- Reaction score
- 6
Γεια σας παιδιά! Θέλω να πάρω ηχεία,ενισχυτή και πικαπ έχω τσεκάρει τα dali spektor 6, τον Yamaha as201 και το rega planar 1! Είναι καλός σαν συνδυασμός?
Αν επιτρέπεται, για ποιο λόγο αποκλείεις τα ενεργά και θέλεις να πας στο "κλασικό παλιό σύστημα"?Παιδιά καλημέρα! Σας ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον και τις απαντήσεις! Φίλε astronaut με μπέρδεψες περισσότερο τώρα που σχεδόν το είχα ξεκαθαρίσει στο μυαλό μου και σχεδόν είχα καταλήξει. Ο χώρος είναι το σαλόνι, δεν το έχω μετρήσει , περίπου 20-30 τετραγωνικά... Η αλήθεια είναι ότι τα ενεργά ηχεία τα είχα αποκλείσει θέλω το κλασικό παλιό σύστημα! Γνωρίζω ότι ο 201 είναι μικρός αλλά δεν μου επιτρέπει το μπάτζετ να ξεφύγω πολύ. Επίσης θέλω να συνδέσω cd player και τηλεόραση μαζί με το πικάπ γίνεται αυτό? Όταν ρωτάω αν είναι καλά συνδυαστικά αυτά τα τρία εννοώ εάν αποδίδουν σωστά και καλά γιατί άκουσα και κάτι περίεργα για τα 6 ομ των ηχείων ότι δεν ταιριάζουν και κάτι τέτοια. Παρεμπιπτόντως είμαι άσχετος με όλα αυτά γι αυτό ρωτάω, κατάλαβα ότι εδώ υπάρχουν άτομα με απεριόριστη γνώση πάνω στο θέμα. Δεν θέλω να κάνω το ηχοσυστημα του Bob Rock στο σπίτι μου αλλά να έχω ένα καλό σύστημα νε μπάτζετ 1000 άντε και λίγο παραπάνω το πολύ!
Να πω εγώ μια περίπτωση και ας έχω ενεργά....Αν επιτρέπεται, για ποιο λόγο αποκλείεις τα ενεργά και θέλεις να πας στο "κλασικό παλιό σύστημα"?
Δείχνει πως ισχύει αυτό:άκουσα και κάτι περίεργα για τα 6 ομ των ηχείων ότι δεν ταιριάζουν και κάτι τέτοια
Δεν δικαιούσαι να αποκλείεις τίποτα, όπως έκανες εδω:Παρεμπιπτόντως είμαι άσχετος με όλα αυτά γι αυτό ρωτάω
Διότι εδώ που μπήκες είναι σφηκοφωλια, οπως σωστά είπες εδω:Η αλήθεια είναι ότι τα ενεργά ηχεία τα είχα αποκλείσει θέλω το κλασικό παλιό σύστημα!
Για να κλείσουμε την κουβέντα επί της επιλογής των πραγμάτων που ζήτησες:γι αυτό ρωτάω, κατάλαβα ότι εδώ υπάρχουν άτομα με απεριόριστη γνώση