Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)


Μηνύματα
16.851
Reaction score
23.935
από τη μία έχουμε "συμβατικά" ΙΧ που ανανεώνουν την αυτονομία τους μόνο σε σημεία ανεφοδιασμού, από την άλλη έχουμε EV που έχουν δυνατότητα ανεφοδιασμού οπουδήποτε υπάρχει ρεύμα και μας ενοχλεί το νομικό πλαίσιο που επιτρέπει να φορτίζονται κάτω από το σπίτι μας.
στην Αττική υπάρχουν οι εξής μεγάλες παροχές DC
- δίκτυο τραμ
- δίκτυο μετρό/ηλεκτρικός
- δίκτυο οσε/προαστιακός
- δίκτυο τρολευ
είναι θέμα χρόνου να βγούν ικανής ισχύος παροχές DC φορτιστών κοντά σε σταθμούς διανομής ή ακόμα απλά κόντα στην διαδρομή των μέσων.
πχ η ελ. βενίζελου στην νέα σμύρνη και η αχιλλέως παρακάτω θα μπορούσαν να φορτίζουν εύκολα 100 ιχ σε διάφορα σημεία της γραμμής με πολύ μεγάλη ισχύ (πρακτικά μόνο EV ταξί θα χρειάζεται στάση άνω του 5 λέπτου για καθημερινές μετακινήσεις)
τελείως στο ποδάρι μπορούμε να βρούμε πάνω από 500 θέσεις DC φορτιστών σε διάφορα σημεία που εξυπηρετεί η προσωρινή στάθμευση , στο κέντρο αλλά και τις γειτονιές της αθήνας και πρόκειται για φορτίο που δεν θα χρειαστεί μεγάλες αλλαγές στις υποδομές.
χώρια τα βενζινάδικα, χώρια τα εμπορικά κέντρα , χώρια τα σπίτια κλπ.
ντάξει στη θεσσαλονίκη δεν έχετε ηλεκτρικό δίκτυο DC ακόμα σε τέτοια έκταση, στην επαρχία όπου υπάρχει σταθμός τρένου είναι μια λύση αλλά γενικά το πρόβλημα δεν είναι τόσο δισεπίλυτο όσο παρουσιάζεται.
στην τελική "πάρτε ποδήλατο να σωθείτε!"
 

MAD

Σιαρτάκιας
Μηνύματα
5.258
Reaction score
1.167
<< είναι θέμα χρόνου να βγουν ικανής ισχύος παροχές DC φορτιστών >> Είσαι σίγουρος? εδώ η χώρα (τουλάχιστον έτσι συζητιέται), κινδυνεύει να μείνει χωρίς ρεύμα, με τις επιλογές της ''πράσινης ενέργειας!'' Συγνώμη που είμαι απαισιόδοξος!
Πολλές χώρες, πολύ πιο πλούσιες απο την Ελλάδα, Γερμανία, Γαλλία, ακόμα και η Τουρκία! κατασκευάζουν πυρηνικούς σταθμούς ενέργειας, για να έχουν όσο το δυνατόν ''αυτονομία'', διάβασε τις δηλώσεις Μακρόν! Εμείς θα έχουμε αρκετή για ηλεκτρικά αυτοκίνητα? Προτιμάμε να αγοράζουμε ρεύμα απο την Τουρκία, Αλβανία, Βουλγαρία, αρκεί να έχουμε ηλεκτρικά αυτοκίνητα? Δεν πάει έτσι κατά την γνώμη μου! Θα έπρεπε να είμαστε οι τελευταίοι, που θα υποστηρίζαμε τέτοιες ριζοσπαστικές λύσεις, σε μια χώρα που σε 10 χρόνια, έχει πτωχεύσει 3 φορές? ή 4 διορθώστε με εάν κάνω λάθος, ίσως ζω σε άλλη χώρα!
 


Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.541
Reaction score
36.182
Το να εξαγγέλεται η καθολική απαγόρευσης νέων ιχ με κινητήρες εσωτερικής καύσης σε λιγότερο από 9 χρόνια από σήμερα, παει να πει ότι υπάρχει πλάνο μέχρι τότε το σύστημα να αντέχει την κυκλοφορία όχι λιγότερων από 1 εκ. ηλεκτρικών οχημάτων. Ε άντε να το δούμε τότενες το πλάνο.
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.968
Reaction score
28.166
Να αγοράζεις καύσιμη ύλη για παραγωγή ρεύματος ή να καίς λιγνίτη , που καίνε και αυτοί από τους οποίους αγοράζεις ρεύμα?
Τον οποίο Λιγνίτη τον έχεις δωρεάν.
Πόσο μυαλό θέλει ?
 

Μηνύματα
16.851
Reaction score
23.935
Το να εξαγγέλεται η καθολική απαγόρευσης νέων ιχ με κινητήρες εσωτερικής καύσης σε λιγότερο από 9 χρόνια από σήμερα, παει να πει ότι υπάρχει πλάνο μέχρι τότε το σύστημα να αντέχει την κυκλοφορία όχι λιγότερων από 1 εκ. ηλεκτρικών οχημάτων. Ε άντε να το δούμε τότενες το πλάνο.
για την ακρίβεια απαγόρευση πώλησης ΚΑΙΝΟΥΡΙΩΝ ΙΧ οχημάτων το 2030.
πρακτικά μέχρι το 2040 σίγουρα μπορείς να αγοράσεις συμβατικό όχημα μεταχειρισμένο για όποιον λόγο θεωρείς οτι σε συμφέρει.
πρακτικά μέχρι το 2045 θα έχουμε έναν σημαντικό σε μέγεθος στόλο ενεργών συμβατικών οχημάτων.
πιθανότατα δε θα συμφέρει να αγοράσεις μη ηλεκτρικό το 30 λόγω κόστους αγοράς/συντήρησης/κίνησης κλπ
αλλά το σιβίκ του Μάρκου θα κυκλοφορεί ελεύθερο.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.730
Reaction score
138.806
Μέχρι το 2030 οι περισσότερες αντιπροσωπείες δεν θα έχουν ούτε για δείγμα ICE στις βιτρίνες τους ή διαθέσιμο στον κατάλογο.

Το 99% της αυτοκινητοβιομηχανίας δε θα παράγει κανένα ice για ΙΧ.

Η "απαγόρευση" του κάθε Μητσοτάκη, αφορά κυρίως τα μεταχειρισμένα, και όχι δε θα μπορείς να τα πουλήσεις, μόνο απόσυρση.. 😎
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.541
Reaction score
36.182
για την ακρίβεια απαγόρευση πώλησης ΚΑΙΝΟΥΡΙΩΝ ΙΧ οχημάτων το 2030.
πρακτικά μέχρι το 2040 σίγουρα μπορείς να αγοράσεις συμβατικό όχημα μεταχειρισμένο για όποιον λόγο θεωρείς οτι σε συμφέρει.
πρακτικά μέχρι το 2045 θα έχουμε έναν σημαντικό σε μέγεθος στόλο ενεργών συμβατικών οχημάτων.
πιθανότατα δε θα συμφέρει να αγοράσεις μη ηλεκτρικό το 30 λόγω κόστους αγοράς/συντήρησης/κίνησης κλπ
αλλά το σιβίκ του Μάρκου θα κυκλοφορεί ελεύθερο.

Όταν απαγορεύεις σημαίνει ότι έχεις κάνει το κουμάντο σου για να μπορείς να υποστηρίξεις τις συνέπειες της απαγόρευσης, το οποίο ακόμη δεν βλέπω και πιθανολογώ πως ούτε και θα δω μέχρι το 2030.
Ή θέλεις να πεις ότι το πλάνο του Κούλη είναι να έχουν πουληθεί μέχρι τότε καμια 100στή χιλιάδες ηλεκτρικά και άντε κούτσα κούτσα άλλες 20 χιλιάδες ετησίως από το 2030;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.730
Reaction score
138.806
Στην υπόλοιπη Ευρώπη οι πωλήσεις ev έχουν ήδη ανέβει πολύ, και μέχρι το 2025 θα έχει ολοκληρωθεί το ποίημα.

Δεν θα υπάρχει αγορά για ice, και δεν πρόκειται η κάθε Fiat και vw και Ford να παράγει ice για 1 - 2 χώρες μικρής αγοραστικής δύναμης.

Όλοι οι μεγάλοι όμιλοι έχουν ήδη ξεκαθαρίσει πως θα πουλάνε μόνο ev, μερικοί από το 2028.

Με αυτό το σκηνικό, ποιος θα πάει να αγοράσει ICE μετά το 2025, είναι πραγματικά άξιο απορίας. Προσωπικά εκτιμώ πως ήδη είναι κακή ιδέα ή αγορά ICE, και θα πρότεινα μόνο leasing για ice, αν η μεγάλη αυτονομία για καθημερινές διαδρομές 500χλμ+ είναι αναγκαία, για όσο δεν υπάρχουν επαρκείς υποδομές.

Οι υποδομές όμως, αργά ή γρήγορα θα γίνουν, έχουν δρομολογηθεί όλα.
Οι μεγάλοι ξύπνησαν.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.541
Reaction score
36.182
Όταν λέμε υποδομές, για να καταλάβω, φαντάζομαι εννοείται να μπορώ να φορτίζω εγώ ένα νέο ev που θα πάρω εύκολα στον δρόμο άλλως με ευκολία και κόστος αντίστοιχη του ανεφοδιασμού με βενζίνη, σωστά; Γιατί μια ώρα και βάλε να φορτίζω καθ' οδόν δεν διαθέτω. Απο βραδύς στο πεζοδρόμιο, μάλιστα. Αλλά δεν βλέπω πλάνο για αυτό σε κάθε γειτονιά.
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.968
Reaction score
28.166
για την ακρίβεια απαγόρευση πώλησης ΚΑΙΝΟΥΡΙΩΝ ΙΧ οχημάτων το 2030.
πρακτικά μέχρι το 2040 σίγουρα μπορείς να αγοράσεις συμβατικό όχημα μεταχειρισμένο για όποιον λόγο θεωρείς οτι σε συμφέρει.
πρακτικά μέχρι το 2045 θα έχουμε έναν σημαντικό σε μέγεθος στόλο ενεργών συμβατικών οχημάτων.
πιθανότατα δε θα συμφέρει να αγοράσεις μη ηλεκτρικό το 30 λόγω κόστους αγοράς/συντήρησης/κίνησης κλπ
αλλά το σιβίκ του Μάρκου θα κυκλοφορεί ελεύθερο.
Χιούμορ από τον πειραιά αγοράζεις?
Να αλλάξεις προμηθευτή.
 

Μηνύματα
16.851
Reaction score
23.935
Όταν απαγορεύεις σημαίνει ότι έχεις κάνει το κουμάντο σου για να μπορείς να υποστηρίξεις τις συνέπειες της απαγόρευσης, το οποίο ακόμη δεν βλέπω και πιθανολογώ πως ούτε και θα δω μέχρι το 2030.
Ή θέλεις να πεις ότι το πλάνο του Κούλη είναι να έχουν πουληθεί μέχρι τότε καμια 100στή χιλιάδες ηλεκτρικά και άντε κούτσα κούτσα άλλες 20 χιλιάδες ετησίως από το 2030;
όχι , λέω ότι η μετάβαση θα είναι τόσο όμαλη και αργή που ούτε θα καταλάβεις τα προβλήματά της.
το 2030 στην καλύτερη θα υπάρχουν 200-300 χιλιάδες οχήματα - τα περισσότερα χρονομισθωμένα. απο κει και μετά θα αυξηθεί ο αριθμός τους πιο γρήγορα.

φυσικά θα υπάρχουν εκατομύρια θερμικά εκείνη την περίοδο με ωφέλιμη ζωή που θα φτάνει το 35-40 και αργότερα. απο κει και μετά η πτώση στην ζήτηση υγρών καυσίμων θα μειώσει και την διαθεσιμότητα τους, θα είναι πιο δύσκολο να βρείς βενζίνη από ρεύμα.
επιπλέον μέχρι τότε θα γνωρίζουμε αν η χρήση υδρογόνου με κυψέλες καυσίμου είναι μια άλλη λύση αλλά σιγουρότατα τα EV όπως τα γνωρίζουμε σήμερα θα είναι το βασικό προιόν.

Χιούμορ από τον πειραιά αγοράζεις?
Να αλλάξεις προμηθευτή.
άμα λέω οτι δεν υπάρχει τίποτα της προκοπής στον Πειραιά...
(πάρε ποδήλατο να σωθείς)
 


Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.541
Reaction score
36.182
Εγώ δεν ξέρω τίποτα, τι λέει ένα άρθρο παραπάνω παραθέτω χωρίς να προσθέτω ο,τιδήποτε



μία ώρα ένα λεπτό και 27 δεύτερα για 34 κιλοβατώρες, από το 59% στο 100% λέει.
 

Μηνύματα
16.851
Reaction score
23.935
34 κιλοβατώρες , δηλαδή 200+χλμ σε μία μέρα;
για ξανασκέψου το λίγο πόσες φορές θα σου χρειαστεί χωρίς να έχεις την δυνατότητα να το παρατήσεις στην πιλοτή όλη τη νύχτα
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.541
Reaction score
36.182
34 κιλοβατώρες , δηλαδή 200+χλμ σε μία μέρα;
για ξανασκέψου το λίγο πόσες φορές θα σου χρειαστεί χωρίς να έχεις την δυνατότητα να το παρατήσεις στην πιλοτή όλη τη νύχτα
34 κιλοβατώρες για 128 χιλιόμετρα λέει.
Επίσης, δεν έχω πιλοτή, και να είχα, πόθεν προκύπτει ότι θα μπορούσα να το φορτίζω εκεί.
Γνωρίζεις πόσοι Έλληνες έχουν δική τους θέση στάθμευσης, για να ξεκινήσουμε από εκεί; Όσο πλησιάζεις το κέντρο των πόλεων σπανίζουν τέτοιες οικοδομές.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.730
Reaction score
138.806
από το 59% στο 100% λέει.
Πρέπει να ασχοληθείτε για να μάθετε τα βασικά.

Λυπάμαι, αλλά βαριέμαι να τα εξηγώ.




Άσχετο :σε 1 ώρα ο 50-αρης δίνει 50kWh..
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.541
Reaction score
36.182
Ένα άρθρο του ειδικού υποτίθεται τύπου παραθέτω -που έχει μάλλον ήδη παρατεθεί παραπάνω. Δεν μπορώ να γνωρίζω εάν λέει βλακείες.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.189
Reaction score
85.825
Γνωρίζεις πόσοι Έλληνες έχουν δική τους θέση στάθμευσης, για να ξεκινήσουμε από εκεί; Όσο πλησιάζεις το κέντρο των πόλεων σπανίζουν τέτοιες οικοδομές.
Για να δω πως θα λύσουν αυτό το μικρό προβληματάκι.
 


Staff online

  • loggeo
    Projectors
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.152
Μηνύματα
2.963.400
Members
38.290
Νεότερο μέλος
Zagla
Top