Παιδιά κάτι που αναρωτιόμουν (σε συνάρτηση με το προηγούμενο thread περί δικάναλου ή τρικάναλου τελικού για τα μπροστινά) είναι ο τρόπος "κατανομής" της παρεχόμενης ισχύος από ένα πολυκάναλο. Πχ περισσότερη ισχύ θα δώσει ένας πολυκάναλος σε δικάναλη λειτουργία παρά σε πολυκάναλη. Το ερώτημα είναι ισχύει κάτι τέτοιο γενικότερα; Πχ αν οδηγούνται στην πράξη τρία ηχεία απ' τον πολυκάναλο, θα δώσει αυτός περισσότερη ισχύ στο καθένα σε σχέση με το αν οδηγούνταν πέντε ηχεία και λιγότερη ισχύ σε σχέση με το αν οδηγούνταν δύο ηχεία; Για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι, έστω το εξής παράδειγμα: Πολυκάναλος δουλεύει σε 5.1 setup. Τα δυο μπροστινά όμως ηχεία οδηγούνται από δικάναλο τελικό που είναι συνδεδεμένος με τον πολυκάναλο μέσω των εξόδων προενίσχυσης. Άρα ο πολυκάναλος ουσιαστικά οδηγεί τρία ηχεία, το μπροστινό και τα δυο πίσω. Στην περίπτωση αυτή θα δώσει περισσότερο ρεύμα στο καθένα σε σχέση με το αν οδηγούνταν και τα πέντε απ' τον πολυκάναλο; Ένας λόγος που ρωτάω, πέρα απ' την περιέργεια γενικότερα, είναι γιατί κάτι τέτοιο αποτελεί και παράγοντα επιλογής τελικού για τα μπροστινά. Πχ αν όντως με δικάναλο τελικό έχουμε περισσότερο ρεύμα για τα άλλα τρία ηχεία σε σχέση με απ' ευθείας πεντακάναλη σύνδεση, πιθανόν να μη χρειάζεται τελικός και για το κεντρικό, εφόσον ήδη θα έχει περισσότερο ρεύμα σε σχέση με το αν δε χρησιμοποιούσαμε τελικό για τα μπροστινά. Φυσικά εδώ μιλάμε μόνο για ικανότητες οδήγησης και αφήνουμε απ' έξω άλλα θέματα όπως ομοιογένεια μπροστινών ηχείων κτλ κτλ, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας. So, πολύ απλά, με πέντε ηχεία εκ των οποίων τα δύο οδηγούνται από τελικό, ο πολυκάναλος θα δίνει περισσότερο ρεύμα στα υπόλοιπα τρία σε σχέση με το αν οδηγούσε και τα πέντε μαζί;
Most visitors online was 2716 , on 5 Dec 2023