Γιγάντιο πλοίο διέκοψε τη διέλευση του Σουέζ

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
23.043
Reaction score
39.052

Φορτηγό πλοίο, μήκους 400 μέτρων...
Σημαία Παναμά, ιδιοκτησίας της Ταϊβανέζικης Evergreen, και τα 25 μέλη του πληρώματος Ινδοί.
Τώρα πώς στην ευχή τα κατάφεραν και το κόλλησαν έτσι... υπόδειγμα ναυτοσύνης οι τύποι.





εγώ θα έλεγα να το ανατινάξουν να τελειώνουμε :p
 

minas

Πισιά
Μηνύματα
4.165
Reaction score
4.141

Φορτηγό πλοίο, μήκους 400 μέτρων...
Σημαία Παναμά, ιδιοκτησίας της Ταϊβανέζικης Evergreen, και τα 25 μέλη του πληρώματος Ινδοί.
Τώρα πώς στην ευχή τα κατάφεραν και το κόλλησαν έτσι... υπόδειγμα ναυτοσύνης οι τύποι.




εγώ θα έλεγα να το ανατινάξουν να τελειώνουμε :p
Οι πληροφορίες που έχω δει είναι ότι έχασε πρόωση και φυσούσαν δυνατοί άνεμοι.
 

Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Μηνύματα
8.978
Reaction score
895
Αν περιμένατε αυτοκίνητο ή κάτι άλλο τους επόμενους μήνες, εξοπλιστείτε με υπομονή. :p
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
23.043
Reaction score
39.052
Οι πληροφορίες που έχω δει είναι ότι έχασε πρόωση και φυσούσαν δυνατοί άνεμοι.
Ετσι λενε. Οι Ινδοι ναυτικοι, φανταζομαι. Τοσα πλοια περνανε, αυτοι τα καταφεραν.
 

Μηνύματα
17.391
Reaction score
24.904
Εκφόρτωση ;
Καλά κρασιά ... 3 με 4 μέρες για αυτά που δείχνει η φωτογραφία

Αυτά που ξέρουμε εμείς είναι ότι έπαθε black out κατά την διέλευση και δεν πρόλαβε να αποκαταστήσει πριν βρει η πλώρη .
Ένα πρόβλημα που υπάρχει στο κόμβοι είναι η ταχύτητα διέλευσης που πρέπει να μείνει κοντά στους 10 κόμβους και πλοία σαν τα κοντέινερ και τα αυτοκινητάδικα πρέπει να σβήνουν συχνά για να μην ξεπεράσουν την ταχύτητα αυτή.
Όταν σβήνεις, επειδή δεν έχει ταχύτητα το νερό στο πηδάλιο πέφτει η απόδοση του και πρακτικά πρέπει να ξεκινάς συχνά την μηχανή για να έχεις πηδάλιο.
Ο αέρας ένα τόσο φορτωμένο κοντέινερ έχει ελάχιστη επίδραση ναι μεν μεγάλη επιφάνεια αλλά δυσανάλογα περισσότερο βάρος.
Στα car carrier μας ξεπατωνει καθώς έχουμε τεράστια επιφάνεια για το βάρος μας.

Συνήθως τέτοιου είδους ατυχήματα προκύπτουν από συνδιασμούς ατυχιών ή βλακείας και κάτι τέτοιο έγινε και εδώ
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
23.043
Reaction score
39.052
Εχουν να πληρωθουν τρελες αποζημιώσεις απο τους Ιάπωνες. Τους εβγαιναν φθηνοι οι Ινδοι, ε;
 

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.370
Reaction score
77.963

Μηνύματα
17.391
Reaction score
24.904
ένας αποδεκτός συνδυασμός πληρώματος είναι ανατολικοευρωπαίοι (βούλγαροι/ουκρανοί) αξιωματικοί και φιλιππίνοι κατώτερο πλήρωμα. είναι σχετικά φθηνοί και σχετικά υπεύθυνοι (κατά μέσο όρο)
πληρώματα φουλ φιλιππίνοι, φουλ ινδοί , φουλ κινέζοι είναι κατά μέσο όρο της καταστροφής.
σημαντικό είναι να έχεις εκπαιδεύσει τους αξιωματικούς σου με έλληνες πλοιάρχους/α' μηχανικούς. κάνει μεγάλη διαφορά.
οι αποζημιώσεις μπορούν να φτάσουν διαστημικά ποσά.
η εταιρία πχ που εκτελεί την επίπλευση μπορεί να χρεώσει 8ψήφια νούμερα.
τα 200+ πλοία που περιμένουν διέλευση, δημιουργούν ζημιά στους ναυλωτές τους που και αυτές θα γίνουν 8 ψήφιες.
το κανάλι χάνει διελεύσεις από πλοία που θα το παρακάμψουν και θα κάνουν τον γύρο της αφρικής με κόστος ίσως 9 ψήφιο.
τα επιπλέον πετρέλαια και ναύλα για τα πλοία που θα κάνουν τον γύρο της αφρικής είναι επίσης 9 ψήφια.

μιλάμε για μαλακία του (ίσως) δισεκατομμυρίου , όχι απλά πράμματα. ποιοί θα κινηθούν προς αποζημίωση και πως θα κινηθεί το θέμα μπορεί να δημιουργήσει και άλλα θέματα, από την πλοιοκτήτρια εταιρία, την εταιρία διαχείρισης ή ακόμα και τον ναυλωτή.

πριν κάποια χρόνια χρεοκόπησε σε μια νύχτα η hanjin (αντίστοιχου μεγέθους εταιρία με την evergreen) και τ απόνερά της ακούμπησαν τεράστιες εταιρίες (δαναός, κωνσταντακόπουλος πχ )
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
23.043
Reaction score
39.052
Αδιανόητο πάντως, πώς μια βλακεία 2-3 Ινδών φτωχοδιαβολων μπορεί να επηρεάσει την παγκόσμια οικονομία.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
23.043
Reaction score
39.052
ένας αποδεκτός συνδυασμός πληρώματος είναι ανατολικοευρωπαίοι (βούλγαροι/ουκρανοί) αξιωματικοί και φιλιππίνοι κατώτερο πλήρωμα. είναι σχετικά φθηνοί και σχετικά υπεύθυνοι (κατά μέσο όρο)
πληρώματα φουλ φιλιππίνοι, φουλ ινδοί , φουλ κινέζοι είναι κατά μέσο όρο της καταστροφής.

 


abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
81.517
Reaction score
105.783

abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
81.517
Reaction score
105.783


 


Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
23.043
Reaction score
39.052
Εαν ηταν οι καιρικες συνθήκες οπως λενε η αιτία, τοτε πώς, δεδομένου ότι οπως ειδαμε και σε βιντεο τα πλοια εκει πηγαίνουν με σταθερη ταχυτητα σε κομβόι, εγινε και κολλησε απο ολα τα πλοία το συγκεκριμένο;
 

Μηνύματα
17.391
Reaction score
24.904
Φαίνεται ότι πήγαινε πιο γρήγορα λογικά το πρώτο πλοίο στο κονβοι με κάπου 13 μίλια . Μάλλον τον τράβηξε το νερό στην μια όχθη και στην προσπάθεια του να έρθει ξανά στο κέντρο το κάρφωσε.
Είναι αυτό που λέγαμε ότι έχουν πρόβλημα αυτά τα οποία να κρατήσουν χαμηλή ταχύτητα.
Ε
Αν συνέβει και απώλεια ισχύος ήρθε μια έδεσε.
Το κομποδεμα πλέον της ζημίας παίρνει την ανηφόρα
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
40.895
Reaction score
82.655
δεν ξέρω τι είδους βοήθεια τους στείλαμε...
αλλά πιστεύω με καμιά 10αριά δικούς μας Ρομά τόσες μέρες θα το είχαν κάνει κομμάτια και θα το ξανασυναρμολογούσαν στο Πορτ Σαιντ :laugh:
 

TGD

Μηνύματα
10.074
Reaction score
9.931
Είχα την εντύπωση ότι είχε ανοιχτεί νέο κανάλι στο Σουέζ. Το παλιό δεν υπάρχει ακόμα, για τα μικρότερα πλοία τουλάχιστον;
Επίσης, σε αυτές τις συνθήκες πώς και δεν έχουν ρυμουλκά και πλοηγό;
 

Μηνύματα
17.391
Reaction score
24.904
Το καινούριο κανάλι ειναι στη βόρεια μεριά οπότε είναι ένα για πάνω και ένα για κάτω .

Νότια από τις λίμνες είναι μονό
 

gid

Μηνύματα
8.617
Reaction score
9.884
Δείτε εδώ πώς κόλλησε, στο τελευταίο βίντεο. Έκανε το σαϊνι ο πλοηγός υπερδιόρθωση, σαν αρχάριος.

 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.343
Μηνύματα
3.009.680
Members
38.446
Νεότερο μέλος
Gian
Top