόγον άλλαζε κι άλλη κατάρα δίνει:
"Αν τρέμουν τ' άγρια βουνά, να τρέμει το γιοφύρι,
κι αν πέφτουν τ' άγρια πουλιά, να πέφτουν οι διαβάτες,
τί έχω αδελφό στην ξενιτιά, μη λάχει και περάσει.
Ή με το δρόμο του Θεού;... και ποσων ο βιος ειναι πραγματικα σε γραμμη με τη μουσικη που ακουνε ?
Αυτοι οι προβληματισμοι μεχρι τα 20. Μετα, μπορεις να φορας 12ποντη με μινι φουστα και να ακους bathory χωρις να ενοχοποιεις τη συνειδηση σου...Να πα΄να χεστουν ολοι...... και ποσων ο βιος ειναι πραγματικα σε γραμμη με τη μουσικη που ακουνε ?
Άσε τον βίο και πιάσε να δεις τον...βόα.... και ποσων ο βιος ειναι πραγματικα σε γραμμη με τη μουσικη που ακουνε ?
Είσαι σίγουρος ότι αυτά είναι για ηχογράφηση; μήπως είναι για άλλους σκοπούς;Πολλές φορές τα μικρόφωνα τοποθετούνται πολύ πάνω από την ορχήστρα ακόμα και από τον κόσμο....
Ξεκίνα με...ονειροπαγίδες καλύτερα.Αναγκη και για μενα να δοκιμαστω στο δυσκολο στιβο της ποιησης.
- Δεν ακουσα ποτε σοβαρο cd player αλλα μου φταιει το cd.
Τωρα ψαχνω flac.
- Δεν ακουσα ποτε καλοσχεδιασμενο, στιβαρο ενισχυτη
πιστευω ομως οτι πρεπει να ειναι μικρος χωμενος μεσα στα ηχεια.
- Δεν ασχοληθηκα ποτε με τα πεταμενα στις γωνιες ηχεια μου, σαλονι ειναι
αλλα δεν εικονιζουν και ψαχνομαι πολυκαναλα μηπως και βρω το φως μου.
- Δεν απεκλεισα ποτε τον θορυβο απο το συστημα μου
Ζωτικες λεπτομερειες δεν ακουω
Θα φταιει η γειτονισα που δεν μου επιτρεπει να το τερματισω.
- Δεν εχω κανει τιποτα απο τα παραπανω
Τη Δευτερα θα ψαξω για μπασοπαγιδες.
Αλλά σε αφιερωμένους και όχι πολλαπλών χρήσεων χώρους.
Αυτό που λέει ο Εαρ. Δεν είναι dedicated ο χώρος, είναι δεύτερο σαλόνι, γραφείο και.....ωδείο. Ας πούμε entertainment room.Ο φαλακροπόδης είναι μια δόση ήρωας, διότι δεν έστησε σεταπ σε ντεντικέιτεντ χώρο.
Προφανώς.Αν αύριο πάει σε ντεντικέιτεντ, από χθες θα έχει παραγγείλει τα Γκέρχαρντ. Στανταράκι.
Ό,τι πρέπει για...πολυκαναλικό setup δηλαδή.Αυτό που λέει ο Εαρ. Δεν είναι dedicated ο χώρος, είναι δεύτερο σαλόνι, γραφείο και.....ωδείο. Ας πούμε entertainment room.
Είναι ασύμμετρος χώρος, κακομούτσουνος, με κακές διαστάσεις, αναλογίες και διαρρύθμιση, άστα να πάνε δηλαδή.
Προφανώς.
Δεν χωράνε. Μόνο ηχεία σαν τα GoldenEar χωρούσαν εδώ, λόγω διαστάσεων.Πάντως άμα τα έχεις απωθημένο τα Gethard πάρτα σύντομα εφόσον θα υπήρχε ευχέρεια.Το καρδιοειδές μπάσο θα βόλευε ακόμα περισσότερο σε χώρους με άβολες διαστάσεις.
Δεν χωράνε, πρέπει να μπει μικρότερη οθόνη. Μην λέμε τα ίδια. Οριακά είμαι με αυτα που εχουν πλάτος 14-15 ποντους.Έλα μωρέ, τα 12-ιντσα θα τα βολεψεις...
Τα 10-ιντσα στάνταρ βολεύονται.
Σκέψου το καλά.