- Μηνύματα
- 37.438
- Reaction score
- 89.198
Είναι πάντως αξεπέραστη η εμμονή με τα VS στα πάντα. Πολιτικά, αθλητικά, φαγητά, γυναίκες, αυτοκίνητα, τηλέφωνα...
Ό,τι και να λέμε, οι κινητήρες IC βαδίζουν προς το τέλος τους. Το μόνο που "παίζει" είναι σε πόσα χρόνια θα σταματήσουν να παράγονται ή αν θα μας αναγκάσουν να τους εγκαταλείψουμε νωρίτερα μέσω φορολογίας.
Οι προτιμήσεις και οι συνήθειές μας είναι υποκειμενικά θέματα. Η ενδιάμεση περίοδος προσαρμογής στα νέα δεδομένα θα κρατήσει αρκετά και θα έχει "βιαστικούς" και "αρνητές".
Το επόμενο αυτοκίνητό μου θα είναι σίγουρα ηλεκτρικό παρόλο που θα με ξεβολέψει. Το πρώτο στοιχείο που υπολογίζω όσο μεγαλώνω είναι η ανεμελιά. Το service και η "ευκολία" στην οδήγηση είναι υπέρ των ηλεκτρικών από τώρα. Αυτό που θα με ξενερώνει (όσο υφίσταται) είναι η προσοχή στην κατανάλωση για να με βγάλει στον προορισμό αν δεν υπάρχουν εύκολα προσβάσιμοι και γρήγοροι φορτιστές. Δεν βλέπω την οδήγηση ως μεταφορά αλλά ως ευχαρίστηση. Άρα το να κάνω υπολογισμούς εμβέλειας και να σκέφτομαι πόσο θα πατήσω το γκάζι είναι εκτός σκέψης.
Ένας άλλος παράγοντας που με απωθεί είναι ότι στους σταθμούς φόρτισης θα είμαι ανάμεσα σε άλλους οδηγούς κι όλο κάποιος θα βρίσκεται που θα θέλει κουβέντα.
Μέσα στην πόλη όμως κανένα πρόβλημα.
Ό,τι και να λέμε, οι κινητήρες IC βαδίζουν προς το τέλος τους. Το μόνο που "παίζει" είναι σε πόσα χρόνια θα σταματήσουν να παράγονται ή αν θα μας αναγκάσουν να τους εγκαταλείψουμε νωρίτερα μέσω φορολογίας.
Οι προτιμήσεις και οι συνήθειές μας είναι υποκειμενικά θέματα. Η ενδιάμεση περίοδος προσαρμογής στα νέα δεδομένα θα κρατήσει αρκετά και θα έχει "βιαστικούς" και "αρνητές".
Το επόμενο αυτοκίνητό μου θα είναι σίγουρα ηλεκτρικό παρόλο που θα με ξεβολέψει. Το πρώτο στοιχείο που υπολογίζω όσο μεγαλώνω είναι η ανεμελιά. Το service και η "ευκολία" στην οδήγηση είναι υπέρ των ηλεκτρικών από τώρα. Αυτό που θα με ξενερώνει (όσο υφίσταται) είναι η προσοχή στην κατανάλωση για να με βγάλει στον προορισμό αν δεν υπάρχουν εύκολα προσβάσιμοι και γρήγοροι φορτιστές. Δεν βλέπω την οδήγηση ως μεταφορά αλλά ως ευχαρίστηση. Άρα το να κάνω υπολογισμούς εμβέλειας και να σκέφτομαι πόσο θα πατήσω το γκάζι είναι εκτός σκέψης.
Ένας άλλος παράγοντας που με απωθεί είναι ότι στους σταθμούς φόρτισης θα είμαι ανάμεσα σε άλλους οδηγούς κι όλο κάποιος θα βρίσκεται που θα θέλει κουβέντα.
Μέσα στην πόλη όμως κανένα πρόβλημα.