Yamaha T-max 560 / Honda X-adv 750

spylab

Shalom
Moderator
Μηνύματα
13.656
Reaction score
34.484
Μετα απο 10 και χρονια με μεγαλα ΚΤΜ λεω να το γυρισω σε T-max . Εχω βαρεθει τα βρεγμενα-λερωμενα παπουτσια-παντελονια.
Εχω βαρεθει να αλλαζω ταχυτητες . Το ειδα και μου αρεσε. Το αλλο πσκδ θα το παρω για παρατεταμενο test drive .

Εχει παει κανενας απο μεγαλη μηχανη σε μεγαλο σκουτερ ?
 

Μηνύματα
7.420
Reaction score
4.799
Καλός συμβιβασμός .
Πιο πολύ μοτοσυκλέτα παρά σκούτερ είναι .
Μην περιμένεις να βρεις το φρενάρισμα κ το στρίψιμο του κτμ .
Εδώ Από το smt στο tracer έκανα τεστ drive και το γύρισα πίσω στο 20λεπτο.
ισως σε σώσει το χαμηλό κέντρο βάρους
Όσο για τις συχνές αλλαγές ταχυτήτων εγώ το έλυσα με επαναχαρτογραφιση και ενα δόντι γρανάζι μπροστά ....
 

Μηνύματα
1.689
Reaction score
1.531
Περιμενω να ακουσω τη γνωμη σου μετα το test drive.
Ιιιιιιιισως λογω tmax .πορεσεις να συμβιβαστεις. Αλλα δυσκολο. Γεωμετρια, σταση σωματος και επαφη με το οχημα, γκαζι, φρενα, στιβαροτητα, ολα ειναι αλλου στα σκουτερ. Βαρκα γυαλο σε σχεση με κανονικες μηχανες.
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.833
Reaction score
27.899
Καλά , δεν πιστεύω ότι το εννοείς αυτό spylab. ?
Δεν μπορεί να υπάρξει σύγκριση scooter με κανονική μοτ/τα.
Το μεν είναι καναπές με ΄ροδες , το άλλο κανονική μοτ/τα, τι να συγκρίνεις δλδ? Τα φρένα που δεν έχει το scooter? Το πλάισιο και τις αναρτήσεις ?
Δεν παίζει με τίποτα , η σύγκριση. Είναι άκυρη.
Κατανοητό , ότι έχεις βαρεθεί βρεμένα και βρώμικα ρούχα και παπούτσια, ξέρεις υπάρχουν και αδιάβροχα για όλα αυτά αν βαριέσαι .
Αν όντως βαριέσαι , υπάρχει και η λύση αυτοκίνητο , για τις βροχερές μέρες.
Το έχω εφαρμόσει , με πολύ καλά αποτελέσματα . Σκέψου , φοράω στολή.
Πρωί γύρω στις 09"00 γίνεται της κακομοίρας , θρακομακεδόνες-βενιζέλο , θέλω με το αυτ/το περίπου 45 λεπτά.
Με την μηχανή , περίπου 20-25. Δεν το συζητώ.
Ακόμα και με την στολή.
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
39.086
Reaction score
79.770
θέλω πλάνο γκριμάτσα με action cam στην πρώτη γκαζιά που θα ακούσεις τον ήχο:laugh:

Υ.Γ.Στα θετικά...δεν θα έχεις ξανά θέμα με κλέφτες χούφτας από ΚΤΜ:lolsign:
 




stathis

Ultra Home Theater
Μηνύματα
21.631
Reaction score
36.424
Δεν υπάρχει σύγκριση σε αυτά τα δύο είναι σαν να λες συγκρίνω το δικάναλο το βινύλιο με τις λάμπες με το πολυκάναλο immersive με trinnov.(μηχανή σούπερ σπορ)
απλά όταν έχεις μηχανή μεγάλου κυβισμού η αμάξι έχεις και ένα σκούτερ για να κάνεις τη δουλειά σου μέσα στην πόλη απλά αυτό τίποτε άλλο.
Εσύ βέβαια παίρνεις το super sport scooter και όχι μόνο καίει πολύ αλλά έχει και ακριβά ανταλλακτικά και δικαιολογείται σε κάποιο σημείο γιατί έχει τα κορυφαία περιφερειακά που μπορεί να συναντήσει κάνεις σε σκούτερ π.χ. ανάποδο μπροστινό και τα λοιπά δαγκάνες brembo
πάντως καλά κάνεις και παίρνεις σκούτερ για τη δουλειά σου και για τη βροχή και για το κρύο γιατί η άνεση είναι εδώ υπέρ του σκούτερ και κρίμα είναι δηλαδή την μηχανη το χρεώνεις σαν ταξί ενώ η δουλειά του θα ήταν κάτι άλλο π.χ. σουπερσπορ βόλτες στο σαββατοκύριακο.
 
Last edited:

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
39.086
Reaction score
79.770
Και τώρα τι είσαι?
πατέρας :p

τι μου θύμησες..
το οριτζιναλ όμως :laugh:
π.χ. ανάποδο μπροστινό και τα λοιπά δαγκάνες brembo και τα λοιπά
τα λοιπά ποια είναι ρε φιλαράκι?:p:lol:
 
Last edited:

Μηνύματα
7.420
Reaction score
4.799
Ακτινικές brembo έχουν και τα. Kymco.
Ίσως λογω χαμηλού κέντρο βάρους κ γενικά στησίματος να στρίβει παρά πολύ κοντά με σούπερ σπορτ.
Μην ξεχνάμε ότι είναι το πιο κορυφαίο από όλα τα σκούτερ .
Η λάθος θέση οδήγησης είναι το θέμα και ότι δεν υπάρχουν χειρισμοί τύπου ανάποδο τιμόνι , σουζες και συνεχεις αυξανόμενη επιτάχυνση όπως οι μηχανή .
Σέρβις τιμολόγιακα μπορεί να είναι κ ίδιο .
Σπαστικοτερο όλων ο θόρυβος του .
Λογικά οικονομία θα υπάρχει στη βενζίνη καθότι τα μισά κυβικά ...
Στα συν ο αποθηκευτικός χώρος χωρίς μπαγκαζιερα
Είναι καθαρά θέμα στυλ οδήγησης και αν βαρέθηκες τις ταρζανιες.
 

Μηνύματα
813
Reaction score
1.789
Προσωπικά δεν ήμουν ταρζάν ποτέ αλλά σκούτερ δεν μπορώ να οδηγήσω. Η θέση οδήγησης και η απομάκρυνση από το μπροστινό δεν παλεύεται. Αν το έκανα ποτέ δεν θα έδινα τόσα λεφτά για τόσο μεγάλο σκούτερ και θα έπαιρνα κάτι πολύ μικρότερο/ φθηνότερο για να εκμεταλλευτώ την πρακτικότητα στην κίνηση αφού δυστυχώς τα παπιά εξαφανίστηκαν. Τα μεγάλα σκούτερ έχουν κάτι οξύμωρο για μένα.
 

Μηνύματα
7.420
Reaction score
4.799
Δεν έχουν εξαφανιστεί τα παπιά .
Αντίθετα έχουν ανέβει κυβικά .
Απλά δεν τα επιλέγει κανένας .
 

Μηνύματα
813
Reaction score
1.789
Δεν έχουν εξαφανιστεί τα παπιά .
Αντίθετα έχουν ανέβει κυβικά .
Απλά δεν τα επιλέγει κανένας .
Αυτό εννοώ. Παλιά στην κατηγορία πόλης είχες πληθώρα παπιών να διαλέξεις. Τώρα έχεις πολύ λίγα παπάκια και ένα σωρό σκούτερ. Η ευκολία της ποδιάς (και της κουβέρτας!!!!) έχει κερδίσει το κοινό τελικά.
 

Μηνύματα
1.972
Reaction score
3.332
Έχοντας τρελή αγάπη ( οπτική ) για το tmax και πηγαίνοντας με φόρα να το αγοράσω το 2015 παράλληλα διαβαζα για το honda integra 700 και το τρέχον τότε 750 .
έκανα test drive και τα δυο περίπου απο 2 φορες εναλλάξ .
το ένα καθαρό σκούτερ το άλλο μπασταρδεμένη μηχανή με dct και ότι άλλο τραβαει η ψυχή σου .
να ξεκαθαρίσω οτι δεν είμαι καγκουρας στην οδήγηση γενικότερα φοβάμαι αρκετά ΑΛΛΑ κάνω άπειρα χιλιόμετρα την ημέρα και παρόλο που είμαι χέστης κινούμε αρκετά γρήγορα .
Νο 1 ζητούμενο για μένα η κατανάλωση μόλις έμαθα και το διαπίστωσα και στην πράξη οτο τμαξ έκαιγε τον κwλο του
λέω εντάξει δεν γμτ θ κάνω το κέφι μου , έλα όμως τελικά που έκαιγε και τα άντερα του όποτε ένα μειων απο εκει .
Μου την έδινε και λίγο αυτός ο συνεχόμενος ήχος της εξάτμισης στο τμαξ ενώ στο ιντεγκρα ήταν σα να ειχες μηχανή αλλαγές όποτε ήθελες manual , αυτόματο με drive kai sport ( για το 700 απο το 750 και μετα η ενσωμάτωση του κιβωτίου σε σχεση με την οδηγική συμπεριφορά ανάλογα με τα γούστα του αναβάτη έχει πάει σε άλλο επίπεδο)

Τελικά κατέληξα στο integra 700 σε μεταχειρισμένο έως τώρα έχω κάνει περίπου 65000 χλμ ουτε κιχ με λαδακια και φιλτράκια και αστεία κατανάλωση γύρω στα 4λτ/χλμ .

περίπου το 2017 ανακοινώνουν το Honda X-adv 😍



δεν λερώνεσαι έχει ποδιά και είναι και κάπως On off
διαφορετικά πας σε ιντεγκρα




Αυτά .....
πάνε κάνε ένα τεστ ride και τα ξαναλέμε
καλορίζικο .

διαβάζω για τεχνολογία στο τμαξ και γελάω πρέπει να ζουν στην ουγκαντα .
 

Μηνύματα
7.420
Reaction score
4.799
Το tmax είναι το πιο γρήγορο μαζί με το bmw και το kymco.
Και γω integra θα επέλεγα .
Το adventure inregra είναι γελοίο για μένα (προσωπικη μου άποψη , έτσι ; ).
Μιλάμε ότι το integra είναι κλάσεις ανώτερο σχεδιαστικά για εμένα .
Υπήρχε και το aprilia mana αυτόματο .
Βέβαια αλλάζουμε θέμα ....
 

spylab

Shalom
Moderator
Μηνύματα
13.656
Reaction score
34.484
Μετα το Tmax θα δοκιμασω το integra . H καταναλωση δεν με πειραζει ( τωρα ειμαι 6,2 λ)
Εχω και εγω την επιφυλαξη με την θεση οδηγησης και με το cvt (που αντιπαθω ) αλλα θα δω η δοκιμη πως θα παει.
Το τριτο που θα δοκιμασω ειναι το kymco 550 που εχω ηδη συνεννοηθει να το παρω για μια μερα .
 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.893
Reaction score
76.491
Μετα το Tmax θα δοκιμασω το integra . H καταναλωση δεν με πειραζει ( τωρα ειμαι 6,2 λ)
Εχω και εγω την επιφυλαξη με την θεση οδηγησης και με το cvt (που αντιπαθω ) αλλα θα δω η δοκιμη πως θα παει.
Το τριτο που θα δοκιμασω ειναι το kymco 550 που εχω ηδη συνεννοηθει να το παρω για μια μερα .
Το Integra είναι DCT νομίζω, όχι CVT όπως όλα τα υπόλοιπα.
Διπλού συμπλέκτη.
 


Μηνύματα
7.420
Reaction score
4.799
Μετα το Tmax θα δοκιμασω το integra . H καταναλωση δεν με πειραζει ( τωρα ειμαι 6,2 λ)
Εχω και εγω την επιφυλαξη με την θεση οδηγησης και με το cvt (που αντιπαθω ) αλλα θα δω η δοκιμη πως θα παει.
Το τριτο που θα δοκιμασω ειναι το kymco 550 που εχω ηδη συνεννοηθει να το παρω για μια μερα .
Με ποιο κτμ έχεις τέτοια κατανάλωση ;
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.856
Μηνύματα
2.954.553
Members
38.250
Νεότερο μέλος
paris29
Top