- Μηνύματα
- 55.320
- Reaction score
- 138.038
Παίζει δεν παίζει είναι αδιάφορο. Χωρίς χαλί είναι χάλι τον χειμώνα.
Παίζει δεν παίζει είναι αδιάφορο. Χωρίς χαλί είναι χάλι τον χειμώνα.
θέλω και κάνα τάληρο για αρθροσκόπηση
Σεντονάτο ποστ. Champions League και πάνω.Φίλοι μου μετά απο 5 χρόνια που έχω να γράψω ασχολείστε με τα ίδια θέματα, τα ίδια στρατόπεδα. Κάπως βαρετό !
Αυτό έχει ένα μειονέκτημα. Δεν υπάρχει καμμία συζήτηση για την απόλαυση της μουσικής που υποτίθετε είναι ο στόχος. Οι παλιοί και "guru" μέσα στο forum αντί να "ανοίγετε πραγματικά το δρόμο" σε νέα μέλη ΦΙΛΟΜΟΥΣΟΥΣ, τους κλείνετε σε φυλακές "γνώσης" αντί να τους απελευθερώσετε να ανακαλύψουν την μουσική. Και αυτό για να τους ... "προστατέψετε"
Δεν θα σας πω εγώ τι θα κάνετε, αλλά έτσι το βλέπω από απόσταση.
FACT 1 - ΗΧΕΙΑ MONITOR / ΗΧΕΙΑ HOME AUDIO
Τα ενεργά ηχεία ήταν και είναι εξαιρετικό value for money αλλά δεν είναι η πρώτη λύση για ακρόαση στο σπίτι. Για ένα πολύ απλό λόγο. Μικρό DISPERSION του ήχου. Και ένας κουφός ακούει την διαφορά και τι σημαίνει αυτό.
Πρόσφατα πελάτης ευνουχισμένος απο τα λεγόμενα στο forum ήλθε να πάρει τα ενεργά Focal Shape Twin. Τα ακούει στο demo room και παθαίνει πλάκα. Τυχαία πέρναγα και τον ρώτησα που θα τα βάλει. Μου απαντάει σε ένα σαλόνι 40m2 και θα ακούει στα 4 μέτρα. Του απαντάω δεν θα πάιξει καλά και ακόμα και ένα φτηνό Chora 806 η Aria 906 με κατάλληλο ενισχυτή θα παίξει καλύτερα. Του βάζουμε το Aria 906 στο άλλο demo room. "Δεν είναι τόσο καλό το αποτέλεσμα όπως πρίν" μας λέει. Του ανεβάζουμε στο Hi-Fi room το Focal Shape Twin και το βάζουμε στη θέση του Aria 906. Απογοήτευση ... έπαιζε το 60% του Aria, όλη η μαγεία ακούγοντας το στα 2 μέτρα εξαφανίστηκε στα 4 μέτρα, για να μην μιλήσουμε για την εικόνα που ήταν η μισή στο δωμάτιο.
Νομίζετε πως οι σοβαρές εταιρείες είναι χαζές ? Δεν ξέρουν τι κάνουν και βγάζουν ηχεία έτσι για να υπάρχουν ?
( καλά υπάρχουν και αυτές οι εταιρείες !)
Τα ενεργά ηχεία λοιπόν δεν είναι η πρώτη λύση για ακρόαση στο σπίτι αλλά μια λύση για λίγους που ανά περίπτωση και για συγκεκριμένους λόγους, ξέρουν γιατί θα προχωρήσουν με ενεργά. Υλοποιησεις δε όπως τα Grimm και τα Kii δεν κατατάσσονται στα κλασσικά ενεργά αφού μπορείς να τα δείς μόνο σαν σύστημα.
Και όπως έχω ξαναπεί δεκάδες φορές ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ πως σε Mastering room χρησιμοποιούν Hi-Fi ηχεία και ψάχνονται με καλώδια.
FACT 2 - ΚΑΛΩΔΙΑ
- Τα καλώδια έχουν πολύ μεγάλες διαφορές στον ήχο
- Δεν σημαίνει πως ένα πολύ ακριβό καλώδιο θα παίξει καλύτερα από ένα ποιό προσιτό αλλά σίγουρα θέλει κάποιο κόστος για να έχεις ΚΑΙ RESOLUTION σε ένα καλώδιο
- Οι διαφορές καλωδίων είναι μεγαλύτερες σε καλώδια ηχείων και βαίνουν ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ μειούμενες σε interconnect , ψηφιακά κλπ
Το καλό καλώδιο για ένα δεδομένο σύστημα, δεν αντικαθίσταται απο ένα Plug-in, μην μπερδεύεται το resolution με την τονική ισσοροπία η τις 2ες , 3ες αρμονικές που δίνουν emulation λάμπας κλπ
FACT 3 - ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ ΔΩΜΑΤΙΩΝ
Σημαντικότατος παράγοντας για το αποτέλεσμα ΑΛΛΑ, όχι να ευνουχίζετε ο κόσμος και να νομίζει πως δεν μπορεί να ακούσει υπέροχα μουσική αν δεν έχει Μπασοπαγίδες - Ακουστικά πάνελ - DSP - 3 Sub Woofer κλπ κλπ
- Μετά από 40 χρόνια εμπειρίας με τον ήχο έχω βρεθεί σε 3-4 χώρους που απλά δεν μπορούσες να ακούσεις μουσική.
Στο 50 % των περιπτώσεων ακούς μια χαρά απο την πρώτη στιγμή, στο 25 % θέλεις μικρές επεμβάσεις και σε ένα ακόμα 15-20 % χρειάζεσαι και DSP αν έχεις απαιτήσεις. That's simple
Και κάτι ακόμα, έχω πάει σε δεκάδες σπίτια φίλων - πελατών που έχουν επενδύσει σε ακουστικές λύσεις αλλά ΣΧΕΔΟΝ ΠΟΤΕ δεν άκουσα κάτι που να δικαιολογεί τον κόπο. ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ αλλά γιατί στα όρια του hobby στην πράξη σε ένα σπίτι (και όχι studio) πέφτει τόσο νερό στο κρασί που είναι δώρο - άδωρο πολλές φορές.
(κάτι βελτιώθηκε - άλλα στοιχεία χάλασαν - ημιτελές αποτέλεσμα κλπ κλπ )
FACT 4 - ΚΑΛΟΣ ΗΧΟΣ ?! ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΗΛΑΔΗ ?
Οι διαφορές των ηχογραφήσεων είναι μεγαλύτερες απο τις διαφορές των συστημάτων αναπαραγωγής.
Αν στήσεις ένα σύστημα ώστε να συμβαδίζει με τους βασικούς κανόνες του καλού ήχου
1. ΤΟΝΙΚΗ ΙΣΣΟΡΟΠΙΑ
2. ΧΩΡΙΚΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ
3. ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΜΙΚΡΟΔΥΝΑΜΙΚΩΝ
4. ΜΕΓΑΛΟ DISPERSION για αίσθηση live χωρίς να χάνεται το κέντρο
ακούς από καλά έως πολύ καλά το 80 % των ηχογραφήσεων
ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ
Όταν όμως το αγαπημένο σου κομμάτι απο τα 80's, η το Hit της εποχής, ακούγονται επιοικώς μέτρια, για τι μιλάμε ?
Και για αυτά δεν υπάρχει συζήτηση καμμία. Αλλά τρομερή ανάλυση για 4 sub ανα δωμάτιο που κανένας ποτέ δεν θα βάλει.
Αυτό γίνεται γιατί οι περισσότεροι μετά από πολλά χρόνια ενασχόλησης με το hobby είναι ακόμα μπερδεμένοι με το τι πραγματικά "παίζει" με τον καλό ήχο αλλά δεν το παραδέχονται. Για παράδειγμα , έχουν ακόμα για υπόδειγμα γιαπωνέζικες ηχογραφήσεις των 90's που με απόλυτα σημερινά κριτήρια είναι μέτριες.
Η ψάχουν την νιρβάνα σε ατάκες του στύλ " πρώτα η επιστήμη " για τον καλό ήχο.
Και μετά ανακαλύπτουν πως ο τάδε Class D δεν παίζει τόσο καλά όσο στα χαρτιά αλλά δεν τολμάμε να το πούμε.
Η βάζουμε το Dirac και μερικές φορές βγαίνει η χοντρή γιατί κάποιος πρέπει να ξέρει να το ρυθμίσει
Με με αυτά και με αυτά, βάζεις ένα δίδρομο "ηχειάκι" με ένα καλό "ενισχυτάκι" και απολαμβάνεις ΥΠΕΡΟΧΗ ΜΟΥΣΙΚΗ χωρίς πολλά λόγια και μεγάλα.
Μήπως λοιπόν να μιλήσουμε για μουσική ? Μήπως να συζητήσουμε ποιό σύστημα αποδίδει καλύτερα τα Βρανδεβούργια του Bach στην έκδοση της Harmonia Mundi ? για παράδειγμα Και τι διαφορές έχει ο ήχος απο τις Hi-Res ηχογραφήσεις της 2L ? Πως είναι γραμμένο το πιάνο στις ηχογραφήσεις του Keith Jarrett και πως ανταποκρίνεται σε διάφορα συστήματα. Γιατί ο Al Schmitt θεωρείτε ο κορυφαίος ίσως ηχολήπτης στην Αμερική ? Τι έχουν οι ηχογραφήσεις του που διαφέρουν απο τις άλλες ?
Ο Keith Jarret π.χ δεν χρειάζεται 4 Sub και οι ηχογραφήσεις του Al Schmit ακούγονται παντού εξαιρετικά.
ΓΙΑΤΙ?
Μήπως πρίν πάμε στις Atmos Surround μίξεις, στα δωμάτια με 4 Sub, γυρίσουμε στα βασικά για έμπνευση και .... ΚΟΥΡΔΙΣΜΑ ?
Μετά τα ξανασυζητάμε όλα από την αρχή
*** Να θυμίσω στον φίλο μου τον Νίκο πως πρώτα ήμουν "Χαιφιντελίστας" μετά Mastering Engineer και μετά αντιπρόσωπος. Επομένως δεν αγάπησα τα passive πρόσφατα αλλά ακούω με passive ηχεία απο 18 χρονών για ευχαρίστηση και δουλειά.
( Linn Kan, Rogers BBC LS3-5A, ATC 10 passive, Lipinski 707, Sopra 1, Sopra 2 )
Από αλλού θα ήταν ευνουχισμένος. Πουθενά στο φόρουμ δεν μπορεί να διάβασε πως αυτό το ηχείο κάνει για ακρόαση στα 4 μέτρα.Πρόσφατα πελάτης ευνουχισμένος απο τα λεγόμενα στο forum ήλθε να πάρει τα ενεργά Focal Shape Twin. Τα ακούει στο demo room και παθαίνει πλάκα. Τυχαία πέρναγα και τον ρώτησα που θα τα βάλει. Μου απαντάει σε ένα σαλόνι 40m2 και θα ακούει στα 4 μέτρα.
Τα καλώδια ήταν ακριβά, αλλά η αξία τους ήταν το 15 % του συστήματος. Ήταν μάλλον το καλύτερο σύστημα που έχω ποτέ στήσει στα όρια του μαγικού, μετά απο 2 μήνες fine tuning (τώρα δεν έχω χρόνο ούτε μισή ώρα για fine tuning ). Και έχω και πρόβλημα στό σπίτι μου, γιατί μετά απο αυτό το σύστημα, όλα ακούγονται απλώς ΟΚΟ Χατζησταμου σε κάποια demo που είχε κάνει τα προηγούμενα χρόνια με Mola Mola και Focal έπαιζε με καλώδια που η εμπορική τους αξία πιθανόν να ήταν ίση ή μεγαλύτερη από τα προαναφερθέντα!
Τα συγκεκριμένα καλώδια δεν τα αντιπροσώπευε ούτε τα προωθούσε από οσο γνωρίζω!Μαλλον ευνοούσαν το συγκεκριμένο setup.
μη λοξοκοιτατε τα ΥG,δεν φτανουν για όλους
Untrained listener κύριοι?Φίλοι μου μετά απο 5 χρόνια που έχω να γράψω ασχολείστε με τα ίδια θέματα, τα ίδια στρατόπεδα. Κάπως βαρετό !
Αυτό έχει ένα μειονέκτημα. Δεν υπάρχει καμμία συζήτηση για την απόλαυση της μουσικής που υποτίθετε είναι ο στόχος. Οι παλιοί και "guru" μέσα στο forum αντί να "ανοίγετε πραγματικά το δρόμο" σε νέα μέλη ΦΙΛΟΜΟΥΣΟΥΣ, τους κλείνετε σε φυλακές "γνώσης" αντί να τους απελευθερώσετε να ανακαλύψουν την μουσική. Και αυτό για να τους ... "προστατέψετε"
Δεν θα σας πω εγώ τι θα κάνετε, αλλά έτσι το βλέπω από απόσταση.
FACT 1 - ΗΧΕΙΑ MONITOR / ΗΧΕΙΑ HOME AUDIO
Τα ενεργά ηχεία ήταν και είναι εξαιρετικό value for money αλλά δεν είναι η πρώτη λύση για ακρόαση στο σπίτι. Για ένα πολύ απλό λόγο. Μικρό DISPERSION του ήχου. Και ένας κουφός ακούει την διαφορά και τι σημαίνει αυτό.
Πρόσφατα πελάτης ευνουχισμένος απο τα λεγόμενα στο forum ήλθε να πάρει τα ενεργά Focal Shape Twin. Τα ακούει στο demo room και παθαίνει πλάκα. Τυχαία πέρναγα και τον ρώτησα που θα τα βάλει. Μου απαντάει σε ένα σαλόνι 40m2 και θα ακούει στα 4 μέτρα. Του απαντάω δεν θα πάιξει καλά και ακόμα και ένα φτηνό Chora 806 η Aria 906 με κατάλληλο ενισχυτή θα παίξει καλύτερα. Του βάζουμε το Aria 906 στο άλλο demo room. "Δεν είναι τόσο καλό το αποτέλεσμα όπως πρίν" μας λέει. Του ανεβάζουμε στο Hi-Fi room το Focal Shape Twin και το βάζουμε στη θέση του Aria 906. Απογοήτευση ... έπαιζε το 60% του Aria, όλη η μαγεία ακούγοντας το στα 2 μέτρα εξαφανίστηκε στα 4 μέτρα, για να μην μιλήσουμε για την εικόνα που ήταν η μισή στο δωμάτιο.
Νομίζετε πως οι σοβαρές εταιρείες είναι χαζές ? Δεν ξέρουν τι κάνουν και βγάζουν ηχεία έτσι για να υπάρχουν ?
( καλά υπάρχουν και αυτές οι εταιρείες !)
Τα ενεργά ηχεία λοιπόν δεν είναι η πρώτη λύση για ακρόαση στο σπίτι αλλά μια λύση για λίγους που ανά περίπτωση και για συγκεκριμένους λόγους, ξέρουν γιατί θα προχωρήσουν με ενεργά. Υλοποιησεις δε όπως τα Grimm και τα Kii δεν κατατάσσονται στα κλασσικά ενεργά αφού μπορείς να τα δείς μόνο σαν σύστημα.
Και όπως έχω ξαναπεί δεκάδες φορές ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ πως σε Mastering room χρησιμοποιούν Hi-Fi ηχεία και ψάχνονται με καλώδια.
FACT 2 - ΚΑΛΩΔΙΑ
- Τα καλώδια έχουν πολύ μεγάλες διαφορές στον ήχο
- Δεν σημαίνει πως ένα πολύ ακριβό καλώδιο θα παίξει καλύτερα από ένα ποιό προσιτό αλλά σίγουρα θέλει κάποιο κόστος για να έχεις ΚΑΙ RESOLUTION σε ένα καλώδιο
- Οι διαφορές καλωδίων είναι μεγαλύτερες σε καλώδια ηχείων και βαίνουν ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ μειούμενες σε interconnect , ψηφιακά κλπ
Το καλό καλώδιο για ένα δεδομένο σύστημα, δεν αντικαθίσταται απο ένα Plug-in, μην μπερδεύεται το resolution με την τονική ισσοροπία η τις 2ες , 3ες αρμονικές που δίνουν emulation λάμπας κλπ
FACT 3 - ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ ΔΩΜΑΤΙΩΝ
Σημαντικότατος παράγοντας για το αποτέλεσμα ΑΛΛΑ, όχι να ευνουχίζετε ο κόσμος και να νομίζει πως δεν μπορεί να ακούσει υπέροχα μουσική αν δεν έχει Μπασοπαγίδες - Ακουστικά πάνελ - DSP - 3 Sub Woofer κλπ κλπ
- Μετά από 40 χρόνια εμπειρίας με τον ήχο έχω βρεθεί σε 3-4 χώρους που απλά δεν μπορούσες να ακούσεις μουσική.
Στο 50 % των περιπτώσεων ακούς μια χαρά απο την πρώτη στιγμή, στο 25 % θέλεις μικρές επεμβάσεις και σε ένα ακόμα 15-20 % χρειάζεσαι και DSP αν έχεις απαιτήσεις. That's simple
Και κάτι ακόμα, έχω πάει σε δεκάδες σπίτια φίλων - πελατών που έχουν επενδύσει σε ακουστικές λύσεις αλλά ΣΧΕΔΟΝ ΠΟΤΕ δεν άκουσα κάτι που να δικαιολογεί τον κόπο. ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ αλλά γιατί στα όρια του hobby στην πράξη σε ένα σπίτι (και όχι studio) πέφτει τόσο νερό στο κρασί που είναι δώρο - άδωρο πολλές φορές.
(κάτι βελτιώθηκε - άλλα στοιχεία χάλασαν - ημιτελές αποτέλεσμα κλπ κλπ )
FACT 4 - ΚΑΛΟΣ ΗΧΟΣ ?! ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΗΛΑΔΗ ?
Οι διαφορές των ηχογραφήσεων είναι μεγαλύτερες απο τις διαφορές των συστημάτων αναπαραγωγής.
Αν στήσεις ένα σύστημα ώστε να συμβαδίζει με τους βασικούς κανόνες του καλού ήχου
1. ΤΟΝΙΚΗ ΙΣΣΟΡΟΠΙΑ
2. ΧΩΡΙΚΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ
3. ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΜΙΚΡΟΔΥΝΑΜΙΚΩΝ
4. ΜΕΓΑΛΟ DISPERSION για αίσθηση live χωρίς να χάνεται το κέντρο
ακούς από καλά έως πολύ καλά το 80 % των ηχογραφήσεων
ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ
Όταν όμως το αγαπημένο σου κομμάτι απο τα 80's, η το Hit της εποχής, ακούγονται επιοικώς μέτρια, για τι μιλάμε ?
Και για αυτά δεν υπάρχει συζήτηση καμμία. Αλλά τρομερή ανάλυση για 4 sub ανα δωμάτιο που κανένας ποτέ δεν θα βάλει.
Αυτό γίνεται γιατί οι περισσότεροι μετά από πολλά χρόνια ενασχόλησης με το hobby είναι ακόμα μπερδεμένοι με το τι πραγματικά "παίζει" με τον καλό ήχο αλλά δεν το παραδέχονται. Για παράδειγμα , έχουν ακόμα για υπόδειγμα γιαπωνέζικες ηχογραφήσεις των 90's που με απόλυτα σημερινά κριτήρια είναι μέτριες.
Η ψάχουν την νιρβάνα σε ατάκες του στύλ " πρώτα η επιστήμη " για τον καλό ήχο.
Και μετά ανακαλύπτουν πως ο τάδε Class D δεν παίζει τόσο καλά όσο στα χαρτιά αλλά δεν τολμάμε να το πούμε.
Η βάζουμε το Dirac και μερικές φορές βγαίνει η χοντρή γιατί κάποιος πρέπει να ξέρει να το ρυθμίσει
Με με αυτά και με αυτά, βάζεις ένα δίδρομο "ηχειάκι" με ένα καλό "ενισχυτάκι" και απολαμβάνεις ΥΠΕΡΟΧΗ ΜΟΥΣΙΚΗ χωρίς πολλά λόγια και μεγάλα.
Μήπως λοιπόν να μιλήσουμε για μουσική ? Μήπως να συζητήσουμε ποιό σύστημα αποδίδει καλύτερα τα Βρανδεβούργια του Bach στην έκδοση της Harmonia Mundi ? για παράδειγμα Και τι διαφορές έχει ο ήχος απο τις Hi-Res ηχογραφήσεις της 2L ? Πως είναι γραμμένο το πιάνο στις ηχογραφήσεις του Keith Jarrett και πως ανταποκρίνεται σε διάφορα συστήματα. Γιατί ο Al Schmitt θεωρείτε ο κορυφαίος ίσως ηχολήπτης στην Αμερική ? Τι έχουν οι ηχογραφήσεις του που διαφέρουν απο τις άλλες ?
Ο Keith Jarret π.χ δεν χρειάζεται 4 Sub και οι ηχογραφήσεις του Al Schmit ακούγονται παντού εξαιρετικά.
ΓΙΑΤΙ?
Μήπως πρίν πάμε στις Atmos Surround μίξεις, στα δωμάτια με 4 Sub, γυρίσουμε στα βασικά για έμπνευση και .... ΚΟΥΡΔΙΣΜΑ ?
Μετά τα ξανασυζητάμε όλα από την αρχή
*** Να θυμίσω στον φίλο μου τον Νίκο πως πρώτα ήμουν "Χαιφιντελίστας" μετά Mastering Engineer και μετά αντιπρόσωπος. Επομένως δεν αγάπησα τα passive πρόσφατα αλλά ακούω με passive ηχεία απο 18 χρονών για ευχαρίστηση και δουλειά.
( Linn Kan, Rogers BBC LS3-5A, ATC 10 passive, Lipinski 707, Sopra 1, Sopra 2 )
Για την ιστορία το setup είχε και λίγο ... mastering με EQ
Α να γεια σου.Μου απαντάει σε ένα σαλόνι 40m2 και θα ακούει στα 4 μέτρα. Του απαντάω δεν θα πάιξει καλά και ακόμα και ένα φτηνό Chora 806 η Aria 906 με κατάλληλο ενισχυτή θα παίξει καλύτερα. Του βάζουμε το Aria 906 στο άλλο demo room. "Δεν είναι τόσο καλό το αποτέλεσμα όπως πρίν" μας λέει.
Ενώ όταν ακούει τα ενεργά μόνιτορ στις προβλεπόμενες συνθήκες, "παθαίνει πλάκα" όπως εσύ είπες.Δεν είναι τόσο καλό το αποτέλεσμα όπως πρίν"
Έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον.Μήπως λοιπόν να μιλήσουμε για μουσική ? Μήπως να συζητήσουμε ποιό σύστημα αποδίδει καλύτερα τα Βρανδεβούργια του Bach στην έκδοση της Harmonia Mundi ? για παράδειγμα Και τι διαφορές έχει ο ήχος απο τις Hi-Res ηχογραφήσεις της 2L ? Πως είναι γραμμένο το πιάνο στις ηχογραφήσεις του Keith Jarrett και πως ανταποκρίνεται σε διάφορα συστήματα. Γιατί ο Al Schmitt θεωρείτε ο κορυφαίος ίσως ηχολήπτης στην Αμερική ? Τι έχουν οι ηχογραφήσεις του που διαφέρουν απο τις άλλες ?
Ο Keith Jarret π.χ δεν χρειάζεται 4 Sub και οι ηχογραφήσεις του Al Schmit ακούγονται παντού εξαιρετικά.
ΓΙΑΤΙ?
Δεν διαφωνώ.Μήπως πρίν πάμε στις Atmos Surround μίξεις, στα δωμάτια με 4 Sub, γυρίσουμε στα βασικά για έμπνευση και .... ΚΟΥΡΔΙΣΜΑ ?
Συγχαρητήρια!Φίλοι μου μετά απο 5 χρόνια που έχω να γράψω ασχολείστε με τα ίδια θέματα, τα ίδια στρατόπεδα. Κάπως βαρετό !
Αυτό έχει ένα μειονέκτημα. Δεν υπάρχει καμμία συζήτηση για την απόλαυση της μουσικής που υποτίθετε είναι ο στόχος. Οι παλιοί και "guru" μέσα στο forum αντί να "ανοίγετε πραγματικά το δρόμο" σε νέα μέλη ΦΙΛΟΜΟΥΣΟΥΣ, τους κλείνετε σε φυλακές "γνώσης" αντί να τους απελευθερώσετε να ανακαλύψουν την μουσική. Και αυτό για να τους ... "προστατέψετε"
Δεν θα σας πω εγώ τι θα κάνετε, αλλά έτσι το βλέπω από απόσταση.
FACT 1 - ΗΧΕΙΑ MONITOR / ΗΧΕΙΑ HOME AUDIO
Τα ενεργά ηχεία ήταν και είναι εξαιρετικό value for money αλλά δεν είναι η πρώτη λύση για ακρόαση στο σπίτι. Για ένα πολύ απλό λόγο. Μικρό DISPERSION του ήχου. Και ένας κουφός ακούει την διαφορά και τι σημαίνει αυτό.
Πρόσφατα πελάτης ευνουχισμένος απο τα λεγόμενα στο forum ήλθε να πάρει τα ενεργά Focal Shape Twin. Τα ακούει στο demo room και παθαίνει πλάκα. Τυχαία πέρναγα και τον ρώτησα που θα τα βάλει. Μου απαντάει σε ένα σαλόνι 40m2 και θα ακούει στα 4 μέτρα. Του απαντάω δεν θα πάιξει καλά και ακόμα και ένα φτηνό Chora 806 η Aria 906 με κατάλληλο ενισχυτή θα παίξει καλύτερα. Του βάζουμε το Aria 906 στο άλλο demo room. "Δεν είναι τόσο καλό το αποτέλεσμα όπως πρίν" μας λέει. Του ανεβάζουμε στο Hi-Fi room το Focal Shape Twin και το βάζουμε στη θέση του Aria 906. Απογοήτευση ... έπαιζε το 60% του Aria, όλη η μαγεία ακούγοντας το στα 2 μέτρα εξαφανίστηκε στα 4 μέτρα, για να μην μιλήσουμε για την εικόνα που ήταν η μισή στο δωμάτιο.
Νομίζετε πως οι σοβαρές εταιρείες είναι χαζές ? Δεν ξέρουν τι κάνουν και βγάζουν ηχεία έτσι για να υπάρχουν ?
( καλά υπάρχουν και αυτές οι εταιρείες !)
Τα ενεργά ηχεία λοιπόν δεν είναι η πρώτη λύση για ακρόαση στο σπίτι αλλά μια λύση για λίγους που ανά περίπτωση και για συγκεκριμένους λόγους, ξέρουν γιατί θα προχωρήσουν με ενεργά. Υλοποιησεις δε όπως τα Grimm και τα Kii δεν κατατάσσονται στα κλασσικά ενεργά αφού μπορείς να τα δείς μόνο σαν σύστημα.
Και όπως έχω ξαναπεί δεκάδες φορές ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ πως σε Mastering room χρησιμοποιούν Hi-Fi ηχεία και ψάχνονται με καλώδια.
FACT 2 - ΚΑΛΩΔΙΑ
- Τα καλώδια έχουν πολύ μεγάλες διαφορές στον ήχο
- Δεν σημαίνει πως ένα πολύ ακριβό καλώδιο θα παίξει καλύτερα από ένα ποιό προσιτό αλλά σίγουρα θέλει κάποιο κόστος για να έχεις ΚΑΙ RESOLUTION σε ένα καλώδιο
- Οι διαφορές καλωδίων είναι μεγαλύτερες σε καλώδια ηχείων και βαίνουν ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ μειούμενες σε interconnect , ψηφιακά κλπ
Το καλό καλώδιο για ένα δεδομένο σύστημα, δεν αντικαθίσταται απο ένα Plug-in, μην μπερδεύεται το resolution με την τονική ισσοροπία η τις 2ες , 3ες αρμονικές που δίνουν emulation λάμπας κλπ
FACT 3 - ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ ΔΩΜΑΤΙΩΝ
Σημαντικότατος παράγοντας για το αποτέλεσμα ΑΛΛΑ, όχι να ευνουχίζετε ο κόσμος και να νομίζει πως δεν μπορεί να ακούσει υπέροχα μουσική αν δεν έχει Μπασοπαγίδες - Ακουστικά πάνελ - DSP - 3 Sub Woofer κλπ κλπ
- Μετά από 40 χρόνια εμπειρίας με τον ήχο έχω βρεθεί σε 3-4 χώρους που απλά δεν μπορούσες να ακούσεις μουσική.
Στο 50 % των περιπτώσεων ακούς μια χαρά απο την πρώτη στιγμή, στο 25 % θέλεις μικρές επεμβάσεις και σε ένα ακόμα 15-20 % χρειάζεσαι και DSP αν έχεις απαιτήσεις. That's simple
Και κάτι ακόμα, έχω πάει σε δεκάδες σπίτια φίλων - πελατών που έχουν επενδύσει σε ακουστικές λύσεις αλλά ΣΧΕΔΟΝ ΠΟΤΕ δεν άκουσα κάτι που να δικαιολογεί τον κόπο. ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ αλλά γιατί στα όρια του hobby στην πράξη σε ένα σπίτι (και όχι studio) πέφτει τόσο νερό στο κρασί που είναι δώρο - άδωρο πολλές φορές.
(κάτι βελτιώθηκε - άλλα στοιχεία χάλασαν - ημιτελές αποτέλεσμα κλπ κλπ )
FACT 4 - ΚΑΛΟΣ ΗΧΟΣ ?! ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΗΛΑΔΗ ?
Οι διαφορές των ηχογραφήσεων είναι μεγαλύτερες απο τις διαφορές των συστημάτων αναπαραγωγής.
Αν στήσεις ένα σύστημα ώστε να συμβαδίζει με τους βασικούς κανόνες του καλού ήχου
1. ΤΟΝΙΚΗ ΙΣΣΟΡΟΠΙΑ
2. ΧΩΡΙΚΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ
3. ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΜΙΚΡΟΔΥΝΑΜΙΚΩΝ
4. ΜΕΓΑΛΟ DISPERSION για αίσθηση live χωρίς να χάνεται το κέντρο
ακούς από καλά έως πολύ καλά το 80 % των ηχογραφήσεων
ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ
Όταν όμως το αγαπημένο σου κομμάτι απο τα 80's, η το Hit της εποχής, ακούγονται επιοικώς μέτρια, για τι μιλάμε ?
Και για αυτά δεν υπάρχει συζήτηση καμμία. Αλλά τρομερή ανάλυση για 4 sub ανα δωμάτιο που κανένας ποτέ δεν θα βάλει.
Αυτό γίνεται γιατί οι περισσότεροι μετά από πολλά χρόνια ενασχόλησης με το hobby είναι ακόμα μπερδεμένοι με το τι πραγματικά "παίζει" με τον καλό ήχο αλλά δεν το παραδέχονται. Για παράδειγμα , έχουν ακόμα για υπόδειγμα γιαπωνέζικες ηχογραφήσεις των 90's που με απόλυτα σημερινά κριτήρια είναι μέτριες.
Η ψάχουν την νιρβάνα σε ατάκες του στύλ " πρώτα η επιστήμη " για τον καλό ήχο.
Και μετά ανακαλύπτουν πως ο τάδε Class D δεν παίζει τόσο καλά όσο στα χαρτιά αλλά δεν τολμάμε να το πούμε.
Η βάζουμε το Dirac και μερικές φορές βγαίνει η χοντρή γιατί κάποιος πρέπει να ξέρει να το ρυθμίσει
Με με αυτά και με αυτά, βάζεις ένα δίδρομο "ηχειάκι" με ένα καλό "ενισχυτάκι" και απολαμβάνεις ΥΠΕΡΟΧΗ ΜΟΥΣΙΚΗ χωρίς πολλά λόγια και μεγάλα.
Μήπως λοιπόν να μιλήσουμε για μουσική ? Μήπως να συζητήσουμε ποιό σύστημα αποδίδει καλύτερα τα Βρανδεβούργια του Bach στην έκδοση της Harmonia Mundi ? για παράδειγμα Και τι διαφορές έχει ο ήχος απο τις Hi-Res ηχογραφήσεις της 2L ? Πως είναι γραμμένο το πιάνο στις ηχογραφήσεις του Keith Jarrett και πως ανταποκρίνεται σε διάφορα συστήματα. Γιατί ο Al Schmitt θεωρείτε ο κορυφαίος ίσως ηχολήπτης στην Αμερική ? Τι έχουν οι ηχογραφήσεις του που διαφέρουν απο τις άλλες ?
Ο Keith Jarret π.χ δεν χρειάζεται 4 Sub και οι ηχογραφήσεις του Al Schmit ακούγονται παντού εξαιρετικά.
ΓΙΑΤΙ?
Μήπως πρίν πάμε στις Atmos Surround μίξεις, στα δωμάτια με 4 Sub, γυρίσουμε στα βασικά για έμπνευση και .... ΚΟΥΡΔΙΣΜΑ ?
Μετά τα ξανασυζητάμε όλα από την αρχή
*** Να θυμίσω στον φίλο μου τον Νίκο πως πρώτα ήμουν "Χαιφιντελίστας" μετά Mastering Engineer και μετά αντιπρόσωπος. Επομένως δεν αγάπησα τα passive πρόσφατα αλλά ακούω με passive ηχεία απο 18 χρονών για ευχαρίστηση και δουλειά.
( Linn Kan, Rogers BBC LS3-5A, ATC 10 passive, Lipinski 707, Sopra 1, Sopra 2 )
Ετοιμος ειναι .....λιγο διαβασμα θελει και θα μαθει και αυτος...δωστου λιγο χρονοΩ ρε λέτε να πάει για μπαν ο Χ"στάμου ;
Όταν η ανοησία συναντά την ειρωνεία, γράφει αμπσέντι κάπου στη γωνία.λιγο διαβασμα θελει και θα μαθει και αυτος...δωστου λιγο χρονο
Καλώς ή κακώς είναι...ολοφάνερο ότι δεν είστε αυτοπροσώπως ενήμερος με αρκετά τεκταινόμενα και συμβουλές στον παρόντα ιστότοπο.Και αυτό είναι επόμενο με δεδομένο τον όγκο και τη σπουδαιότητα στην επαγγελματική σας ενασχόληση.Φίλοι μου μετά απο 5 χρόνια που έχω να γράψω ασχολείστε με τα ίδια θέματα, τα ίδια στρατόπεδα. Κάπως βαρετό !
Αυτό έχει ένα μειονέκτημα. Δεν υπάρχει καμμία συζήτηση για την απόλαυση της μουσικής που υποτίθετε είναι ο στόχος. Οι παλιοί και "guru" μέσα στο forum αντί να "ανοίγετε πραγματικά το δρόμο" σε νέα μέλη ΦΙΛΟΜΟΥΣΟΥΣ, τους κλείνετε σε φυλακές "γνώσης" αντί να τους απελευθερώσετε να ανακαλύψουν την μουσική. Και αυτό για να τους ... "προστατέψετε"
Δεν θα σας πω εγώ τι θα κάνετε, αλλά έτσι το βλέπω από απόσταση.
...
Συγχαρητήρια Χρήστο !Φίλοι μου μετά απο 5 χρόνια που έχω να γράψω ασχολείστε με τα ίδια θέματα, τα ίδια στρατόπεδα. Κάπως βαρετό !
Αυτό έχει ένα μειονέκτημα. Δεν υπάρχει καμμία συζήτηση για την απόλαυση της μουσικής που υποτίθετε είναι ο στόχος. Οι παλιοί και "guru" μέσα στο forum αντί να "ανοίγετε πραγματικά το δρόμο" σε νέα μέλη ΦΙΛΟΜΟΥΣΟΥΣ, τους κλείνετε σε φυλακές "γνώσης" αντί να τους απελευθερώσετε να ανακαλύψουν την μουσική. Και αυτό για να τους ... "προστατέψετε"
Δεν θα σας πω εγώ τι θα κάνετε, αλλά έτσι το βλέπω από απόσταση.
FACT 1 - ΗΧΕΙΑ MONITOR / ΗΧΕΙΑ HOME AUDIO
Τα ενεργά ηχεία ήταν και είναι εξαιρετικό value for money αλλά δεν είναι η πρώτη λύση για ακρόαση στο σπίτι. Για ένα πολύ απλό λόγο. Μικρό DISPERSION του ήχου. Και ένας κουφός ακούει την διαφορά και τι σημαίνει αυτό.
Πρόσφατα πελάτης ευνουχισμένος απο τα λεγόμενα στο forum ήλθε να πάρει τα ενεργά Focal Shape Twin. Τα ακούει στο demo room και παθαίνει πλάκα. Τυχαία πέρναγα και τον ρώτησα που θα τα βάλει. Μου απαντάει σε ένα σαλόνι 40m2 και θα ακούει στα 4 μέτρα. Του απαντάω δεν θα πάιξει καλά και ακόμα και ένα φτηνό Chora 806 η Aria 906 με κατάλληλο ενισχυτή θα παίξει καλύτερα. Του βάζουμε το Aria 906 στο άλλο demo room. "Δεν είναι τόσο καλό το αποτέλεσμα όπως πρίν" μας λέει. Του ανεβάζουμε στο Hi-Fi room το Focal Shape Twin και το βάζουμε στη θέση του Aria 906. Απογοήτευση ... έπαιζε το 60% του Aria, όλη η μαγεία ακούγοντας το στα 2 μέτρα εξαφανίστηκε στα 4 μέτρα, για να μην μιλήσουμε για την εικόνα που ήταν η μισή στο δωμάτιο.
Νομίζετε πως οι σοβαρές εταιρείες είναι χαζές ? Δεν ξέρουν τι κάνουν και βγάζουν ηχεία έτσι για να υπάρχουν ?
( καλά υπάρχουν και αυτές οι εταιρείες !)
Τα ενεργά ηχεία λοιπόν δεν είναι η πρώτη λύση για ακρόαση στο σπίτι αλλά μια λύση για λίγους που ανά περίπτωση και για συγκεκριμένους λόγους, ξέρουν γιατί θα προχωρήσουν με ενεργά. Υλοποιησεις δε όπως τα Grimm και τα Kii δεν κατατάσσονται στα κλασσικά ενεργά αφού μπορείς να τα δείς μόνο σαν σύστημα.
Και όπως έχω ξαναπεί δεκάδες φορές ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ πως σε Mastering room χρησιμοποιούν Hi-Fi ηχεία και ψάχνονται με καλώδια.
FACT 2 - ΚΑΛΩΔΙΑ
- Τα καλώδια έχουν πολύ μεγάλες διαφορές στον ήχο
- Δεν σημαίνει πως ένα πολύ ακριβό καλώδιο θα παίξει καλύτερα από ένα ποιό προσιτό αλλά σίγουρα θέλει κάποιο κόστος για να έχεις ΚΑΙ RESOLUTION σε ένα καλώδιο
- Οι διαφορές καλωδίων είναι μεγαλύτερες σε καλώδια ηχείων και βαίνουν ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ μειούμενες σε interconnect , ψηφιακά κλπ
Το καλό καλώδιο για ένα δεδομένο σύστημα, δεν αντικαθίσταται απο ένα Plug-in, μην μπερδεύεται το resolution με την τονική ισσοροπία η τις 2ες , 3ες αρμονικές που δίνουν emulation λάμπας κλπ
FACT 3 - ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ ΔΩΜΑΤΙΩΝ
Σημαντικότατος παράγοντας για το αποτέλεσμα ΑΛΛΑ, όχι να ευνουχίζετε ο κόσμος και να νομίζει πως δεν μπορεί να ακούσει υπέροχα μουσική αν δεν έχει Μπασοπαγίδες - Ακουστικά πάνελ - DSP - 3 Sub Woofer κλπ κλπ
- Μετά από 40 χρόνια εμπειρίας με τον ήχο έχω βρεθεί σε 3-4 χώρους που απλά δεν μπορούσες να ακούσεις μουσική.
Στο 50 % των περιπτώσεων ακούς μια χαρά απο την πρώτη στιγμή, στο 25 % θέλεις μικρές επεμβάσεις και σε ένα ακόμα 15-20 % χρειάζεσαι και DSP αν έχεις απαιτήσεις. That's simple
Και κάτι ακόμα, έχω πάει σε δεκάδες σπίτια φίλων - πελατών που έχουν επενδύσει σε ακουστικές λύσεις αλλά ΣΧΕΔΟΝ ΠΟΤΕ δεν άκουσα κάτι που να δικαιολογεί τον κόπο. ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ αλλά γιατί στα όρια του hobby στην πράξη σε ένα σπίτι (και όχι studio) πέφτει τόσο νερό στο κρασί που είναι δώρο - άδωρο πολλές φορές.
(κάτι βελτιώθηκε - άλλα στοιχεία χάλασαν - ημιτελές αποτέλεσμα κλπ κλπ )
FACT 4 - ΚΑΛΟΣ ΗΧΟΣ ?! ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΗΛΑΔΗ ?
Οι διαφορές των ηχογραφήσεων είναι μεγαλύτερες απο τις διαφορές των συστημάτων αναπαραγωγής.
Αν στήσεις ένα σύστημα ώστε να συμβαδίζει με τους βασικούς κανόνες του καλού ήχου
1. ΤΟΝΙΚΗ ΙΣΣΟΡΟΠΙΑ
2. ΧΩΡΙΚΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ
3. ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΜΙΚΡΟΔΥΝΑΜΙΚΩΝ
4. ΜΕΓΑΛΟ DISPERSION για αίσθηση live χωρίς να χάνεται το κέντρο
ακούς από καλά έως πολύ καλά το 80 % των ηχογραφήσεων
ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ
Όταν όμως το αγαπημένο σου κομμάτι απο τα 80's, η το Hit της εποχής, ακούγονται επιοικώς μέτρια, για τι μιλάμε ?
Και για αυτά δεν υπάρχει συζήτηση καμμία. Αλλά τρομερή ανάλυση για 4 sub ανα δωμάτιο που κανένας ποτέ δεν θα βάλει.
Αυτό γίνεται γιατί οι περισσότεροι μετά από πολλά χρόνια ενασχόλησης με το hobby είναι ακόμα μπερδεμένοι με το τι πραγματικά "παίζει" με τον καλό ήχο αλλά δεν το παραδέχονται. Για παράδειγμα , έχουν ακόμα για υπόδειγμα γιαπωνέζικες ηχογραφήσεις των 90's που με απόλυτα σημερινά κριτήρια είναι μέτριες.
Η ψάχουν την νιρβάνα σε ατάκες του στύλ " πρώτα η επιστήμη " για τον καλό ήχο.
Και μετά ανακαλύπτουν πως ο τάδε Class D δεν παίζει τόσο καλά όσο στα χαρτιά αλλά δεν τολμάμε να το πούμε.
Η βάζουμε το Dirac και μερικές φορές βγαίνει η χοντρή γιατί κάποιος πρέπει να ξέρει να το ρυθμίσει
Με με αυτά και με αυτά, βάζεις ένα δίδρομο "ηχειάκι" με ένα καλό "ενισχυτάκι" και απολαμβάνεις ΥΠΕΡΟΧΗ ΜΟΥΣΙΚΗ χωρίς πολλά λόγια και μεγάλα.
Μήπως λοιπόν να μιλήσουμε για μουσική ? Μήπως να συζητήσουμε ποιό σύστημα αποδίδει καλύτερα τα Βρανδεβούργια του Bach στην έκδοση της Harmonia Mundi ? για παράδειγμα Και τι διαφορές έχει ο ήχος απο τις Hi-Res ηχογραφήσεις της 2L ? Πως είναι γραμμένο το πιάνο στις ηχογραφήσεις του Keith Jarrett και πως ανταποκρίνεται σε διάφορα συστήματα. Γιατί ο Al Schmitt θεωρείτε ο κορυφαίος ίσως ηχολήπτης στην Αμερική ? Τι έχουν οι ηχογραφήσεις του που διαφέρουν απο τις άλλες ?
Ο Keith Jarret π.χ δεν χρειάζεται 4 Sub και οι ηχογραφήσεις του Al Schmit ακούγονται παντού εξαιρετικά.
ΓΙΑΤΙ?
Μήπως πρίν πάμε στις Atmos Surround μίξεις, στα δωμάτια με 4 Sub, γυρίσουμε στα βασικά για έμπνευση και .... ΚΟΥΡΔΙΣΜΑ ?
Μετά τα ξανασυζητάμε όλα από την αρχή
*** Να θυμίσω στον φίλο μου τον Νίκο πως πρώτα ήμουν "Χαιφιντελίστας" μετά Mastering Engineer και μετά αντιπρόσωπος. Επομένως δεν αγάπησα τα passive πρόσφατα αλλά ακούω με passive ηχεία απο 18 χρονών για ευχαρίστηση και δουλειά.
( Linn Kan, Rogers BBC LS3-5A, ATC 10 passive, Lipinski 707, Sopra 1, Sopra 2 )
ασε ασε σου λεω....ξεκινησα να διαβαζω [ ο θανατος του δικαναλου ]
Όταν η ανοησία συναντά την ειρωνεία, γράφει αμπσέντι κάπου στη γωνία.
Δε λέω, σημαντική η προσφορά σου στο νήμα.
View attachment 161296
και στηλ αλλη γωνια ο γιατρος..τραγουδαει το με λενε Ριζο και οπως θελω τα γυριζωαμπσέντι κάπου στη γωνία
Και εγώ!Εγώ εδώ θα μείνω από όσα είπες φίλε μου Χρήστο (σε πεθύμησα ρε)
Και εγώ!
Κωστή, ο μόνος λόγος που έγραψα είναι ο εξής.
Κάποιοι πελάτες έρχονται στο κατάστημα, θέλουνε να ξεκινήσουν με μικρό συνήθως budget ένα σύστημα και η συζήτηση ξεκινάει πως θα ήθελαν να ακούσουν μουσική αλλά δεν έχουν φτιάξει το χώρο τους με μπασοπαγίδες, δεν μπορούν να βάλουν πάνελ, δεν έχουν χώρο και χρήματα για 2 Sub και τελικά ρωτάνε αν έχει νόημα να πάρουν κάτι για να ακούνε μουσική !!!
Ο ρόλος ενός forum πρέπει να είναι θετικός όχι να φρενάρει την ουσία του hobby και τις ανάγκης να ακούμε μουσική.
Αυτό οδηγεί όλους στο να αγοράζουν Bluetooth σκουπίδια. Φαντάζομαι δεν είναι αυτό που θα ήθελες
Δεν υπάρχει σε σπίτι και σαλόνι ακρόαση στα 2 μέτρα στο 80 % των περιπτώσεων και όλη η μαγία στο Hi-Fi είναι το dispersion και η μεγάλη εικόνα στά σύγχρονα συστήματα. Να περπατάς στο χώρο και να έχεις ένα sound wall
Δεν υπάρχει κανένας κανόνας πως ένα παθητικό σύστημα είναι κατώτερο απο ενεργό. Κάθε ένα έχει + και -
ανάλογα το budget, το στύλ μουσικής ( κλασσική απο ενεργό το ξεχνάς , Rock ποιό εύκολα θα πάιξει ενεργό ), το χώρο, την απόσταση ακρόασης και βέβαια ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΘΕ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ
Το δικό σου σύστημα είναι καλό όχι επειδή έχεις ενεργή πολυενίσχυση αλλά επειδή το έχεις ρυθμίσει (ελπίζω !!) πολύ καλά. Μπορεί ένα μεγάλο παθητικό να σου πάρει το scalp και το ξέρεις
Να δίνουμε όλη την πληροφορία, τις προσωπικές προτιμίσεις ασφαλώς, αλλά να είμαστε ανοικτοί
Δεν υπάρχει μια αλήθεια ( ΕΝ ΟΙΔΑ ΟΤΙ ΟΥΔΕΝ ΟΙΔΑ )
Πραγματικά δεν ξέρω σε τι θα ωφελούσε τον απλό χομπιστα...ακούς από καλά έως πολύ καλά το 80 % των ηχογραφήσεων
ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ
Trained ξεβράκωμα "καθιερωμένων" "απόψεων" ?Untrained listener κύριοι?
Πέστα άνθρωπέ μού,να αγιάσει το στόμα σού και άς μην σε γνωρίζω.Και εγώ!
Κωστή, ο μόνος λόγος που έγραψα είναι ο εξής.
Κάποιοι πελάτες έρχονται στο κατάστημα, θέλουνε να ξεκινήσουν με μικρό συνήθως budget ένα σύστημα και η συζήτηση ξεκινάει πως θα ήθελαν να ακούσουν μουσική αλλά δεν έχουν φτιάξει το χώρο τους με μπασοπαγίδες, δεν μπορούν να βάλουν πάνελ, δεν έχουν χώρο και χρήματα για 2 Sub και τελικά ρωτάνε αν έχει νόημα να πάρουν κάτι για να ακούνε μουσική !!!
Ο ρόλος ενός forum πρέπει να είναι θετικός όχι να φρενάρει την ουσία του hobby και τις ανάγκης να ακούμε μουσική.
Αυτό οδηγεί όλους στο να αγοράζουν Bluetooth σκουπίδια. Φαντάζομαι δεν είναι αυτό που θα ήθελες
Δεν υπάρχει σε σπίτι και σαλόνι ακρόαση στα 2 μέτρα στο 80 % των περιπτώσεων και όλη η μαγία στο Hi-Fi είναι το dispersion και η μεγάλη εικόνα στά σύγχρονα συστήματα. Να περπατάς στο χώρο και να έχεις ένα sound wall
Δεν υπάρχει κανένας κανόνας πως ένα παθητικό σύστημα είναι κατώτερο απο ενεργό. Κάθε ένα έχει + και -
ανάλογα το budget, το στύλ μουσικής ( κλασσική απο ενεργό το ξεχνάς , Rock ποιό εύκολα θα πάιξει ενεργό ), το χώρο, την απόσταση ακρόασης και βέβαια ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΘΕ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ
Το δικό σου σύστημα είναι καλό όχι επειδή έχεις ενεργή πολυενίσχυση αλλά επειδή το έχεις ρυθμίσει (ελπίζω !!) πολύ καλά. Μπορεί ένα μεγάλο παθητικό να σου πάρει το scalp και το ξέρεις
Να δίνουμε όλη την πληροφορία, τις προσωπικές προτιμίσεις ασφαλώς, αλλά να είμαστε ανοικτοί
Δεν υπάρχει μια αλήθεια ( ΕΝ ΟΙΔΑ ΟΤΙ ΟΥΔΕΝ ΟΙΔΑ )