CD ή SACD ή Tidal or Spotify ή Vinyl ή Flac (γενικα lossless αρχείο) (PC)

Status
Not open for further replies.




Μηνύματα
2.534
Reaction score
5.415
Ότι σε ευχαριστεί είναι και το καλλίτερο, άλλος θέλει πολλά μπάσα, άλλος λιγότερα και διαύγεια.....
Οπότε περί ορέξεως ουδείς λόγος, πάντως μπορώ να σου πω ότι σοβαροί audioplile μουσικόφιλοι με πολυετη παρουσία στο χώρο, μου έχουν δώσει συγχαρητηρια
Παρουσία στο χώρο και στον χρονο

μα αφού δεν παχαίνει...... όσο για αμπαση μιζέρια ξέρω ένα καλό ωρλ
Καλημέρα,
έχω το δικάναλο ηχητικό μου σύστημα σε ένα χώρο περίπου σαν του Themis1958.
Γενικά είμαι υποκειμενικά ικανοποιημένος από αυτό που ακούω (που φυσικά προέκυψε μετά από σωρεία βηματικών αλλαγών και χαμένων ευρώ) αλλά και όσοι φίλοι έχουν ακούσει, θεωρούν ότι το ηχητικό αποτέλεσμα είναι πολύ καλό.
Γνωρίζω όμως απόλυτα ότι έχω κάνει συμβιβασμό, γιατί πρώτον έχω βολευτεί και δεν θέλω αλλαγές εκ βάθρων, αλλά και για χωροταξικούς λόγους που δεν μου επιτρέπουν να διαμορφώσω το χώρο όπως θα έπρεπε.
Είχα την ευκαιρία να ακούσω τα πολυκάναλα συστήματα του Ear + Dimifoot και ως εκ τούτου γνωρίζω ποιο είναι το σωστό!
Αλλά τι να κάνω; Όπως είπα βολεύομαι με την τωρινή μου τοποθέτηση, απολαμβάνω τις μουσικές μου και δεν προσπαθώ να πείσω ούτε τον εαυτό μου ούτε τους άλλους ότι το σωστό στήσιμο είναι το δικό μου επειδή αρέσει σε μένα και στους φίλους που έρχονται σπίτι!
Αν αποφασίσω κάποτε να οργανώσω έναν σωστό χώρο ακρόασης, τότε ξέρω που θα απευθυνθώ!
 

Μηνύματα
7.468
Reaction score
12.232
Καλημέρα,
έχω το δικάναλο ηχητικό μου σύστημα σε ένα χώρο περίπου σαν του Themis1958.
Γενικά είμαι υποκειμενικά ικανοποιημένος από αυτό που ακούω (που φυσικά προέκυψε μετά από σωρεία βηματικών αλλαγών και χαμένων ευρώ) αλλά και όσοι φίλοι έχουν ακούσει, θεωρούν ότι το ηχητικό αποτέλεσμα είναι πολύ καλό.
Γνωρίζω όμως απόλυτα ότι έχω κάνει συμβιβασμό, γιατί πρώτον έχω βολευτεί και δεν θέλω αλλαγές εκ βάθρων, αλλά και για χωροταξικούς λόγους που δεν μου επιτρέπουν να διαμορφώσω το χώρο όπως θα έπρεπε.
Είχα την ευκαιρία να ακούσω τα πολυκάναλα συστήματα του Ear + Dimifoot και ως εκ τούτου γνωρίζω ποιο είναι το σωστό!
Αλλά τι να κάνω; Όπως είπα βολεύομαι με την τωρινή μου τοποθέτηση, απολαμβάνω τις μουσικές μου και δεν προσπαθώ να πείσω ούτε τον εαυτό μου ούτε τους άλλους ότι το σωστό στήσιμο είναι το δικό μου επειδή αρέσει σε μένα και στους φίλους που έρχονται σπίτι!
Αν αποφασίσω κάποτε να οργανώσω έναν σωστό χώρο ακρόασης, τότε ξέρω που θα απευθυνθώ!
Τυχερέ. Προσωπικά πάντως, θα ήθελα πολύ να ακούσω τα συγκεκριμένα συστήματα όχι επειδή σκοπεύω να περάσω σε πολυκάναλο, αλλά να τα έχω σαν αναφορά για το πως παίζει σωστά ένα σύστημα. Να "καλιμπράριζα" δηλαδή τα αυτιά μου σε σχέση με ένα τονικά σωστό σύστημα, οπότε να μπορούσα να κρίνω καλύτερα το δικό μου και τις όποιες αλλαγές κάνω σε αυτό.
Γιατί, αν μη τι άλλο, οι μετρήσεις τους λένε ότι παίζουν σωστά.
 

Μηνύματα
4.963
Reaction score
4.158
Δεν ισχύει Βασίλη
Δημητρη όταν εισαι κολητα με τον πισω τοιχο δε γινεται να εχει σαμπ.

ΑΝ παει ένα μετρο μπροστα γινεται, αλλα σ αυτή την περιπτωση θα εχει αγκαλια το συστημα. Αν μπει στο καθετο, αλλαζει ριζικα το πραγμα.

Καθομουν κι εγω κολητα στο πισω τοιχο και η αντηχηση του πισου τοιχου βρωμιζε το ηχητικο αποτελεσμα. Πηγα ενα μετρο μπροστα και ολα ηρθαν φυσιολογικα και ωραια.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.932
Reaction score
137.158
το contour της dynaudio για ενα τετοιο σύστημα
Καλύτερο "ηχοσυστημα-χωρος" αξίζει στο νταϊναόντιο αυτό, από ότι τα υποφαινόμενα.

Τα νταϊναόντιο είναι γενικά σοβαρά ηχεία, με ομαλή απόκριση και χωρίς ιδιαίτερο "χαρακτήρα", δηλαδή αρκετά ουδέτερα, νομίζω πως (από ακροάσεις) σα να θυμάμαι ότι λίγο τσιμπημενα μπάσα έχουν όλα, μα μπορεί να είναι κι η ιδέα μου. Για το συλλογισμό, ας θεωρήσουμε ότι είναι άριστα, και ας αγνοήσουμε κάθε προσωπική "άποψη" επί του θέματος, ως αρμόζει σε τεχνικής φύσεως θέματα.

Για να στηθεί ένας αξιόλογος ήχος, με σκοπό την υψηλή πιστότητα αναπαραγωγής, δηλαδή να ακούσεις όσο γίνεται πιο πιστά το ηχογραφημένο περιεχόμενο του μέσου που χρησιμοποιείς για να ακούς μουσική, χρειάζονται 5 βήματα, υποχρεωτικά, τα εξής:

1. Φτιάχνεις το χώρο, όσο γίνεται πιο ομαλούς χρόνους αντήχησης, κατά τα προβλεπόμενα (0.2-0.4") και φτιάχνεις τις πρώτες ανακλάσεις, δηλαδή σκατερινγκ και απορρόφηση για να τις μειώσεις να μην είναι αισθητές. Δηλαδή, όπου έχεις τοίχο που θα "φωνάζει", τον περιποιείσαι. Και φυσικά, δε κάθεσαι πάνω σε τοίχο, θα φωνάζει...

2. Σωστό ισόπλευρο τρίγωνο ακρόασης, όσο πιο μικρή πλευρά γίνεται, για να αυξήσεις το ποσοστό άμεσης σε σχέση με την έμμεση. Το ηχείο που χρησιμοποιείται ως δορυφόρος, πρέπει να είναι σωστό για αυτήν την απόσταση ακρόασης και να μπορεί να καλύψει στάθμες αναφοράς από την τρίτη οκταβα.

3. Αναλόγως όγκου του χώρου, χρησιμοποιείς τα απαραίτητα σαμπ για να καλύψεις τις πρώτες 2 οκτάβες με αρκετή στάθμη ώστε να βγαίνει η στάθμη αναφοράς ασυμπιεστα και να έχεις κάποιο περιθώριο για διόρθωση (ισοστάθμιση) και να μείνει και λίγο headroom, να μη τερματίζει κανένα μεγάφωνο.

4. DSP. Εφαρμόζεις κρος σε δορυφόρους και σαμπ, ώστε να έχεις σωστή ενσωμάτωση των σαμπ στο σετάπ, και βεβαίως κάνεις την απαραίτητη ισοστάθμιση στο φάσμα για τον συγκεκριμένο χώρο ακρόασης, ώστε να δέσουν φασικά και συχνοτικά σαμπ με δορυφόρους, και στον ίδιο χρόνο εφαρμόζεις το επιθυμητό ταργκετ κερβ, σύμφωνα με τις γενικές κατευθύνσεις της ψυχοακουστικής για οικιακή αναπαραγωγή, τουτέστιν χονδρικά μια ομαλή πτώση στο διάγραμμα απόκρισης της τάξης των 0.9-1 dB/oct.

Το στάδιο αυτό συμπεριλαμβάνει πολλαπλές μετρήσεις στο χώρο ακρόασης, για αποτύπωση των χαρακτηριστικών του ηχοσυστήματος-χώρου και για διόρθωση των σφαλμάτων, είτε στο πεδίο του χρόνου, είτε στο πεδίο του πλάτους.

Εδώ ελέγχουμε και τις πηγές, κι αν μια πηγή χρειάζεται έξτρα διόρθωση αν δεν είναι φλατ (έτσι προβλέπονται να είναι οι πηγές) τότε εφαρμόζεται η προβλεπόμενη διόρθωση.

5. Fine tuning, κατά τα γούστα του ιδιοκτήτη, εφαρμόζοντας μικροδιορθωσεις στην απόκριση (ισοστάθμιση, dsp) μετά από ακροάσεις, ώστε να είναι πλήρως ικανοποιημένο το αυτί του ιδιοκτήτη. Αυτό το στάδιο στη δεκαετία του '80 το έκαναν με καλώδια.

Και τέλος. Ακούς μουσική με τον καλύτερο δυνατό τρόπο που μπορεί να παίξει αυτός ο εξοπλισμός που έχεις αγοράσει, με τις όποιες ολικές αρμονικές παραμορφώσεις χαρακτηρίζεται αυτός ο εξοπλισμός και με το όποιο δυναμικό εύρος είναι ικανός να αναπαράξει.

Sinad & thd & δυναμικό εύρος, είναι εγγενή χαρακτηριστικά των πηγών, δεν βελτιώνονται.
Ομοίως, οι παραμορφώσεις των ηχείων είναι εγγενή χαρακτηριστικά τους, δεν βελτιώνονται.

Βλέποντας τα ανωτέρω, καταλήγουμε στο εξής συμπέρασμα:

Τα εν λόγω νταϊναόντιο, έχουν σοβαρά κενά στα υποχρεωτικά βήματα για να δείξουν πόσο χαμηλές παραμορφώσεις έχουν και τι δυνατότητες δυναμικού εύρους.

Αν πάλι νομίζετε πως αφήνοντας 2 ηχεία εκεί, και χωρίς σαμπ και χωρίς ισοστάθμιση, θα τα παίξει τυχαίως ο ενισχυτής με τα καλώδια που επιλέξατε, όχι φλατ, αλλά στο προβλεπόμενο ταργκετ κερβ και με διορθωμένα τα σφάλματα στο πεδίο του χρόνου και του πλάτους, επειδή έχει "ακριβή κεφαλή", ειλικρινά σας λυπάμαι...
Αυτά δε γίνονται μόνα τους.
Είναι αδύνατο.

Κάποιος μάστορας, πρέπει να καλιμπραρει το σετάπ. Όπως στην εικόνα, κάθε προβολέας θέλει καλιμπραρισμα για να φτάσει να παίζει όσο πιο πιστά τις προβλεπόμενες καμπύλες απόκρισης, έτσι και στον ήχο, κάθε σεταπ θέλει το καλιμπραρισμα για να παίξει τα προβλεπόμενα.

Κι όπως δεν γίνεται καλιμπραρισμα σε προβολέα με καλώδια, έτσι δε γίνεται και στο οντιο καλιμπραρισμα με καλώδια.

Κι όπως στους προβολείς δεν γλυτώνεις το καμιμπραρισμα αν αγοράσεις ένα προβολέα που έχει 50.000€, έτσι και στο οντιο, δε γλυτώνεις το καλιμπραρισμα πληρώνοντας πολλά λεφτά για ενισχυτές ή πικάπ.

Αδικουνται λοιπόν οι δορυφόροι. Θέλουν συγκεκριμένη φροντίδα και προδερμ για να δείξουν τις αρετές τους, όχι καλώδια και ρακ.

Και στην τελική, από 2 τεμάχια 7 ιντσών, μην περιμένεις θαύματα. Εντάξει, έχουμε δει και χειρότερα, αλλά καλώς ή κακώς, έχουμε δει και καλύτερα. ;)


ΥΓ. Δεν μπαίνω στον κόπο να μιλήσω για τις δυνατότητες των πολυκάναλων φορμά που είναι διαθέσιμα εν έτει 2020, και τα οποία, σε ένα σωστά στημένο ιμερσιβ σεταπ, φυσικά, δεν μπορούν με συγκριθούν με ένα παλιακό (βινταζ) δικάναλο σεταπ, όπως δε μπορείς να συγκρίνεις ένα σωστά στημένο δικάναλο σεταπ με ένα μονοφωνικό, πχ το γραμμόφωνο ή τη λατέρνα.

Κ. Κόγια τι γραμμόφωνο έχετε; Μια φωτογραφία παρακαλάω να δω.
 
Last edited:

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.107
Reaction score
42.091
.... ετσι, ενα σκετο δικαναλο ειναι καταδικασμενο να ειναι επιεικως μετριο και κατω.
Φανφαρες, φρου φρου και αρωματα ειναι για μαιμουδες σα και μενα, και μαντεπσε, τις εχω σιχαθει και εγω ο ιδιος.
Επανερχομενοι στο πλαισιο του παροντως νηματως.
-Εισαι ελευθερος να επιλεξεις οτιδηποτε μεσο επιθυμεις, αλλα ειναι τουλαχιστων τραγικο και πλεων φαρσοκομωδια να επιλεγεις βινυλιο, ομοιως και οι τετριμενες δικαιολογιες.
Βεβαια, ουδεν θεμα αν εισαι πραγματικα/αληθινα τοσο αστειος και κωμικος ως ατομο.
(γενικα αυτο, και δεν αναφερομαι σε καποιον συγκεκριμενα, μιας και δεν τον γνωριζω προσωπικα)
-Περαν αυτων, επι του θεματως του βινυλιακου συστηματως, προσωπικα ενα κριτηριο μου ειναι κατα ποσο η αξια του ηχοσυστηματως βρισκεται σε συμφωνια με τη διαθεσιμη δισκογραφια, και σε αρμονια με τον χαρακτηρα του κατοχου.
-> δεν επεκτεινομαι στον ηχητικο παραγοντα του χωρου, που ειναι το βητα και το ωμεγα (αναλφαβητος γαρ), και κοινος παρανομαστης οποιαδηποτε συνολου.
... φιλικα.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.932
Reaction score
137.158
Το σχόλιο για την κυρία του κυρίου Θέμη με άφησε άφωνο.
Εμένα όχι.

Βλέποντας ένα ηχοσύστημα που κόστισε μπόλικα λεφτά στον ιδιοκτήτη, που για 40 χρόνια την παλεύει στο χόμπι, να βρίσκεται στιμωγμενο σε ένα ακατάλληλο, μικρό δωματιάκι σα φαρδύ χωλ, είναι προφανές πως ο αρκετά εύπορος ιδιοκτήτης (ειδάλλως πως στο διατανο έδωσε δεκάδες χιλιάδες ευρώ για τα στέρεα) είναι τιμωρημένος τρόπον τινά από το έτερον ήμισυ και παραγκωνισμένος στο μικρότερο δωμάτιο του πλούσιου κι άνετου σπιτιού (είπαμε, εύπορος), κι όχι στο ευρύχωρο "κυρίως σαλόνι", δηλαδή τρώει παντόφλα που πάει σύννεφο.

Πράγμα βεβαίως διόλου ασυνήθιστο στην μέση τυπική ελληνική κοινωνία.

Παντόφλα (ή waf εξευγενισμένα) είναι τμήμα της βασικής ορολογίας στο Χάι Ενδ. :lol: :lol: :lol:

Εμείς οι "παλιοί" στο σπορ, αναγνωρίζοντας την αξία του χώρου ακρόασης στο τελικό αποτέλεσμα, κάθε φορά που αλλάζαμε σπίτια, επιλέγαμε αυτά που είχαν ένα δωμάτιο ικανών διαστάσεων και κατάλληλων για το ηχοσύστημα, αν δεν υπήρχε τέτοιος χώρος, απορρίπτονταν οποιαδήποτε πρόταση.
Στο πέρασμα των χρόνων, όλο και καλύτερους χώρους καταφέρναμε να βρούμε.
Οπότε, όταν βλέπεις έναν "παλιό" στο χόμπι να είναι "έτσι", τα συμπεράσματα είναι απλά, λογικά και ευκολονοητα..
Απλή, κοινή λογική.

Ο Κογιας είναι ένας λογικός άνθρωπος.
Ιδιαίτερα απεχθής τύπος δηλαδή.
Αλλά τες πα, αυτός είναι.
Τώρα την πατήσαμε, τον έχουμε κάνει φίλο.
 
Last edited:

Μηνύματα
7.468
Reaction score
12.232
5. Fine tuning, κατά τα γούστα του ιδιοκτήτη, εφαρμόζοντας μικροδιορθωσεις στην απόκριση (ισοστάθμιση, dsp) μετά από ακροάσεις, ώστε να είναι πλήρως ικανοποιημένο το αυτί του ιδιοκτήτη. Αυτό το στάδιο στη δεκαετία του '80 το έκαναν με καλώδια.
Αμήν!

Φανφαρες, φρου φρου και αρωματα ειναι για μαιμουδες σα και μενα, και μαντεπσε, τις εχω σιχαθει και εγω ο ιδιος.
Επανερχομενοι στο πλαισιο του παροντως νηματως.
Μέτρα κι εμένα στο club αυτών που έχουν σιχαθεί τα φρου φρου και τα αρώματα.
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.107
Reaction score
42.091
...αν λοιπον, εφαρμοσουμε μια λογι(στι)κη πανω σε αυτο τα X χρονια μοιονωνται απο τα db, και την ακαταληλοτητα του χωρου.
Αν εντασουμε στην εξισωση τα κοινωνικοπολιτικα, κατα τα οποια καποια χρονια μετρανε αναποδα (λογω κομματως με πρασινα αλογα), και το γεγονος οτι τα τελευταια 20 μετρανε διπλα...χμ..
..τοτε δε μενει παρα να τραγουδησουμε ολοι μαζι "τα βινυλια μου ναυαγησαν στις φαρσες σου".
σιχαθεί
... αντισταθμιζεις παρατηρω (με χαρα και απολαυση) φιλτατε Αστροναυτη ...οχι πλεων τοσο Τσουνιορ.. :)
 


P

PMC

Guest
Εμένα όχι.

Βλέποντας ένα ηχοσύστημα που κόστισε μπόλικα λεφτά στον ιδιοκτήτη, που για 40 χρόνια την παλεύει στο χόμπι, να βρίσκεται στιμωγμενο σε ένα ακατάλληλο, μικρό δωματιάκι σα φαρδύ χωλ, είναι προφανές πως ο αρκετά εύπορος ιδιοκτήτης (ειδάλλως πως στο διατανο έδωσε δεκάδες χιλιάδες ευρώ για τα στέρεα) είναι τιμωρημένος τρόπον τινά από το έτερον ήμισυ και παραγκωνισμένος στο μικρότερο δωμάτιο του πλούσιου κι άνετου σπιτιού (είπαμε, εύπορος), κι όχι στο ευρύχωρο "κυρίως σαλόνι", δηλαδή τρώει παντόφλα που πάει σύννεφο.

Πράγμα βεβαίως διόλου ασυνήθιστο στην μέση τυπική ελληνική κοινωνία.

Παντόφλα (ή waf εξευγενισμένα) είναι τμήμα της βασικής ορολογίας στο Χάι Ενδ. :lol: :lol: :lol:

Εμείς οι "παλιοί" στο σπορ, αναγνωρίζοντας την αξία του χώρου ακρόασης στο τελικό αποτέλεσμα, κάθε φορά που αλλάζαμε σπίτια, επιλέγαμε αυτά που είχαν ένα δωμάτιο ικανών διαστάσεων και κατάλληλων για το ηχοσύστημα, αν δεν υπήρχε τέτοιος χώρος, απορρίπτονταν οποιαδήποτε πρόταση.
Στο πέρασμα των χρόνων, όλο και καλύτερους χώρους καταφέρναμε να βρούμε.
Οπότε, όταν βλέπεις έναν "παλιό" στο χόμπι να είναι "έτσι", τα συμπεράσματα είναι απλά, λογικά και ευκολονοητα..
Απλή, κοινή λογική.

Ο Κογιας είναι ένας λογικός άνθρωπος.
Ιδιαίτερα απεχθής τύπος δηλαδή.
Αλλά τες πα, αυτός είναι.
Τώρα την πατήσαμε, τον έχουμε κάνει φίλο.

Δυστυχως θα συμφωνήσω μαζί σου αλλά θα μπορούσε να είναι και επιλογή του κ. Θεμη.
( μεγαλύτερος χώρος θα είχε χειρότερη ακουστική και φυσικά ανάγκη για σαμπ....)
Σε κάθε περίπτωση τέτοιοι χαρακτηρισμοί θα μπορούσαν να λείπουν .......( καρια ?)
Ο κ.Θεμης είναι καινούριος στην παρέα και προφανώς δεν θα αντιληφθεί το χιούμορ ( πιο πολύ σαν μπουλινγκ θα το πάρει ) και λογικά θα μας χαιρετίσει.......( μόνο ο λεανδρος αντέχει ακόμα ).
 

Μηνύματα
7.468
Reaction score
12.232
... αντισταθμιζεις παρατηρω (με χαρα και απολαυση) φιλτατε Αστροναυτη ...οχι πλεων τοσο Τσουνιορ.. :)
Άσε και απο τη μέρα που έγραψα σε άλλο νήμα τη φράση "το καλύτερο κρος είναι το ανύπαρκτο κρος", έχω αρχίσει και σκέφτομαι διενίσχυση με τελικούς κροσαρισμένους απο προσέσορα. Αλλά τότε ο SHD θα είναι μικρός. Συνεχίστε εσείς, μονολογώ εγώ. :p
 

leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.203
Reaction score
6.112
Δυστυχως θα συμφωνήσω μαζί σου αλλά θα μπορούσε να είναι και επιλογή του κ. Θεμη.
( μεγαλύτερος χώρος θα είχε χειρότερη ακουστική και φυσικά ανάγκη για σαμπ....)
Σε κάθε περίπτωση τέτοιοι χαρακτηρισμοί θα μπορούσαν να λείπουν .......( καρια ?)
Ο κ.Θεμης είναι καινούριος στην παρέα και προφανώς ( πιο πολύ σαν μπουλινγκ θα το πάρει ) και λογικά θα μας χαιρετίσει.......( μόνο ο λεανδρος αντέχει ακόμα ).
φίλε @jiovani75 , ξέρεις πόσο σ'εκτιμώ!:hi:
..όμως θα διατυπώσω μια μόνο διαφωνία που έχω με το σκεπτικό σου,
δε νομίζω να είναι ο μόνος ο κύριος Θέμης που θα το πάρει σα μπούλινγκ (γιατί τέτοιο είναι ούτως ή άλως!!, ας μη κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας!), δεν είναι πρέπον σε κανένα, για κανένα να μιλάει έτσι!!
Αν αυτό το θεωρεί χιούμορ ο ίδιος ο @Costas Coyias ..ειλικρινά λυπάμαι...
ειλικρινά όμως...
αν όχι, νομίζω ότι οφείλει μια συγνώμη....
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.107
Reaction score
42.091
Άσε και απο τη μέρα που έγραψα σε άλλο νήμα τη φράση "το καλύτερο κρος είναι το ανύπαρκτο κρος", έχω αρχίσει και σκέφτομαι διενίσχυση με τελικούς κροσαρισμένους απο προσέσορα. Αλλά τότε ο SHD θα είναι μικρός. Συνεχίστε εσείς, μονολογώ εγώ. :p
.... και εγω φλερταρω με την ιδεα του mini dsp shd... κατι το οποιο δεν προκεται να γινει αμεσα ουτε εμεσα, αλλα εγω ειμαι οντως τσουνιορ και κατηγορια απο μονος μου.
 

diskohead

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
809
Reaction score
1.599
Σε κάθε περίπτωση τέτοιοι χαρακτηρισμοί θα μπορούσαν να λείπουν .......( καρια ?)
Ο κ.Θεμης είναι καινούριος στην παρέα και προφανώς δεν θα αντιληφθεί το χιούμορ ( πιο πολύ σαν μπουλινγκ θα το πάρει ) και λογικά θα μας χαιρετίσει.......( μόνο ο λεανδρος αντέχει ακόμα ).
Αγαπητοί, παρακολουθώ το φόρουμ εδώ και καιρό και προσπαθώ να αφομοιώσω όσο γίνεται περισσότερη γνώση, την οποία σαφώς πολλοί διαθέτετε. Όμως ο τρόπος που εκφέρονται κάποιες απόψεις (όσο ορθές κι αν είναι αυτές) έχει αρχίσει να μου δημιουργεί αποστροφή. "Το κουβαδάκι σου και σε άλλη παραλία" ενδεχομένως να πείτε κάποιοι, και θα είναι σεβαστό. Αν όμως επιθυμείτε να συνεχιστεί η λειτουργία του παρόντος φόρουμ ως βήμα ανταλλαγής απόψεων, κάποιοι θα πρέπει να το πάρετε αλλιώς. Ειδάλλως, φτιάξτε μια κλειστή ομάδα 50, 100, 200 ατόμων, για να μη σας ενοχλούν όσοι έχουν διαφορετική άποψη και για να μη χρειάζεται κι εσείς να καταφεύγετε σε κρίσεις που άπτονται της κοινωνικής/οικονομικής/οικογενειακής κατάστασης του καθενός.
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.107
Reaction score
42.091
Όμως ο τρόπος που εκφέρονται κάποιες απόψεις (όσο ορθές κι αν είναι αυτές) έχει αρχίσει να μου δημιουργεί αποστροφή
... ναι, πραγματι, και αυτο συμβαινει κυριως ως απαντηση σε αντιστοιχα μη ορθες βολες, αρκετων μελων με κατεστημενες εντυπωσεις.
Προσωπικα δεν εχω θεμα με τις μη συμβατικες απαντησεις καποιων μελων, διοτι το πνευμα βρισκω οτι υπερισχιει της αρχικης εντυπωσης.
Ενα θεμα που εχω εντοπισει, ειναι οτι την "πεφτουν ολοι σε εναν", γραφοντας αυτο που σκεφτονται, ενας ενας με τη σειρα ολοι θα παρουν εχει για ολους...
 


Status
Not open for further replies.

Staff online

  • loggeo
    Projectors
  • Zizik
    Safety Last * tl;dr *
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.639
Μηνύματα
2.947.265
Members
38.213
Νεότερο μέλος
koumou57
Top