Στο στέκι του Ερρίκου

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.239
Reaction score
137.856
Δεν είστε κουφοί...

Όπως ήδη ειπα:

ύπαρξη ενσωματωμένων ..σαμπ. θεωρώ (αντικειμενικά) πως χωρίς σαμπ δεν μπορεί να παλέψει κανένα σεταπ κάποιο άλλο που τα διαθέτει. ;)
Δεν υπήρχε κανένας τρόπος να σας "αρέσει" περισσότερο το ATC αφού δεν είχε σάμπ, ενώ το άλλο είχε.

Δε γίνεται.

Μια πιο δίκαιη σύγκριση, θα ήταν αμφότερα χωρίς σαμπ, δηλαδή και από το άλλο, να ξεσυνδεθουν τα κάτω μεγάφωνα.

Αλλά δεν έχει νόημα. Τα ATC, στο φάσμα που λειτουργούν, είναι σαφώς ανώτερα ηχεία.
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.836
Reaction score
12.933
Δεν είστε κουφοί...

Όπως ήδη ειπα:



Δεν υπήρχε κανένας τρόπος να σας "αρέσει" περισσότερο το ATC αφού δεν είχε σάμπ, ενώ το άλλο είχε.

Δε γίνεται.

Μια πιο δίκαιη σύγκριση, θα ήταν αμφότερα χωρίς σαμπ, δηλαδή και από το άλλο, να ξεσυνδεθουν τα κάτω μεγάφωνα.

Αλλά δεν έχει νόημα. Τα ATC, στο φάσμα που λειτουργούν, είναι σαφώς ανώτερα ηχεία.
Το tweeter Dynaudio D-260 είναι σαφέστατα ανώτερο μεγάφωνο από το αντίστοιχο των Atc.
Τα μεσαία τώρα τα μεν έχουν κώνους τα δε θόλους οπότε εντελώς άλλη σχολή.
Όσον αφορά τα χαμηλά, και τα δύο φοράνε μονάδες 10 ιντσών με διαφορετική φόρτιση όμως. Το ένα <<σωλήνα συντονισμού>> και το δικό μου <<παθητικό ακτινοβολητή>>.
Θα ήταν αδύνατο να αποσυνδεθεί η κάτω καμπίνα. Πρόκειται για τρίδρομο ηχείο σε δύο καμπίνες και δεν είναι ένα σκέτο ενσωματωμένο sub. Η συχνότητα διαχωρισμού είναι οι 180 κύκλοι.

Να συγκρίνουμε τιμολογιακά τις δύο καταστάσεις...
Το μεσαίο θόλου της ATC κοστίζει 100 ευρώ παραπάνω από ότι τα δύο 5,25 ιντσών Dynaudio μαζί.
Το δε woofer της ATC 2,5 φορές επάνω όσο το vifa και ο παθητικός ακτινοβολητής μαζί.

Σαν συνολική τιμή ηχείων ούτε καν βέβαια. Ακόμα και συνυπολογίζοντας τους συγκεκριμένους ενισχυτές της ΒΑΤ στο κόστος, ούτε καν προσεγγίζουν τα μισά των ATC.
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.780
Reaction score
52.470
καλά το κατάλαβα.....
πήρε τον ειδικό φακό που έχει για να φωτογραφίζει το ''πριν'' σε κέντρα αδυνατίσματος :p:lol:

Υ.Γ .Συγχαρητήρια για το πικάπ:thumbsup:
- φιξεντ :drinks:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.239
Reaction score
137.856
Σαν συνολική τιμή ηχείων ούτε καν ..προσεγγίζουν τα μισά των ATC.
Φυσικά.
Τα μεν είναι ATC.. ;)

Tο κόστος των μονάδων είναι αδιάφορο.
Παράδειγμα τρανό, το Τουίτερ του Γκριμ που κόστιζε ένα 15-ευρο. Και;
Από πίσω είναι ο Μπρούνο ρε μεγάλε, τι συζητάμε; Ξέρεις πόσα λεφτά έχει ο μετρητικος εξοπλισμός του Μπρούνο; Ξέρεις τι γνώσεις έχει το άτομο;
Τριάντα χιλιάρικα ηχείο. Πάρτο, χωρίς δεύτερη σκέψη, αν έχεις τα λεφτά.

Και πίσω από το ATC, είναι η τεχνογνωσία, η έρευνα, οι μελέτες και η εμπειρία της ..atc.

Τα ρέστα είναι μπακαλικες πράξεις.
 

P

PMC

Guest
Είναι μια κλασική περίπτωση που συγκρίνονται ένα ακριβό ενεργό μόνιτορ και ένα ηχείο diy από έναν άνθρωπο που ξέρει πως θα πετύχει τι?
Μη σας παραξενεύει τίποτα....ο χώρος είναι ο ίδιος .

Αν συγκρίνουμε τις αποκρίσεις των δυο ηχείων τα atc υποτίθεται ότι μπορούν να παίξουν το ίδιο χαμηλά....

μπραβο στον pm για το αποτέλεσμα....( το οποίο είναι σε καλύτερο επίπεδο ,ακουστικά,από τα atc που σίγουρα μετράνε καλύτερα......)
τροφη για σκέψη......χιχιχιχι.
 
Last edited by a moderator:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.239
Reaction score
137.856
Είναι μια κλασική περίπτωση που συγκρίνονται ένα ακριβό ενεργό μόνιτορ και ένα ηχείο diy
Ποια "κλασσική" βρε;:gotcha:

Πότε ξανάγινε κάτι τέτοιο; :lol:

Το απολύτως κλασσικό που γίνεται από το συναφι που εχθρεύονται τα ενεργά μόνιτορ για υπόπτους λόγους, είναι να συγκρίνονται φθηνά ενεργά μόνιτορ με πολύ πολύ ακριβότερα σετ ενισχυτικων και ηχείων, και επίσης κλασσικά, σε λάθος απόσταση ακρόασης για τα πρώτα! 8-)

Εκδηλώνεις μια έμμεση αντιπάθεια στην ορθή αναπαραγωγή από αναγνωρισμένης αξίας μόνιτορ, μόνο και μόνο για να πεις το μακρύ σου και το κοντό σου, για τον κοινό λόγο που λες αυτά που λες τόσο καιρό, έχει καταντήσει ανιαρό. ;)

Και τώρα μάλιστα, για ποια; Για τα ATC! Καλύτερα να αρχίσεις να κατακρίνεις την πρακτικά ανύπαρκτη "ηχητική ταυτότητα" των μεγάλων μόνιτορ της PMC, πιο βατό πεδίο για σένα, παρά αυτά της ATC, πολυαγαπημένων ηχείων σε όλο τον πλανήτη και με τρομακτική διείσδυση σε στούντιο και σπίτια, κλάσεις μεγαλύτερη της PMC..

μπραβο στον pm για το αποτέλεσμα....( το οποίο είναι σε καλύτερο επίπεδο ,ακουστικά,από τα atc που σίγουρα μετράνε καλύτερα......)
Βεβαίως μπράβο στον πιτερμενη για το αποτέλεσμα, το οποίο είναι καλύτερο ακουστικά για τον λόγο που εξήγησα, και ειπώθηκε ήδη από αυτούς που ήταν εκεί (έλλειψη μπάσου από τα ATC) και όχι για άλλους κρυφούς και μυστήριους λόγους, ανεξιχνίαστους και μαγικούς, που να χωράνε θεωρίες καβλωδίων.

Τα ATC σίγουρα μετράνε καλύτερα (συμφωνούμε) και σίγουρα παίζουν καλύτερα και σίγουρα θα αρέσουν περισσότερο σε όλους ανεξαιρέτως, αρκεί να συμπληρωθούν σωστά στις πρώτες οκτάβες, κατόπιν μετρήσεων, και σωστής ενσωμάτωσης αξιόλογων (για τέτοια σοβαρά ηχεία) σαμπ.

Οι μετρήσεις απόκρισης των δύο σετ ηχείων σε αυτόν το χώρο, αν ήταν διαθέσιμες, θα έλεγαν αυτή ακριβώς την πραγματικότητα.

Τροφή για σκέψη, δε θα πεις τίποτα.
 
Last edited:

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.836
Reaction score
12.933
Φυσικά.
Τα μεν είναι ATC.. ;)

Tο κόστος των μονάδων είναι αδιάφορο.
Παράδειγμα τρανό, το Τουίτερ του Γκριμ που κόστιζε ένα 15-ευρο. Και;
Από πίσω είναι ο Μπρούνο ρε μεγάλε, τι συζητάμε; Ξέρεις πόσα λεφτά έχει ο μετρητικος εξοπλισμός του Μπρούνο; Ξέρεις τι γνώσεις έχει το άτομο;
Τριάντα χιλιάρικα ηχείο. Πάρτο, χωρίς δεύτερη σκέψη, αν έχεις τα λεφτά.

Και πίσω από το ATC, είναι η τεχνογνωσία, η έρευνα, οι μελέτες και η εμπειρία της ..atc.

Τα ρέστα είναι μπακαλικες πράξεις.
Πάλι κάνεις λάθος για το tweeter...
https://www.soundimports.eu/en/seas-27tbcd-gb-dxt.html

Και ενώ από τη μία μας λες αυτά που βέβαια ισχύουν για την Atc, το δεύτερο ηχείο δεν το έχεις δει καν από κοντά. Βιάζεσαι να βγάλεις συμπεράσματα θα έλεγα, που να επιβεβαιώνουν βέβαια τα πιστεύω σου.
Στο κάτω-κάτω δεν είσαι μακρυά για να πας να το ακούσεις. Εκτός αν δεν εμπιστεύεσαι τα αφτιά σου αλλά μόνο τις μετρήσεις. Δεκτό και αυτό. Να σημειώσω πως και το άσπρο μετράει εξαιρετικά αλλά δεν έχει και πολύ σημασία.
Δεν σου κρύβω πως θα έβρισκα εντελώς παράξενο να γράψεις κάτι διαφορετικό. Δεν σου το έχω βρε αδερφέ...

Και στη τελική ποιος σου είπε ότι έχω ή είχα την οποιαδήποτε διάθεση για σύγκριση με ένα πανάκριβο Atc.
Καρφί δεν μου καίγεται.
Αυτό που όμως πραγματικά με ευχαριστεί είναι πως ο καλός μου φίλος ο Ερρίκος ακούει μέσα από αυτό και το ευχαριστιέται! Και δεν είναι και κάποιος χθεσινός με τον ήχο...
Και το να έχεις ένα και μοναδικό ηχείο σε όλο τον πλανήτη είναι επίσης κάτι σε μια εποχή που φοβόμαστε να διαφοροποιηθούμε από <<τα πρέπει και τα θέλω>> της μάζας!
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.831
Reaction score
84.861
Τα ATC σίγουρα μετράνε καλύτερα
Δεν υπάρχουν διαθεσιμα spinorama για να συγκρίνουμε.

Του PM λογικά θα ξεκινάει πολυ χαμηλότερα στο μπάσο, οπότε θα εχει μεγάλο πλεονέκτημα μόνο απο εκεί.
Τα δυο σαμπ κερδίζουν εξ ορισμού. ;)
Εκτιμώ όμως πως θα εχει μεγαλύτερες παραμορφώσεις σε υψηλές στάθμες, στο φάσμα απο 150Hz και πάνω.

Κάπου θα κερδίζει το ενα και κάπου το άλλο λοιπόν.
Αν μπει όμως και στο ATC το σύνοδο σαμπ της εταιρείας περιμένω να μετράει συνολικά καλυτερα.

Το directivity index και το dispersion και στα δυο είναι απρόβλεπτο, δεν βάζω το χέρι μου στην φωτιά για κανένα.
 

P

PMC

Guest
σας τα είπε ο άνθρωπος αλλά κάνετε ότι δεν καταλαβαίνετε .....σιγά μη βάλουμε και δυο σαμπ επιπλέον στα ATC για να καταφέρουν να παίξουν σαν το ηχείο του pm.....έλεος :headbang:


ειπε ο Πέτρος ....

.......Όσον αφορά τα χαμηλά, και τα δύο φοράνε μονάδες 10 ιντσών με διαφορετική φόρτιση όμως. Το ένα <<σωλήνα συντονισμού>> και το δικό μου <<παθητικό ακτινοβολητή>>.
Θα ήταν αδύνατο να αποσυνδεθεί η κάτω καμπίνα. Πρόκειται για τρίδρομο ηχείο σε δύο καμπίνες και δεν είναι ένα σκέτο ενσωματωμένο sub. Η συχνότητα διαχωρισμού είναι οι 180 κύκλοι......
 


Μηνύματα
238
Reaction score
135
Eνδιαφέρουσες οι εντυπώσεις σας από πολλές απόψεις.
Και εδώ κολλάνε οι μετρήσεις που είχε κάνει ο Πέτρος όταν τα έφτιαχνε. Τις έχεις;
Ο Πετρος οτι εχει εγω ουτε να τις διαβαζω δεν ξερω...
:thumbsup: η ταστιερα απο τι ειναι? βαλε μια κοντινη ολοσωμη φωτογραφια να παρουμε ματι και 'μεις οι μαιμουδες. 🐒
Η ταστιερα ειναι κλασσικη rosewood (ροδοξυλο)
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.831
Reaction score
84.861
Θα ήταν αδύνατο να αποσυνδεθεί η κάτω καμπίνα. Πρόκειται για τρίδρομο ηχείο σε δύο καμπίνες και δεν είναι ένα σκέτο ενσωματωμένο sub. Η συχνότητα διαχωρισμού είναι οι 180 κύκλοι.
Εννοείς πως είναι βιδωμένα μεταξύ τους; Ή μπορείς να τα μετακινήσεις απο τους δορυφόρους, ας πούμε μισό μέτρο προς τα πίσω, προς τα έξω ή όπου αλλού βολεύει για την ιδανική απόκριση στον κάθε χώρο;
Ma τα ηχεία του petermeni , ΔΕΝ έχουν σαμπ. Απλή καμπίνα χαμηλών έχουν με παθητικό ακτινοβολητή αντί για σωλήνα ρεφλέξ.
Γιατί το λέτε και το ξαναλέτε το σαμπ?
Βεβαίως, συμφωνούμε. Ολα κάτω απο 12 ίντσες (και λίγο λεω) δεν ειναι σαμπ. :tongue:

Ρε Γιάννη, με τις λέξεις παίζουμε; Τι ορίζουμε ως σαμπ;
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.836
Reaction score
12.933
Δεν υπάρχουν διαθεσιμα spinorama για να συγκρίνουμε.

Του PM λογικά θα ξεκινάει πολυ χαμηλότερα στο μπάσο, οπότε θα εχει μεγάλο πλεονέκτημα μόνο απο εκεί.
Τα δυο σαμπ κερδίζουν εξ ορισμού. ;)
Εκτιμώ όμως πως θα εχει μεγαλύτερες παραμορφώσεις σε υψηλές στάθμες, στο φάσμα απο 150Hz και πάνω.

Κάπου θα κερδίζει το ενα και κάπου το άλλο λοιπόν.
Αν μπει όμως και στο ATC το σύνοδο σαμπ της εταιρείας περιμένω να μετράει συνολικά καλυτερα.
Πάμε άλλη μία...
Δεν είναι sub η κάτω κούτα αλλά τρίτος δρόμος σε κλασικό ηχείο. Midbass είναι το μεγάφωνο. Mms 45 gr έχει το 10ιντσο. Το ζητούμενο ήταν η ταχύτητα και όχι η απόλυτη έκταση χαμηλά.

Η πάνω δεξιά εικονίτσα από τα παρακάτω χαρακτηριστικά είναι η δυναμική συμπεριφορά του D-260. Η ανώτερη καμπύλη είναι για σήμα 1 kw. Εύκολα παρατηρείς ότι δεν υπάρχει ουσιαστική διαφορά από τα 300 και τα 100 ή τα 30 watts. Αν μη τι άλλο οι μονάδες της Dynaudio φημίζονται για τον ασυμπίεστο ήχο τους και την τεράστια αντοχή.
IMG_5959.thumb.JPG.2d719e37ee5c17fe6285bcada13bb741.JPG
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.831
Reaction score
84.861
Πάμε άλλη μία...
Πάμε άλλη μια.
Εννοείς πως είναι βιδωμένα μεταξύ τους; Ή μπορείς να τα μετακινήσεις απο τους δορυφόρους, ας πούμε μισό μέτρο προς τα πίσω, προς τα έξω ή όπου αλλού βολεύει για την ιδανική απόκριση στον κάθε χώρο;
Μάλλον δεν κατάλαβες πως αυτο που λέω είναι προς το συμφέρον σου ;)
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.812
Reaction score
27.857
Εννοείς πως είναι βιδωμένα μεταξύ τους; Ή μπορείς να τα μετακινήσεις απο τους δορυφόρους, ας πούμε μισό μέτρο προς τα πίσω, προς τα έξω ή όπου αλλού βολεύει για την ιδανική απόκριση στον κάθε χώρο;

Βεβαίως, συμφωνούμε. Ολα κάτω απο 12 ίντσες (και λίγο λεω) δεν ειναι σαμπ. :tongue:

Ρε Γιάννη, με τις λέξεις παίζουμε; Τι ορίζουμε ως σαμπ;
Οχι ρε dimi δεν παίζουμε με τις λέξεις.
Τι θα πεί τι ορίζουμε ως σαμπ?
Μπασοκαμπίνα με 10ιντσο και παθητικό που κόβεται στους 180 κύκλους , εσένα σου ακούγεται για σαμπ?
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.831
Reaction score
84.861
A subwoofer (or sub) is a loudspeaker designed to reproduce low-pitched audio frequencies known as bass and sub-bass, lower in frequency than those which can be (optimally) generated by a woofer. The typical frequency range for a subwoofer is about 20–200 Hz for consumer products,[1] below 100 Hz for professional live sound,[2] and below 80 Hz in THX-certified systems.[3] Subwoofers are never used alone, as they are intended to augment the low-frequency range of loudspeakers that cover the higher frequency bands. While the term "subwoofer" technically only refers to the speaker driver, in common parlance, the term often refers to a subwoofer driver mounted in a speaker enclosure (cabinet), often with a built-in amplifier.
Subwoofers are made up of one or more woofers mounted in a loudspeaker enclosure—often made of wood—capable of withstanding air pressure while resisting deformation. Subwoofer enclosures come in a variety of designs, including bass reflex (with a port or vent), using a subwoofer and one or more passive radiator speakers in the enclosure, acoustic suspension (sealed enclosure), infinite baffle, horn-loaded, tapped horn, transmission line, bandpass or isobaric designs, representing unique trade-offs with respect to efficiency, low-frequency range, cabinet size and cost. Passive subwoofers have a subwoofer driver and enclosure and they are powered by an external amplifier. Active subwoofers include a built-in amplifier.[4]
Από wiki

Φυσικα και υπάρχουν παθητικά σαμπ, φυσικα και υπάρχουν και 9ιντσα, και 8ιντσα σαμπ.
Δεν σας καταλαβαίνω.
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.836
Reaction score
12.933
Εννοείς πως είναι βιδωμένα μεταξύ τους; Ή μπορείς να τα μετακινήσεις απο τους δορυφόρους, ας πούμε μισό μέτρο προς τα πίσω, προς τα έξω ή όπου αλλού βολεύει για την ιδανική απόκριση στον κάθε χώρο;

Βεβαίως, συμφωνούμε. Ολα κάτω απο 12 ίντσες (και λίγο λεω) δεν ειναι σαμπ. :tongue:
Βιδωμένα δεν είναι μεταξύ τους αλλά δεν μπορούν να διαχωριστούν οι δύο καμπίνες με την υπάρχουσα συχνότητα διαχωρισμού. Είναι ξαναλέω τριών δρόμων με την συχνότητα διαχωρισμού μεταξύ κάτω και πάνω καμπίνας τους 180 Hz. Υπάρχει υψηπερατό φίλτρο στην πάνω κατασκευή.
Θα έπρεπε να κοπούν το πολύ στους 100 Hz αντί στους 180 που είναι τώρα.
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.812
Reaction score
27.857
Πολύ γενικό ώς κείμενο χωρίς καμία αξία θα έλεγα. Μάλλον αναφέρεται σε κυρίες που πρέπει να πάρουν μυρωδιά τι εστί σαμπ.
Εδω σου εξήγησε ο Πέτρος ότι είναι καθαρά μία καμπίνα του ενός δρόμου. Των μπάσων του ηχείου.
Δλδ και τα δικά μου που έχουν δυο 15ιντσα , σαμπ τα θεωρείς? Και ας κόβονται στους 480 κύκλους?
Ασχετα από το πόσο χαμηλά κατεβαίνουν.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.831
Reaction score
84.861
Βιδωμένα δεν είναι μεταξύ τους αλλά δεν μπορούν να διαχωριστούν οι δύο καμπίνες με την υπάρχουσα συχνότητα διαχωρισμού. Είναι ξαναλέω τριών δρόμων με την συχνότητα διαχωρισμού μεταξύ κάτω και πάνω καμπίνας τους 180 Hz. Υπάρχει υψηπερατό φίλτρο στην πάνω κατασκευή.
Θα έπρεπε να κοπούν το πολύ στους 100 Hz αντί στους 180 που είναι τώρα.
Χμμμ, ούτε συμμετρικά; Και τα δυο προς τα έξω, μικρη αποσταση;
θα αλλάξει το imaging αν πανε ΤΑ ΣΑΜΠ :biggrin: πχ 50cm προς τα έξω αν βολεύει στην απόκριση;

Θα γίνει αυτο αντιληπτό ως κακό imaging στους 120Hz? Και δεν θα ειναι προτιμητέο αν γεμίζει μια ακυρωσάρα αυτή η μετακίνηση;

Για να το ξανασκεφτούμε λίγο
 

Μηνύματα
238
Reaction score
135
Αδέρφια την καλησπέρα μου.



Αφού ομολογήσω ότι αρκετά από αυτά που λέτε με ξεπερνάνε γνωστικά σας θυμίζω τον σκοπό της άσκησης (καημό μου). Εγώ έχω τα συγκεκριμένα μηχανήματα (δεδομένο). Και τον συγκεκριμένο χώρο (επίσης δεδομένο). Μια ωραία πρωία είχα την τύχη να έρθουν ένα ζευγάρι διάσημα ηχεία στο χώρο μου τα οποία υπό συνθήκες θα μπορούσα ίσως να αποκτήσω.

Η ανάγκη να φροντίσω το χώρο είναι δεδομένη όποια ηχεία και να επιλέξω n’ est-ce pas ? οπότε στο μυαλό μου ο χώρος είναι κοινός οπότε βγαίνει από την εξίσωση. Έτσι το ερώτημα είναι, συγκρίνοντας τα έτσι όπως είναι (no ifs, no buts) έχει νόημα να αλλάξω τα δικά μου; Εμείς τα ακούσαμε όπως τα ακούσαμε και κλίνουμε στο όχι εκτός και αν μια καλύτερη τοποθέτηση (εμπειρικά η με εξοπλισμό) και των δυο θα επηρέαζε το αποτέλεσμα...

Σας είμαι εύγνωμον για τη συμμετοχή.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.829
Μηνύματα
2.953.187
Members
38.243
Νεότερο μέλος
desmios2025
Top