Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.498
Reaction score
31.470
Υπεραρκετά είναι τα 140. Τα 180 είναι πάρα πολλά και δεν υπάρχει καμία περίπτωση να μπει εκεί το όριο. Ούτε μία στο εκατομμύριο.

Ό,τι ταξίδι και να κάνει κανείς, με 140 το κάνει γρήγορα και άνετα και με την απαραίτητη ασφάλεια. Εφόσον βέβαια η κίνηση στο δρόμο επιτρέπει τα 140. Τη Μ. Πέμπτη μπορεί να μην επιτρέπει ούτε τα 40.

Προσωπικά δεν πιστεύω πως θα πάει ούτε στα 140, στα 130 θα μείνει το ανώτατο. Ελπίζω μόνο να διορθωθούν κάτι φαιδρά 50 και 60 σε δρόμους εκτός εθνικής.
Συμφωνώ, ας το πάνε όσο θέλουν. Στην Εθνική άντε να πιάσω 130 στο πολύ κέφι όμως. Γενικά οδηγώ πολύ ομαλά. Έτρεξα στα νιάτα μου, βαρέθηκα. Με το σημερινό μυαλό σκέφτομαι μερικές φορές πόσες μαλακίες έκανα στο δρόμο με το αυτοκίνητο και τρέμω. Με τις μηχανές δεν μιλάω καν γιατί θα μου ανέβει η πίεση. Ευχαριστώ το Θεό που δεν πήρα κανένα στο λαιμό μου.

Εδώ και αρκετά χρόνια έχω αλλάξει. Οδηγώ χαλαρά, χωρίς άγχος και πίεση.
Βασικά βαριέμαι την οδήγηση. Αν και εδώ καλά είμαι. Συναντώ 3 φανάρια σε 30 χιλιόμετρα διαδρομή, και καμία 30αρια αμάξια σύνολο. Κάνω πχ 40χλμ πάνε έλα για Supermarket και δεν έχω ούτε ένα φανάρι. Για Λαύριο πχ άλλα 30χλμ, και εκεί ούτε ένα. Για Αθήνα με πιάνει άγχος όποτε κατεβαίνω. Απορώ πως πέρασα τόσα χρόνια εκεί μέσα.

Πρόσφατα άλλαξα τακάκια μπρος πίσω. Είδα το βιβλίο service και διαπίστωσα ότι με τα προηγούμενα έκανα 55.000χλμ.
Ο μηχανικός μου έλεγε αποκλείεται. Δικά του γράμματα είναι. 😅
Ούτε βάζω τίποτε ακριβά, performance ξέρω γω να κρατάνε. 100 ευρουδάκια δίνω μαζί με εργασία και το μόνο που ζητάω είναι να μην είναι κούτσουρα. Παλιά θυμάμαι στα νιάτα μου κάθε 20.000χλμ ήθελα τακάκια.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.546
Reaction score
140.320
Εχεις πολύ πλάκα όταν σε πιάνει το παραλήρημα νομιμοφροσύνης.
Και γω σ'αγαπαω, αλλά σ'αυτο το θέμα θα ήθελα μα τη Παναγία να σε χτυπήσω με τα Ψωράλ στο κεφάλι. 😂😜

Έχω εδώ και 4 χρόνια το γιαρις το υβριδικό, το έχω οδηγήσει πολύ, τόσο εντός πόλης όσο και εκτός πόλης. Έφαγα κλήση με το γιαρις στον νέο δρόμο της Χαλκιδικής, γιατί πήγαινα με 120 και είχε όριο 100, μιλούσαμε, πήγαινα πολύ χαλαρά, χαμπάρι δε πήρα ότι έπιασε τα 120, δεν έτρεχα, ήταν ήσυχο και αφαιρέθηκα, αυτά.. Ξέρεις τι τελική έχει;
Εγώ δε ξέρω πάντως.
Ούτε το δοκίμασα, ούτε πρόκειται να το δοκιμάσω.

Ούτε το Α3 που είχα δε ξέρω τι τελική πιάνει. Ούτε το γιαρις το ντιζελάκι, ούτε ούτε ούτε... Τα τελευταία (αρκετά) αυτοκίνητα που πέρασαν από τα χέρια μου, δεν ξέρω τι τελική μπορούσαν να πιάσουν στην ευθεία.

Μόνο το ηλεκτρικό δοκίμασα για λιγότερο από 1 λεπτό να δω στο κοντέρ τα 163 που δείχνει, τα οποία τα πιάνει σε πολύ λίγα δευτερόλεπτα, και δεν υπήρχε λόγος να το κάνω, δε κέρδισα τίποτα, το ήξερα ήδη.

Μετα απο αυτό, στα επόμενα 15.000χλμ που έκανα, δεν ήξερα καν ότι στο eco Mode που οδηγώ πάντα, ότι έχει κόφτη στα 130. Δεν υπήρχε κανένας λόγος να πάω πάνω από 130. Στο δρόμο της Βέροιας, και σε τμήμα της περιφερειακής οδού Θεσσαλονίκης στην έξοδο προς Αθήνα, όπου έχει όρια 130, το βάζω στο Κρουζ κοντρόλ στα 130.
Δεν υπήρξε κανένας λόγος σε τόσα ταξίδια που έκανα να ανακαλύψω ότι έχει κόφτη στα 130..
 

Μηνύματα
546
Reaction score
2.437
Το θέμα της τελικής ταχύτητας στα αυτοκίνητα εγείρει κάποιο προβληματισμό.

Δεν μπορεί ένα super car να κοστίζει 150.000 ευρώ και να έχει τελική 180 χιλιόμετρα.

Μια και είμαστε και forum ήχου είναι σαν να αγοράσεις ένα ηχοσύστημα 150.000 και να έχει κόφτη στα …95 db για να μην ενοχλείς τους γείτονες.
 

Μηνύματα
63
Reaction score
108
Aσε με αδερφάκι μου, σοβαρεψου επιτέλους κάποτε. Δεν είναι σοβαρά πράματα αυτά, δεν είναι μαγκιά και δεν αποδεικνύεις τίποτε άλλο, εκτός του ότι είσαι προβληματικός.
Αυτοι που πρέπει να σοβαρευτούν είναι άλλοι. Αντικοινωνικοί τύποι θα υπάρχουν πάντα.
Η ανικανότητα της τροχαίας και του κράτους είναι που τους επιτρέπει να το παίζουν μάγκες με τις ζωές των άλλων.

Ο τύπος είναι τρολ. Δεν υπάρχει περίπτωση άνθρωπος άνω των 30 ρε να μιλαει έτσι. Σας δουλεύει κανονικά. Chill.
 

gid

Μηνύματα
8.349
Reaction score
9.618
Υπάρχουν δρόμοι που σε παρακαλάνε να πας με πάνω από 150. Ωστόσο κυκλοφορούν άτομα πολύ νέα, άπειρα, επιπόλαια, ως και ασύδοτα, καθώς και άτομα άνω των 65 με πεσμένες νοητικές λειτουργίες. Δεν μπορεί το κράτος να δίνει σε όλους το ελεύθερο να πάνε με 150-160. Σε τέτοιες ταχύτητες ένα σφάλμα ή απρόοπτο που θα μαζευόταν, δεν μαζεύεται. Όταν μάλιστα πολλά αμάξια είνα πολύ παλιά, ασυντήρητα, με φρένα τσατάλια, με πιέσεις ελαστικών ό,τι να 'ναι....
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.727
Reaction score
8.403
Για να γίνει οποιαδήποτε κουβέντα για (πραγματική) επιβολή ορίων, πρέπει αυτά να εξορθολογιστούν.

Πήγαμε την προηγούμενη εβδομάδα μια οικογενειακή εκδρομούλα στην Κορινθία, 230χλμ πήγαινε-έλα.

Λέω πάμε με το ηλεκτρικό. Το ABRP έλεγε φτάνει άνετα η μπαταρία, αλλά επειδή δεν έχω πολλά δεδομένα από Εθνική, λέω θα πάω προσεκτικά, με τα όρια κλπ.

Ε ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ρε παιδιά σε κάποια σημεία. ΟΚ, εκεί που έχει όριο 130, μαζί σας, να πας με 130-140, μη σου πω και με 120 αν θες να τη δεις πολύυυ χαλαρός. Αλλά υπάρχουν σημεία με κάτι όρια 90 και 100 σε κάτι απέραντες ευθείες που απλά ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.

Και δεν λέω εγώ ότι δεν γίνεται, που μπορεί να είμαι γκαζάκιας, τρελός και δεν ξέρω τι άλλο. Δεν υπάρχει άνθρωπος που να τηρούσε τα όρια σε αυτά τα σημεία. Είτε είναι κοπελίτσα που μόλις πήρε το δίπλωμα, είτε γιαγιά/παππούς, φοβιτσιάρης, τίποτα, κανείς. Γιατί απλά δεν στέκει. Μόνο κάτι φορτηγά και αυτά όχι όλα.

Υ.Γ. Για να είμαστε και στο θέμα, τελικά με τη χαλαρή οδήγηση έκαψα 52% μπαταρία στο καθαρό κομμάτι της Εθνικής, δηλαδή 175χλμ. Οπότε με αυτή την οδήγηση βγάζει 336χλμ στην Εθνική. Not bad, δεδομένου ότι ναι μεν πήγαινα χαλαρά αλλά δεν έκανα "hypermiling" (κλειστό AC, να ακολουθώ φορτηγά και τέτοια).
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.546
Reaction score
140.320
τελικά με τη χαλαρή οδήγηση έκαψα 52% μπαταρία στο καθαρό κομμάτι της Εθνικής, δηλαδή 175χλμ. Οπότε με αυτή την οδήγηση βγάζει 336χλμ στην Εθνική. Not bad,
Αυτός είναι ο στόχος των αυτοκινήτων, να βγάζουν ικανοποιητική αυτονομία όταν κινείσαι νορμάλ, δηλαδή μέχρι 130.

Και είναι λογικός στόχος, για κάθε πολιτισμένο κράτος.

Και με βάση αυτούς τους στόχους, βγαίνει η αυτονομία κατά wltp.

Δεν έχουν κανένα λίγο να δώσουν αυτονομία στα 180 και στα 200, και κανένας ριβιουερ δεν κάνει κάτι τέτοιο. Παρακαλάμε για τεστ αυτονομίας στα 130 και 140..
Στα 130 κάτι βρίσκουμε, στα 140; πρακτικά στα 140 δεν υπάρχουν διαθέσιμα δεδομένα. Ότι μετρήσουμε μόνοι μας. 😂😁😜

υπάρχουν σημεία με κάτι όρια 90 και 100 σε κάτι απέραντες ευθείες που απλά ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.
Ναι, σε πολλά σημεία τα όρια είναι αδίκως χαμηλά. Σε τέτοια οφθαλμοφανη περιστατικά, ε, θα δώσεις 10-20χλμ παραπάνω, και γω στα τούνελ στο δρόμο για Κοζάνη, δε μπορώ να πάω με 80, μέχρι που θα δημιουργήσω και πρόβλημα, πάω με 100.
Σε κάποια τούνελ έχουν βάλει 100, σε κάποια λένε 90, σε κάποια 80, και ανάμεσα στα τούνελ λέει 100, ε το βάζω στα 100 το κρουζ και πάει σταθερά έτσι, και περνάω κι αρκετούς στην τελική.

Το πρόβλημα δεν είναι αυτό, το πρόβλημα είναι μέσα στο τούνελ να σου ανάβει φώτα ο από πίσω που πάει με 180+...
 
Last edited:

Μηνύματα
63
Reaction score
108
Ε ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ρε παιδιά σε κάποια σημεία. ΟΚ, εκεί που έχει όριο 130, μαζί σας, να πας με 130-140, μη σου πω και με 120 αν θες να τη δεις πολύυυ χαλαρός. Αλλά υπάρχουν σημεία με κάτι όρια 90 και 100 σε κάτι απέραντες ευθείες που απλά ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.
Εχει νόημα η συζήτηση αν δεν τηρούνται τα όρια;
Ας ξεκινήσουμε να τα τηρούμε και μετά θα φανεί η χαζομάρα και η άχρηστη πολυπλοκότητα όταν ο τάδε υπουργός ή συγκοινωνιολόγος πρσπαθήσει να πάει Τρίπολη.
Αυτήν την στιγμή, ουδείς υπεύθυνος καταλαβαίνει αυτό που λες γιατί κανείς δεν πάει με 90 εκεί που λέει 90.

Ε, κάποιοι άτυχοι θα πηγαίνουμε ταξίδια λίγο πιο αργά για 1χρόνο μέχρι να ορθολογιστούν τα όρια.
 


Μηνύματα
3.482
Reaction score
11.538
Το θέμα της τελικής ταχύτητας στα αυτοκίνητα εγείρει κάποιο προβληματισμό.

Δεν μπορεί ένα super car να κοστίζει 150.000 ευρώ και να έχει τελική 180 χιλιόμετρα.

Μια και είμαστε και forum ήχου είναι σαν να αγοράσεις ένα ηχοσύστημα 150.000 και να έχει κόφτη στα …95 db για να μην ενοχλείς τους γείτονες.
Σωστό.
Εδώ εμπλέκεται η προσωπική ευθύνη και ο σεβασμός για τον συνάνθρωπο.
Σε μονοκατοικία όμως μπορείς να το τσιτώσεις αν δεν ενοχλείς κανένα, το αντίστοιχο σε πίστα αγώνων και τα super cars.
Αρα όλα μπορούν να συνυπάρξουν υπό προϋποθέσεις :rolleyes: και ….. λογική.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.546
Reaction score
140.320
Υπαρχουν και αλλοι τροποι εκτος απο τους κοφτες:
Έρχεται φέτος το μαύρο κουτί και στα αυτοκίνητα | NewsAuto.gr
Στα Τεσλα ήδη υπάρχει. 😎

Καταγράφονται οι συνήθειες του οδηγού, οι ταχύτητες που οδηγεί, οι επιταχύνσεις, τα φρεναρίσματα, όλα.

Και αναλόγως, η Τεσλα διαμορφώνει τιμή ασφάλισης. Σε νορμάλ οδηγούς δίνει πολύ χαμηλή τιμή ασφάλισης, ενώ σε τσαρλατανους σουμαχερ, βαράει στο κεφάλι.

Προφανώς δεν είναι τίποτα να αρχίσει να στέλνει αυτά τα δεδομένα και στις αρχές.. Σίγουρα τα στέλνει σε περίπτωση ατυχήματος. Και τις καταγραφές από τις κάμερες. Όλα.

Σιγά σιγά όλα αυτά θα γίνουν. Θα σε καρφώνει το αυτοκίνητο στην τροχαία, την ίδια στιγμή που θα ξεπερνάς τα όρια, θα σου έρχεται με SMS η κλήση και αν έχεις κάνει μεγάλη παράβαση, η αφαίρεση διπλώματος θα ισχύει επί τόπου, θα παρκάρει το αυτοκίνητο μόνο του και πάρε ταξί μεγάλε., 🤣😂😁😜
 

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.127
Reaction score
77.237
Είμαι πολύ προβληματισμένος που το ηλεκτρικό το οποίο σκέφτομαι και μόλις παράγγειλε παιδικός μου φίλος αφού του το κόλλησα έχει τελική περιορισμένη στα 225km/h. :tongue:
 

Μηνύματα
3.482
Reaction score
11.538
Είμαι πολύ προβληματισμένος που το ηλεκτρικό το οποίο σκέφτομαι και μόλις παράγγειλε παιδικός μου φίλος αφού του το κόλλησα έχει τελική περιορισμένη στα 225km/h. :tongue:
Ααα και η βεσπουτσα το περνάει :roflmao:
 

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.127
Reaction score
77.237
Ένας ακόμα σοβαρότατος για μένα προβληματισμός είναι οι "πόσο καίει φιλαράκι" και αυτοί που νομίζουν οτι αφού πήρα ελεκτρικό ανήκουμε σε αδελφότητα. Καλτ, Μασονία.
Τρέμω στην ιδέα οτι θα συναντώ τέτοιους στους σταθμούς φόρτισης τόση ώρα που θα θένε τα κάρα να φουλάρ'νε στο 100%.
Πάντα στο 100%, με τον βενζινά μου τρώμε 3-4 λεπτά έξτρα μέχρι να ξεχειλίσουμε τα σύγχρονα γ@μήδια ντεπόζιτα με δοχεία εκτόνωσης. Μέχρι και το μηχανάκι μου ξεχειλίζει χωρίς να πιτσιλίσει, γνωρίζει εξάλλου οτι θα σαπουνίζει μετά. :tongue:




Ααα και η βεσπουτσα το περνάει :roflmao:
Άσε, ζω δράμα με την Βεσπούτσα και τον γ@μωπεριοριστή ταχύτητας στα 124. Αγόρασα μόλις την πήρα το ABS "γρανάζι" κοροϊδεύτρα (που θα έπρεπε να ονομάζεται αληθειίτσα αφού μετά θα καταγράφεται η πραγματική ταχύτητα στον κόφτη) και όλο λέω να το βάλω μα θα λυθεί το μισό μηχανάκι και θα το λερώσουν και την τελευταία φορά μου έδωσαν κακοσφιγμένο το υπόλοιπο λάδι και έτρεξε στη σακούλα και το πέταξα οπότε το καθυστερώ μέχρι να θέλει πίσω λάστιχο αλλά δεν κάνω πολλά χιλιόμετρα πιά γιατί πρέπει να έχει θερμοκρασία απο 22 μέχρι 29 και οι δρόμοι να είναι στεγνοί και χωρίς σκόνες και το Ντολμαδάκι όοοοταν αποφασίσει να πάμε μ' αυτήν όλο γκρινιάζει γ@μώ τημπουτάνα μου μέσα και τα γ@μωμαλλιά της που θα λερωθούν και θα μπερδευτούν. :biggrin:
Και "ζεσταίνομαι" και "έχει ήλιο" και "κρυώνω" και "γιατί σε άκουσα και δεν πήρα μπουφάν" και "δεν μου φτάνει το δικό σου" (συχνά στην ίδια διαδρομή) και πάμε με τα αυτοκίνητα στο τέλος για να μην της σπάσω το κεφάλι και την ξυρίσω.
 

Μηνύματα
63
Reaction score
108
Ίσως σχετική με την τελική είναι και η συνεχής ισχύ των μοτέρ.
Οι κατασκευαστές δίνουν την μέγιστη ισχύ μόνο. Ένα ξερό νούμερο.
Σε ελάχιστες περιπτώσεις κατάφερα να βρω την συνεχή ισχύ του μοτέρ. Σε κάτι γερμανικά site μόνο.

Πχ, το δικό μου (e208) έχει συνεχή ισχύ 57kw (75ps) αν θυμάμαι καλά.
Με τί specs βγάλανε αυτά τα όρια; Δλδ, το peak power (136) πόσα " μπορεί να το δίνει; 5; 10; 30;
Σε τί θερμοκρασία περιβάλλοντος;
Για καμπύλες torque/ps/efficiency ούτε λόγος.

Τα 136 του e208 μπορεί να μην έχουν καμία σχέση με τα 136 του πιο μοντέρνου ID3.
Ακόμα κι αν εμένα είχε 160άλογα peak, μπορεί η συνεχής να ήταν πάλι 70 και πάλι να μην μπορούσα να πηγαίνω με 150 στην εθνική ή να βάλω τρέιλερ.
 

TGD

Μηνύματα
9.253
Reaction score
9.268
Ακόμα κι αν εμένα είχε 160άλογα peak, μπορεί η συνεχής να ήταν πάλι 70 και πάλι να μην μπορούσα να πηγαίνω με 150 στην εθνική ή να βάλω τρέιλερ.
Για να μην έχεις τέτοια θέματα χρειάζεσαι -γκουχ-γκουχ- κιβώτιο ταχυτήτων.
 


Μηνύματα
17.038
Reaction score
24.315
δεν μπορεί να λύσει τέτοια θέματα το κιβώτιο.
όταν το μοτέρ έχει την ίδια ακριβώς ισχύ στις 3000 και στις 7000 στροφές το κιβώτιο είναι σπατάλη πόρων και ισχύος.

για να πάει το e208 150 στην εθνική σε ευθεία χρειάζεται το πολύ 50kw και αυτό με αρκετό αέρα κόντρα.
το πρόβλημα τα "φυσιολογικής ισχύος" ηλεκτροκίνητα είναι ότι το βάρος τους επιρρεάζει σημαντικά την τιμή τελικής όταν ο δρόμος ανηφορίζει (πχ μετά τα διόδια στις αφίδνες και προς την έξοδο για Ωρωπό)
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.922
Reaction score
99.922
Είμαι πολύ προβληματισμένος που το ηλεκτρικό το οποίο σκέφτομαι και μόλις παράγγειλε παιδικός μου φίλος αφού του το κόλλησα έχει τελική περιορισμένη στα 225km/h. :tongue:
Κι εγώ θα ήμουνα. Ζηλεύω επίσης τους γ@μωγερμανούς με τα κομμάτια χωρίς όριο στις autobahn όπου μπορείς να ξεκ@υλώσεις μέχρι να πέσεις στα κομμάτια με όριο τα 130. Πού να ξέρουν αυτοί...

Αλλά εδώ είμαστε πιο γ@μάτοι με κάτι όρια στα 80 εκεί που άνετα θα επιτρεπόταν τα 120, ή στην Ιονία οδό με όρια 100 και 110 παντού, που βλέπεις αυτοκίνητο κάθε τέταρτο. Όχι μωρέ, δεν βάζουν τέτοια όρια επίτηδες, μελετημένα είναι να πέφτει το όριο ξαφνικά κι αναίτια από τα 120 στα 80. Και τελείως τυχαία βρίσκεται εκεί το μπατσάδικο. Για την ασφάλειά σου το κάνει πάντα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.546
Reaction score
140.320

Ο όμιλος στελαντις χαιρέτησε ήδη τα θερμικά..

The Peugeot Rifter and Traveller/Expert, along with the Citroën Berlingo and SpaceTourer and Opel Combo Life, Vivaro Combi and Zafira Life, will be sold exclusively with electric drive starting in 2022.

Πάτε πάρτε ζαφιρα θερμικό, όσο προλαβαίνετε, αν θέλετε να απαξιωθουν άμεσα τα λεφτά σας. 😂😜🤣
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.488
Μηνύματα
2.978.670
Members
38.326
Νεότερο μέλος
Greg14
Top