Αυτοκίνητο μιας άλλης εποχής.

Μηνύματα
30.865
Reaction score
25.496
Και η μεγάλη μου αγάπη, Oldsmobile Toronado.
Σχεδιασμός του North περίμενε 6 χρόνια την έγκριση παραγωγής.
7.000 κυβικά εκατοστά, δυόμιση τόνους άδειο, αυτόματο σασμάν τριών ταχυτήτων !

View attachment 193344

ΚΑΙ.....ΜΠΡΟΣΤΙΝΗ ΚΙΝΗΣΗ!!!
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.704
Reaction score
27.664
Πήγαινε πολύ καλά, για αυτοκίνητο του 66.
έβγαζε για πλάκα 130 μίλια. Εκανε και αυτήν την πλεύση που έκαναν τα παλιά αμερικάνικα σε ανωμαλίες του δρόμου , ούτε που έπαιρνε χαμπάρι κανείς τίποτα. Αφασία ήταν . Πολύ μας άρεσε.
 


Μηνύματα
455
Reaction score
571
KAI MIA ΤΡΙΦΑΝΑΡΗ TUCKER ΜΕ ΑΕΡΟΨΥΚΤΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟΥ ΠΙΣΩ...

ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΣΗΜΕΡΑ....




ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΝΑ ΕΙΧΕ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ ΣΤΙΣ CX ΑΥΤΟ.

ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΙΧΕ ΜΠΕΙ ΠΕΝΤΑΛ ΚΑΙ ΣΤΙΣ DS ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ.
ωραία ταινία ,για το tucker, αν την βρείς δες την.
Η CX νομίζω όχι δεν είχε .Η DS ηταν μια κατηγορία μόνη της .ΥΠΕΡΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.704
Reaction score
27.664
Το είχε το κουμπί η cx 2000 του θείου μου.
Tucker , φοβερή ταινία , με εξαιρετική μουσική.
Εχω το cd. Το είχα δεί το 89 νομίζω στο Αθήναιον, Βασ σοφίας /Λ αλεξάνδρας.
 

Μηνύματα
2.148
Reaction score
5.609
Καλά, δες λίγο τα Ιαπωνικά κουπέ των '90s.



Όχι στα αυτοκίνητα. Τα μεταπολεμικά ιδίως είχαν κακή ποιότητα κατασκευής και πρόχειρο σχεδιασμό.
Στις ΗΠΑ άλλαζαν σχεδόν κάθε χρόνο, τέτοια τελειότητα. :tongue:
Στα late '70s άρχισε να βελτιώνεται κάπως η ποιότητα λόγω του ανταγωνισμού της Ιαπωνίας. Στις ΗΠΑ στα '90s+.


Γενικά, μην κρίνετε απο τις ελάχιστες και πολύ ακριβές μεσοπολεμικές υλοποιήσεις την αυτοκινητοβιομηχανία και τον σχεδιασμό συνολικά.
Τα αυτοκίνητα σήμερα είναι ασύλληπτα καλύτερα απο κάθε άποψη.
Ναι ειναι καλυτερα σε επιδοσεις,καταναλωση,για το κρατημα στον δρομο,αν υπηρχε τροπος να απενεργοποιηθουν ολα τα ηλεκτρονικα θα το βλεπαμε και νομιζω οτι θα ηταν απογοητευτικα τα αποτελεσματα τους ,και δεν γνωριζω αν θα καταφερουν να κινουνται μετα απο 15 χρονια λογο των βλαβων στα ηλεκτρονικα τους και των υλικων που χρησιμοποιουνται .Απο τοτε που σταματησε το αυτοκινητο να εχει οριζοντα ζωης και εγινε αναλωσιμο,λογο της αναγκης πωλησεων των εταιριων εχει χαθει ολο το θεμα της αξιοπιστιας,πλην ελαχιστων εξαιρεσεων.
 


Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
7.849
Reaction score
8.878
ΧΡΕΙΑΖΟΣΟΥΝ ΒΕΒΑΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΕΙΣ....

ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ ΦΡΕΝΟ-ΦΟΥΣΚΑ...

Παλαιότερα η φούσκα υπήρχε για το υγρό που καθάριζε το Τζάμι! :)
Επίσης μέχρι τις αρχές της δεκαετίας 60 , υπήρχε ακόμη ένας διακόπτης εκεί κάτω που πατώντας άλλαζε η σκάλα των φώτων, από μεσαία σε μεγάλη!
 

Μηνύματα
30.865
Reaction score
25.496
Παλαιότερα η φούσκα υπήρχε για το υγρό που καθάριζε το Τζάμι! :)
Επίσης μέχρι τις αρχές της δεκαετίας 60 , υπήρχε ακόμη ένας διακόπτης εκεί κάτω που πατώντας άλλαζε η σκάλα των φώτων, από μεσαία σε μεγάλη!
ΝΑΙ! ΠΑΝΩ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΥΠΗΡΧΕ ΦΟΥΣΚΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΙΤΣΙΛΙΣΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΠΑΡΜΠΡΙΖ.

Ο ΔΙΑΚΟΠΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΣΚΑΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ 69-70.

ΣΤΗΝ 220 W111 1961 ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ΥΠΗΡΧΕ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ

ΜΟΝΤΕΛΟΥ.

ΣΕ ΑΥΤΟ ΕΜΑΘΑ ΝΑ ΟΔΗΓΩ 12 ΧΡΟΝΩΝ.... :D
W111.jpg
 



Μηνύματα
16.598
Reaction score
23.549
ένα mk5 φτιάχνει αυτήν την περίοδο ο λαμπρινός.
ο ιδιοκτήτης το έστειλε για ξέβαμμα στην αγγλία (για να μην το αδυνατίσει η αμμοβολή) το έφερε πίσω για λαμαρινοδουλειά , το ξανάστειλε αγγλία για μπάνιο αντισκωριακής προστασίας και θα έρθει πίσω για το τελικό βάψιμο φινίρισμα.
 

Μηνύματα
30.865
Reaction score
25.496
Παλαιότερα η φούσκα υπήρχε για το υγρό που καθάριζε το Τζάμι! :)
Επίσης μέχρι τις αρχές της δεκαετίας 60 , υπήρχε ακόμη ένας διακόπτης εκεί κάτω που πατώντας άλλαζε η σκάλα των φώτων, από μεσαία σε μεγάλη!
ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΕΡΔΕΜΑ Ο ΒΑΤΡΑΧΟΣ ΚΑΘΟΤΙ ΒΕΛΤΙΩΘΗΚΕ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ

ΣΤΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ.

ΣΤΗΝ ΦΩΤΟ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΓΙΑΤΙ

ΕΙΝΑΙ Η ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΕΚΔΟΣΗ.

Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΛΑΣΤΙΚΗ ΠΑΤΟΥΡΑ ΤΗΣ ΜΟΚΕΤΑΣ.

ΤΟ ΠΕΝΤΑΛ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟ ΜΕ ΝΤΙΖΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΤΑΝ ΚΑΙ

ΠΟΔΟΦΡΕΝΟ ΑΝ ΕΙΧΕΣ ΒΛΑΒΗ ΣΤΟ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ (ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ).

ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΙΧΕ ΞΕΧΩΡΙΣΤΕΣ ΔΑΓΚΑΝΕΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟΥΣ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΥΣ ΔΙΣΚΟΥΣ.

ΕΔΩ ΜΙΑ ΠΙΟ ΚΑΤΑΤΟΠΙΣΤΙΚΗ ΦΩΤΟ ΜΕ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ....

 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.233
Reaction score
35.675
ΣΤΗΝ 220 W111 1961 ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ΥΠΗΡΧΕ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ

ΜΟΝΤΕΛΟΥ.

Πρωτοποριακή σειρά, αρχέτυπη γοτθική Mercedes, όπως και η βασιζόμενη σε αυτή W108.

Βρίσκω πανέμορφο το κουπέ της (και το βασιζόμενο σε αυτό καμπριο), θα το πρόσεξαν ίσως μερικοί να το οδηγεί ο Ντάγκλας στην πρόσφατη "Μέθοδο Κομίνσκι"







Η W111 είχε τα "φτερά" τα οποία έχουν εξομαλυνθεί στο κουπέ, και έχουν φύγει εντελώς από τη W108. Στο κουπέ νομίζω έχει βάλει το χεράκι του ο Paul Bracq, όπως και στη βασιζόμενη στην ίδια σειρά θηριώδη W100


(η συγκεκριμένη ανήκε στον Τζακ Νίκολσον, είναι αυτή που χρησιμοποιήθηκε στις Μάγισσες του Ίστγουϊκ -το αυτοκίνητο του Διαβόλου!)
 

Μηνύματα
30.865
Reaction score
25.496
Η W111 είχε τα "φτερά" τα οποία έχουν εξομαλυνθεί στο κουπέ, και έχουν φύγει εντελώς από τη W108. Στο κουπέ νομίζω έχει βάλει το χεράκι του ο Paul Bracq, όπως και στη βασιζόμενη στην ίδια σειρά θηριώδη W100
ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΩΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
Η ΣΕΡΜΕΝΤΕ ΕΙΧΕ ΑΠΟ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΤΗΝ ΦΗΜΗ ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΣΦΡΑΓΙΣΕ ΜΕ
ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΕΙΡΕΣ.
ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΕΙΧΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΤΗΝ W109 6,3....
ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ XJ12 5,3 V12!
 


Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.233
Reaction score
35.675
H 6,3 είχε τον V8 από τη W100, η οποία ήταν κανονικό θωρηκτό, σε πιο "φυσιολογικό" (ας το πούμε) σκάφος.
Τόσο καταπληκτικός κινητήρας, που με κάποιες βελτιώσεις έτρεχε (ως "Κόκκινη Γουρούνα" - Rote Sau) σε αγώνες

 





Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.648
Μηνύματα
2.947.663
Members
38.217
Νεότερο μέλος
zero_IQ
Top