- Μηνύματα
- 54.872
- Reaction score
- 136.952
Νόμος.αρκεί να μην είναι...B&W
Είναι μετά το νόμο για τα σαμπ.
Νόμος.αρκεί να μην είναι...B&W
σωστα μην βαζετε b&w π.x.......αρκεί να μην είναι...B&W
(Ζητώ συγνώμη προκαταβολικά για το φθηνό χιούμορ,αλλά όπως διατυπώθηκε δεν γινόταν να μείνει εκκρεμές)
Στα σοβαρά τώρα,τα ποιοτικά ενεργά ως έχοντα πιο εμπεριστατωμένες προδιαγραφές και ανώτερη κατά κανόνα ευελιξία σε δικές τους ρυθμίσεις δίνουν μεγαλύτερη ευχέρεια στον χρήστη να πραγματοποιήσει όποιο εγχείρημα έχει κατά νου.
Σε κάθε περίπτωση όμως ο χρήστης πρέπει να ξέρει τι πάει να κάνει,ή να το αναθέσει σε όποιον ξέρει και θα ήταν πρόθυμος να το αναλάβει...
οπως βολευει τον καθενα και την χρηση που θελει να κανει ..
.....παθητικα και ενεργα καλα ειναι....
Σιγά μην ξέρουν τώρα αυτοί οι...ξενέρωτοι...Είπαμε,ο ChrisHat λ.χ. δεν χρησιμοποιεί B&W αλλά ATC ως main monitors...
επρεπε να βαλει τα 310Σιγά μην ξέρουν τώρα αυτοί οι...ξενέρωτοι...Είπαμε,ο ChrisHat δεν χρησιμοποιεί B&W αλλά ATC ως main monitors...
Με αυτό που λες όμως δεν προβλέπεται καθόλου...να σε αφήσω.επρεπε να βαλει τα 310
......ασεμε γιατι αν αρχισω δεν θα σταματαω...
΄΄Γούτσου γούτσου με το...χαβά του λούτσου΄΄Παρακαλώ να αλλάξει ο τίτλος σε....... B&W vs KH 310 .
Μετά από 88 σελίδες καταλήξαμε ότι ενεργά και παθητικά όλα καλά ειναι
Από όλες τις μάρκες ηχείων που είδα κατά καιρούς μέσα στο Άθενς μαστερινγκ, ηχεία αγαπημένα του Χατζησταμου βεβαίως, καθώς κι αυτός βλαμμενος χαϊφιντελίστας είναι, η μόνη μάρκα που απείχε εντελώς ήταν η μπιενταμπλεγιου.ο ChrisHat λ.χ. δεν χρησιμοποιεί B&W αλλά ATC ως main monitors...
Θα επιμείνω να γίνει πάντως...Εδώ και τώρα - ή τουλάχιστον ύστερα στη διαδρομή της ημέρας - όπως έλεγε το παλιό σύνθημα...Τώρα είναι η ευκαιρία,ακριβώς υπό συνθήκες lockdown που ευνοούν την έρευνα σε ζητήματα όπως τα ηχητικά.εχω δουλεια με τα στολιδια τωρα και θελει τσισα ο neo μου ....μετα
Α, ναι. Κάτι είναι κι αυτό.Μετά από 88 σελίδες καταλήξαμε ότι ενεργά και παθητικά όλα καλά ειναι
Πού κρίνεις ότι υπάρχει αντικανονικότητα σε σχέση με ό,τι έχει στήσει ο Ear στο δικό του Atmos και σε σχέση με όσα συνιστά με το γνωστό ένθερμο τόνο σε άλλα μέλη;Οι φωτο απο στουντιο και πως διαχειριζονται τα ηχεια δειχνουν για πια χρηση ειναι το καθενα....ειναι απλα τα πραγματα ...
....σιγα μην ασχοληθω με τα καπριτσια καποιων.
στον πραγματικο κοσμο που δεν ειναι στουντιο ο χωρος, χωρανε ολα, αναλογα τις αναγκες που εχει ο καθενας μας.
το παραδειγμα του ΧΧ με ενεργα -παθητικα της ιδιας εταιριας δειχνει και την διαφορετικοτητα τους.....απλο ειναι.
Ακούγοντας πάντως σε διαφορετικά setup αλλά και με ακουστικά τα συνοδευτικά αρχεία με κομμάτια από την κόντρα με DD 8C ,ATC SCM100A & Grimm LS!Be ,μου έκανε καλύτερη εντύπωση το Dutch & Dutch σε σύγκριση με το ATC100 - έτσι όπως παρουσιάστηκαν στημένα και συλληφθέντα εννοείται...Άλλο ένα ενδιαφέρον παράδειγμα, επιλογής ηχείων χωρίς σαμπ για σαλόνι:
Το εξαιρετικών μετρήσεων φοκαλ:
Focal Sopra Νο1 White (Ζεύγος)
www.athensproaudio.gr
Στα 8.000€ είναι ένα μικρό παθητικό ηχείο, με ένα μικρής διαμέτρου μιντγουφερ, και βεβαίως χρειάζεται ένα σοβαρό ενισχυτή για να οδηγηθεί.
Ίσως όχι απαραιτήτως τα mola mola λόγω κόστους βέβαια, όχι πως δεν είναι άριστα ενισχυτικά, κάθε άλλο.
Ωστόσο δε βλέπω το λόγο να μην επιλεγεί αυτό:
Dutch & Dutch 8c White Natural (Ζεύγος)
The Dutch & Dutch 8c is a highly accurate active studio monitor combining revolutionary design with powerful DSP to offer perfect integration in any room with wide sweet spot and natural and detailed sound. The Dutch & Dutch 8C uses a proprietary waveguide tweeter with an acoustic cardioid...www.athensproaudio.gr
Που είναι επίσης ηχείο βάσης, παραπλήσιας εμφάνισης, μα έχει 2 γουφερ 8" και στάθμες υπεραρκετές για στάθμη αναφοράς και μετρήσεις εξίσου εξαίσιες με το φοκαλ, και λόγω καρδιοειδους αρχιτεκτονικής θα παίζει καλύτερα σε οποιοδήποτε σαλόνι, και βεβαίως δε χρειάζεται να ψάχνεις για ενισχυτικά στάδια, τα έχει ενσωματωμένα και με άπλετη ισχύ, και ταυτόχρονα είναι έως και roon ready αν δεν κάνω λάθος, βέβαια έχει ενσωματωμένες δυνατότητες DSP, και τέλος η τιμή του είναι εξόχως λογική για all in one βελτιστοποιημένη λύση και απλή στη χρήση, χωρίς να χρειάζεται να δαπανήσεις ποσά για καλώδια ηχείων, και ξέρετε τις ιστορίες με το σούπρα.., άρα μάλλον φτηνότερο βγαίνει από στήσιμο ενός σούπρα με ενισχυτικά και προενισχυτικά και καλωδιώσεις χαϊενδικής κατεύθυνσης.
Δηλαδή, το δεύτερο θα παίξει πιο καλά σε τυπικούς απεριποιητους κοινόχρηστους χώρους σαλονιών, κανένα εκ των δύο δεν είναι χρωματισμένο (ουδέτερα και τα δύο στο φάσμα), το δεύτερο θα έχει περισσότερο μπάσο και υψηλότερες στάθμες, μεγαλύτερη ευκολία χρήσης και πρακτικά θα κοστίσει λιγότερο τελικά.
Αυτά τα ολίγα, αντικειμενικά.
Υποκειμενικά, κάποιος μπορεί να ακούσει και τα δύο, και για κάποιο λόγο που δε καταλαβαίνω, να πει ότι προτιμάει τον ήχο του σούπρα. Ε, με αυτά τα ανεξήγητα και εν πολλοίς υποκειμενικά, δεν υπάρχει κανένας λόγος για αντικειμενική τεκμηρίωση προτερημάτων ή ελαττωμάτων.
μονο για τον Jio μπορω να πω....Πού κρίνεις ότι υπάρχει αντικανονικότητα σε σχέση με ό,τι έχει στήσει ο Ear στο δικό του Atmos και σε σχέση με όσα συνιστά με το γνωστό ένθερμο τόνο σε άλλα μέλη;
Ποιο στοιχείο θα εμπόδιζε χρήση ηχείων όπως το ΚΗ310 για να τα έβαζε λ.χ. ο υποφαινόμενος αντί για τις κόρνες στο παρουσιασμένο setup και δωμάτιο - εννοείται διαρρυθμισμένα σε απόσταση μέχρι 230 εκατοστόμετρα από το sweet spot - ή ο Dimifoot στο δικό του πολυκαναλικό μαζί με sub ή μέχρι και ο Jiovani με τα σχετικά sub στο δικό του σαλόνι;
Ναι αλλά έτσι σε κατηγορούν και οι δύο ομάδες οπαδών!βρε καλά κάνω εγώ και έχω και από τα δύο