Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)


Μηνύματα
1.235
Reaction score
1.849
πόσα lt/100 km κατανάλωση έχει το IQ στα 130 km/h ;

Δε μίλησα για να πας Τσεχία και ούτε ξέρω πόσο έχει η βενζίνη και το ρεύμα στην Ευρώπη,
αλλά πες μου πόση κατανάλωση έχει το IQ για να έχω μια ιδέα

Εγώ υπολογίζω πάντως ότι αν ήθελα να πάω από Αθήνα στο πατρικό μου στη Λάρισα και ανάποδα,

θα μου κόστιζε σαφώς λιγότερο σε χρήμα (με αρχική φόρτιση με νυχτερινό και στα δύο σπίτια και ένα μισό και λιγότερο γέμισμα στο δρόμο)
και θα μου κόστιζε παραπάνω σε χρόνο
συγκριτικά με ICE και σταθερή 140 km/h που πάω
Σοβαρά τώρα, οι χρόνοι φόρτισης είναι όντως αυτοί που αναφέρει ο τύπος στο άρθρο?
όχι
τα έχει γράψει αναλυτικά με νούμερα ο @EAR,
σε μισή ώρα σε 50άρη φορτιστή παίρνεις χοντρικά λίγο κάτω από μισή μπαταρία,
όσο γεμίζει πέφτει ο ρυθμός που μπορεί να φορτίσει και δεν έχει νόημα να περιμένεις να γεμίσει

άμα θες να κάνεις γρήγορα και σε ταχύτητες κοντά και πάνω από το όριο, αποστάσεις πάνω από 200 χλμ
δεν σου κάνει το ηλεκτρικό
και το κυριότερο πρόβλημα σε εμάς εδώ είναι τα λίγα σημεία με λίγους φορτιστές,
δηλαδή Αθήνα Θεσσαλονίκη έχει δεν έχει 5-6 και με ένα φορτιστή το καθένα, άμα βρεις άλλον μπροστά την έκατσες
προφανώς αυτό θα αλλάξει (σύντομα; δεν ξέρω)
 
Last edited:

Μηνύματα
374
Reaction score
388
πόσα lt/100 km κατανάλωση έχει το IQ στα 130 km/h ;

Δε μίλησα για να πας Τσεχία και ούτε ξέρω πόσο έχει η βενζίνη και το ρεύμα στην Ευρώπη,
αλλά πες μου πόση κατανάλωση έχει το IQ για να έχω μια ιδέα

Εγώ υπολογίζω πάντως ότι αν ήθελα να πάω από Αθήνα στο πατρικό μου στη Λάρισα και ανάποδα,

θα μου κόστιζε σαφώς λιγότερο σε χρήμα (με αρχική φόρτιση με νυχτερινό και στα δύο σπίτια και ένα μισό και λιγότερο γέμισμα στο δρόμο)
και θα μου κόστιζε παραπάνω σε χρόνο
συγκριτικά με ICE και σταθερή 140 km/h που πάω


όχι
τα έχει γράψει αναλυτικά με νούμερα ο @EAR,
σε μισή ώρα σε 50άρη φορτιστή παίρνεις χοντρικά λίγο κάτω από μισή μπαταρία,
όσο γεμίζει πέφτει ο ρυθμός που μπορεί να φορτίσει και δεν έχει νόημα να περιμένεις να γεμίσει

άμα θες να κάνεις γρήγορα και σε ταχύτητες κοντά και πάνω από το όριο, αποστάσεις πάνω από 200 χλμ
δεν σου κάνει το ηλεκτρικό
και το κυριότερο πρόβλημα σε εμάς εδώ είναι τα λίγα σημεία με λίγους φορτιστές,
δηλαδή Αθήνα Θεσσαλονίκη έχει δεν έχει 5-6 και με ένα φορτιστή το καθένα, άμα βρεις άλλον μπροστά την έκατσες
προφανώς αυτό θα αλλάξει (σύντομα; δεν ξέρω)
4,8λ
Το θέμα είναι συνολικό δεν είναι μόνο οικονομία γιατί υπάρχουν οικονομικά αυτοκίνητά και υβριδικά το θέμα είναι ότι έχεις ένα αυτοκίνητο που στοιχίζει 40000€ η 60.000€ και να σου καπνίσει αύριο να πας στη Γερμανία για ένα ταξίδι μίας μέρας θα το κάνεις δύο.
Τα λέω γενικά και φαντάζομαι όπως το αναφέρουν κι άλλοι σε δυο τρία χρόνια οι μπαταρίες πέφτουνε σε δύναμη πόσα χιλιόμετρα θα μπορεις να κάνεις Και τι κόστος έχουν να τις αντικαταστήσεις άστο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι το μέλλον αλλά σε 10 με 20 χρόνια
 

Μηνύματα
1.235
Reaction score
1.849
4.8 lt σε πόσα km/h?

στα 130 αποκλείεται, είναι τουλάχισον διπλάσιο +

έψαξα στο ίντερνετ αλλά δεν βρήκα κάτι στα αγγλικά και στα γρήγορα,
απλά έπεσα σε ένα φόρουμ όπου πολλοί κάτοχοι του IQ γράφανε ότι η κατανάλωση είναι πολυυυύ πάνω από τις τιμές που δίνει ο κατασκευαστής
https://www.iq-forums.com/threads/mpg-numbers-for-the-toyota-iq.153/


συνολικά άμα το δεις, για τον καθένα έιναι διαφορετικά,
εγώ λόγω δουλειάς και άλλων υποχρεώσεων φεύγω από Αθήνα μία φορά το χρόνο,
θα συνέφερε να είχα ένα σαπάκι των 1000 ευρώ για να πηγαινοέρχομαι στη δουλειά,
και να νοικιάζω ένα κανονικό αυτοκίνητο μία φορά το χρόνο

Γερμανία για μία μέρα, πας ακόμη πιο οικονομικά και γρήγορα με αεροπλάνο
 

Μηνύματα
1.471
Reaction score
1.225
Ζποσα χιλιόμετρα να είχε αραγε;

 

Μηνύματα
374
Reaction score
388
4.8 lt σε πόσα km/h?

στα 130 αποκλείεται, είναι τουλάχισον διπλάσιο +

έψαξα στο ίντερνετ αλλά δεν βρήκα κάτι στα αγγλικά και στα γρήγορα,
απλά έπεσα σε ένα φόρουμ όπου πολλοί κάτοχοι του IQ γράφανε ότι η κατανάλωση είναι πολυυυύ πάνω από τις τιμές που δίνει ο κατασκευαστής
https://www.iq-forums.com/threads/mpg-numbers-for-the-toyota-iq.153/


συνολικά άμα το δεις, για τον καθένα έιναι διαφορετικά,
εγώ λόγω δουλειάς και άλλων υποχρεώσεων φεύγω από Αθήνα μία φορά το χρόνο,
θα συνέφερε να είχα ένα σαπάκι των 1000 ευρώ για να πηγαινοέρχομαι στη δουλειά,
και να νοικιάζω ένα κανονικό αυτοκίνητο μία φορά το χρόνο

Γερμανία για μία μέρα, πας ακόμη πιο οικονομικά και γρήγορα με αεροπλάνο
Ναι OK 9,6
Για να τελειώνω μαζί σου τρία πουλάκια κάθονται
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.513
Reaction score
135.824
Λίγο πριν το σέλι, θερμοκρασία ανηφόρας 3,5° όταν έφτασα, είχε 2° στη διαδρομή, μέση κατανάλωση από το σπίτι μου μαζί με την ανηφόρα μέσα στο κρύο με θέρμανση καθισμάτων και τιμονιού, στα 21:

IMG_20211219_150456.jpg


Στην κατηφόρα έπαιζε τινταλ ξυλουρη

IMG_20211219_175325.jpg


Η θερμοκρασία έπαιζε μέχρι - 2°, λίγο πριν την Βέροια - 0.5° και μέση κατανάλωση στην κατηφόρα έφτασε το - 0,6:

IMG_20211219_175608.jpg


Στο δρόμο είχε και ωραίο φεγγάρι:

IMG_20211219_181617.jpg


Τες πα, ανηφόρα κατηφόρα επιστροφή όλα μαζί, 250 χλμ έκανα, φυσικά χωρίς στάση φόρτισης, το κόστος μετακίνησης (αξία ρεύματος στη ΔΕΗ) είναι λίγο κάτω από 5 ευρώ (~4,75€).

Beat that. 🤣😂😜
 
Last edited:

TGD

Μηνύματα
8.539
Reaction score
8.532
Σοβαρά τώρα με Ι,Q στην Πράγα;
Σοβαρά θα ξυπνήσεις ένα πρωί και θα πεις να πεταχτω στο νυρμπουργκρινκ να ξεχαρμανιασω;

Νομίζω ότι με λίγο καλό προγραμματισμό (και λαμβάνοντας υπόψη την πολλή ανηφόρα μετά την Κόρινθο) θα έβγαιναν τα χιλιόμετρα. Ίσως και ακολουθώντας την παλιά εθνική από Τρίπολη που είναι λιγότερα χιλιόμετρα.
 

Μηνύματα
374
Reaction score
388
Λίγο πριν το σέλι, θερμοκρασία ανηφόρας 3,5° όταν έφτασα, είχε 2° στη διαδρομή, μέση κατανάλωση από το σπίτι μου μαζί με την ανηφόρα μέσα στο κρύο με θέρμανση καθισμάτων και τιμονιού, στα 21:

View attachment 233540

Στην κατηφόρα έπαιζε τινταλ ξυλουρη

View attachment 233539

Η θερμοκρασία έπαιζε μέχρι - 2°, λίγο πριν την Βέροια - 0.5° και μέση κατανάλωση στην κατηφόρα έφτασε το - 0,6:

View attachment 233538

Στο δρόμο είχε και ωραίο φεγγάρι:

View attachment 233537

Τες πα, ανηφόρα κατηφόρα επιστροφή όλα μαζί, 250 χλμ έκανα, φυσικά χωρίς στάση φόρτισης, το κόστος μετακίνησης (αξία ρεύματος στη ΔΕΗ) είναι λίγο κάτω από 5 ευρώ (~4,75€).

Beat that. 🤣😂😜
1h 38l Για να πας στο Σέλι Να παίρνεις και φαγητό μαζί στο δρόμο
 

TGD

Μηνύματα
8.539
Reaction score
8.532
Ζποσα χιλιόμετρα να είχε αραγε;

Σύντομη συμβίωση 8 χρόνια; Για τα δυτικοευρωπαϊκά δεδομένα το ξεζουμισε.
Κακως όμως, τα μοτέρ θα ήταν πολύτιμα για ρεστομοντ.
 

Μηνύματα
374
Reaction score
388
Σοβαρά τώρα με Ι,Q στην Πράγα;
Σοβαρά θα ξυπνήσεις ένα πρωί και θα πεις να πεταχτω στο νυρμπουργκρινκ να ξεχαρμανιασω;

Νομίζω ότι με λίγο καλό προγραμματισμό (και λαμβάνοντας υπόψη την πολλή ανηφόρα μετά την Κόρινθο) θα έβγαιναν τα χιλιόμετρα. Ίσως και ακολουθώντας την παλιά εθνική από Τρίπολη που είναι λιγότερα χιλιόμετρα.
Όχι ρε με ηλεκτρικό μετά από τρεις μέρες στην Πραγα Δεν τον κόβω καλύτερα με τα πόδια
 

Μηνύματα
1.235
Reaction score
1.849
Ναι OK 9,6
Για να τελειώνω μαζί σου τρία πουλάκια κάθονται
σε ρώτησα πόσα καίει στα 130 km/h και μου λες 4,8
από το παραπάνω φόρουμ με χρήστες του IQ προκύπτει ότι αυτό το νούμερο είναι εντελώς εκτός πραγματικότητας όπως λέει και η λογική

αν έχεις κάποιο λινκ με μετρήσεις πιο κοντά στην τιμή που γράφεις από αυτήν που γράφω εγώ,
πες το μας
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.513
Reaction score
135.824
1h 38l Για να πας στο Σέλι Να παίρνεις και φαγητό μαζί στο δρόμο
Ρε πανάθεμά σε, ~2,9 λίτρα βενζίνης αγοράζεις με 4,75€.


Πάρε όποιο αυτοκίνητο θες, και βάλε 3 λίτρα βενζίνη στο τεποζιτο.

Ξεκινα από Περαία Θεσσαλονίκης, πάνε Βέροια, ανέβα στο σέλι, με ζεστή καμπίνα σε όλη τη διαδρομή, κάτσε κει στο βουνό να φας, μετά από 3 ώρες ξεκινα για επιστροφή στην Περαία, διανύοντας όλη την περιφερειακή οδό Θεσσαλονίκης, και άμα φτάσεις Περαία με τα 3 λίτρα βενζίνης, εγώ θα κάτσω να με γμσεις, και πήγαινε και με 60 αν θες. 😂🤣😁😜😀


Όσο για το χρόνο, επειδή είναι εύκολο, σου δείχνω τι χρόνο λέει το γκουκλ μαπς

Screenshot_20211219_234806_com.google.android.apps.maps.jpg


Αυτή τη διαδρομή έκανα από πλαγιαρι.
Καθυστέρησα λίγο, γιατί είχε πάρα πολύ κίνηση σε όλη την περιφερειακη. Επίσης στο δρόμο αεροδρομίου.

Επίσης έκανα στάση για να πάρω καφέ και αναψυκτικά.

Αφού μιλάς για οικονομία, ιδού η Ρόδος ιδού και το πηδημα, αυτή τη διαδρομή, με στάση στα πεύκα και μια βόλτα παραδίπλα, τες πα, το πήγαινε έλα, καντο με λιγότερο από 3 λίτρα βενζίνης. Με 4,75€.

Ορίστε.

Εγώ την έκαμα σήμερα, με 4,75€. 😎
 
Last edited:

Μηνύματα
374
Reaction score
388
Ρε πανάθεμά σε, ~2,9 λίτρα βενζίνης αγοράζεις με 4,75€.


Πάρε όποιο αυτοκίνητο θες, και βάλε 3 λίτρα βενζίνη στο τεποζιτο.

Ξεκινα από Περαία Θεσσαλονίκης, πάνε Βέροια, ανέβα στο σέλι, με ζεστή καμπίνα σε όλη τη διαδρομή, κάτσε κει στο βουνό να φας, μετά από 3 ώρες ξεκινα για επιστροφή στην Περαία, διανύοντας όλη την περιφερειακή οδό Θεσσαλονίκης, και άμα φτάσεις Περαία με τα 3 λίτρα βενζίνης, εγώ θα κάτσω να με γμσεις, και πήγαινε και με 60 αν θες. 😂🤣😁😜😀


Όσο για το χρόνο, επειδή είναι εύκολο, σου δείχνω τι χρόνο λέει το γκουκλ μαπς

View attachment 233543

Αυτή τη διαδρομή έκανα από πλαγιαρι.
Καθυστέρησα λίγο, γιατί είχε πάρα πολύ κίνηση σε όλη την περιδερειακη. Επίσης στο δρόμο αεροδρομίου.

Αφού μιλάς για οικονομία, ιδού η Ρόδος ιδού και το πηδημα, αυτή τη διαδρομή, με στάση στα πεύκα και μια βόλτα παραδίπλα, τες πα, το πήγαινε έλα, καντο με λιγότερο από 3 λίτρα βενζίνης. Με 4,75€.

Ορίστε.

Εγώ την έκαμα σήμερα, με 4,75€. 😎
Ώπα εγώ δεν μίλησα τόσο πολύ για οικονομία όσο για την ταλαιπωρία που τραβάει ένας ιδιοκτήτης που θέλει να κάνει μεγάλες αποστάσεις βλέπω το δικό σου μέσο όρο ταχύτητας 74 km νομίζω θα κατέβω κάτω και θα το σπρώξω.
Εγώ στο Σέλι από το Καλοχώρι όχι από Πλαγιάρι πάω σε 40 λεπτά φυσικά όχι με
5 €
Και ένα άλλο πρόβλημα είναι να είμαι σε δουλειά και να πρέπει να αφήσω το αυτοκίνητο για φόρτιση και πρέπει να πάρω ταξί και και και και και και και και
Προσωπικά δεν είναι για μένα ο καθένας κάνει ότι θέλει.
Και εγώ ξυπνάω σήμερα το πρωί και λέω θέλω να πάω Καρπενήσι να πιω καφέ και να γυρίσω και αύριο θέλω να πάω Σπάρτη και να γυρίσω την ίδια μέρα δεν μπορεί να μου το προσφέρει αυτό το ηλεκτρικό τέλος
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.459
Reaction score
98.160
Και εγώ ξυπνάω σήμερα το πρωί και λέω θέλω να πάω Καρπενήσι να πιω καφέ και να γυρίσω και αύριο θέλω να πάω Σπάρτη και να γυρίσω την ίδια μέρα δεν μπορεί να μου το προσφέρει αυτό το ηλεκτρικό τέλος
Σε περιμένουμε μεθαύριο με εντυπώσεις, χρόνους και καταναλώσεις. Καλό δρόμο!
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.547
Reaction score
27.348
Σίγουρα δεν κάνει το ηλεκτρικό για ΄σενα , όπως δεν κάνει και για μένα. Οπως και για πολλούς άλλους .
Κάνει όμως για κάποιους άλλους.
Μην τα ισοπεδώνουμε όλα.
Εντάξει εγώ δεν θα έπαιρνα ποτέ . Δεν λέει κάτι αυτό.
 

Μηνύματα
374
Reaction score
388
Σε περιμένουμε μεθαύριο με εντυπώσεις, χρόνους και καταναλώσεις. Καλό δρόμο!
Δεν κατάλαβα τι Εννοείς
Σίγουρα δεν κάνει το ηλεκτρικό για ΄σενα , όπως δεν κάνει και για μένα. Οπως και για πολλούς άλλους .
Κάνει όμως για κάποιους άλλους.
Μην τα ισοπεδώνουμε όλα.
Εντάξει εγώ δεν θα έπαιρνα ποτέ . Δεν λέει κάτι αυτό.
Δεν διαφωνώ καθόλου μαζί σου
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.547
Reaction score
27.348
Εδώ αν έχεις παρατηρήσει ο κόσμος είναι politically correct .
Πάει με τα όρια ταχύτητας , που εσύ και εγώ τα έχουμε χεσμένα. Υπολογίζουν το κάθε ευρώ , που θα χαλάσουν σε βενζίνη ρεύμα κλπ , για να μπορούν να τα χώσουν σε ηχεία και σαμπς μετά.
Δεν καταλαβαίνουν την δική μας την κ@υλα για γκάζια κλπ. Δεν τους κατηγορώ , απλά δεν τους νοιάζει . Σου λέει όριο max 130 τόσο πάω.
Εγω βλέπω όριο 130 και πάω με 200 , μπορεί και παραπάνω.
Είναι όλα θέμα πρωτεραιοτήτων . Και όρεξης φυσικά.
 

Μηνύματα
374
Reaction score
388
Εδώ αν έχεις παρατηρήσει ο κόσμος είναι politically correct .
Πάει με τα όρια ταχύτητας , που εσύ και εγώ τα έχουμε χεσμένα. Υπολογίζουν το κάθε ευρώ , που θα χαλάσουν σε βενζίνη ρεύμα κλπ , για να μπορούν να τα χώσουν σε ηχεία και σαμπς μετά.
Δεν καταλαβαίνουν την δική μας την κ@υλα για γκάζια κλπ. Δεν τους κατηγορώ , απλά δεν τους νοιάζει . Σου λέει όριο max 130 τόσο πάω.
Εγω βλέπω όριο 130 και πάω με 200 , μπορεί και παραπάνω.
Είναι όλα θέμα πρωτεραιοτήτων . Και όρεξης φυσικά.
Δεν έχω λόγια να πω τα είπες όλα,!!!!!!!!!
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.459
Reaction score
98.160
Δεν κατάλαβα τι Εννοείς
Δεν είναι δυσνόητο αυτό που είπα. Λέω, ξεκίνα το πρωί για Καρπενήσι και αύριο για Σπάρτη, γύρνα και ανέβασε χρόνους, καταναλώσεις και εντυπώσεις. :tongue: Στη θεωρία το κάνουμε κάθε μέρα, στην πράξη 3, άντε 4 φορές τον χρόνο.

Αλλά επειδή σε κόβω να πηγαινοέρχεσαι καθημερινά Καλοχώρι-Θεσσαλονίκη, ο Ear θα σου ρίχνει στ' αυτιά σε μέση ταχύτητα, κατανάλωση και άνεση με το EV του. :wink:

Και για να μην παρεξηγηθώ, λατρεύω τις ταχύτητες και τους χρόνους που πηγαίνω με το δικό μου ICE στα 3-4 μεγάλα ταξίδια τον χρόνο, αλλά πολύ θα ήθελα το ηλεκτρικό του ear στα καθημερινά 25-30 χιλιόμετρα που κάνω μέσα στην Αθήνα τις υπόλοιπες 320-340 μέρες τον χρόνο.

Κάπου χάνεις κάτι, κάπου κερδίζεις κάτι. Σε αποστάσεις μέχρι 250 χιλιόμετρα χάνεις σε σχέση με τα ηλεκτρικά από χέρι. Για περισσότερα, ακόμα όχι. Μόνο που τα 250 χιλιόμετρα φαίνεται ότι πολύ γρήγορα θα φτάσουν τα 400-450, και οι χρόνοι φόρτισης θα μειωθούν δραματικά. Μέχρι τότε έχεις χρόνο να κορδώνεσαι ότι για 20-40 μέρες έχεις αμαξάρα. Κι εγώ επίσης. :biggrin:
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.340
Μηνύματα
2.937.374
Members
38.171
Νεότερο μέλος
GBOUGAS
Top