- Μηνύματα
- 16.471
- Reaction score
- 19.386
Οι λάμπες δε θεωρούνται, ούτε είναι "Hi End", με την έννοια του HI End. Οι πιο πολλοί δε τις θεωρούν ούτε Hi FI. ¨Εχουν την καλημέρα τους χώρια.
Να υποθέσω λοιπόν ότι όσοι μας έχουν φλομώσει με τη μοναδική ΄΄θρι-ντιμενσιονάλιτυ΄΄ στις λυχνίες πρέπει να έχουν υποκύψει σε...εφηβική κατάθλιψη.Οι λάμπες δε θεωρούνται, ούτε είναι "Hi End", με την έννοια του HI End. Οι πιο πολλοί δε τις θεωρούν ούτε Hi FI. ¨Εχουν την καλημέρα τους χώρια.
Αρκεί αυτοί που μας έχουν φλομώσει, να μην είναι κάποιοι που θεωρουν ότι αυτή και η ποιότητα και ποσότητα αυτής προκύπτει απο την προενίσχυση (όπως το 95 %) νομίζει ...ενώ προκύπτει κατά 80 % απο το τελικό ενισχυτικο στάδιο με λάμπες. (και πάλι όχι push pull κλπ).Να υποθέσω λοιπόν ότι όσοι μας έχουν φλομώσει με τη μοναδική ΄΄θρι-ντιμενσιονάλιτυ΄΄ στις λυχνίες πρέπει να έχουν υποκύψει σε...εφηβική κατάθλιψη.
Απο την πλευρά μου ο στόχος πρέπει να είναι το σύστημα-χώρος να φτάσει σε σημείο που να είναι παντελώς εκτός προσοχής, και να προσέχουμε πλέον μόνο την μουσική.Ας προσγειώσουμε λίγο ή και να απογειώσουμε την συζήτηση. Ας πούμε ότι έχουμε βρεί τον πιο τέλειο συνδιασμό μηχανημάτων, υλικού για ακρόαση και έχουμε κάνει όλες τις μετρήσεις, ρυθμίσεις, επένδυση σε ηχοαποροφήσεις και έχουμε πετύχει τις τέλειες καμπύλες, κτλ κτλ. Αν όλα αυτά έχουν γίνει υπάρχει πιθανότητα το ταπεινό αυτί μας να μην δεχθεί το αποτέλεσμα; Η το άκουσμα θα είναι τέτοιο που θα μείνουμε με το στόμα ανοιχτό; Το ρωτάω γιατί δεν έχω ακούσει ποτέ ένα τέλεια ρυθμισμένο χώρο οπότε δεν έχω μέτρο σύγκρισης. Επίσης σαν συνέχεια και σύνδεση με το θέμα το αποτέλεσμα θα είναι αυτό που είχε ο δημιουργός στο μυαλό του ή θα είναι χειρότερο ή καλύτερο. Κάθε απάντηση δεκτή παιδιά χωρίς προκαταλύψεις απο μέρος μου τουλάχιστον.
Συμφωνώ απόλυτα αλλα πόσοι απο εμάς αγοράσαμε με τα αυτιά μας και πόσοι με τα μάτια μας; Εγώ με τα Tannoy Gold το ρίσκαρα λόγω εμφάνισης αλλά είχα και μια εμπειρία απο το παρελθόν τι πουλιά πιάνει η Tannoy. Ωστόσο πολλοι αγοράζουν με την ματιά και όχι με την ακουστική. Πρόσφατα άκουσα με κλειστά μάτια κλασσική μουσική και μπορώ να πω ότι χαλάρωσα πολύ μέχρι που εντυπωσιάστηκα με το τι δημιουργεί το μυαλό χωρίς να κοιτάει την πηγη του ήχου. Το έχω πετύχει και με βίντεο αυτό χωρίς να πέφτει η προσοχη μου στα ηχεία ή στα υπόλοιπα. Βεβαια με κλειστά μάτια η φαντασία οργιάζει και η προσοχή εστιάζει στον ήχο και μόνο.Απο την πλευρά μου ο στόχος πρέπει να είναι το σύστημα-χώρος να φτάσει σε σημείο που να είναι παντελώς εκτός προσοχής, και να προσέχουμε πλέον μόνο την μουσική.
Ανεξαρτήτως είδους μουσικής και με δυνατότητες να παίξει όσο δυνατά επιθυμούμε, με βασικό κριτήριο να μην ενοχλεί τίποτα.
"Απο την πλευρά μου ο στόχος πρέπει να είναι το σύστημα-χώρος να φτάσει σε σημείο που να είναι παντελώς εκτός προσοχής, και να προσέχουμε πλέον μόνο την μουσική". Ανάφερα για το παραπάνω απλα ότι εγώ έχω πετύχει πληρη προσοχη στον ήχο κλέινοντας τα μάτια και όχι προσέχοντας το σύστημα πως είναι στημένο τεχνικα και οπτικα. Είναι απλά μια προσέγγιση της προσοχής του ήχου είτε παίζει κάλα είτε όχι.Δεν κατάλαβα πως συσχετίζεται η όραση με αυτό που έγραψα
Εννοεί να προσέχεις μόνο τη μουσική και όχι τον ήχο (παραμορφώσεις, μπουμαρίσματα, συχνοτική απόκριση κλπ κλπ κλπ.).Ανάφερα για το παραπάνω απλα ότι εγώ έχω πετύχει πληρη προσοχη στον ήχο κλέινοντας τα μάτια και όχι προσέχοντας το σύστημα πως είναι στημένο τεχνικα και οπτικα. Είναι απλά μια προσέγγιση της προσοχής του ήχου είτε παίζει κάλα είτε όχι
Δεν λέω τι λέει ο @Dimifoot απλά λέω ότι συμφωνώ μαζι του και προσθέτω σε αυτό αυτό που λέει και την οπτική πλευρά. Γιατί πολλοί δεν βλέπουμε τα λάθη του ήχου γιατί για παραδειγμα έχουμε μπροστά μας το τρομερό και πανάκριβο σύστημα και με την καμία δεν πρέπει να παίζει λάθος γιατί έχει κοστίσει πολλά λεφτά.Εννοεί να προσέχεις μόνο τη μουσική και όχι τον ήχο (παραμορφώσεις, μπουμαρίσματα, συχνοτική απόκριση κλπ κλπ κλπ.).
Δεν το λέει σε αντιπαραβολή με την εικόνα του χώρου (των μηχανημάτων κλπ.).
Σίγουρα και παίζει λάθος γιατί πολύ πιθανά να μην είναι στημένο σωστά.Δεν είναι απαραίτητο ότι το τρομερό και πανάκριβο σύστημα δεν πρέπει να παίζει λάθος. Γίνεται.
Έλα τώρα. Χάμπουργκερ χωρίς πίκλες δεν γίνεται.Αμα βγάλεις τις πίκλες .... κάτι γίνεται.