- Μηνύματα
- 3.471
- Reaction score
- 11.492
Το θέμα δεν είναι το κόστος της κιλοβατώρας , το οποίο είναι μικρό και σίγουρα φθηνότερο από τα αλλά καύσιμα, ακόμα και αν η kwh θα είναι σχετικά ακριβότερη στους σταθμούς ανεφοδιασμού της εθνικής οδού (όπως είναι τα καύσιμα), ΑΛΛΑ ο χρόνος φόρτισης, ο οποίος θα προσαυξάνεται από τον χρόνο αναμονής μέχρι να ελευθερωθεί ο φορτιστής , συν ο χρόνος μέχρι να πληρώσει (αν θέλει και τιμολόγιο ; ),….. τελειώσει η Μαριγούλα το παγωτό της … να ξεπαρκάρει. κλπ.
Είναι δηλ μια σπαστική καθυστέρηση, την οποία θα πρέπει να συνηθίσουμε και να αποδεχτούμε.
Η οποία καθυστέρηση μπορεί να είναι επ´ ωφελεία της υγείας του οδηγού (ξεκουράζεται, ξυπνάει, ξεπιάνεται, ξεδιψάει, και όλα τα «ξε», ά και κατράει. ) με θετικό πρόσημο για την έκβαση του ταξιδιού.
Και μια ακόμη παράμετρος.
Κάντε το εικόνα.
Σημερα ένα βενζινάδικο μπορεί να εξυπηρετήσει ταυτόχρονα (συνήθως) από 6-12 αυτοκίνητα και αν υπολογίσεις ότι μπορεί να υπάρχει αναμονή (προς εξυπηρέτηση) ο ένας πίσω από τον άλλο, για την φόρτιση με ρεύμα δεν υπάρχουν τέτοιες υποδομές, από άποψη χωροταξίας, χρειάζεται δηλ μεγάλη επιφάνεια παρκαρίσματος, τουλάχιστον για 20-25 αυτοκινήτων για ταυτόχρονη ταχύφόρτιση, ήτοι 400-500 τρ. μέτρα (κάτι σαν Παρκιγκ ικεα, drive in) , που όχι απλώς δεν υπάρχει και ίσως δεν μπορεί να βρεθεί.
Ίσως στους σταθμούς ανάπαυσης και ανεφοδιασμού στις εθνικές οδούς, οι θέσεις παρκαρίσματος (που είναι βέβαια εκτός του βενζινάδικου) να διαθέτουν πρίζα φόρτισης.
Είναι δηλ μια σπαστική καθυστέρηση, την οποία θα πρέπει να συνηθίσουμε και να αποδεχτούμε.
Η οποία καθυστέρηση μπορεί να είναι επ´ ωφελεία της υγείας του οδηγού (ξεκουράζεται, ξυπνάει, ξεπιάνεται, ξεδιψάει, και όλα τα «ξε», ά και κατράει. ) με θετικό πρόσημο για την έκβαση του ταξιδιού.
Και μια ακόμη παράμετρος.
Κάντε το εικόνα.
Σημερα ένα βενζινάδικο μπορεί να εξυπηρετήσει ταυτόχρονα (συνήθως) από 6-12 αυτοκίνητα και αν υπολογίσεις ότι μπορεί να υπάρχει αναμονή (προς εξυπηρέτηση) ο ένας πίσω από τον άλλο, για την φόρτιση με ρεύμα δεν υπάρχουν τέτοιες υποδομές, από άποψη χωροταξίας, χρειάζεται δηλ μεγάλη επιφάνεια παρκαρίσματος, τουλάχιστον για 20-25 αυτοκινήτων για ταυτόχρονη ταχύφόρτιση, ήτοι 400-500 τρ. μέτρα (κάτι σαν Παρκιγκ ικεα, drive in) , που όχι απλώς δεν υπάρχει και ίσως δεν μπορεί να βρεθεί.
Ίσως στους σταθμούς ανάπαυσης και ανεφοδιασμού στις εθνικές οδούς, οι θέσεις παρκαρίσματος (που είναι βέβαια εκτός του βενζινάδικου) να διαθέτουν πρίζα φόρτισης.