- Μηνύματα
- 64
- Reaction score
- 115
Ακουστικά όργανα είναι. Μη μπερδεύεσαι.Όχι, να πηγαίνεις.
Αλλά να μη θεωρείς μετρητικά όργανα τα αυτιά σου.
Ακουστικά όργανα είναι. Μη μπερδεύεσαι.Όχι, να πηγαίνεις.
Αλλά να μη θεωρείς μετρητικά όργανα τα αυτιά σου.
Αυτό λέω εγώ.Ακουστικά όργανα είναι. Μη μπερδεύεσαι.
Σοβαροί είμαστε.No, εγώ διαλέγω ακούγοντας. Οι μετρήσεις απλά βοηθάνε στο πριν για να επικεντρωθούμε σε κάποια μοντέλα και στο μετά για να αλλάξουμε τον ήχο στο σύστημα/χώρος με ισοστάθμιση ή πρόσθετα (αν θέλουμε).
Σε άλλο θέμα όμως αναφέρεστε στην έκθεση Μονάχου και γράφετε ότι σας άρεσαν ή όχι κάποια. Κακώς. Έπρεπε να την "επισκεφθείτε" on line ή after. θα μας τρελάνετε; μία δίνετε βάση και μία όχι; Σοβαρευτείτε.
Δηλαδή ρε Ντοκ με το συμπαθιο αλλά... σύμφωνα με το σκεπτικό που αναλύεις παραπάνω, δεν είναι απαραίτητο ότι ο @geomiat , από την ακρόαση αποκόμισε παραπλανητικές εντυπώσεις, κάλιστα θα μπορούμε να υποθέσουμε ότι εσύ είχες παραπλανηθεί από την ακρόαση των συγκεκριμένων ηχείων που το βρήκες τόσο θεϊκά!!Σοβαροί είμαστε.
Εσύ πέφτεις σε λογικά αδιέξοδα.
Οι εντυπώσεις ακρόασης, προφανώς έχουν λόγο ύπαρξης, μα όχι ως εργαλεία μέτρησης διαφορών, ούτε αντικαθιστώντας το μετρητικό εξοπλισμό στην αξιολόγηση των μηχανών.
Απλές εντυπώσεις ακρόασης είναι, και μάλιστα στα τυχαίων ηχητικών χαρακτηριστικών δωμάτια των εκθέσεων, συνήθως αδικούν τα μηχανήματα, δηλαδή οδηγούν σε εσφαλμένες εντυπώσεις.
Δηλαδή οι εντυπώσεις ακροάσεων, μπορεί να είναι παραπλανητικές, όπως πρότεινα πως ήταν στον γκεομιατ.
Και βεβαίως μπορεί να είναι αντιφατικές, από ακροατή σε ακροατή, εξαρτώμενες ακόμα και από το μουσικό είδος.
Αντιθέτως, τα μετρητικά δεδομένα δεν μπορούν να είναι παραπλανητικά, ούτε αντιφατικά.
Δεύτερη κίτρινη κάρτα σου βγάζω.
Ενώ η παπαροσυζήτηση μεταξύ του Μπάμια και του Μπάμπη του σουγιά είναι ατράνταχτη απόδειξηΜετρήσεις = ενδείξεις, όχι αποδείξεις.
Τις άλλες πως τις μετράμε; αν αλλάξεις μία αυσκευή πχ.
Παίδες δεν είμαι κάνας χρυσαυτιάς, πρωτόγονος είμαι!Δηλαδή ρε Ντοκ με το συμπαθιο αλλά... σύμφωνα με το σκεπτικό που αναλύεις παραπάνω, δεν είναι απαραίτητο ότι ο @geomiat , από την ακρόαση αποκόμισε παραπλανητικές εντυπώσεις, κάλιστα θα μπορούμε να υποθέσουμε ότι εσύ είχες παραπλανηθεί από την ακρόαση των συγκεκριμένων ηχείων που το βρήκες τόσο θεϊκά!!
Σωστά??
Αν ειναι δυνατον να χανει ο κ.ΜαρκουΝα σε ρωτήξω εγώ που έχω στα μπάσα 2χ4mm
Στα μεσαία και πρίμα 2χ1,5mm με μήκος όλα τους κάπου στα 8 μέτρα χάνω κάτι γιατρέ μο
να πηγαινεις να πηγαινεις ευγε νεεΝα μην πηγαίνω Μέγαρο δηλαδή
δηλαδηςπιο dark ο ήχος...
Τώρα βάζεις νούμερα και το χοντραίνεις.Α, βέβαια.
Με ωμική αντίσταση κοινού καλωδίου 0.0057 Ω per ft και με ακριβό καλώδιο με ωμική αντίσταση 0.0020 Ω per ft, βεβαίως θα έχεις μια διαφορά στάθμης περί τα 0.2 ντεσιμπέλ υπέρ του καλωδίου χαμηλότερης ωμικής αντίστασης, όπως και μετρήθηκε.
Βεβαίως.
Ωστόσο θα μπορούσες να σηκώσεις το βολιουμ κατά ο.2 ντεσιμπέλ και να έχεις το ίδιο αποτέλεσμα.
Επίσης θα μπορούσες να χρησιμοποιήσεις ένα φτηνό γενικής χρήσης καλώδιο με παχύτερους αγωγούς, ώστε να έχει χαμηλότερη ωμική αντίσταση, και να έχεις το ίδιο κέρδος στη στάθμη, ή και μεγαλύτερο, με ακόμα χαμηλότερης ωμικής αντίστασης αγωγούς, πράγμα που θα είναι πιο εμφανές σε ηχεία χαμηλής ωμικής αντίστασης.
Συμφωνούμε.
Φυσικά το κέρδος για τον ενισχυτή μας να παίζει κατά 0.2 ντεσιμπέλ πιο σιγά για να ακούμε την ίδια στάθμη, είναι πιθανώς σημαντικό, αν διαθέτεις κάνα χρεπι λαμπατο μέγιστης ισχύος 2-3 βατ.