Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Μηνύματα
1.098
Reaction score
1.646
δες τι παίζει και με τα κίνητρα,
δεν είμαι σίγουρος αν ισχύει και για αγορά το 2022 το έξοδο στο 150%,
αν σε αφορά βέβαια
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.714
Reaction score
80.997
δες τι παίζει και με τα κίνητρα,
δεν είμαι σίγουρος αν ισχύει και για αγορά το 2022 το έξοδο στο 150%,
αν σε αφορά βέβαια
Με αφορά. Είμαι σε διαδικασία μελέτης όλων των δεδομένων.
 



Μηνύματα
370
Reaction score
388
Ένα ωραίο θέμα να το διαβάσετε για όσοι είναι να προβούν σε αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου

 




Μηνύματα
40
Reaction score
10
Ένα ωραίο θέμα να το διαβάσετε για όσοι είναι να προβούν σε αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου

Το 2010 μια μπαταρία 50 KWH κόστιζε περίπου 53.000 Euro.
Το 2021 η ίδια μπαταρία κοστίζει 5.800.
Μετα απο 7με 8 χρόνια που θα λήγει η εγγύηση των σημερινών ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα κάνει κανένα χιλιάρικο περίπου.
 

Μηνύματα
370
Reaction score
388
Το 2010 μια μπαταρία 50 KWH κόστιζε περίπου 53.000 Euro.
Το 2021 η ίδια μπαταρία κοστίζει 5.800.
Μετα απο 7με 8 χρόνια που θα λήγει η εγγύηση των σημερινών ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα κάνει κανένα χιλιάρικο περίπου.
Μπορεί να κάνει και 150 € Κανένας δεν ξέρει
 

Μηνύματα
15.456
Reaction score
21.634
κάτι το οποίο είναι μια ακόμα άχρηστη πληροφορία γιατί τα ev έχουν συστοιχίες μπαταριών και όχι μπαταρία.
ποτέ δε θα αλλάξει κανείς το σύνολο των στοιχείων ταυτόχρονα.
το καθένα από αυτά έχει δικό του κύκλωμα ελέγχου κατάστασης και η διάγνωση θα δείξει το πόσα και ποια χρήζουν αλλαγής ΟΤΑΝ αυτή είναι απαραίτητη.
 

Μηνύματα
27.839
Reaction score
26.179
Είσαι σίγουρος , γι αυτό που γράφεις?
Οι συστοιχίες αντικαθίστανται πάντα ως σύνολο , και ποτέ μεμονωμένα.
Είναι σαν κατεβάζεις μηχανή για ρεκτιφιέ , και να αλλάζεις ελατήρια και μέταλλα στροφάλου μόνο στα 3 από τα 6 κυλινδροπίστονα. Η στα 4 από τα 8 , ή όποιον συνδυασμό τέλος πάντων θέλεις.
Ξέρω θα μου πείς ατυχές το παράδειγμα.
 

gid

Μηνύματα
7.666
Reaction score
8.865
Εκεί που έχεις ρίξει, λέει, μερικά μέτρα στη Φεράρι από το φανάρι και γελάς χαιρέκακα, ΤΣΑΑΑΑΑΚ σου ανοίγει το καπώ....

 

Μηνύματα
15.456
Reaction score
21.634
Είσαι σίγουρος , γι αυτό που γράφεις?
Οι συστοιχίες αντικαθίστανται πάντα ως σύνολο , και ποτέ μεμονωμένα.
Είναι σαν κατεβάζεις μηχανή για ρεκτιφιέ , και να αλλάζεις ελατήρια και μέταλλα στροφάλου μόνο στα 3 από τα 6 κυλινδροπίστονα. Η στα 4 από τα 8 , ή όποιον συνδυασμό τέλος πάντων θέλεις.
Ξέρω θα μου πείς ατυχές το παράδειγμα.
φυσικά.
ούτε η toyota δεν αλλάζει στα εξουσιοδοτημένα ολόκληρη μπαταρία.
μόνο το μέρος που έχει βγάλει η διάγνωση προβληματικό.
χώρια την δυνατότητα που έχεις να πας σε εξωτερικό συνεργείο (υπάρχουν ήδη στην Ελλάδα) και να αντικαταστήσει στοιχεία στο συγκεκριμένο σε στοιχείων που έβγαλες σφάλμα.
 

Μηνύματα
3.239
Reaction score
10.689
Μεμονωμένα αλλάζουν τις μπαταριες που αστόχησαν εξαρχής πχ στο πρώτο τρίμηνο.
μετα από πχ 7 χρόνια τις αλλάζεις ΟΛΕΣ
Διότι, αν σε ένα string που έχει πχ 20 μπαταριες , αλλάξεις τις 12 , επειδή μειώθηκε η χωρητικότητα τους, τότε η συνολική χωρητικότητα των 20 θα εξαρτηθεί και θα διαμορφωθεί από τη χειρότερη μπαταρία από τις υπόλοιπες 8 (παλιές. )
 

Μηνύματα
15.456
Reaction score
21.634
όχι
συνάδελφος άλλαξε πρόσφατα μεμονωμένο κομμάτι σε lexus ct200 του 11 . 180 ευρω στην toyota . κανένα πρόβλημα.
η αλλαγή αφορούσε στοιχείο που έβγαλε βλάβη. το οτι η συνολική χωρητικότητα είναι μειωμένη σε σχέση με πριν 10 χρόνια είναι δεδομένο, αλλά δεν μιλάμε για αυτό το θέμα αλλά για λειτουργικό που δεν επέτρεπε φυσιολογική λειτουργία του συστήματος.
 

Μηνύματα
1.098
Reaction score
1.646
ο φορτιστής στο σπίτι έχει καμμία σημασία αν είναι μονοφασικός ή τριφασικός;

πέρα από την μεγαλύτερη ισχύ του τριφασικού,
δηλαδή ας υποθέσουμε ότι επιλέγουμε ρεύμα 30 A κσι στον ένα και στον άλλο, χοντρικά δηλαδή φόρτιση με ισχύ 6,5 KW,
που "σηκώνουν" και οι δύο.

Εδώ παρακάτω κάποιοι λένε ότι ο τριφασικός έχει κάποια πλεονεκτήματα (που δεν καταλαβαίνω καλά, πέραν της ελαφρά καλύτερης απόδοσης)

Yes, as we need to convert AC to DC before charging a battery, all advantages of three phase rectification over single phase rectification applies like
  1. The output current in the load contain very less ac component as compared to single phase rectifier.
  2. Ripple factor is lower and therefore high cost filtering is not required to give steady dc output.
  3. The power output and, therefore, rectification efficiency is quite high.
  4. Transformer Utilization Factor (TUF) is high. So, the advantages mentioned are good for battery life.

https://www.researchgate.net/post/I...phase_and_three_phase_AC_charging_for_battery


υπάρχει καμμία σημασία στην πράξη (αμφιβάλλω) ή τα παραπάνω αφορούν μόνο τους κατασκευαστές (μάλλον);

και το πρακτικό ερώτημα είναι οι κατασκευαστές συνιστουν το ένα ή το άλλο πουθενά;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.095
Reaction score
127.882
Το 2010 μια μπαταρία 50 KWH κόστιζε περίπου 53.000 Euro.
Το 2021 η ίδια μπαταρία κοστίζει 5.800.
Μετα απο 7με 8 χρόνια που θα λήγει η εγγύηση των σημερινών ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα κάνει κανένα χιλιάρικο περίπου.
Σωστό (χονδρικά) το σκεπτικό με τις τιμές, αλλά διαφωνώ με το σκεπτικό να αλλάξεις μπαταρίες στη λήξη της εγγύησης.

Οι μπαταρίες θα αντέξουν περισσότερο από όσο αντέχει το υπόλοιπο όχημα, δηλαδή μιλάμε για 1 μυριο χιλιόμετρα...

Πρακτικά κανένας δεν θα αλλάξει μπαταρίες στη ζωή του, και αν τυχόν χαλάσει κάνα στοιχείο, θα διορθωθεί αυτό.



ΥΓ. Αν τυχόν συνεχίσω να έχω το id3 το 2030, λέω πως παίζει τότε να αλλάξω μπαταρίες για να βάλω μεγαλύτερης χωρητικότητας στον ίδιο όγκο και με λιγότερο βάρος, θα είναι σαν αναβάθμιση ας πούμε.

Εκτιμώ πως σε καμία περίπτωση δε θα ξεπερνάει το συνολικό κόστος τα 3 χιλιάρικα..
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.095
Reaction score
127.882
ο φορτιστής στο σπίτι έχει καμμία σημασία αν είναι μονοφασικός ή τριφασικός;
Καμία.

Σε σουκο ρε, δε χρειάζεται καν να βάλεις φορτιστή. Μια σουκο κάνει τη δουλειά. Αρκεί.

Οι φρεσκιοι οικιακοί φορτιστές είναι φορητοί, δεν χρειάζονται καμία εγκατάσταση, έχουν τυπικό 5-απολικο βύσμα και κουμπώνουν σε μια αντίστοιχη μπριζα, είναι δε ικανοί για έως 22 kW και οι τιμές συνεχώς πέφτουν, και με 150 ευρώ κάνεις δουλειά.
 

Μηνύματα
63
Reaction score
108
Το wallbox δεν είναι φορτιστής, δεν κάνει rectification, είναι ένα έξυπνο ρελέ.

Ο φορτιστής βρίσκεται μέσα στο αυτοκίνητο.
Η σύγκριση που βρήκες αναφέρεται στον on board charger λογικά.

Στην περίπτωση dc φόρτισης (σταθμού φόρτισης) παρακάμπτεται εντελώς ο OBC.
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.179
Μηνύματα
2.891.631
Members
38.003
Νεότερο μέλος
Periklis1987
Top