Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.139
Reaction score
137.687
Κοίτα, δεν μπορώ να ξέρω επακριβώς. Υποθέτω πως ένα ποσοστό πιθανώς 10% να οφείλεται στα ελαστικά.
Είναι και με σιδερένιες ζάντες τώρα, τις "μαμά", οι οποίες είναι μεγαλύτερου βάρους από τις επίσης "μαμά" αλουμινίου.
Μεγαλύτερου βάρους είναι και τα ελαστικά.


Ένα ποσοστό 10% είναι βέβαιο πως οφείλεται στην εξωτερική θερμοκρασία, φαίνεται από το γράφημα (420-380).
Το 10% των 420χλμ μας χαιρέτησε.

Το υπόλοιπο οφείλεται στην κατανάλωση για θέρμανση, που χωρίς αντλία θερμότητας θα ήταν ακόμα χειρότερα..

Αυτά είναι.

Τώρα επειδή όντως είναι στο δρόμο μου το ΙΚΕΑ και δεν έχω θέμα να κάτσω να παίξω με το κινητό ένα μισάωρο μια φορά κάθε 3 μέρες, θα μπορούσα να μηδενισω εντελώς το κόστος μετακίνησής μου για όλη τη χρονιά..

Φορτιζοντας μέχρι 85%, θέλω 20% για τα 70χλμ του καθημερινού μου δρομολογίου, άρα σε 3 μέρες διαδρομών, φτάνει στο 20%, οπότε μια φόρτιση 20-85% και πάει για άλλες 3 μέρες.
Ευκολακι.

Με το οικονομικό ντιζελάκι μου, έτρωγα κάθε μήνα 250€ για πετρέλαιο κίνησης..
Πλέον αυτά τα λεφτά, μένουν στην τσέπη, ενώ η ποιότητα μετακίνησης έχει εκτοξευθεί κυριολεκτικά. 😎
 
Last edited:



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.139
Reaction score
137.687
πάρε ποδήλατο να σωθείς
Μες στη βροχή, με 10°C έξω στο δρόμο Χαλκιδικής;
Τρελός παπάς σε βάφτισε...

Πάνε συ με ποδήλατο να δεις τη γλύκα, γω προτιμώ να πηγαίνω ακούγοντας τινταλ στο ήσυχο ζεστό εσωτερικό του ev με τα θερμαινόμενα καθίσματα και τιμόνι, με adaptive cruise control και lane assist, πρακτικά αυτο με πάει.. γω τη μουσικουλα μου παίζω, κάνα τηλέφωνο κάνω, πίνω καφεδάκι, ηλεκτρονικό τσιγάρο, τα γνωστά. 😀
Τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα σαν να αλλάζω γνώμη.
- Γυναίκα φεύγω!!
- Που πας τέτοια ωρα;
- Πρέπει να φορτίσω το αυτοκίνητο αγάπη μου !!
Μπα, έχει φορτιστή στο σπίτι, δεν υπάρχει άγχος. Πλέον δουλεύει κι ο προγραμματισμός φόρτισης άριστα. 😎

Απλώς στην επιστροφή κάποιο βράδυ της βδομάδας, κατά τις 9:30, αν έχω κέφια να παίξω στο κινητό μου κάνα μισάωρο με avsite και Facebook και τα παιχνίδια μου, ε, κάνω μια στάση πριν φτάσω σπίτι, ασχολούμαι με το κινητό, γίνεται κι η φόρτιση. Δεν είναι κακό, κι όσο είναι τζάμπα βεβαίως, δε ξέρω πόσο θα πάει.

Βεβαίως μέχρι να βάλουν αυτοί χρέωση, θα έχω βάλει εγώ νετ μιτερινγκ, οπότε παύει να υπάρχει ενδιαφέρον έτσι κι αλλιώς. 😎
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.139
Reaction score
137.687
Και γω νομίζω πως δεν έχουν σημαντική διαφορά, αν και δε βρήκα επίσημα στοιχεία βάρους. Και οι 2 είναι 18".

Λίγο κουρσουμια μου φάνηκαν όταν τις φόρτωσα στο αυτοκίνητο, δεν έκατσα να τις ζυγίσω κιόλας.
Ο γνωστός μου στο βουλκανιζατερ επέμενε πως είναι αρκετά πιο ελαφριές οι ρόδες με τα καλοκαιρινά.

Το βέβαιο είναι ότι τα καλοκαιρινά ελαστικά είναι αρκετά πιο ελαφριά από τα χειμερινά, πρόκειται για τα bridgestone turanza eco enliten, όντως παναλαφρα.
Για "χειμερινά" έβαλα (για πρώτη φορά) 4 σιζον, που έχουν και ένδειξη για χιόνι.
M&S..


3912500_GR_P.jpg


Είναι εξαιρετικά αθόρυβα..
Μιά χαρά.

Να και οι διαφορετικές ρόδες

IMG_20210930_103744.jpg

IMG_20210930_094118.jpg
 
Last edited:


wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.750
Reaction score
21.589
Με το οικονομικό ντιζελάκι μου, έτρωγα κάθε μήνα 250€ για πετρέλαιο κίνησης..
Πλέον αυτά τα λεφτά, μένουν στην τσέπη, ενώ η ποιότητα μετακίνησης έχει εκτοξευθεί κυριολεκτικά. 😎
Να πώς εξοικονομούνται χρήματα για προσθήκη νέων ΚΗ310.8-)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.139
Reaction score
137.687
The drag coefficient for the i4 M50 is a respectable 0.25, with the cheaper i4 eDrive40 managing a better 0.24.

Χμ χμ..
 




costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.139
Reaction score
137.687

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.643
Reaction score
98.885
Οταν ήθελαν να έρθουν, τους διώξαμε.

"Μεταξύ άλλων, οι Αμερικανοί είχαν διαπιστώσει τότε ότι οι αδειοδοτήσεις, ιδιαίτερα οι περιβαλλοντικές εγκρίσεις θα καθυστερούσαν με αποτέλεσμα να επιλέξουν τελικά μια πιο φιλική στις επενδύσεις χώρα όπως η Ολλανδία. Και δικαιώθηκαν: οι αδειοδοτήσεις για το εργοστάσιο του Tilburg βγήκαν μέσα σε λίγους μήνες."

Πρέπει να γίνουν πολλά σε επίπεδο φιλικότητας προς τις επενδύσεις και απλούστευσης των διαδικασιών.
 

minas

Πισιά
Μηνύματα
4.064
Reaction score
3.944
Συμφωνώ, αλλά πρέπει να υπάρχουν και όρια στα "κίνητρα" που εξασφαλίζουν οι μεγάλες εταιρείες για να επιλέξουν τοποθεσία, κάτι που έχουν επισημάνει και στις ΗΠΑ κάθε φορά που βρίσκεται σε εξέλιξη αντίστοιχος πλειστηριασμός επιλογής τοποθεσίας (πχ Tesla, Amazon, κλπ).
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.139
Reaction score
137.687



Μπορεί να είναι το καλύτερο Μ και φυσικά σωστή επιλογή για το φανατικό κοινό των BMW-δάκηδων, αλλά χάνει στα σημεία σε σχέση με το μερτσεντες eqe που είναι προ των πυλών (κι αυτό εντός του 22) και σε παραπλήσια τιμή.

0.20 Drug coefficient
Καθαρή ηλεκτρική πλατφόρμα χωρίς τούνελ πίσω στα ποδια
Μεγαλύτερους χωρους ολοβερ
Πολύ μεγαλύτερη αυτονομία με 90αρα μπαταρία
Πολύ καλύτερη οθόνη και infotainment
Πολύ καλύτερη ηχομόνωση
Πολύ καλύτερη ανάρτηση

Πολύ καλύτερο αυτοκίνητο γενικά.
Με 288 άλογα. Ούτε καν το amg.
Και μια χαρά θα βγάζει το Θεσσαλονίκη Αθήνα και χωρίς άγχος κανένα.

Αλλά άμα είσαι BMW-δακιας, δε πας σε μερτσεντες.. Δύσκολο..
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.139
Reaction score
137.687
Σημερινό τεστ, με 20° εξωτερική θερμοκρασία σε όλη τη διαδρομή.
Πήγαινα λίγο πιο αργά από ότι πάω συνήθως, και με κλειστό κλιματισμό (εντάξει, δε χρειαζόταν με τέτοια θερμοκρασία έξω και λιακαδαρα) για να δω αν μπορώ να φτάσω την προηγούμενη κατανάλωση με τα καλοκαιρινά ελαστικά (πηγαίνοντας λίγο πιο αργά), και όχι, είναι εντελώς αδύνατο, θα έπρεπε να πάω σα κότα, που δε το κάνω, χεσε με δεν έχει νόημα.

Συμπέρασμα:
Τα ελαστικά κάνουν σημαντική διαφορά, δεν κατάφερα ίδια επίδοση σε ίδια εξωτερική θερμοκρασία ούτε με πιο χαμηλή ταχύτητα, απίστευτο...

IMG_20211013_140124.jpg


7% της μπαταρίας πάντως ήταν κι αυτή η διαδρομή. Αλλά πήγαινα χονδρικά με 10χλμ/ω χαμηλότερη ταχύτητα. Δε το ξανακάνω, είναι βαρετό.. 🤣😂😜😀😁
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.139
Reaction score
137.687
Περί αεροδυναμικής αντίστασης:

FB_IMG_1634131759384.jpg
Screenshot_20211013_163019_com.facebook.katana.jpg


Δηλαδή το προτέρημα της μερτσεντες δεν είναι μικρό.
Επίσης το πλαντ της Τεσλα, δεν έχει άλλο drag coefficient, κι αυτό στο 0.20 είναι.. 😎
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.558
Reaction score
8.037
Συμπέρασμα:
Τα ελαστικά κάνουν σημαντική διαφορά, δεν κατάφερα ίδια επίδοση σε ίδια εξωτερική θερμοκρασία ούτε με πιο χαμηλή ταχύτητα, απίστευτο...
Κάτσε ρε μάστορα, στο προηγούμενο που ανέβασες στους 20C η κατανάλωση ήταν 11,5 με μέση ταχύτητα 51χλμ/ω.
Τώρα είναι 11,3 με μέση ταχύτητα 50χλμ/ω.

Πώς προκύπτει το συμπέρασμα ότι έκαψε παραπάνω λόγω των ελαστικών;

ΟΚ, καταλαβαίνω ότι λες πως έκαψε το ίδιο αλλά με 10χλμ/ω λιγότερα, άρα έκαψε παραπάνω.
Αυτή είναι όμως η αίσθησή σου, οι "μετρήσεις" λένε άλλα.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Safety Last * tl;dr *
  • PeterMeni
    DIY - "Επαγγελματίας"
  • spylab
    Shalom

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.779
Μηνύματα
2.951.757
Members
38.236
Νεότερο μέλος
ο_kanenas
Top