Most visitors online was 2970 , on 22 Feb 2025
Με αφορά. Είμαι σε διαδικασία μελέτης όλων των δεδομένων.δες τι παίζει και με τα κίνητρα,
δεν είμαι σίγουρος αν ισχύει και για αγορά το 2022 το έξοδο στο 150%,
αν σε αφορά βέβαια
Κάτι δεν κολλάει εδώ....iD4 με κλειστά μάτια για μένα.
Είναι και πολύ όμορφο.
Γούστα είναι αυτά.Κάτι δεν κολλάει εδώ....![]()
Το 2010 μια μπαταρία 50 KWH κόστιζε περίπου 53.000 Euro.Ένα ωραίο θέμα να το διαβάσετε για όσοι είναι να προβούν σε αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου
![]()
Πόσο μπορεί να κοστίζει η αντικατάσταση μπαταρίας σε ένα ηλεκτρικό; - NewsAuto.gr
Οι εταιρείες απαλλάσσουν τους οδηγούς από το άγχος, προσφέροντας γενναιόδωρες εγγυήσεις. Διότι χωρίς αυτές το κόστος αντικατάστασης μιας μπαταρίας μπορεί να φτάσει στα ύψη.www.newsauto.gr
Μπορεί να κάνει και 150 € Κανένας δεν ξέρειΤο 2010 μια μπαταρία 50 KWH κόστιζε περίπου 53.000 Euro.
Το 2021 η ίδια μπαταρία κοστίζει 5.800.
Μετα απο 7με 8 χρόνια που θα λήγει η εγγύηση των σημερινών ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα κάνει κανένα χιλιάρικο περίπου.
φυσικά.Είσαι σίγουρος , γι αυτό που γράφεις?
Οι συστοιχίες αντικαθίστανται πάντα ως σύνολο , και ποτέ μεμονωμένα.
Είναι σαν κατεβάζεις μηχανή για ρεκτιφιέ , και να αλλάζεις ελατήρια και μέταλλα στροφάλου μόνο στα 3 από τα 6 κυλινδροπίστονα. Η στα 4 από τα 8 , ή όποιον συνδυασμό τέλος πάντων θέλεις.
Ξέρω θα μου πείς ατυχές το παράδειγμα.
Yes, as we need to convert AC to DC before charging a battery, all advantages of three phase rectification over single phase rectification applies like
- The output current in the load contain very less ac component as compared to single phase rectifier.
- Ripple factor is lower and therefore high cost filtering is not required to give steady dc output.
- The power output and, therefore, rectification efficiency is quite high.
- Transformer Utilization Factor (TUF) is high. So, the advantages mentioned are good for battery life.
Σωστό (χονδρικά) το σκεπτικό με τις τιμές, αλλά διαφωνώ με το σκεπτικό να αλλάξεις μπαταρίες στη λήξη της εγγύησης.Το 2010 μια μπαταρία 50 KWH κόστιζε περίπου 53.000 Euro.
Το 2021 η ίδια μπαταρία κοστίζει 5.800.
Μετα απο 7με 8 χρόνια που θα λήγει η εγγύηση των σημερινών ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα κάνει κανένα χιλιάρικο περίπου.
Καμία.ο φορτιστής στο σπίτι έχει καμμία σημασία αν είναι μονοφασικός ή τριφασικός;