alexis
Reticular Activating System
- Μηνύματα
- 16.846
- Reaction score
- 30.771
Έχουμε εξηγήσει ότι αυτά δεν ισχύουν, ούτε σύμφωνα με τα specs της ίδιας της Dolby.
Αν το πάμε ακόμα παραπέρα ούτε με τις δυνατότητες μας ως ακροατές να εντοπίσουμε ήχους. Το Atmos layout το λες και λάθος.
Εγώ προσωπικά τα έχω εξηγήσει νομίζω πάνω από μια φορές.
Και δεν τα έχω πει μόνο εγώ, όπως διαπίστωσα πρόσφατα, αλλά και άνθρωπος που ξέρει 1.000.000 πράγματα παραπάνω από εμάς.
Τμήμα από κείμενο του Ζαπάντη στο θέμα του Melina.
Άλλο
Αν το πάμε ακόμα παραπέρα ούτε με τις δυνατότητες μας ως ακροατές να εντοπίσουμε ήχους. Το Atmos layout το λες και λάθος.
Εγώ προσωπικά τα έχω εξηγήσει νομίζω πάνω από μια φορές.
Και δεν τα έχω πει μόνο εγώ, όπως διαπίστωσα πρόσφατα, αλλά και άνθρωπος που ξέρει 1.000.000 πράγματα παραπάνω από εμάς.
Τμήμα από κείμενο του Ζαπάντη στο θέμα του Melina.
2. Η πεποίθησή μου ότι μεταξύ Dolby Atmos και Auro 3D, η πιο σωστή διάταξη ηχείων όσον αφορά στο... "immersiveness" είναι αυτή του Auro 3D μια και προσομοιάζει περισσότερο σε έναν ημισφαιρικό θόλο που "αγκαλιάζει" τον ακροατή.
Επίσης, είναι η εντύπωσή μου πως το Auro 3D, όντας channel based με έναν πολύ έξυπνο αλγόριθμο mixing - unmixing (άρα περιέχοντας - διατηρώντας ευκολότερα και την ambient πληροφορία των επιπλέον καναλιών), οδηγεί σε "φυσικότερο" immersive ηχητικό πεδίο, που επιπλέον "διατηρεί ευκολότερα το mastering" και οδηγεί σε αποτελέσματα που διαφέρουν λιγότερο ριζικά μεταξύ τους καθώς αλλάζει το πλήθος των καναλιών από εγκατάσταση σε εγκατάσταση, απ' ότι το object based Dolby Atmos.
3. Το ότι αν θέλουμε να έχουμε μια ει δυνατόν συμβατή και με τα δύο συστήματα διάταξη ηχείων, τότε αυτή θα πρέπει να "φέρνει" περισσότερο σε Auro 3D παρά σε Atmos, έστω και "τεντώνοντας" λίγο τις κατά Auro 3D elevation angles, πράγμα που κάναμε με το Βασίλη, με δεδομένο και το τι θα είναι ευκολότερα υλοποιήσιμο στο χώρο του.
Άλλο
Last edited: