Yamaha T-max 560 / Honda X-adv 750

Diylover

Φτιάχτε ενεργά!!!
Μηνύματα
684
Reaction score
1.991
Ακριβώς τα ίδια ζητάω και εγώ μιάς και ψιλοκουράστηκα να με βαράει ο αέρας αλύπητα. Ίσως μόνο το ΣΚ γιατί δεν πρόκειται να φύγει το μηχανάκι.

Μέσα στην πόλη πώς είναι; Ανεβάζει θερμοκρασίες; Προβλήματα;
Όχι βρε, τίποτα, δεν καταλαβαίνει κάτι. Ισα ισα που και να δουλέψει το βεντιλατερ λόγο σωστής μάσκας δεν καταλαβαίνεις τίποτα. Αυτά που καιγόταν τα πόδια σου σε φανάρι καλοκαιριάτικα, ξεχνά τα :sneaky:
 



Μηνύματα
1.362
Reaction score
2.749
Από Fazer 600 πήγα σε Sym 300 για όλους τους παραπάνω λόγους που είπες.....
Το κράτησα 4,5 χρόνια και δεν το πούλησα πιο νωρίς μόνο και μόνο γιατί δεν με έπαιρνε να ξοδέψω χρήμα τόσο γρήγορα. (Αγορά καινούργιου και στις 2 περιπτώσεις).
Τώρα έχω πάρει το Tracer 700 και είπα ποτέ ξανά σκούτερ. Καλύτερα το τρίπτυχο μπαγκαζιέρα-αδιάβροχα-κατανάλωση (όχι πολύ μεγαλύτερη στην περίπτωση μου), παρά η ψευδαίσθηση της "άνετης" οδήγησης που την πληρώνεις με διάφορους τρόπους (πολλαπλάσια επιβάρυνση στην μέση, μειωμένη ασφάλεια ενεργητική και παθητική).
Έτσι ακριβώς..
Μετα το blackbird και ψάχνοντας για scooter ,το πήρα λίγο μεγάλο. Varadero :p
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.833
Reaction score
27.897
Σορρυ , αλλά αν εννοείς το varadero scooter , δεν ξέρεις τι σου γίνεται.
Αυτό το πράμα δεν νοείται ώς scooter,με την καμία.
Ούτε αν είσαι ο σβαρτσενέγγερ .
Εχοντας VTR και έχοντας οδηγήσει varadero μπορώ να πω ότι το πράγμα αναφέρεται μόνο σε αρσιβαρίστες.
Κανείς νορμάλ άνθρωπος δεν το οδήγησε κανονικά . Μιλάμε για τό τέρας το ίδιο . Τεράστιο βαρύ μεγάλο , άλλλά όχι αργό.
Ενας γαργαντούας ευκίνητος , αλλά απουσιάζει ο οδηγός.
Εμ'ενα με τρόμαξε το βάρος του. Εχοντας ήδη το vtr 1000f, αυτό το πράγμα με τρόμαξε.Βαρύ δύσκολο και δυσκίνητο.
Κανένα άλλο σχόλιο .
 


Μηνύματα
7.420
Reaction score
4.799
Έχεις μάθει σε ktm πχ.
Εγώ όταν έκανα testdrive yamaha tracer gt δεν μπορούσα να διανοηθω πόσο διαφορετικά έστριβε ....
Το βάρος του μπροστινού τεράστια αρνητική έκπληξη .
Ίσως να αλλάξεις γνώμη μετά από testdrive
 

VLASSIS-S

Sιγμοειδής Νέμεσις
Μηνύματα
8.074
Reaction score
14.059
Παντως εγω που ειχα Βαραντερο το πρωτο μοντελο με τα καρμπυρατερ σαν σκουτερ το ειχα με την ενοια του οτι κατεβηκα απο το cbr 1100 και πηρα ενα μηχανακι καναπε.
 

Μηνύματα
1.362
Reaction score
2.749
Παντως εγω που ειχα Βαραντερο το πρωτο μοντελο με τα καρμπυρατερ σαν σκουτερ το ειχα με την ενοια του οτι κατεβηκα απο το cbr 1100 και πηρα ενα μηχανακι καναπε.
Χαχα την ίδια πορεία είχαμε
Μετά το cbr 1100xx σε varadero.
Μια χαρά μέσα στη πόλη χωρίς να καίγονται τα πόδια σου.
Κόβει αρκετά , εύκολες μανούβρες
Μαλακες αναρτήσεις , πασάς λέμε...
Τέλεια ισορροπημένο , χάνεται το βάρος όταν ρολάρει
Αν δεν είναι σκούτερ τι είναι;
Εντάξει λίγα τα άλογα αλλά ταξιδεύει χαλαρά με 160 για ώρες
Και φόρτωμα, τι τριβάλιτσα, τι πλυντήρια, τι ηχεία...
Είχα και εδώ αναρτήσει σχετική φώτο.

Σορρυ , αλλά αν εννοείς το varadero scooter , δεν ξέρεις τι σου γίνεται.
Αυτό το πράμα δεν νοείται ώς scooter,με την καμία.
Ούτε αν είσαι ο σβαρτσενέγγερ .
Εχοντας VTR και έχοντας οδηγήσει varadero μπορώ να πω ότι το πράγμα αναφέρεται μόνο σε αρσιβαρίστες.
Κανείς νορμάλ άνθρωπος δεν το οδήγησε κανονικά . Μιλάμε για τό τέρας το ίδιο . Τεράστιο βαρύ μεγάλο , άλλλά όχι αργό.
Ενας γαργαντούας ευκίνητος , αλλά απουσιάζει ο οδηγός.
Εμ'ενα με τρόμαξε το βάρος του. Εχοντας ήδη το vtr 1000f, αυτό το πράγμα με τρόμαξε.Βαρύ δύσκολο και δυσκίνητο.
Κανένα άλλο σχόλιο .
Σβαντζενειγκερ δεν είμαι αλλά ένα varadero το κάνω καλά
Σχετική φώτο εδώ

 
Last edited:

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.833
Reaction score
27.897
Μάλλον δεν σου έχει γείρει ποτέ , και να χρειαστεί να το σηκώσεις μόνος σου.
Το vtr το σηκώνω, από κάτω , μου έχει πέσει από το σταντ.
Αυτό το πράγμα δεν σηκώνεται.
 

Μηνύματα
1.362
Reaction score
2.749
Μάλλον δεν σου έχει γείρει ποτέ , και να χρειαστεί να το σηκώσεις μόνος σου.
Το vtr το σηκώνω, από κάτω , μου έχει πέσει από το σταντ.
Αυτό το πράγμα δεν σηκώνεται.
Έλα ρε μην τρελαίνεσαι και κορίτσια την σηκώνουν :p :p
Και μένα είχε βουλιάξει στην άμμο και την σήκωσα κάπως έτσι

 

Μηνύματα
7.420
Reaction score
4.799
Στην Ιαπωνία δεν παίρνεις την άδεια της εκάστοτε μοτοσυκλέτας εάν δεν την σηκώσεις μόνος σου από έδαφος .

Υπάρχουν τρόποι με ανάποδο τιμόνι κ γκάζι κ φρένο αλλά τέλος πάντων .

Κ για μένα όρθια πολυθρόνα είναι το varadero σαν τα Χάρλεϋ .
Δεν τα πάω με τίποτα
Τώρα βέβαια περί ορεξεωε ...
 

Μηνύματα
1.362
Reaction score
2.749
Στην Ιαπωνία δεν παίρνεις την άδεια της εκάστοτε μοτοσυκλέτας εάν δεν την σηκώσεις μόνος σου από έδαφος .

Υπάρχουν τρόποι με ανάποδο τιμόνι κ γκάζι κ φρένο αλλά τέλος πάντων .

Κ για μένα όρθια πολυθρόνα είναι το varadero σαν τα Χάρλεϋ .
Δεν τα πάω με τίποτα
Τώρα βέβαια περί ορεξεωε ...
Μια χαρά είναι για μας τους γέροντες..
Καναπεδάρα, άνεση...
Στο λέει αυτό κάποιος που έχει περάσει από tdr 250, rg 500, zx9r , r1 και blackbird
 

spylab

Shalom
Moderator
Μηνύματα
13.654
Reaction score
34.477
T max 560 Day one
φωτο απο 530 μεταχειρισμενο που μου αρεσε πολυ το χρωμα
IMG_0427.jpg

IMG_0428.jpg


Πρωτες εντυπωσεις απο το 560
Ειναι ομορφο ! Ιδιως το Tech MAX στο γκριζολαδι χρωμα
Περιμενα οτι θα παταω καλυτερα κατω.
Τα ποδια ειναι πολυ ανετα
Νιωθω οτι σκυβω ενα κλικ περισσοτερο απο οτι θα ηθελα, περιμενα λιγο πιο ορθια σταση.
Σελα ανετη .
Δεν γινεται αντιληπτο το βαρος του. Αν μαντευα ποσα κιλα ειναι θα ελεγα 180-190 και οχι 220 που ειναι ,σιγουρα βοηθαει το χαμηλο κεντρο βαρους.
Παταω το αριστερο φρενο ( εκει που ειναι ο συμπλεκτης στο ΚΤΜ ) και αν δεν ειχε abs μπορει να ειχα φαει και καμια τουμπα :biggrin:
Περιμενα το CVT πιο αντιπαθητικο , δεν με ενοχλησε ιδιαιτερα και στις μεσαιες στροφες που κραταει την ροπη ειναι και πολυ αμεση η αποκριση στο γκαζι.
Απο γκαζι ειναι σβελτο ,οπου υπηρχε ανοιγμα πηγαινα συνεχως τερμα γκαζι .
Πισω αναρτηση λιγο σκληρη ,μπροστινη λιγο μαλακη .
Συνολικα επιδοσεις μετριες και φρενα μετρια . Θα μπορουσε να εχει συνδυαζομενα φρενα για καλυτερο φρεναρισμα και ανεση χρησης.
Τα 47 αλογα ειναι λιγα για το βαρος , θα επρεπε να εχει καμια 60.

Παρα πολυ ακριβο για οτι προσφερει ! Αν ειχε ποιο χοντρα καλαμια, brebo φρενα και 60 αλογα παλι ακριβο θα ηταν !
 

Μηνύματα
7.420
Reaction score
4.799
Στο είπα ότι θα σου κακοφανει από το κτμ σε αυτό .
Θες παραπάνω άλογα και φρένα εκτός το στρίψιμο
 

VLASSIS-S

Sιγμοειδής Νέμεσις
Μηνύματα
8.074
Reaction score
14.059
Gilera GP 800. Μονον αυτο εχει κανονικο γκαζι. Απο 80 εως 100 ιππους. Δυστυχως εχει καταργηθει απο οτι ξερω. Τα υπολοιπα λογω πλαισιου βγιανουν με χαμηλη ιπποδυναμη. Δυσκολο να κατεβεις απο το ΚΤΜ παντως. Τιποτα δεν θα σε καλυψει.
 



spylab

Shalom
Moderator
Μηνύματα
13.654
Reaction score
34.477
Θα το δω και αυτο ,αλλα δεν γουσταρω αλυσιδα-γραναζια :(
 

Μηνύματα
146
Reaction score
372
T max 560 Day one
φωτο απο 530 μεταχειρισμενο που μου αρεσε πολυ το χρωμα
View attachment 167612
View attachment 167613

Πρωτες εντυπωσεις απο το 560
Ειναι ομορφο ! Ιδιως το Tech MAX στο γκριζολαδι χρωμα
Περιμενα οτι θα παταω καλυτερα κατω.
Τα ποδια ειναι πολυ ανετα
Νιωθω οτι σκυβω ενα κλικ περισσοτερο απο οτι θα ηθελα, περιμενα λιγο πιο ορθια σταση.
Σελα ανετη .
Δεν γινεται αντιληπτο το βαρος του. Αν μαντευα ποσα κιλα ειναι θα ελεγα 180-190 και οχι 220 που ειναι ,σιγουρα βοηθαει το χαμηλο κεντρο βαρους.
Παταω το αριστερο φρενο ( εκει που ειναι ο συμπλεκτης στο ΚΤΜ ) και αν δεν ειχε abs μπορει να ειχα φαει και καμια τουμπα :biggrin:
Περιμενα το CVT πιο αντιπαθητικο , δεν με ενοχλησε ιδιαιτερα και στις μεσαιες στροφες που κραταει την ροπη ειναι και πολυ αμεση η αποκριση στο γκαζι.
Απο γκαζι ειναι σβελτο ,οπου υπηρχε ανοιγμα πηγαινα συνεχως τερμα γκαζι .
Πισω αναρτηση λιγο σκληρη ,μπροστινη λιγο μαλακη .
Συνολικα επιδοσεις μετριες και φρενα μετρια . Θα μπορουσε να εχει συνδυαζομενα φρενα για καλυτερο φρεναρισμα και ανεση χρησης.
Τα 47 αλογα ειναι λιγα για το βαρος , θα επρεπε να εχει καμια 60.

Παρα πολυ ακριβο για οτι προσφερει ! Αν ειχε ποιο χοντρα καλαμια, brebo φρενα και 60 αλογα παλι ακριβο θα ηταν !
Αυτες οι ταπες στις δαγκανες υπαρχουν σαν ανταλλακτικο? Ξερει κανενας?
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.856
Μηνύματα
2.954.434
Members
38.250
Νεότερο μέλος
paris29
Top