JOHN MARKOU
Münchhausen
- Μηνύματα
- 28.832
- Reaction score
- 27.890
Δεν ξέρω τι λέει και πως τα λέει ο ongaku, ξέρω όμως τι λέει και πως τα λέει ο SANSUI AU-X1.
Οπου Γιαπωνεζος μεσα κι εγω!Δεν ξέρω τι λέει και πως τα λέει ο ongaku, ξέρω όμως τι λέει και πως τα λέει ο SANSUI AU-X1.
Στην κατηγορία των ενισχυτών με THD 5%, πρέπει να είναι πολύ καλός!!Θυμαμαι οταν μου ειπε ο Στελιος οτι σκεφτοταν να τον φερει, ειχα διαβασει ενα ριβιου που κατεληγε με την φραση "Best amplifier mankind ever made!"
Δεν πρόκειται για πέσιμο, μη το βλέπεις έτσι. Απλά ο Λέανδρος με τη θέρμη που υποστήριζε τις απόψεις του, έδειχνε ότι δεν είχε ακούσει σύστημα στο οποίο επενεργεί ισοστάθμιση, οπότε προσωπικά επέμεινα στο να μας κάνει μια ανάλυση του τί άκουσε και να μας κάνει μια σύγκριση με τα όσα πίστευε πριν αυτή την ακρόαση.Ρε παιδιά, εγώ δεν τον ξέρω τον Λέανδρο αλλά εάν όντως προτιμάει αυτό το άκουσμα κακό είναι? Γιατί σώνει και ντε να μην θέλει να το παραδεχθεί? Δικαίωμά του είναι να πει τί του αρέσει και τί όχι. Και που το είπε μαγκιά του.
Και ναι, στο 99% των περιπτώσεων όταν κάποιος πάει να κάνει κάπου ακρόαση ποτέ δεν γράφει όλη την αλήθεια στο φόρουμ. Στο φόρουμ όλα ήτανε τέλεια - το φαγητό εξαιρετικό - και από πίσω "έπαιζε χάλια". Αυτά είναι γνωστά ανά τα έτη. Όλοι τα ξέρουμε. Πάντα συμβαίνανε και θα συμβαίνουνε. Τουλάχιστον με τον Λέανδρο είμαι σίγουρος πως και από πίσω θα λέει πως δικάναλα έπαιζε εξαιρετικά ο Τζιοβάνης.
Ποτέ δεν γράφω για τέτοια πράγματα αλλά δεν είναι όμορφο 100 άτομα να την πέφτουν σε 1 και χωρίς εμφανή λόγο.
Εδώ είναι το ζουμί. Τον φανατισμό προσπαθούμε να βγάλουμε απο το παιχνίδι.Αν και δεν είμαι του δικάναλου είναι σεβαστή η άποψη του Λεανδρου.
Αυτό που μένει από αυτά που διαβάζω είναι μια επίθεση στο πρόσωπό του με παρερμηνεία από τα λεγόμενά του.
Μίλησε καθαρά για δικάναλα ακούσματα και ότι θα ήταν ικανοποιημένος και χωρίς τα sub.
Όλα τα άλλα που λέτε που τα διαβάσατε?
Φανατισμός, λες και μιλάμε για ομάδες.
Μη ξεχνάμε ότι θέλει εκπαίδευση το αυτί για να μάθει να ακούει με curve ιδικά αν είναι έντονη η κλίση.
Πολλές φορές νομίζεις ότι χάνονται τα πρίμα, άσχετα ότι είναι εκεί.
Γιαυτό και υπάρχουν πολλά μέλη που προτιμάνε να ακούνε pure χωρίς καμία παρέμβαση.
Αυτό βέβαια έχει να κάνει και με την ένταση που ακούμε.
Σε κάθε περίπτωση να χαίρεται ο jio τη συστηματάρα του και να είμαστε και εμείς τυχεροί κάποια στιγμή να τα ακούσουμε!!!
Δεν μου το βγάζεις απο το μυαλό όμως ότι τα συμπεράσματα του Λέανδρου έχουν να κάνουν με την ύπαρξη της ισοστάθμισης, την οποία δεν έχει συνηθίσει. Μη ξεχνάς ότι ο Λέανδρος αρέσκεται σε βινύλιο και λάμπες... Ξέρει να ακούει μεν, αλλά έχει και το δικό του γούστο βάσει του οποίου θέλει να ακούει...Ένα μεγάλο Ευχαριστώ στον jiovani, και Leandros πού μοιράστηκαν τις ακουστικές τους εμπειρίες .
Να είσαστε Καλά παιδιά.
Τώρα εάν τα αποτελέσματα δεν ήταν ικανοποιητικά για κάποια μέλη του φόρουμ ,τι να κάνουμε ρε παιδιά
Life sucks
Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους.
Εσύ εξακολουθείς να κυνηγάς μάγισσες. Σου λέμε κάτι συγκεκριμένο και εσύ παραμένεις κολλημένος στις οντιοφιλίστικες θεωρίες της δεκαετίας του 80. Άκου ισοσταθμισμένο σύστημα και θα καταλάβεις τι λένε ( λέμε ).Να προσθέσω και εγώ ότι ο Ζιο είναι ένας πολύ τυχερός άνθρωπος ο οποίος έχει την επιλογή να παίζει ανάλογα με την διάθεση του είτε δικάναλα είτε πολυκάναλα, το προσόν του είναι ότι δεν αφορίζει ούτε την μια ούτε την άλλη επιλογή, και σύμφωνα με την δυναμική αξιακή και ποιοτική των συστημάτων του είναι και ο μόνος που μπορεί να έχει εμπεριστατωμένη άποψη, φίλε αν και δεν σε γνωρίζω από κοντά μέσα από την καρδία μου, και χωρίς ίχνος μνησικακίας και φθόνου όπως δείχνουν πολλοί μέσα σε αυτό το φόρουμ σου εύχομαι να απολαμβάνεις πάντα τις ακροάσεις σου, και επίσης σου εύχομαι και εις ανώτερα.
Αυτό είναι γεγονός.Είμαι πολύ χαρούμενος που ήρθε στο σπίτι μου ο λεανδρος.
Είναι εξαιρετικός άνθρωπος και συμπαθεστατος .
Κι εμένα μου αρέσει να ακούω δικάναλα ή τουλάχιστον δεν προτίθεμαι προς το παρόν να πάω σε πολυκάναλο. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα απαξιώσω το πολυκάναλο. Αυτό που δεν γνωρίζω, συνήθως προσπαθώ να το μάθω πριν εκφέρω αποψη. Όσο για την ισοστάθμιση, εσύ χάνεις... Απόλαυση, χρόνο και χρήμα.Δυστυχώς είναι η πραγματικότητα, και μερικοί δεν έχουν καν την Ευαισθησία να κρατήσουν ούτε τα προσχήματα, νομίζω ότι ο φιλόξενος αυτός χώρος πρέπει να χωράει όλες τις απόψεις από οποία πλευρά και να το κοιτάξεις, εμένα προσωπικά μου αρέσει να ακούω δικάναλα για πολλούς λόγους και κατά πρώτον χωροταξικούς, δεύτερον δεν θέλω να μπω σε διαδικασίες ισοστάθμισης για δικούς μου λόγους, δεν τολμάω να ζητήσω άποψη από άτομα που έχουν την ίδια φιλοσοφία με εμένα γιατί η αγέλη με τις ύαινες πέφτει απάνω μου να με κατασπαράξει, υπάρχουν άνθρωποι που έχουν αντίθετη άποψη από κάποιους άλλους και πρέπει να είναι σεβαστή, και πρέπει κάποιοι να το καταλάβουν και να πάψουν να συμπεριφέρονται σαν αγέλη.
Κι όμως, χωράνε αμφισβήτηση. Η ουσία κρύβεται πίσω απο τη πρόθεση του Jio να ξανακοιτάξει τη target curve του. Και επαναλαμβάνω, ο Λέανδρος έχει συγκεκριμένο τρόπο που ακούει. π.χ. θεωρεί ( ή θεωρούσε ) ότι οι Bryston έχουν ξερό ήχο. Όσοι έχουμε ακούσει Bryston, γνωρίζουμε πολύ καλά ότι είναι ουδέτερα μηχανήματα. Δεν έχουν ταυτότητα και αυτή είναι η ταυτότητά τους. Αντίστοιχα, εγώ μαθημένος στον ήχο του Bryston, αμφιβάλω αν θα μπορούσα να κρατήσω σε μόνιμη βάση λαμπάτο μηχάνημα.Λάβετε υπ´οψη όλοι σας , ότι οι παρατηρήσεις του Λέανδρου ρέπουν προς την αλήθεια και δικαιώνουν με αξιοπιστία τα γραφόμενά του...για τον απλούστατο λόγο ότι επιβεβαιώνονται και δεν αμφισβητούνται από τον ιδιοκτήτη...
Τα εύσημα λοιπόν και στους δυό σας, για την ειλικρίνεια σας.
( ..με απλά λόγια, ό,τι περιέγραψε ο Λέανδρος δεν χρήζουν αμφισβήτησης και οι παρατηρήσεις του είναι αξιόπιστες)
Οι ongaku έχουν αρκετά χρόνια στη πλάτη τους, έτσι δεν είναι; Αν θυμάμαι καλά, με αυτούς είχε οδηγήσει ο Μενδρινός τα Grande Utopia στην έκθεση στο Intercontinental τη δεκαετία του 90. Τότε βέβαια δεν μου άρεσαν, αλλά τότε άκουγα πολύ άτσαλα. Απο την άλλη βέβαια, εκείνη τη βραδιά είχα λατρέψει τους Threshold, εκείνα τα μπαούλα μονομπλόκια.. Μήπως δεν άκουγα τόσο άτσαλα τελικά; ( δικό σου!! Συνέχα το!! )Κατσε τωρα καπετανιε να ριξω μια φυτιλια να γελασουμε,
Ενω, δυστυχως δεν ημουν στην αντιπροσωπεια οσο ηταν εκει οι μηχανηματαρες σου, ειχα την τυχη να ειμαι στο σπιτι του Στελιου οταν εφερε τον Ongaku στην Ελλαδα,
Ο Ongaku για τους ελαχιστους που μπορει να μη γνωριζουν, ειναι ο ενισχυτης που καθιερωσε την kondo παγκοσμιως.
27 τριοδικα βατ σε ταξη αλφα, ολο ασημι, παντου!
Δεν εχω ξανακουσει ποτε εναν τοσο "αφυσικα", φυσικο ηχο!
Θυμαμαι οταν μου ειπε ο Στελιος οτι σκεφτοταν να τον φερει, ειχα διαβασει ενα ριβιου που κατεληγε με την φραση "Best amplifier mankind ever made!"
.....Καιιιιιιιι,.....παμε κοριτσια!!
Προφανώς ο reviewer θα είχε ήδη ακούσει και συγκρίνει μεταξύ τους όλους τους amplifiers that were ever made by mankind, πριν οδηγηθεί σε αυτό το συμπέρασμα."Best amplifier mankind ever made!"
Λάμπα ρέι...ο άνθρωπος ξερ....Οι ongaku έχουν αρκετά χρόνια στη πλάτη τους, έτσι δεν είναι; Αν θυμάμαι καλά, με αυτούς είχε οδηγήσει ο Μενδρινός τα Grande Utopia στην έκθεση στο Intercontinental τη δεκαετία του 90. Τότε βέβαια δεν μου άρεσαν, αλλά τότε άκουγα πολύ άτσαλα. Απο την άλλη βέβαια, εκείνη τη βραδιά είχα λατρέψει τους Threshold, εκείνα τα μπαούλα μονομπλόκια.. Μήπως δεν άκουγα τόσο άτσαλα τελικά; ( δικό σου!! Συνέχα το!! )
Κι ομως,το χαμηλο ηταν το σημειο κριτικης στον Ongaku,σε Αγγλικο περιοδικο της εποχης,μου φαινεται στο Hi-Fi-Choice.Και ενα τελευταιο οφ τοπικ και μετα θα σωπασω.
Αποσπασμα απο συνεντευξη του μακαριτη hiroyasu Kondo.
it's not only Audio Note Japan, but all other audio manufacturers who have been unable to achieve the re-creation of full-energy bass. When you feel a lack of energy in the bass, that's how you know it's not real.
Λεει κι αλλα βεβαια, αλλα ειπα να αφησω αυτο εδω να χαρουν οι μπασοκεφαλοι!
Κατσε τωρα καπετανιε να ριξω μια φυτιλια να γελασουμε,
Ενω, δυστυχως δεν ημουν στην αντιπροσωπεια οσο ηταν εκει οι μηχανηματαρες σου, ειχα την τυχη να ειμαι στο σπιτι του Στελιου οταν εφερε τον Ongaku στην Ελλαδα,
Ο Ongaku για τους ελαχιστους που μπορει να μη γνωριζουν, ειναι ο ενισχυτης που καθιερωσε την kondo παγκοσμιως.
27 τριοδικα βατ σε ταξη αλφα, ολο ασημι, παντου!
Δεν εχω ξανακουσει ποτε εναν τοσο "αφυσικα", φυσικο ηχο!
Θυμαμαι οταν μου ειπε ο Στελιος οτι σκεφτοταν να τον φερει, ειχα διαβασει ενα ριβιου που κατεληγε με την φραση "Best amplifier mankind ever made!"
.....Καιιιιιιιι,.....παμε κοριτσια!!
Εκείνοι τότε ήταν οι μονομπλόκ Audio Note Gaku-On,όχι ο θρυλικός ολοκληρωμένος της Kondo....
Οι ongaku έχουν αρκετά χρόνια στη πλάτη τους, έτσι δεν είναι; Αν θυμάμαι καλά, με αυτούς είχε οδηγήσει ο Μενδρινός τα Grande Utopia στην έκθεση στο Intercontinental τη δεκαετία του 90....
αααααααα!!! Εντάξει τότε! Πάντως δεν μου άρεσε.
Εκείνοι τότε ήταν οι μονομπλόκ Audio Note Gaku-On,όχι ο θρυλικός ολοκληρωμένος της Kondo.
να συμπληρωσω.....να ακουσεις τα μεγαλα ηχεια χωρις sub και με target curve της αρεσκειας σου
1) Χώρος και μηχανήματα πάνε πάντα πακέτο.Με τον όρο pure αναφέρονται σε σήμα που δεν δέχεται κάποιου είδους επεξεργασία. Δεν μιλάμε για χώρο.
Επειδή διάβαζες Σπίνουλα.Μου άρεσαν όμως οι Mark Levinson με τα Magnepan.
Δεν νομίζω. Εκείνη την εποχή τους AR Ref600 τους έβλεπα και έλιωνα. Μόλις τους άκουσα, ξενέρωσα. Αντίθετα, έκατσα και απόλαυσα πολλά άλλα συστήματα. Ναι μεν διάβαζα και θαύμαζα ( π.χ. τα 8TC τα έμαθα απο τον ήχο που τα είχε ως αναφοράς ), αλλά αν δεν μου άρεσε κάτι, το απέρριπτα με τη μια. Για να μη λέω μπούρδες όμως, δεν πιστεύω ότι οι AR και τα 801 παίζουν τόσο χάλια όσο τα άκουσα τότε. Τα είχαν χώσει σε ένα μικρό δωματιάκι, τί να έκαναν τα καημένα. Ελπίζω κάποτε να ακούσω τα 801 σε σωστό χώρο. Για την αλητεία!Επειδή διάβαζες Σπίνουλα.
Δε σας κρύβω ότι πηγαίνοντας για την ακρόαση στο σπίτι του @jiovani75 , ήμουν προϊδεασμένος ότι θα άκουγα πολύ πιο εντυπωσιακά να πω από το πολυκάναλο σε σχέση με το δικάναλο.Λέανδρε, αν μπορείς κάνε μας μια αποτίμηση της ¨δεύτερης ¨ μέρας...τι νομίζεις τώρα ..μετά ?
Σε προβλημάτισε καθόλου, αυτό που άκουσες?...αναθεώρησες κάτι, κάπου?
Προσβλέπεις σε κάτι μελλοντικά? ...
( οι ¨δεύτερες ¨απόψεις, έχουν μεγαλύτερη βαρύτητα και ουσία, απ´ότι οι ¨πρώτες¨...lessons learned)
Πολύ πιθανό όμως με μια διαφορετική ρύθμιση στο targetcurve να είχα άλλη εικόνα, αλλά με τη συγκεκριμένη ρύθμιση πιστεύω ότι το πολυκάναλο υπολείπεται κατάτι του απλού δικάναλου όσον αφορά τη φυσικότητα και τη πιστότητα στην αναπαραγωγή της μουσικής σαν κατά κάποιο τρόπο κάτι να το φρενάρει , αλλά υπερτερεί στον εντυπωσιασμό!
Φυσικά τα παραπάνω είναι πολύ μικρές λεπτομέρειες σε ένα σύστημα που το πλείστον των συμφορουμιτών ούτε στα πιο τρελά τους όνειρα δε μπορούν να προσεγγίσουν ηχητικά!
Η παρεχόμενη ισχύς από τα ενισχυτικά της bryston είναι τερατώδης, ατελείωτη, το ίδιο και στάθμες που ακούγαμε!!
Το σύστημα του Γιάννη, όπως και να παίξει, 5.2, 2.2 ή 2.0 είναι σε εντελώς άλλη λίγκα!!
Υ.Σ.2 Η όλη μου εκτίμηση μεταξύ του trinnov & bryston μπορεί ίσως όπως προείπα να ήταν θέμα της συγκεκριμένης targetcurve, και ίσως με κάποια άλλη targetcurve να είχα άλλη εντύπωση....ίσως..
είναι τέταρτη φορά που το επιβεβαίωνω ότι ηχητικά ήταν λίγο υποδεέστερος ο trinnov απ το δικάναλο, με λιγότερη σαφήνεια και μια αίσθηση θολούρας στον ήχο και συμπίεσης.
Ο ήχος του Γιάννη στο καθαρό δικάναλο είναι εξωπραγματικός, ασύλληπτος!!Αυτό που πιστεύει είναι πως ο καλύτερος ηχος είναι τα χαμηλά και μέσω χαμηλά του τριννοβ ( με σαμπ) μαζί με τα
Μεσαία και πρίμα του bryston....( να σημειώσω εδώ πως ότι ακούσαμε χωρίς τον τριννοβ περναγε από το dac του ayon) .
Αυτό σε μένα δείχνει ότι μάλλον έχουμε υπερβάλει στην ρύθμιση τελευταιου ταργκετ κερβ και ιδίως στην πτώση των μεσαίων και πριμων. Ισως το έχουμε παρακάνει στην πτώση.......ισως να είναι και κάτι άλλο που οφείλω παντως να ψάξω.
Να πω εδώ ξεκάθαρα πως αυτά που ακουσε ο λεανδρος με βρίσκουν σύμφωνο.
Υπήρξαν μουσικά θέματα που δεν είχαν ξεκάθαρη διαφορα αλλά και κάποια αλλα που μέσω τριννοβ χάναμε φυσικότητα λεπτομέρεια και ανάλυση. Στοιχεία που τα είχαμε με τον άλλο συνδυασμό.
όμως..
όπως έχω ήδη γράψει και εγώ αλλά κι ο Γιάννης, κάτι με "χάλασε" στην αναπαραγωγή μέσω τρινόβ!!