- Μηνύματα
- 28.559
- Reaction score
- 84.081
Κάνεις λάθος, αλλά ούτε αυτό δεν είναι κακό.Το τουήτερ που εξέχει , προμοιάζει την σημειακή πηγή ακτινοβολίας. Δεν κακό.
Η σοβαρή πλευρά του θέματος...Εφόσον δεδομένο sub παρέχει έξοδο σήματος για δορυφόοους,τότε ο βαθμός χρονικής υστέρησης σε ολόκληρο το ηχειακό σύστημα θα είναι σταθερός,οπότε μιλάμε για latency σε όλο το φάσμα που δεν θα επηρεάζει το χρονισμό του ηχητικού σήματος,σε αντίθεση με το Group Delay.Όλα αυτά έχουν αναλυθεί στο ΄΄Κατά Απόσβεσιν Ευαγγέλιον΄΄.
Δυστυχώς, δεν περνάνε όλοι ευχάριστα διαβάζοντας αυτό το ευαγγέλιο, και προτιμούν να έχουν ως προσωπικά ευαγγέλια άλλα αναγνώσματα, επιπέδου κόμικ.Όλα αυτά έχουν αναλυθεί στο ΄΄Κατά Απόσβεσιν Ευαγγέλιον΄΄.
Ααα πίστεψέ με.. Δεν έχω κανένα θέμα με το κράξιμο των προϊόντων της εν λόγω εταιρείας, φτάνει αυτός που τα κράζει, να έχει γνώσεις, δομημένο λόγο, επιστημονική επιχειρηματολογια και τα κίνητρά του να μην είναι "συμπλεγματικου" τύπου.Είπε ο άγρυπνος φρουρός της επανάστασης και των μπιεντνταμπλεγιου με τα 13000 μηνύματα, τις 10000 φατσουλες και 300000λαικς
Το διπλό g προφέρεται “σ“ στη χώρα τουΟ Hegge. Όχι οποιοσδήποτε Nils. Ο Nils Hegge.
Πολλά και διάφορα,αλλού βγάζει νόημα - όπως λ.χ. στην προαγωγή της ηχητικής σκηνής και τους όρους καλής οδήγησης από προενισχυτικές εξόδους - αλλού όχι και τόσο.Αφήστε τα μίση και πάρτε 4 τέτχια να βρείτε την υγειά σας
Tekton Design 4-10 Subwoofer by Richard Willie
Tekton Design 4-10 Subwoofer I have a love-hate relationship with subwoofers; or at least I did. The Tekton Design 4-10 Subwoofers have proven to be some of the easiest subs I’ve ever set up, with the uncanny ability to melt into the rest of the system and disappear so completely that I...v2.stereotimes.com
κι αν περάσουν απαρατήρητα, θα κάνω χωριστή ανάρτηση, εκτός από τα υποβαθύφωνα, ο τύπος γράφει διάφορα ενδιαφέροντα και θέλω σχόλια
Εν ολίγοις, οι πληροφορίες που παίρνετε από μας τους "τεχνοφρίκουλες" σε τούτο το φόρουμ, είναι πραγματικά του υψηλότερου εφικτού επιπέδου.Πολλά και διάφορα,αλλού βγάζει νόημα - όπως λ.χ. στην προαγωγή της ηχητικής σκηνής και τους όρους καλής οδήγησης από προενισχυτικές εξόδους - αλλού όχι και τόσο.
Εγκαθιστά τις μονάδες sub σε θέσεις συναφείς προς τα κύρια ηχεία,χωρίς να μας εξηγεί κατά πόσο θα δικαιολογείτο κάτι τέτοιο από τη χωροταξία στο συγκεκριμένο χώρο.Βελτιώνει την απόκριση με το...αυτί κυρίως,παρά το αρχικό στάδιο που ήταν τουλάχιστον με δοκιμαστικούς τόνους και RTA - REW ούτε για δείγμα...
Δεν κροσάρει καν τους δορυφόρους ούτε και φράζει τις οπές ανάκλασης εκείνων για να μη του ακούγεται το μπάσο πολύ ...΄΄ξηρό και γρεζάτο΄΄.
Γενικεύει επίσης συστήνοντας ένθερμα τη χρήση εισόδων για υψηλό πλάτος σήματος - από έξοδο τελικού - επειδή δεν του ΄΄βγήκε΄΄ η σύνδεση στις αντίστοιχες προενισχυτικές με σήμα χαμηλού πλάτους...
Και το ΄΄καλύτερο΄΄ είναι ότι φαίνεται να μην έχει πάρει χαμπάρι ο αρθρογράφος πως αν ΄΄του κάθησε΄΄ τελικώς στο αυτί δεν έπαιζε τόσο ρόλο το πόσο ΄΄μάγκας και ασίκης΄΄ ήταν ο ίδιος ως χρήστης,όσο ότι οι μονάδες ήταν αρχιτεκτονικής...array στη διάταξη των μεγαφώνων τους...Εν ολίγοις, οι πληροφορίες που παίρνετε από μας τους "τεχνοφρίκουλες" σε τούτο το φόρουμ, είναι πραγματικά του υψηλότερου εφικτού επιπέδου.
Έχουμε αναλύσει εξαντλητικά την ορθή ενσωμάτωση σαμπ, από κάθε γωνιά, από τις "βασικές αρχές" (μη χε) της Neumann & Genelec, μέχρι reverse engineering της ενσωμάτωσης του Trinnov έχετε δει, με πληθώρα σχεδιαγραμμάτων και επαλήθευση αυτών (λες και χρειάζεται...)
Πλήρη επεξήγηση των αρχών διαφοροποίησης της τοποθέτησης των σαμπ σε σχέση με τους δορυφόρους, και εμπεριστατωμένη ανάλυση επί τούτου, με όλες τις διαθέσιμες παραπομπές, από geddes μέχρι harman.
Πλήρεις επεξηγήσεις της συμπεριφοράς των τοιχωματικων ορίων (boundaries), με μετρήσεις και με παραδείγματα στην πράξη, με παραπομπές και με υλοποιήσεις, κανονικές ασκήσεις επί χάρτου. Ξεχνάτε μήπως την τοποθέτηση στον κοτσίδη; Τους υπολογισμούς με χαρτί και με μολύβι τους είδατε με φωτογραφίες! Μετρήσεις επίσης είδατε!
Έχουμε φτάσει στο σημείο να αναλύουμε θεωρητικά την μεθοδολογία διεύρυνσης του σουίτ σποτ, βάζοντας στην κουβέντα μέχρι και σπινοραμα, και με μετρήσιμες αποδείξεις από τον μπουτχια!
Με τις πληροφορίες του θρεντ του ευαγγελίου της απόσβεσης, έπρεπε να γελάτε με κάτι τέτοια "περιοδικά" του χώρου, που δήθεν "δοκιμάζουν" σαμπ με στήσιμο με τα ...αφτχιά! Μα, με τα αφτχιά ρε φούστη μου;
Ιδέαν δεν έχετε πόσο τυχεροί είστε.
Κι είναι γεγονός πως μόνο αυτό δεν σχολίασε, ενώ ένας πραγματικός γνώστης του θέματος, θα εκθείαζε πρωτίστως την array τοπολογία!Και το ΄΄καλύτερο΄΄ είναι ότι φαίνεται να μην έχει και ο ίδιος πάρει χαμπάρι πως αν ΄΄του κάθησε΄΄ τελικώς στο αυτί δεν έπαιζε τόσο ρόλο το πόσο ΄΄μάγκας και ασίκης΄΄ ήταν ο ίδιος ως χρήστης,όσο ότι οι μονάδες ήταν αρχιτεκτονικής...array στη διάταξη των μεγαφώνων τους...