Ενεργά εναντίον παθητικών ηχείων


Μηνύματα
22.271
Reaction score
15.543
...αρκεί να μην είναι...B&W :lolsign:
(Ζητώ συγνώμη προκαταβολικά για το φθηνό χιούμορ,αλλά όπως διατυπώθηκε δεν γινόταν να μείνει εκκρεμές)

Στα σοβαρά τώρα,τα ποιοτικά ενεργά ως έχοντα πιο εμπεριστατωμένες προδιαγραφές και ανώτερη κατά κανόνα ευελιξία σε δικές τους ρυθμίσεις δίνουν μεγαλύτερη ευχέρεια στον χρήστη να πραγματοποιήσει όποιο εγχείρημα έχει κατά νου.

Σε κάθε περίπτωση όμως ο χρήστης πρέπει να ξέρει τι πάει να κάνει,ή να το αναθέσει σε όποιον ξέρει και θα ήταν πρόθυμος να το αναλάβει...
σωστα μην βαζετε b&w π.x.... :p
.....ταπαμε ;)

ταπε και ο ΧΧ αναλυτικα ..

οπως βολευει τον καθενα και την χρηση που θελει να κανει ..
.....παθητικα και ενεργα καλα ειναι....
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.472
Reaction score
57.378
σωστα μην βαζετε b&w π.x.... :p
.....ταπαμε ;)

ταπε και ο ΧΧ αναλυτικα ..
Σιγά μην ξέρουν τώρα αυτοί οι...ξενέρωτοι...Είπαμε,ο ChrisHat λ.χ. δεν χρησιμοποιεί B&W αλλά ATC ως main monitors... :)
 



Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.472
Reaction score
57.378
επρεπε να βαλει τα 310 :laugh:

......ασεμε γιατι αν αρχισω δεν θα σταματαω...:lolsign:
Με αυτό που λες όμως δεν προβλέπεται καθόλου...να σε αφήσω.
Σε ελεύθερο βήμα βρισκόμαστε,ξέρνα τα όλα Κ.Κεφάλα.Ιδού η ευκαιρία να βάλεις κάθε ΄΄κατεργάρη΄΄ στον πάγκο του
Είμαι βέβαιος ότι αυτή τη γνώμη συμμερίζεται και η πλειοψηφία των αναγνωστών...

Παρακαλώ να αλλάξει ο τίτλος σε....... B&W vs KH 310 . :lolsign:

Μετά από 88 σελίδες καταλήξαμε ότι ενεργά και παθητικά όλα καλά ειναι:lolsign:
΄΄Γούτσου γούτσου με το...χαβά του λούτσου΄΄:lolsign:
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.872
Reaction score
136.952
ο ChrisHat λ.χ. δεν χρησιμοποιεί B&W αλλά ATC ως main monitors...
Από όλες τις μάρκες ηχείων που είδα κατά καιρούς μέσα στο Άθενς μαστερινγκ, ηχεία αγαπημένα του Χατζησταμου βεβαίως, καθώς κι αυτός βλαμμενος χαϊφιντελίστας είναι, η μόνη μάρκα που απείχε εντελώς ήταν η μπιενταμπλεγιου.
Τυχαίο; Δε νομίζω..

Τα ATC, επί της ευκαιρίας τα είχε στήσει ο Θέμης ο Ζαφειρόπουλος.
Ο οποίος, στο Μέγαρο μουσικής μου είχε πει πως είχαν στήσει τα εξαιρετικά Κλάιν Μάιν, τους προγόνους του 310.

Βεβαίως στο Άθενς μαστερινγκ δεν είδα ποτέ τα 310, μα είδα στημένα ένα σωρό άλλα ίδιων και μικρότερων δυνατοτήτων από τα 310 ενεργά, που τα άκουγε αρκετός κόσμος στη γνωστή Θέση ακρόασης, κι όχι στο 1 ή 1,5μ. Ποτέ σε τόσο μικρή απόσταση, ακόμα και ιδιαίτερα μικρά ηχεία. ;)

Και αρκετός κόσμος, οδηγήθηκε στην αγορά τους, μετά από ακρόαση εκεί. Και καλώς έπραξε. ;)

Σε κείνο το χώρο βέβαια, η ηχητική κυριαρχία των εντοιχισμενων ATC ήταν πάντοτε αδιαμφισβήτητη.

Βεβαίως τα χρόνια περνάνε και οι καιροί αλλάζουν, ο Χρήστος πλέον έχει ένα μεγάλο κατάστημα ηχείων, κι ανάμεσα σε εξαιρετικά προϊόντα, όπως kii, Grimm, focal, Dutch, Kef, κλπ, που όλα αυτά αποτελούν εξαιρετικές επιλογές για οικιακή χρήση και εμφανισημες για σαλόνι, πλέον υπάρχουν και .. μπιενταμπλεγιου:


Οπότε, ε, τώρα θα πρέπει με κάποιο τρόπο να είναι κι αυτά κάπως "καλά", αφού πουλάνε. ;)

Δεν λέω τίποτα ύποπτο ή περίεργο, πέραν του προφανούς. 8-)

Να σας πω κάτι απλό; Και γω αν ανοίξω του χρόνου ένα μαγαζί να πουλάω ηχεία, όπου κατά προτίμηση θα πουλούσα μια σειρά ενεργών DIY, αρθρωτών για κάθε χρήση και σε λίαν ελκυστική τιμή, αλλά και 2-3 επιλογές από me Geithain, προφανώς, είναι βέβαιο πως σε μια γωνιά, σε ένα δωμάτιο, θα είχα μια αρμαθιά μπιενταμπλεγιου και κλιψ. Αφού δουλειά κάνεις, όχι επιμόρφωση του πλήθους.. Βάλτα κει να τα αγοράσουν σα στραγάλια κι άσε τις θεωρίες και τα πολλά πολλά. ;)

Οπότε, ενώ έγραψες πως ο ChrisHat λ.χ. δεν χρησιμοποιεί B&W, στην πράξη ο ChrisHat πουλάει B&W.
Και καλά κάνει.
Έβαλα και λινκ.
Και δεν υπάρχει κακή διαφήμιση. ;)

Επί της ευκαιρίας, ας δούμε τη γκάμα των Grimm κι ας αναλογιστούμε πόσο λογική είναι η τιμή των σαμπ τους:


Κι όμως, αυτά τα σαμπ συνοδεύονται από διθυραμβικές κριτικές, πακέτο με τους δορυφόρους της φίρμας, τόσο από στουντιαδες και συγκριτικά τεστ, όσο και από δικές μας ακροάσεις. ;)
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.472
Reaction score
57.378
εχω δουλεια με τα στολιδια τωρα και θελει τσισα ο neo μου ....μετα
Θα επιμείνω να γίνει πάντως...Εδώ και τώρα - ή τουλάχιστον ύστερα στη διαδρομή της ημέρας - όπως έλεγε το παλιό σύνθημα...Τώρα είναι η ευκαιρία,ακριβώς υπό συνθήκες lockdown που ευνοούν την έρευνα σε ζητήματα όπως τα ηχητικά.

Γράφω o ίδιος πάντα στο avsite ως φόρο τιμής για όσα εναύσματα μου είχαν δώσει κι εξακολουθούν να μου δίνουν μέλη σε αυτό το forum να διερευνήσω πράγματα.Πολύ πριν εξυπνάκηδες όπως ο Amir να έχουν δει το όνειρο της διαδικτυακής αναγνωσιμότητας...Όλοι χρειαζόμαστε τη συνεισφορά από άλλους για να εξελίσσεται η ενημέρωση.
 

Μηνύματα
22.271
Reaction score
15.543
Οι φωτο απο στουντιο και πως διαχειριζονται τα ηχεια δειχνουν για πια χρηση ειναι το καθενα....ειναι απλα τα πραγματα ...
....σιγα μην ασχοληθω με τα καπριτσια καποιων.

στον πραγματικο κοσμο που δεν ειναι στουντιο ο χωρος, χωρανε ολα, αναλογα τις αναγκες που εχει ο καθενας μας.

το παραδειγμα του ΧΧ με ενεργα -παθητικα της ιδιας εταιριας δειχνει και την διαφορετικοτητα τους.....απλο ειναι.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.872
Reaction score
136.952
Άλλο ένα ενδιαφέρον παράδειγμα, επιλογής ηχείων χωρίς σαμπ για σαλόνι:

Το εξαιρετικών μετρήσεων φοκαλ:


Στα 8.000€ είναι ένα μικρό παθητικό ηχείο, με ένα μικρής διαμέτρου μιντγουφερ, και βεβαίως χρειάζεται ένα σοβαρό ενισχυτή για να οδηγηθεί.
Ίσως όχι απαραιτήτως τα mola mola λόγω κόστους βέβαια, όχι πως δεν είναι άριστα ενισχυτικά, κάθε άλλο.

Ωστόσο δε βλέπω το λόγο να μην επιλεγεί αυτό:


Που είναι επίσης ηχείο βάσης, παραπλήσιας εμφάνισης, μα έχει 2 γουφερ 8" και στάθμες υπεραρκετές για στάθμη αναφοράς και μετρήσεις εξίσου εξαίσιες με το φοκαλ, και λόγω καρδιοειδους αρχιτεκτονικής θα παίζει καλύτερα σε οποιοδήποτε σαλόνι, και βεβαίως δε χρειάζεται να ψάχνεις για ενισχυτικά στάδια, τα έχει ενσωματωμένα και με άπλετη ισχύ, και ταυτόχρονα είναι έως και roon ready αν δεν κάνω λάθος, βέβαια έχει ενσωματωμένες δυνατότητες DSP, και τέλος η τιμή του είναι εξόχως λογική για all in one βελτιστοποιημένη λύση και απλή στη χρήση, χωρίς να χρειάζεται να δαπανήσεις ποσά για καλώδια ηχείων, και ξέρετε τις ιστορίες με το σούπρα.., άρα μάλλον φτηνότερο βγαίνει από στήσιμο ενός σούπρα με ενισχυτικά και προενισχυτικά και καλωδιώσεις χαϊενδικής κατεύθυνσης.

Δηλαδή, το δεύτερο θα παίξει πιο καλά σε τυπικούς απεριποιητους κοινόχρηστους χώρους σαλονιών, κανένα εκ των δύο δεν είναι χρωματισμένο (ουδέτερα και τα δύο στο φάσμα), το δεύτερο θα έχει περισσότερο μπάσο και υψηλότερες στάθμες, μεγαλύτερη ευκολία χρήσης και πρακτικά θα κοστίσει λιγότερο τελικά.

Αυτά τα ολίγα, αντικειμενικά.

Υποκειμενικά, κάποιος μπορεί να ακούσει και τα δύο, και για κάποιο λόγο που δε καταλαβαίνω, να πει ότι προτιμάει τον ήχο του σούπρα. Ε, με αυτά τα ανεξήγητα και εν πολλοίς υποκειμενικά, δεν υπάρχει κανένας λόγος για αντικειμενική τεκμηρίωση προτερημάτων ή ελαττωμάτων.
 

Ndis

Titika
Μηνύματα
1.921
Reaction score
4.751
Δουλειά του κάθε επιχειρηματία ειναι το κέρδος και όχι ο ιδεαλισμός...

Γιατί είναι δύσκολο να το καταλάβουν κάποιοι με ξεπερνάει!

Μιας και η αποκάλυψη μιας κατ ιδίαν συζήτηση μπορεί να θεωρηθεί παραβιάση προσωπικών δεδομένων δεν μπορώ να γράψω τα ηχεία που για κάποιο καιρό είχε σπίτι του ο άνθρωπος που στην καθημερινότητα του ασχολούνταν με ηχεία επιπέδου utopia. Θα πέσετε απο τα σύννεφα.

Το έγραψε άλλωστε ο άθρωπος, η έξυπνη επιλογή είναι η μετρημένη επιλογή ή αλλιώς η επαρκώς ικανοποιητική ή αλλιώς να γνωρίζει ο εκάστοτε καταναλωτής τα υπέρ και τα κατά της επιλογής που ετοιμάζεται να πραγματοποιήσει...

Αυτό που βιώνω για αυτό το θέμα μου θυμίζει την 15ωρη ομίλια του καστρο για το νόημα της σιωπής ...
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.472
Reaction score
57.378
Οι φωτο απο στουντιο και πως διαχειριζονται τα ηχεια δειχνουν για πια χρηση ειναι το καθενα....ειναι απλα τα πραγματα ...
....σιγα μην ασχοληθω με τα καπριτσια καποιων.

στον πραγματικο κοσμο που δεν ειναι στουντιο ο χωρος, χωρανε ολα, αναλογα τις αναγκες που εχει ο καθενας μας.

το παραδειγμα του ΧΧ με ενεργα -παθητικα της ιδιας εταιριας δειχνει και την διαφορετικοτητα τους.....απλο ειναι.
Πού κρίνεις ότι υπάρχει αντικανονικότητα σε σχέση με ό,τι έχει στήσει ο Ear στο δικό του Atmos και σε σχέση με όσα συνιστά με το γνωστό ένθερμο τόνο σε άλλα μέλη;

Ποιο στοιχείο θα εμπόδιζε χρήση ηχείων όπως το ΚΗ310 για να τα έβαζε λ.χ. ο υποφαινόμενος αντί για τις κόρνες στο παρουσιασμένο setup και δωμάτιο - εννοείται διαρρυθμισμένα σε απόσταση μέχρι 230 εκατοστόμετρα από το sweet spot - ή ο Dimifoot στο δικό του πολυκαναλικό μαζί με sub ή μέχρι και ο Jiovani με τα σχετικά sub στο δικό του σαλόνι;
Άλλο ένα ενδιαφέρον παράδειγμα, επιλογής ηχείων χωρίς σαμπ για σαλόνι:

Το εξαιρετικών μετρήσεων φοκαλ:


Στα 8.000€ είναι ένα μικρό παθητικό ηχείο, με ένα μικρής διαμέτρου μιντγουφερ, και βεβαίως χρειάζεται ένα σοβαρό ενισχυτή για να οδηγηθεί.
Ίσως όχι απαραιτήτως τα mola mola λόγω κόστους βέβαια, όχι πως δεν είναι άριστα ενισχυτικά, κάθε άλλο.

Ωστόσο δε βλέπω το λόγο να μην επιλεγεί αυτό:


Που είναι επίσης ηχείο βάσης, παραπλήσιας εμφάνισης, μα έχει 2 γουφερ 8" και στάθμες υπεραρκετές για στάθμη αναφοράς και μετρήσεις εξίσου εξαίσιες με το φοκαλ, και λόγω καρδιοειδους αρχιτεκτονικής θα παίζει καλύτερα σε οποιοδήποτε σαλόνι, και βεβαίως δε χρειάζεται να ψάχνεις για ενισχυτικά στάδια, τα έχει ενσωματωμένα και με άπλετη ισχύ, και ταυτόχρονα είναι έως και roon ready αν δεν κάνω λάθος, βέβαια έχει ενσωματωμένες δυνατότητες DSP, και τέλος η τιμή του είναι εξόχως λογική για all in one βελτιστοποιημένη λύση και απλή στη χρήση, χωρίς να χρειάζεται να δαπανήσεις ποσά για καλώδια ηχείων, και ξέρετε τις ιστορίες με το σούπρα.., άρα μάλλον φτηνότερο βγαίνει από στήσιμο ενός σούπρα με ενισχυτικά και προενισχυτικά και καλωδιώσεις χαϊενδικής κατεύθυνσης.

Δηλαδή, το δεύτερο θα παίξει πιο καλά σε τυπικούς απεριποιητους κοινόχρηστους χώρους σαλονιών, κανένα εκ των δύο δεν είναι χρωματισμένο (ουδέτερα και τα δύο στο φάσμα), το δεύτερο θα έχει περισσότερο μπάσο και υψηλότερες στάθμες, μεγαλύτερη ευκολία χρήσης και πρακτικά θα κοστίσει λιγότερο τελικά.

Αυτά τα ολίγα, αντικειμενικά.

Υποκειμενικά, κάποιος μπορεί να ακούσει και τα δύο, και για κάποιο λόγο που δε καταλαβαίνω, να πει ότι προτιμάει τον ήχο του σούπρα. Ε, με αυτά τα ανεξήγητα και εν πολλοίς υποκειμενικά, δεν υπάρχει κανένας λόγος για αντικειμενική τεκμηρίωση προτερημάτων ή ελαττωμάτων.
Ακούγοντας πάντως σε διαφορετικά setup αλλά και με ακουστικά τα συνοδευτικά αρχεία με κομμάτια από την κόντρα με DD 8C ,ATC SCM100A & Grimm LS!Be ,μου έκανε καλύτερη εντύπωση το Dutch & Dutch σε σύγκριση με το ATC100 - έτσι όπως παρουσιάστηκαν στημένα και συλληφθέντα εννοείται...
 
Last edited:

Μηνύματα
22.271
Reaction score
15.543
Πού κρίνεις ότι υπάρχει αντικανονικότητα σε σχέση με ό,τι έχει στήσει ο Ear στο δικό του Atmos και σε σχέση με όσα συνιστά με το γνωστό ένθερμο τόνο σε άλλα μέλη;

Ποιο στοιχείο θα εμπόδιζε χρήση ηχείων όπως το ΚΗ310 για να τα έβαζε λ.χ. ο υποφαινόμενος αντί για τις κόρνες στο παρουσιασμένο setup και δωμάτιο - εννοείται διαρρυθμισμένα σε απόσταση μέχρι 230 εκατοστόμετρα από το sweet spot - ή ο Dimifoot στο δικό του πολυκαναλικό μαζί με sub ή μέχρι και ο Jiovani με τα σχετικά sub στο δικό του σαλόνι;
μονο για τον Jio μπορω να πω....
....μετα το ακουσμα των pmc θα τα πεταγε απο το παραθυρο τα 310 στο πρωτο δευτερολεπτο...
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.872
Reaction score
136.952
Θα σας πάω ένα ταξίδι πίσω στο χρόνο, στο σωτήριο έτος 2009 που ξεκίνησα αυτό το θρεντ:


Στο οποίο, για το δορυφόρο, γράφω τα δεδομένα από τη φίρμα, όσον αφορά την ενδεδειγμένη απόσταση ακρόασης:

<<Το συγκεκριμένο ηχείο είναι κατηγορίας Mid-field monitoring με δυνατότητες όμως και για Far-field monitoring, δηλαδή:

Απολύτως ελάχιστη απόσταση ακρόασης: 1.25 m

Συνιστώμενη απόσταση ακρόασης: 1.5 - 3.0 m

Μέγιστη απόσταση ακρόασης 11 m


Σε ερώτησή μου προς την Klein+Hummel αν το ηχείο συνίσταται για ακροάσεις σε μεγάλους οικιακούς χώρους ακρόασης, όπου μια τυπική απόσταση θέσης ακρόασης-ηχείου είναι 6-8μ, η απάντηση ήταν απολύτως καταφατική, καθώς είναι μέσα στα προβλεπόμενα όρια, δηλαδή μέχρι και σε 11μ το ηχείο δουλεύει άψογα.

Φυσικά, σε συνηθισμένους χώρους ακρόασης όπου το μήκος του δωματίου είναι 4-8 μ (15-45τμ), η κατάσταση είναι απολύτως ιδανική, τυπική θα έλεγα ενός Mid-field monitor .>>


Τι νομίζετε πως έχει αλλάξει από το 2009 επ'αυτου;

:lolsign: :lolsign: :lolsign: :lolsign: :lolsign:


Όσον αφορά την απόσταση ακρόασης, που όντως ο κογιας ξεκίνησε να την αναφέρει, ας δούμε τη δική μου πορεία αναζήτησης πάνω σε αυτό, όπως αποτυπώνεται από θρεντ που ξεκίνησα προσωπικά σε τούτο το φόρουμ:





Μάλλον επέμενα στο θέμα, ε; 8-)

Βεβαίως, όσοι έρχεστε τώρα να πείτε κάτι αντίθετο επί του θέματος, μάλλον δεν βλέπω να έχετε συνεισφορά σε τούτο το φόρουμ με παράθεση δεδομένων και αντικειμενικών επιχειρημάτων με ανάλογη τεκμηρίωση, παρά μόνο βασίζετε την όποια αντιλογία σε επιχειρήματα του τύπου μου είπε ο Μπάμπης ο σουγιάς (που ξέρει) πως... :gotcha:
 





Staff online

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.603
Μηνύματα
2.945.576
Members
38.204
Νεότερο μέλος
john-john
Top