Σταύρος Λαγκαδιανός
Το αγοράκι με τα σπίρτα
- Μηνύματα
- 9.686
- Reaction score
- 32.756
Τι παρκαδόροι και ρομά μού λέτε??
Να στείλουμε τον Τερματογκάζη.
.
.
.
.
50 ευρώ
Να στείλουμε τον Τερματογκάζη.
.
.
.
.
50 ευρώ
Ρυμουλκα φαντάζομαι θα καθυστερούσε πολυ η διαδικασια να βαζουν για καθε μεγαλο φορτηγο. 10-13 κόμβοι δεν ειναι μεγαλη ταχυτητα για ρυμουλκηση;Είχα την εντύπωση ότι είχε ανοιχτεί νέο κανάλι στο Σουέζ. Το παλιό δεν υπάρχει ακόμα, για τα μικρότερα πλοία τουλάχιστον;
Επίσης, σε αυτές τις συνθήκες πώς και δεν έχουν ρυμουλκά και πλοηγό;
οχι ρυμουλκά.Ρυμουλκα φαντάζομαι θα καθυστερούσε πολυ η διαδικασια να βαζουν για καθε μεγαλο φορτηγο. 10-13 κόμβοι δεν ειναι μεγαλη ταχυτητα για ρυμουλκηση;
Πλοηγους διαβάζω οτι έχουν, ανεβαινουν υποχρεωτικα 2 Αιγύπτιοι και αναλαμβάνουν. Να έχουν κανει αυτοι τη βλακεια;
αυτή είναι η τελευταία στιγμή στη ζωή του πλοίου.Είναι αξιοπερίεργο, με τόση εμπειρία, πως έκανε τέτοιο λάθος. Εδώ βλέπουμε τον ίδιο να δένει με μαεστρία για να παραλάβει επιβάτες από το λιμάνι του Νέου Δελχί:
Κοίτα πλοίο που έχει πάθει μπλακ αουτ που λέει και ο πανκροκ , με τόσο μεγάλη επιφάνεια στον άνεμο χωρίς κανένα κοντρόλ ενεργό , δεν είναι δύσκολο να βρεθεί σε δύσκολη θέση.400 μετρα το πλοιο και φορτωμενο καργα ποιες καιρικες συνθηκες μπορει να το πειραξουν στο καναλι δυσκολο μ φαινεται . Θα το μαθουμε βεβαια τι εγινε στο ´´μαυρο κουτι ´´
Παντως αν οντως ανεβαινουν 2 πιλοτοι αντι για ενας στο καναλι τοτε γινεται ακομη πιο παραξενο .
Τις λιγες φορες που εχω βρεθει με πιλοτο κατα την εισοδο σε λιμανια , καναλια κλπ οι καπετανιοι του πλοιου
δεν δινουν καμμια διαταγη χωρις την προτροπη, συμβουλη των πιλοτων του λιμανιου, καναλιου κλπ
Δεν σβήνει η μηχανή το πλοίου, υπάρχει στο χειριστήριο εντολή stop (είναι σαν την νεκρά του αυτοκινήτου)Αν δε ! έσβηναν , πράγμα ανήκουστο , θεωρώ χωρίς να γνωρίζω ότι κάποιου είδους συμπλέκτης πάντα υπάρχει , τότε καλά κρασσά. Αν σβήσει τέτοια μηχανή , ο χρόνος που θέλει να ξαναπάρει στην καλύτερη είναι ενα λεπτό .
Δλδ το πλοίο ενα λεπτό χωρίς ώθηση , χωρίς προπέλα , χωρίς έλεγχο στην ουσία .!!!
Χλωμό το βλέπω.
Δεν γνωρίζω αν γίνεται ως συνήθης πρακτική , αλλά το θεωρώ πολύ επικίνδυνο
Την πλήρη ευθύνη την έχει ο πλοίαρχος (πλην ελαχίστων εξαιρεσεων την εχει ο πιλοτος) ο πιλότος έχει συμβουλευτικο ρόλο, στην πράξη όμως ο πιλότος δίνει της εντολές διότι είναι αδύνατο να γνωρίζεις όλα τα λιμάνια και στενές διέλευσεις όλου του κόσμου, απλά παρακολουθείς της εντολές που δίνει αν ευσταθούν.Κάτι ακόμα από προσωπική εμπειρία .
Οταν ανεβαίνουν οι πιλότοι , είναι σαν να έχουν πλήρη έλεγχο του πλοίου .
Οι κυβερνήτες κάνουν στην μπάντα. Το κοντρόλ το έχει ο πιλότος.
Αυτή είναι η δουλειά τους ,
Δεν γνωρίζω αν υπάρχει πρωτόκολο παράδοσης παραλαβής , αλλά φαντάζομαι ότι κάτι θα υπάρχει που να πιστοποιεί το ποιός διευθύνει το πλοίο .
Η συνηθισμένη περίπτωση είναι η προπέλα να έχει σταθερό βήμα (και όχι μεταβλητό που έχουν σχεδόν πάντα στην ακτοπλοΐα) οπότε η μηχανή σβήνει και εκκινεί ξανά (ή εκκινεί ανάποδα για να αλλάξει φορά) όταν χρειαστεί σε δευτερόλεπτα.Αν σβήσει τέτοια μηχανή , ο χρόνος που θέλει να ξαναπάρει στην καλύτερη είναι ενα λεπτό .
Δλδ το πλοίο ενα λεπτό χωρίς ώθηση , χωρίς προπέλα , χωρίς έλεγχο στην ουσία .!!!
Ε προφανώς. Όταν έχεις το know how, μπορείς και τα δύο!Ναι αλλά ανάποδα. Αντί να ρίξει τη στάθμη να την ανεβάσει.