Αυτοκίνητο μιας άλλης εποχής.

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.252
Reaction score
35.700

Μηνύματα
716
Reaction score
197
ΧΡΕΙΑΖΟΣΟΥΝ ΒΕΒΑΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΕΙΣ....

ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ ΦΡΕΝΟ-ΦΟΥΣΚΑ...

















FORD THUNDERBIRD Η ΠΡΩΤΗ ΚΑΙ FORD ΕΠΙΣΗΣ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ.

ΕΙΧΕ ΠΑΙΞΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ "ΣΤΑΣΟΥ ΠΛΑΙ ΜΟΥ".
Η ΣΙΕΛ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ DESOTO.
Και η κοκκινη ,Chevrolet Bel Air του 1952 (Αν θυμαμαι καλα....)
 

gonis

Luger
Μηνύματα
4.419
Reaction score
12.090
Η f40 επιτομή της κομψότητας;
Ώρα είναι να μας πείτε ότι αποτελούσε και μνημείο τεχνολογίας .
Απαράδεκτο όχημα σε όλα του
Η εποχή που η εταιρία πούλαγε το όνομα της απλά .
Ο ορισμός του "και εδώ απατεώνας ο Ιταλός;"
Γενικά οι γραμμές της ferrari εκείνη την δεκαετία ήταν χάλι μαύρο.
Μετά την 456 άρχισε να στρώνει το θέμα
Για να σου αποδείξω ότι όλο σου το ποστ είναι λάθος,σύγκρινε σημερινες τιμες πώλησης μιας F40 η μιας 288GTO ή οποίας άλλης θέλεις με την τιμή οποιασδήποτε γερμανικής ή ιαπωνικής μπακατέλας εποχής και συνέχισε να επιμένεις για «απατεώνες» Ιταλούς που εξαπάτησαν τους «κουτούς» πελάτες :roflmao:
 

Μηνύματα
609
Reaction score
726
Αν υπήρχε βραβείο για το πιο άσχημο αυτοκίνητο, θα ανταγωνιζόταν την πρωτιά!
Δεν θα ανταγωνιζόταν.
Το έχει πάρει πανηγυρικά. Και συνεχίζει να το παίρνει, διότι, δυστυχώς για την αισθητική μας, κυκλοφορεί ακόμα.
 

Μηνύματα
30.877
Reaction score
25.515
ΚΙ ΟΜΩΣ ΑΣΧΗΜΟ Η ΟΧΙ ΤΟ ΜΟΥΛΤΙΠΛΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΜΟΝΟ ΜΗ ΒΑΝ 6ΘΕΣΙΟ ΣΤΗΝ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ. ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΙΧΕ ΑΓΟΡΑΣΤΕΙ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΕΝΟΙΚΙΑΣΕΩΝ.

ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΩΦΕΛΙΜΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΥΠΗΡΞΕ ΚΑΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ.

ΑΛΛΩΣΤΕ ΗΤΑΝ ΤΟ ΕΚΚΕΝΤΡΙΚΟ ΡΕΥΜΑ ΕΠΟΧΗΣ ΤΩΝ ΙΤΑΛΩΝ ΠΟΥ

ΗΘΕΛΑΝ ΝΕΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ.

ΑΣ ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ....

 

Μηνύματα
1.375
Reaction score
4.149
Αν υπήρχε βραβείο για το πιο άσχημο αυτοκίνητο, θα ανταγωνιζόταν την πρωτιά!
Μου έλεγε ένας φίλος μου που νοικιάζει αυτοκίνητα και είχε φέρει 10 τεμάχια στο νησί ότι οι πελάτες αντιδρούσαν πολύ αρνητικά στο συγκεκριμένο...
Παρότι έχει χώρους, ύψος και πανοραμική θέα, μόνο όταν κατέβαζε την τιμή σε εξευτελιστικό επίπεδο έφευγε.
Νομίζω ότι τρείς σεζόν τα κράτησε και μετά τα χάρισε...
 


Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.252
Reaction score
35.700
Ritmo... Επισης κακασχημο.

Τη 2η γενια multipla δεν τη βρισκω και τοσο ασχημη... Αδιαφορη ναι.
 

Μηνύματα
30.877
Reaction score
25.515
Για να σου αποδείξω ότι όλο σου το ποστ είναι λάθος,σύγκρινε σημερινες τιμες πώλησης μιας F40 η μιας 288GTO ή οποίας άλλης θέλεις με την τιμή οποιασδήποτε γερμανικής ή ιαπωνικής μπακατέλας εποχής και συνέχισε να επιμένεις για «απατεώνες» Ιταλούς που εξαπάτησαν τους «κουτούς» πελάτες :roflmao:
Η ΣΠΑΝΙΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΟΡΙΖΕΙ ΤΙΜΕΣ ΟΠΟΤΕ ΟΙ ΜΙΚΡΕΣ

ΠΑΡΑΓΩΓΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΨΗΛΕΣ ΤΙΜΕΣ.

F40 1,315 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ

F50 (ΣΑΦΩΣ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΣΠΑΝΙΟΤΑΤΗ) 349 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ

288GTO 272 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ

PORSCHE 959 350 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ

ΚΛΠ

ΠΧ Η ΝΕΑ ΜΠΟΥΓΚΑΤΙ 110 ΕΙΧΕ ΤΙΜΗ 2,5 ΜΥΡΙΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΠΩΛΕΙΤΑΙ

ΠΑΝΩ ΑΠΟ 4-5 ΜΙΛΙΟΝΙΑ.

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΨΕΚΑΣΜΟ ΗΤΑΝ

ΣΑΦΩΣ ΠΙΟ ΜΠΡΟΣΤΑ. ΟΠΟΙΟΣ ΑΜΦΙΒΑΛΛΕΙ ΑΣ ΔΕΙ ΤΙ ΨΕΚΑΣΜΟΥΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ

ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΦΕΡΡΑΡΙ. :headbang:

ΕΠΙΣΗΣ Η ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΗ ΣΗΜΕΡΑ 250GTO MΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΕΠΕΡΝΑΕΙ ΤΑ

20,000,000 ΣΕ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΕΣ ΟΠΩΣ ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΙ Η 300SLR.

ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΗ ΓΙΑ ΤΟΤΕ 959 ΛΟΓΩ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ

ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΥΔΡΟΨΥΞΗΣ (ΜΟΝΟ ΟΙ ΚΕΦΑΛΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΟΥΡΜΠΟ) ΕΜΠΑΙΝΕΣ

ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕΣ ΚΑΠΟΥ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΝΩ ΣΤΙΣ F40 KAI F50 ΜΟΝΟ ΜΕ ΦΟΡΜΑ

ΑΝ ΗΣΟΥΝ 1,75 ΚΑΙ ΚΑΤΩ.....

ΟΣΟ ΓΙΑ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΥΣ-ΠΑΡΑΘΥΡΑ-ΜΟΚΕΤΕΣ ΚΛΠ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ.

ΑΛΛΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΠΙΣΤΑ!



 


Μηνύματα
30.877
Reaction score
25.515
Ritmo... Επισης κακασχημο.

Τη 2η γενια multipla δεν τη βρισκω και τοσο ασχημη... Αδιαφορη ναι.

TO ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΜΟΥΛΤΙΠΛΑ ΗΤΑΝ 600-750 ΚΥΒΙΚΑ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΠΟΛΕΜΙΚΗ

ΙΤΑΛΙΑ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ....



ΤΑ ΤΑΞΙ ΤΗΣ ΡΩΜΗΣ....



ΑΚΡΩΣ ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΑ ΣΗΜΕΡΑ.
 


Μηνύματα
30.877
Reaction score
25.515
ΥΓ.ΤΟ ΜΟΥΛΤΙΠΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ

ΜΕ ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ.
 



Μηνύματα
30.877
Reaction score
25.515
Είχε μια τέτοια ένας γειτονας παλιά, αλλά την είχε χρέπι τελείως (Jensen δεν ειναι; ). Πρέπει να ήμουν 10-12 όταν την έβλεπα παρκαρισμένη έξω απο το μαγαζί.
ΟΧΙ!
ΕΙΝΑΙ ΝΙΣΣΑΝ 240-260Ζ.
ΤΑ ΤΖΕΝΣΕΝ ΗΤΑΝ ΑΛΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ.
ΕΠΙΣΗΣ ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΑ ΣΗΜΕΡΑ.
ΤΟ JENSEN-HEALEY ΕΙΧΕ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΡΚΕΤΑ.
ΕΙΧΕ ΜΗΧΑΝΗ LOTUS 2.000CC.


ΚΑΙ ΝΑΙ!
ΔΕΝ ΗΤΑΝ Η AUDI ΠΟΥ ΠΡΩΤΟΕΦΑΡΜΟΣΕ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΣΕ ΕΠΙΒΑΤΗΓΑ ΜΗ ΤΖΙΠΟΕΙΔΗ.
ΑΠΛΑ ΤΑ ΕΒΓΑΛΕ ΣΕ ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ!
Η JENSEN FF TO 1966 ΗΤΑΝ Η ΠΡΩΤΗ....
 

Μηνύματα
30.877
Reaction score
25.515
Α! ΚΑΙ ΑΝΤΙ LOCKING BRAKE ΜΗΧΑΝΙΚΟ! ΑΠΟ ΤΗΝ DUNLOP!
AX AYTOI OI KAΠΟΤΗΔΕΣ....







ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΩ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ ΤΗΣ DS ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΕ

ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΟΠΩΣ Η W116 450SEL(LONG) ΠΟΥ ΗΤΑΝ

ΚΟΝΤΥΤΕΡΟ 40 ΧΙΛΙΟΣΤΑ!
 





Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.694
Μηνύματα
2.949.037
Members
38.228
Νεότερο μέλος
Spyros Demitzoglou
Top