head-stef
Headphones
- Μηνύματα
- 644
- Reaction score
- 2.246
Καλημέρα σε όλους!
Όντας πολύ φρέσκος στο forum, αποφάσισα και απάντησα στις πρώτες ερωτήσεις σας στο πρώτο thread (του καλοσωρίσματος), όμως νομίζω ότι είναι σωστότερο οι παρουσιάσεις των συστημάτων να υπάρχουν αυτόνομα για να βρίσκονται ευκολότερα και να ευνοείται η όποια συζήτηση. Μεταφέρω λοιπόν εδώ τις δύο παρουσιάσεις:
Ο χώρος ακρόασης:
Είναι περίπου τετράγωνος (6m x 6,1m) αλλά ευτυχώς "σπάει" σημαντικά στις δύο πλευρές του όπου συνεχίζεται με μεγάλο χώλ στη μία και φαρδύ διάδρομο στην άλλη. Δάπεδο: πλωτό παρκέ δηλ. "αφημένο" επάνω σε αποσβεστικό υλικό με πλάκα τσιμέντου από κάτω. Πολλά έπιπλα διαχέουν τον ήχο αφού εκτός από το σαλόνι/χώρο ακρόασης, στον ίδιο μεγάλο χώρο έχουν διαμορφωθεί ξεχωριστά το καθιστικό (όπου και το 5.1 home theater), η τραπεζαρία, η βιβλιοθήκη. Δεν έχουν εγκατασταθεί αποσβεστικά ήχου, μπασοπαγίδες κλπ.
Το κύριο σύστημα:
Δε στηρίζεται σε rack αλλά απευθείας στον τοίχο γιατί δεν μ' αρέσει να σκύβω για το χειρισμό των μηχανημάτων ούτε να μη βλέπω τις οθόνες τους όταν είμαι κοντά. Από κάτω υπάρχουν συρτάρια για τα διάφορα σύνεργα.
Σήμερα περιλαμβάνει:
- Πικάπ Pro-XPression III Comfort με κεφαλή Ortofon 2M red + προενισχυτή Pro-Ject Phono Box S. Ta λιγότερα από 100 βινύλια δεν δικαιολογούν κάτι πιό εξωτικό (προς το παρόν). Άλλωστε το εισαγωγικό phono box s με έχει αφήσει έκπληκτο με τον ήχο του.
- CD player Rotel RCD-991. Μέχρι σήμερα δεν έχω αισθανθεί την ανάγκη για εξωτερικό dac, αλλά τίποτα δεν αποκλείεται αν με τη βοήθεια του Lehmann Linear II D ανακαλύψω κάποιο μικρό dac κάτω των € 500 που να δίνει αξιόλογη βελτίωση. Το Rotel όπως είναι προσφέρει πολύ ξεκούραστο ήχο, φυσικότατες φωνές και πλούσιες χροιές οργάνων, μαζί με θαυμάσια λεπτομέρεια, διαχωρισμό και "ησυχία".
- Τuner Technics ST-GT550. Για την αγαπημένη κρατική ραδιοφωνία.
- Κασετόφωνο(!) Τechnics RS-BX404. Καλοσυντηρημένο, λειτουργεί ακόμη άψογα. Και αφού κάποτε έγραψα πολλές κασέτες χρωμίου και μετάλλου από CD με Dolby C, συνεχίζει να παίζει πότε-πότε. Σε φυσιολογικές στάθμες, με τέτοιες κασέτες και noise reduction θυμίζει CD player παρά κασετόφωνο. Φυσικά, με απλές κασέτες ο ήχος "πέφτει" αισθητά ως τραγικά.
- Ενισχυτής Audiolab 8000S (της πρώτης γενιάς - made in England). Τρομερά ευέλικτος σε συνδέσεις και λειτουργίες, με θαυμάσιο, ελεγχόμενο, αναλυτικό και εκφραστικό ήχο, τον χαίρομαι ακόμη περισσότερο με την πρόσφατη αναβάθμιση ηχείων.
(Το Musical Fidelity X-Tone που φαίνεται δίπλα του αγοράστηκε πριν από πολλά χρόνια για να χρησιμοποιείται με παλιές ή προβληματικές σε τονική ισορροπία ηχογραφήσεις, όμως μόλις πρόσφατα το έβαλα στο σύστημα. Δίνει πολύ "λογικές" και ομαλές καμπύλες και επιλογή 3 συχνοτήτων στις χαμηλές και 3 στις υψηλές. Αχρησιμοποίητο ως τώρα αλλά μάλλον θα αποδειχτεί χρήσιμο).
- Ηχεία Audio Physic Yara II Evolution. Πριν λίγους μήνες αποφάσισα να αντικαταστήσω τα ηχεία βάσης B&W 805 Matrix που αγοράστηκαν παλιότερα για μικρότερο χώρο, αφού ο νέος και οριστικός χώρος επιτρέπει ηχεία δαπέδου. Εξάλλου με μικρό παιδάκι στο σπίτι, δεν ήθελα να έχω ηχεία που μπορούν να πέσουν από ψηλά. Τα Audio Physic έφεραν απρόσμενη βελτίωση δίνοντας μεγαλύτερη φυσικότητα σε φωνές και όργανα, ομαλότερη ροή και τονική ισορροπία και πιο ξεκούραστες ακροάσεις. Επειδή λειτουργούν επάνω σε παρκέ, ευτυχώς πλωτό όχι καρφωτό, εκμετελλεύτηκα τη δυνατότητα που πρόβλεψε ο κατασκευαστής και γέμισα το κάτω μέρος τους με περίπου 3,5 lt (5,5 kg) αποστειρωμένης χαλαζιακής άμμου στο καθένα. Επιπλέον το καθένα τοποθετήθηκε επάνω σε πλάκα γρανίτη βάρους 8 Kg με τη χρήση τριών μικρών, ανάποδων, μπρούτζινων κόνων. Το αποτέλεσμα είναι μία συμπαγής μάζα 26 Kg που όμως μπορεί και ολισθαίνει σχετικά εύκολα αν θελήσω, αφού κάτω από κάθε πλάκα γρανίτη κολλήθηκαν τρείς ειδικοί ολισθητήρες από σκληρό και πολύ λείο πλαστικό. Τα ηχεία απέχουν μεταξύ τους περ. 2,0 m και η θέση ακρόασης 2,3 m από το καθένα. Η απόσταση των ηχείων από τον πίσω τοίχο είναι συνήθως 30 cm και μπορεί εύκολα να γίνει ως 60 cm ανάλογα με το τι και πως θέλω να ακούσω. Η οπή bass reflex είναι ψηλά, πίσω από το τουΐτερ.
Η συνολική βελτίωση του ήχου έδειξε ότι ο ενισχυτής είχε κι άλλες αρετές να ξεδιπλώσει και το σύστημα πήρε νέα πνοή.
- Καλώδια: Έμειναν ως είχαν, Van Den Hull M.C. D 102 III Hybrid από το CD player στον ενισχυτή, Pro-Ject The First από το πικάπ στο Phono Box S και σχετικά οικονομικές αλλά προσεγμένες ιδιοκατασκευές για όλα τα υπόλοιπα. Από τον ενισχυτή στα ηχεία (7 m) το Supra 4.0 Τα νέα ηχεία δεν δέχονται διπλοκαλωδίωση αλλά αφού ήδη "έτρεχαν" δύο μήκη εγκατεστημένα για κάθε κανάλι (από τη διπλοκαλωδίωση των B&W), το εκμεταλλεύτηκα κι έτσι το κάθε ηχείο τροφοδοτείται από δύο παράλληλα και όμοια μήκη με ισοδύναμη διατομή 8 τετραγωνικά mm και συνολική αντίσταση ισοδύναμη με εκείνη μήκους 3,5 m αντί για 7 m. Στις δοκιμές πάντως δεν ακούστηκε καμία διαφορά με ένα ή δύο παράλληλα μήκη (όπως δεν είχε ακουστεί καμία διαφορά στα Β&W με μονή ή διπλή καλωδίωση - μάλλον περισότερο νόημα θα είχε η διπλοενίσχυση).
Μετρήσεις χώρου-ηχείων
Με τη βοήθεια του μικροφώνου iTestMic της Studio Six και της συνοδευτικής εφαρμογής Audio Tools για iOS (φωτογραφία), πήρα τις μετρήσεις απόκρισης συχνοτήτων που φαίνονται στις αντίστοιχες εικόνες. Οι μετρήσεις πάρθηκαν ως average με την συνεχή κίνηση του μικροφώνου σε μιά περιοχή 10-20 cm (στη θέση του κεφαλιού στη θέση ακρόασης), για όσο έπαιζε το track ροζ θορύβου από το Audio Technical CD της Denon (25 sec). Το smoothing ήταν μάλλον 1/3 οκτάβας αλλά μπορεί και 1 οκτάβα - δεν είμαι σίγουρος γιατί οι μετρήσεις έγιναν πριν λίγους μήνες. (Πρακτικά όμοια αποτελέσματα προέκυψαν και με sweep από 5 Hz ως 22 kHz.) Τα διάφορα γραφήματα είναι για διαφορετικές θέσεις και κλίσεις των ηχείων. Το πρώτο γράφημα είναι για τις συνήθεις θέσεις των ηχείων. Νομίζω πως ο συνδυασμός χώρου-ηχείων αποδείχτηκε αρκετά καλός. Οι χαμηλές συχνότητες θα εξεταστούν πιo προσεκτικά με τα tracks τόνων από 16 Hz ως 150 Hz του Dual Super Sound Test CD (περιοδικό Audio).
Και το "συστηματάκι" (bedroom stand)
Αποτελείται από μικρές συσκευές και μου προσφέρει απίστευτες ακροάσεις.
- CD player Denon DCD-100. Το επέλεξα ως μικρή, πρακτική και πλήρως αθόρυβη συσκευή για το υπνοδωμάτιο. Το χρησιμοποιώ ως transport για τον Lehmann ή ως player για τον Musical Fidelity
- Ενισχυτής ακουστικών/dac/προενισχυτής Lehmann Linear D II (2019). Ένα υπέροχο εργαλείο με τρομερή φυσικότητα, μουσικότητα, λεπτομέρεια, ροή. Σε συνδυασμό με τα Sennheiser HD-650 ότι καλύτερο έχω ακούσει ποτέ μου οπουδήποτε και με οποιοδήποτε σύστημα.
- Ενισχυτής ακουστικών Musical Fidelity X-Can V3. Υβριδικός (λυχνίες που οδηγούν τρανζίστορ), πιστός σύντροφος για πολλά χρόνια και σημαντική αναβάθμιση σε σχέση με τον προηγούμενο (Audio Alchemy HPA v1.0). Πρόσφατα, και μετά από αντικατάσταση ενός καμένου τρανζίστορ, προμηθεύτηκα νέες λυχνίες αλλά ακόμη δεν τις έχω περάσει για να τον συγκρίνω προσεκτικά με τον Lehmann (στην αναλογική του είσοδο).
- Ακουστικά Sennheiser HD-650. Απλά υπέροχα, μουσικότατα, πλήρη, ξεκούραστα. Πριν από πολλά χρόνια είχα τα ΗD-580 (τότε ναυαρχίδα της Sennheiser). Ήταν θαυμάσια κι αν μπορούσε κανείς να βρεί ελαττώματα θα μπορούσε να πει ότι τους έλειπαν λίγο οι χαμηλές συχνότητες και οι υψηλές δεν ήταν τόσο λείες. Όταν βγήκαν τα HD-600 τα άκουσα προσεκτικά αλλά δεν αισθάνθηκα σημαντική βελτίωση. Οι υψηλές συχνότητες άλλωστε ήταν υπερτονισμένες για τα γούστα μου. Όταν όμως βγήκαν τα HD-650 ήταν έρωτας με το πρώτο άκουσμα. Άμεση βελτίωση σε όλους τους τομείς και τονική ισορροπία πολύ κοντά στο ιδανικό. Μελλοντικά θα προσπαθήσω να τα συγκρίνω με κάποια καλά magnetic planar ώστε να γνωρίσω μέχρι που μπορεί να φτάσει o ήχος των ακουστικών.
Το δεύτερο αυτό συστηματάκι έχει και μιa σημαντική αποστολή να επιτελέσει σε βάθος χρόνου: Να με βεβαιώσει για το τι είναι αλήθεια και τι μύθος σε ότι διαβάζουμε περί καλωδίων (interconnect, ψηφιακά, τροφοδοσίας), περί ψηφιακής ανάγνωσης (transport), αλλά και να ανακαλύψω τα άνω όρια των μετατροπέων (dac) και hi-res ψηφιακών αρχείων. Έχω ήδη τις απόψεις που μου έχει προσφέρει η μέχρι τώρα εμπειρία μου αλλά και οι σπουδές Φυσικής. Ωστόσο επειδή δεν θέλω να είμαι δογματικός για τίποτα, η άποψή μου θα είναι ολοκληρωμένη όταν θα έχω ολοκληρώσει και τις δοκιμές που θέλω. Δεν βιάζομαι, αφού έτσι κι αλλιώς απολαμβάνω πολύ τη μουσική...
Ελπίζω να μην κούρασα τρομερά όποιον βρήκε το κουράγιο να διαβάσει όλα αυτά - που είναι έτσι κι αλλιώς προσωπική διαδρομή και μπορεί να αφορά λίγους ως ελάχιστους.
Φιλικά, Στέφανος
Όντας πολύ φρέσκος στο forum, αποφάσισα και απάντησα στις πρώτες ερωτήσεις σας στο πρώτο thread (του καλοσωρίσματος), όμως νομίζω ότι είναι σωστότερο οι παρουσιάσεις των συστημάτων να υπάρχουν αυτόνομα για να βρίσκονται ευκολότερα και να ευνοείται η όποια συζήτηση. Μεταφέρω λοιπόν εδώ τις δύο παρουσιάσεις:
Ο χώρος ακρόασης:
Είναι περίπου τετράγωνος (6m x 6,1m) αλλά ευτυχώς "σπάει" σημαντικά στις δύο πλευρές του όπου συνεχίζεται με μεγάλο χώλ στη μία και φαρδύ διάδρομο στην άλλη. Δάπεδο: πλωτό παρκέ δηλ. "αφημένο" επάνω σε αποσβεστικό υλικό με πλάκα τσιμέντου από κάτω. Πολλά έπιπλα διαχέουν τον ήχο αφού εκτός από το σαλόνι/χώρο ακρόασης, στον ίδιο μεγάλο χώρο έχουν διαμορφωθεί ξεχωριστά το καθιστικό (όπου και το 5.1 home theater), η τραπεζαρία, η βιβλιοθήκη. Δεν έχουν εγκατασταθεί αποσβεστικά ήχου, μπασοπαγίδες κλπ.
Το κύριο σύστημα:
Δε στηρίζεται σε rack αλλά απευθείας στον τοίχο γιατί δεν μ' αρέσει να σκύβω για το χειρισμό των μηχανημάτων ούτε να μη βλέπω τις οθόνες τους όταν είμαι κοντά. Από κάτω υπάρχουν συρτάρια για τα διάφορα σύνεργα.
Σήμερα περιλαμβάνει:
- Πικάπ Pro-XPression III Comfort με κεφαλή Ortofon 2M red + προενισχυτή Pro-Ject Phono Box S. Ta λιγότερα από 100 βινύλια δεν δικαιολογούν κάτι πιό εξωτικό (προς το παρόν). Άλλωστε το εισαγωγικό phono box s με έχει αφήσει έκπληκτο με τον ήχο του.
- CD player Rotel RCD-991. Μέχρι σήμερα δεν έχω αισθανθεί την ανάγκη για εξωτερικό dac, αλλά τίποτα δεν αποκλείεται αν με τη βοήθεια του Lehmann Linear II D ανακαλύψω κάποιο μικρό dac κάτω των € 500 που να δίνει αξιόλογη βελτίωση. Το Rotel όπως είναι προσφέρει πολύ ξεκούραστο ήχο, φυσικότατες φωνές και πλούσιες χροιές οργάνων, μαζί με θαυμάσια λεπτομέρεια, διαχωρισμό και "ησυχία".
- Τuner Technics ST-GT550. Για την αγαπημένη κρατική ραδιοφωνία.
- Κασετόφωνο(!) Τechnics RS-BX404. Καλοσυντηρημένο, λειτουργεί ακόμη άψογα. Και αφού κάποτε έγραψα πολλές κασέτες χρωμίου και μετάλλου από CD με Dolby C, συνεχίζει να παίζει πότε-πότε. Σε φυσιολογικές στάθμες, με τέτοιες κασέτες και noise reduction θυμίζει CD player παρά κασετόφωνο. Φυσικά, με απλές κασέτες ο ήχος "πέφτει" αισθητά ως τραγικά.
- Ενισχυτής Audiolab 8000S (της πρώτης γενιάς - made in England). Τρομερά ευέλικτος σε συνδέσεις και λειτουργίες, με θαυμάσιο, ελεγχόμενο, αναλυτικό και εκφραστικό ήχο, τον χαίρομαι ακόμη περισσότερο με την πρόσφατη αναβάθμιση ηχείων.
(Το Musical Fidelity X-Tone που φαίνεται δίπλα του αγοράστηκε πριν από πολλά χρόνια για να χρησιμοποιείται με παλιές ή προβληματικές σε τονική ισορροπία ηχογραφήσεις, όμως μόλις πρόσφατα το έβαλα στο σύστημα. Δίνει πολύ "λογικές" και ομαλές καμπύλες και επιλογή 3 συχνοτήτων στις χαμηλές και 3 στις υψηλές. Αχρησιμοποίητο ως τώρα αλλά μάλλον θα αποδειχτεί χρήσιμο).
- Ηχεία Audio Physic Yara II Evolution. Πριν λίγους μήνες αποφάσισα να αντικαταστήσω τα ηχεία βάσης B&W 805 Matrix που αγοράστηκαν παλιότερα για μικρότερο χώρο, αφού ο νέος και οριστικός χώρος επιτρέπει ηχεία δαπέδου. Εξάλλου με μικρό παιδάκι στο σπίτι, δεν ήθελα να έχω ηχεία που μπορούν να πέσουν από ψηλά. Τα Audio Physic έφεραν απρόσμενη βελτίωση δίνοντας μεγαλύτερη φυσικότητα σε φωνές και όργανα, ομαλότερη ροή και τονική ισορροπία και πιο ξεκούραστες ακροάσεις. Επειδή λειτουργούν επάνω σε παρκέ, ευτυχώς πλωτό όχι καρφωτό, εκμετελλεύτηκα τη δυνατότητα που πρόβλεψε ο κατασκευαστής και γέμισα το κάτω μέρος τους με περίπου 3,5 lt (5,5 kg) αποστειρωμένης χαλαζιακής άμμου στο καθένα. Επιπλέον το καθένα τοποθετήθηκε επάνω σε πλάκα γρανίτη βάρους 8 Kg με τη χρήση τριών μικρών, ανάποδων, μπρούτζινων κόνων. Το αποτέλεσμα είναι μία συμπαγής μάζα 26 Kg που όμως μπορεί και ολισθαίνει σχετικά εύκολα αν θελήσω, αφού κάτω από κάθε πλάκα γρανίτη κολλήθηκαν τρείς ειδικοί ολισθητήρες από σκληρό και πολύ λείο πλαστικό. Τα ηχεία απέχουν μεταξύ τους περ. 2,0 m και η θέση ακρόασης 2,3 m από το καθένα. Η απόσταση των ηχείων από τον πίσω τοίχο είναι συνήθως 30 cm και μπορεί εύκολα να γίνει ως 60 cm ανάλογα με το τι και πως θέλω να ακούσω. Η οπή bass reflex είναι ψηλά, πίσω από το τουΐτερ.
Η συνολική βελτίωση του ήχου έδειξε ότι ο ενισχυτής είχε κι άλλες αρετές να ξεδιπλώσει και το σύστημα πήρε νέα πνοή.
- Καλώδια: Έμειναν ως είχαν, Van Den Hull M.C. D 102 III Hybrid από το CD player στον ενισχυτή, Pro-Ject The First από το πικάπ στο Phono Box S και σχετικά οικονομικές αλλά προσεγμένες ιδιοκατασκευές για όλα τα υπόλοιπα. Από τον ενισχυτή στα ηχεία (7 m) το Supra 4.0 Τα νέα ηχεία δεν δέχονται διπλοκαλωδίωση αλλά αφού ήδη "έτρεχαν" δύο μήκη εγκατεστημένα για κάθε κανάλι (από τη διπλοκαλωδίωση των B&W), το εκμεταλλεύτηκα κι έτσι το κάθε ηχείο τροφοδοτείται από δύο παράλληλα και όμοια μήκη με ισοδύναμη διατομή 8 τετραγωνικά mm και συνολική αντίσταση ισοδύναμη με εκείνη μήκους 3,5 m αντί για 7 m. Στις δοκιμές πάντως δεν ακούστηκε καμία διαφορά με ένα ή δύο παράλληλα μήκη (όπως δεν είχε ακουστεί καμία διαφορά στα Β&W με μονή ή διπλή καλωδίωση - μάλλον περισότερο νόημα θα είχε η διπλοενίσχυση).
Μετρήσεις χώρου-ηχείων
Με τη βοήθεια του μικροφώνου iTestMic της Studio Six και της συνοδευτικής εφαρμογής Audio Tools για iOS (φωτογραφία), πήρα τις μετρήσεις απόκρισης συχνοτήτων που φαίνονται στις αντίστοιχες εικόνες. Οι μετρήσεις πάρθηκαν ως average με την συνεχή κίνηση του μικροφώνου σε μιά περιοχή 10-20 cm (στη θέση του κεφαλιού στη θέση ακρόασης), για όσο έπαιζε το track ροζ θορύβου από το Audio Technical CD της Denon (25 sec). Το smoothing ήταν μάλλον 1/3 οκτάβας αλλά μπορεί και 1 οκτάβα - δεν είμαι σίγουρος γιατί οι μετρήσεις έγιναν πριν λίγους μήνες. (Πρακτικά όμοια αποτελέσματα προέκυψαν και με sweep από 5 Hz ως 22 kHz.) Τα διάφορα γραφήματα είναι για διαφορετικές θέσεις και κλίσεις των ηχείων. Το πρώτο γράφημα είναι για τις συνήθεις θέσεις των ηχείων. Νομίζω πως ο συνδυασμός χώρου-ηχείων αποδείχτηκε αρκετά καλός. Οι χαμηλές συχνότητες θα εξεταστούν πιo προσεκτικά με τα tracks τόνων από 16 Hz ως 150 Hz του Dual Super Sound Test CD (περιοδικό Audio).
Και το "συστηματάκι" (bedroom stand)
Αποτελείται από μικρές συσκευές και μου προσφέρει απίστευτες ακροάσεις.
- CD player Denon DCD-100. Το επέλεξα ως μικρή, πρακτική και πλήρως αθόρυβη συσκευή για το υπνοδωμάτιο. Το χρησιμοποιώ ως transport για τον Lehmann ή ως player για τον Musical Fidelity
- Ενισχυτής ακουστικών/dac/προενισχυτής Lehmann Linear D II (2019). Ένα υπέροχο εργαλείο με τρομερή φυσικότητα, μουσικότητα, λεπτομέρεια, ροή. Σε συνδυασμό με τα Sennheiser HD-650 ότι καλύτερο έχω ακούσει ποτέ μου οπουδήποτε και με οποιοδήποτε σύστημα.
- Ενισχυτής ακουστικών Musical Fidelity X-Can V3. Υβριδικός (λυχνίες που οδηγούν τρανζίστορ), πιστός σύντροφος για πολλά χρόνια και σημαντική αναβάθμιση σε σχέση με τον προηγούμενο (Audio Alchemy HPA v1.0). Πρόσφατα, και μετά από αντικατάσταση ενός καμένου τρανζίστορ, προμηθεύτηκα νέες λυχνίες αλλά ακόμη δεν τις έχω περάσει για να τον συγκρίνω προσεκτικά με τον Lehmann (στην αναλογική του είσοδο).
- Ακουστικά Sennheiser HD-650. Απλά υπέροχα, μουσικότατα, πλήρη, ξεκούραστα. Πριν από πολλά χρόνια είχα τα ΗD-580 (τότε ναυαρχίδα της Sennheiser). Ήταν θαυμάσια κι αν μπορούσε κανείς να βρεί ελαττώματα θα μπορούσε να πει ότι τους έλειπαν λίγο οι χαμηλές συχνότητες και οι υψηλές δεν ήταν τόσο λείες. Όταν βγήκαν τα HD-600 τα άκουσα προσεκτικά αλλά δεν αισθάνθηκα σημαντική βελτίωση. Οι υψηλές συχνότητες άλλωστε ήταν υπερτονισμένες για τα γούστα μου. Όταν όμως βγήκαν τα HD-650 ήταν έρωτας με το πρώτο άκουσμα. Άμεση βελτίωση σε όλους τους τομείς και τονική ισορροπία πολύ κοντά στο ιδανικό. Μελλοντικά θα προσπαθήσω να τα συγκρίνω με κάποια καλά magnetic planar ώστε να γνωρίσω μέχρι που μπορεί να φτάσει o ήχος των ακουστικών.
Το δεύτερο αυτό συστηματάκι έχει και μιa σημαντική αποστολή να επιτελέσει σε βάθος χρόνου: Να με βεβαιώσει για το τι είναι αλήθεια και τι μύθος σε ότι διαβάζουμε περί καλωδίων (interconnect, ψηφιακά, τροφοδοσίας), περί ψηφιακής ανάγνωσης (transport), αλλά και να ανακαλύψω τα άνω όρια των μετατροπέων (dac) και hi-res ψηφιακών αρχείων. Έχω ήδη τις απόψεις που μου έχει προσφέρει η μέχρι τώρα εμπειρία μου αλλά και οι σπουδές Φυσικής. Ωστόσο επειδή δεν θέλω να είμαι δογματικός για τίποτα, η άποψή μου θα είναι ολοκληρωμένη όταν θα έχω ολοκληρώσει και τις δοκιμές που θέλω. Δεν βιάζομαι, αφού έτσι κι αλλιώς απολαμβάνω πολύ τη μουσική...
Ελπίζω να μην κούρασα τρομερά όποιον βρήκε το κουράγιο να διαβάσει όλα αυτά - που είναι έτσι κι αλλιώς προσωπική διαδρομή και μπορεί να αφορά λίγους ως ελάχιστους.
Φιλικά, Στέφανος
Last edited: