- Μηνύματα
- 55.590
- Reaction score
- 138.579
Τρώγοντας ανοίγει η όρεξη.Κάποιοι πελάτες έρχονται στο κατάστημα, θέλουνε να ξεκινήσουν με μικρό συνήθως budget ένα σύστημα και η συζήτηση ξεκινάει πως θα ήθελαν να ακούσουν μουσική αλλά δεν έχουν φτιάξει το χώρο τους με μπασοπαγίδες, δεν μπορούν να βάλουν πάνελ, δεν έχουν χώρο και χρήματα για 2 Sub και τελικά ρωτάνε αν έχει νόημα να πάρουν κάτι για να ακούνε μουσική !!!
Στο Χάι Ενδ βέβαια, παραδοσιακά η έλλειψη χρημάτων δεν (μπορεί να) αποτελεί δικαιολογία.
Και τα μολα μολα για ανθρώπους που ξέρουν είναι.
Ε, μένει ένα 20% που θα μπορέσουν.Δεν υπάρχει σε σπίτι και σαλόνι ακρόαση στα 2 μέτρα στο 80 % των περιπτώσεων
Αν πιέσεις, μπορεί το 20% να γίνει 30% ή 40%.
Λίγο είναι να κερδίσουν τον ήχο που "παθαίνεις πλάκα" όλοι αυτοί; Ιδίως με value for money ενεργά;
Συμφωνούμε.όλη η μαγία στο Hi-Fi είναι το dispersion και η μεγάλη εικόνα στά σύγχρονα συστήματα
Τυπικά εδώ στο φόρουμ το αποκαλούμε "ενιαία οντότητα και περιέλιξη" ελέω πλούσιου λεξιλογίου του μπουτχια, και δίνουμε ρεσιτάλ γραπτών επί τούτου, τόσο για το κεντρικό ακλόνητο είδωλο της μουσικής σκηνής, όσο και για την πολυπόθητη περιέλιξη, η οποία βεβαίως είναι δεδομένη στο ιμερσιβ σεταπ.
Όχι, υπάρχουν μερικά αντικειμενικά προτερήματα στην ενεργή πολυενίσχυση, που δε μπορούμε να παραβλέψουμε.Δεν υπάρχει κανένας κανόνας πως ένα παθητικό σύστημα είναι κατώτερο απο ενεργό
Ωστόσο, βεβαίως υπάρχουν τρομερά παθητικά ηχεία, και θα ξανα-αναφερω τα (παθητικά) ATC τα 200-αρια και 300-αρια, όπως και τα παθητικά far field της PMC που έχει ο Τζιοβάνι, τα JBL M2 του τερματογκαζι, και φυσικά πολλά άλλα.
Ωστόσο, εξακολουθούν να είναι value for money τα ενεργά, και να έχουν μερικά ενσωματωμένα αντικειμενικά και αδιαμφισβήτητα πλεονεκτήματα.
Διαφωνώ εντόνως.κλασσική απο ενεργό το ξεχνάς
Τώρα με τα 320 της Νιούμαν, είναι η πρώτη φορά που όχι μόνο αντέχω, αλλά απολαμβάνω κιόλας να ακούω κλασική μουσική.
Το ίδιο ακριβώς λένε κι άλλα μέλη που πήραν αυτό το ηχείο, φανατικοί ακροατές κλασσικής. Ενεργό, στα 1.900€ το τεμάχιο, και σαμπ.
Παίζει μαγικά κλασσική μουσική.
Έχουν περάσει αρκετοί φίλοι της κλασσικής μουσικής από μένα, και τα συμπεράσματα είναι ακριβώς αυτά.
Ομοίως τα ενεργά Γκριμ. Ήταν για μένα τρομερή η εμπειρία τότε στον γκεομιατ, που του τα καλιμπράρισες κιόλας...
Στα κιι δεν έκατσα πολύ να ακούσω κλασσική, δε ξέρω. Στα ATC τα 100-σταρια τα ενεργά του Δημήτρη, μια χαρά μου ακούστηκε το λίγο που άκουσα.
Α, εδώ θέλω να σταθώ.Το δικό σου σύστημα είναι καλό όχι επειδή έχεις ενεργή πολυενίσχυση αλλά επειδή το έχεις ρυθμίσει (ελπίζω !!) πολύ καλά.
Όχι στο δικό μου, αυτό ναι, καλά το ρύθμισα, δεν έχω θέμα. Όλα παίζουν υπέροχα. Ως προβλέπεται.
Θέλω να σταθώ στο θέμα της ισοστάθμισης.
Παιδιά, η ικανότητα του Χρήστου στην ισοστάθμιση, είναι από άλλο πλανήτη. Ειλικρινά.
Τον έχω δει στην πράξη, και μα τον τουτατη δεν υπάρχει. Εντοπίζει με το αφτί επακριβώς οποιοδήποτε σημείο τονικης ανισορροπίας, και το φέρνει με μια κίνηση. Έχει ένα μαγικό τρόπο να βλέπει τα σχεδιαγράμματα απόκρισης και να δίνει λύση με ισοστάθμιση μόνο εκεί που πραγματικά πρέπει.
Λίγο να τον υπολογίζετε τον Χρήστο, πάρτε τον σπίτι να σας κάνει ισοστάθμιση. Θα μείνετε παγωτό. Πάκης. Τελείως όμως.
Τέτοιο αφτί, δεν έχω ξαναδεί. Ποτέ.
Ειλικρινά, ρισπεκτ. Το αφτί, πακέτο με εξαιρετικές ικανότητες αντίληψης πάνω στον ήχο, και τερατώδη εμπειρία στην ισοστάθμιση.
Αλήθεια, χαίρομαι πάρα πολύ που γράφεις εδώ. Έχουμε να μάθουμε πολλά από σένα.
Last edited: