Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)








costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.122
Reaction score
137.666
Σα να βλέπεις τον Άρχοντα των Δαχτυλιδιών με στερεοφωνικό ήχο...
Μ50 μια από τα ίδια, παπαριά κανονική.

Βρουμμμμμ αλά Χανς ζιμερ:

 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.122
Reaction score
137.666



Ίσως το καλύτερο Τεσλα ως τώρα.


Συνοπτικά :
Όλα ωραία και καλά, εκτός της ανάρτησης και της έλλειψης head up display.

Μία αεραναρτηση θέλει, με adaptive damping κι είναι δολοφονικό εργαλείο για τον ανταγωνισμό.

Μέχρι να τα κάνει αυτά τα δύο, οι Γερμανοί θα έχουν το προβάδισμα στα σημεία αυτά.
 


Ndis

Titika
Μηνύματα
1.924
Reaction score
4.755
Εχει κατηφόρα εκεί να του πεις :)

Αστεία πράγματα δλδ, η δύναμη που έχει κάθε οδηγός με αυτά τα εργαλεία ειναι πέρα απο κάθε προσδοκία.
 





TGD

Μηνύματα
8.723
Reaction score
8.757
Το τέλος των ιστορικών λονδρέζικων ταξί;

Για να πάρει άδεια για ταξί στο Λονδίνο ένα όχημα πρέπει να έχει συγκεκριμένες προδιαγραφές θέσεων και χώρων, αλλά και ακτίνας στροφής. Μόνο τα μικρά βανάκια Mercedes κατάφεραν να τα καλύψουν όλα αυτά, πέρα από τα κλασικά μαύρα λονδρέζικα ταξί, και μάλιστα σχετικά πρόσφατα. Πώς τα καλύπτει το id4;

Προσθήκη: Η ακτίνα στροφής των black cabs είναι 25 πόδια, ενώ του id4 33 πόδια. Είναι καλό το id4, σχεδόν το ίδιο με το Up, αλλά όχι αρκετά καλό. Ή άλλαξαν οι προδιαγραφές; Παρεπιπτόντως τα 10,2 μέτρα του id4 δεν είναι παράξενο για πισωκίνητο, η E46 είχε 10,4 μέτρα.
 
Last edited:

Μηνύματα
16.668
Reaction score
23.652
η ακτίνα στροφής επιρεάζεται (και) από την γωνία που στρίβουν οι τροχοί κάτι που περιορίζεται για πρακτικούς λόγους από το μέγεθος των τροχών.
ωστόσο η παραδοσιακά μεγάλη γωνία καστερ που έχουν τα μερσεντικά επιρρεάζει θετικά την ακτίνα στροφής ακόμα και με τροχούς διαστάσεων suv .
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.122
Reaction score
137.666
Είναι καλό το id4, σχεδόν το ίδιο με το Up
Ακριβώς.
Πολύ καλό, καθώς μιλάμε για ένα μεγάλο κι άνετο suv που στρίβει σα την κουτσουλιά το Up..

Αυτό ισχύει διότι είναι πισοκίνητο, και απελευθέρωσε το στρίψιμο των εμπρός τροχών η έλλειψη κίνησης σε αυτούς, σε συνδυασμό με την συγκεκριμένη πλατφόρμα.

Μάλιστα διάβασα σε κάποιο ριβγιού πως το id3 το μέτρησαν ακόμα μικρότερο, κάτω από 10μ, δηλαδή με μικρότερη ακτίνα στροφής από ότι προδιαγραφεται.
 




Staff online

  • Zizik
    Safety Last * tl;dr *
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.772
Μηνύματα
2.951.557
Members
38.236
Νεότερο μέλος
ο_kanenas
Top