- Μηνύματα
- 16.471
- Reaction score
- 19.386
Στο πρώτο σκέλος, έχω την εντύπωση, ότι ο Bob (όχι ο σφουγκαράκης, ούτε ο Μπάμπης ο κατσαβιδάκιας χά χά) αλλά ο Cordell, διαφωνεί με τα περισσότερα στο βιβλίο του, αλλά πιθανώς να τον παρερμηνεύω.Στο πρώτο σκέλος,οι υπερηχητικές θορυβικές συνιστώσες των class-D είναι στοιχείο εγγενές προς την Αρχή Λειτουργίας σε αυτήν την κατηγορία ενισχυτικών.Οπότε έχει χαρακτήρα ΄΄take it or leave it΄΄ ως προς τις ακροαματικές προτιμήσεις.
Πιθανές συνιστώσες από ενδοδιαμόρφωση (Intermodulation-IMD) μεταξύ των επίμαχων αρμονικών θα είχαν βαρύτητα εφόσον κείτονταν μέσα στο ακουστό φάσμα...Μάλλον απίθανο ως προς τη συγκεκριμένη κατηγορία...
Οι κατασκευαστές παρεμβάλλουν ούτως ή άλλως σχετικά φίλτρα πριν την έξοδο που οδεύει προς τα ηχεία,ενώ το φιλτράρισμα των προαναφερθέντων συνιστωσών προβλέπεται από μετρητικά πρωτόκολλα με διάφορες κλίσεις και ρυθμούς εξασθένησης.
Στο δεύτερο σκέλος,μια άρτια μετρητική συμπεριφορά κρίνεται απαραίτητη ως ένδειξη της ποιότητας που οφείλει να έχει ενσωματώσει ο κατασκευαστής στη συσκευή.Ακολούθως,μια καλή μετρημένη απόκριση στο χώρο ακρόασης είναι ενδεικτική της μέριμνας του χρήστη για ενδεδειγμένη σύνθεση/διαρρύθμιση του setup.
Δεν είναι ζήτημα καταναγκασμού...Απλώς χωρίς αυτά δεν έχει καν νόημα να πήγαινε κάποιος παραπέρα,αναζητώντας ιδιαίτερες ακροαματικές αποχρώσεις...Θα ήταν σα ν'αναζητούσαμε ποιο αυτοκίνητο θα ήταν προτιμότερο να είχαμε από δύο ολότελα κατεστραμμένα σε μια μάντρα.
Καλά,βάλε της παντόφλες και τότε...θα δεις.
CordellAudio.com - Bob Cordell's Books
www.cordellaudio.com