- Μηνύματα
- 855
- Reaction score
- 1.314
Οι τιμές εινα τελικές με το κλειδί στο χέρι, ή μείον η επιδότηση;
Είμαι περίεργος, τι θα ήταν αυτά, θες να μας δώσεις ένα παράδειγμα;Υγ: ακόμα και τέλειες να είναι οι φωνητικές εντολές, κάποια πράγματα θέλουν κουμπάκι.
Πάει και δεξιά ο πίνακας.Οι τιμές εινα τελικές με το κλειδί στο χέρι, ή μείον η επιδότηση;
Αυτά που έχουν τι μεγαλύτερη χρήση κατά την διάρκεια της οδήγησης. Για έμενα είναι τα παράθυρα και η θερμοκρασία καμπίνας. Για άλλον κάτι άλλο. 5 μνημες για ραδιόφωνο πχ, γιατί όχι. Μια έρευνα μπορεί πολύ εύκολα να βρει τα 10 βασικά κουμπιά των οδηγών.Είμαι περίεργος, τι θα ήταν αυτά, θες να μας δώσεις ένα παράδειγμα;
Το μεγάλο κουμπί σβήνει την οθόνη για να μπορείς να την καθαρίσεις - και σου δίνει και δώρο πανάκι για το σκοπό αυτό η Volvo.Μετά την πρώτη μέρα ήταν ήδη γεμάτη δαχτυλιές.
Στην αλεξα όποτε κι αν της λέω βάλε τον θερμοστάτη στους 22 το πιάνει. Με φασαρία, με φωνές, με νιαουρίσματα, κανένα θέμα. Επειδή μάλιστα πιάνει απλά τις λέξεις κλειδιά, αν γουστάρεις, δεν σχηματίζεις καν προτάσεις. Alexa thermostat 22. Χωρίς παύση/αναμονή/τπτ.Αν υπάρχει η δυνατότητα να το ανεβάσω - κατεβάσω 1 εκατοστό ή 2 ή 3 φωνητικά ΟΚ, αλλά και πάλι έρχονται άλλα πρόβλημα όπως αυτό παραπάνω "σκάσε να κατεβάσω το τζαμί", "πάψε να το βάλω στους 22°" κλπ.
Μιλάς για σπίτι; Και με το Google Assistant δεν έχω θέμα. Δίνω εντολές όταν βλέπω ταινία. Ούτε στο αυτοκίνητο έχω. Αλλά μιλάμε για Google και Amazon και Apple. Η αυτοκινητοβιομηχανία έχει δρόμο ακόμα. Άσε που σε μερικά οχήματα Renault Megane που μπήκα, το touch είναι απαράδεκτο. Μου θυμίζει Android κινητά αρχές δεκαετίας 2010.Στην αλεξα όποτε κι αν της λέω βάλε τον θερμοστάτη στους 22 το πιάνει. Με φασαρία, με φωνές, με νιαουρίσματα, κανένα θέμα. Επειδή μάλιστα πιάνει απλά τις λέξεις κλειδιά, αν γουστάρεις, δεν σχηματίζεις καν προτάσεις. Alexa thermostat 22. Χωρίς παύση/αναμονή/τπτ.
Το ίδιο και φώτα, τιβί, ηχοσύστημα, κτλ κτλ.
Όταν είχε πρωτοβρεί (μόνο US/UK) δεν καταλάβαινε βέβαια καν τα ελληνοαγγλικά μου.
Η τεχνολογία είναι εδώ. Αν βέβαια βάζουν implementations όπως αυτό της peugeot, φέξε μου και γλίστρησα.
Το google assistant στο αυτοκίνητο (μεσω android auto) παίζει τέλεια πάντως για τα βασικά (navigation, calls,...).
Κάποια συνεχίζουν να προσφέρουν εναλλακτική όπου δεν χρειάζεται να αγγίξεις την οθόνη. Μόνο τέτοια θέλω, τέτοιο έχω και τέτοια θα έχω για όσο υπάρχουν γιατί οθόνη αγγίζω σε μεγάλη ανάγκη μόνο.όλα τα αμάξια έχουν touch οθόνη
Σ' αυτά και μόνο λειτουργούσαν απο παλιά σχετικά σωστά οι φωνητικές των αυτοκινήτων.(navigation, calls,...)
1KWH ο κλιματισμός, κατί ψιλικοκό το ραδιόφωνο 0 κατανάλωση το "ρελαντί", οπότε θα έχανες, ας πούμε 10KWH μαξ;Η ερώτηση τώρα είναι τι θα συνέβαινε σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο κάτω απο τέτοιες συνθήκες ?
Θεωρώ οτι τα πάντα εξαρτώνται απο την χρήση που κάνει ο καθένας. Προσωπκά για τα 30χλμ που κάνω 1-2 φορές τη βδομάδα για τη δουλειά το plug in με καλύπτει. Απο την άλλη για τις μεγαλύτερες αποστάσεις, τουλάχιστον στο δυτικό πολιτισμένο κόσμο το δίκτυο είναι αρκετά ανεπτυγμένο και δεν αντιμετωπίζεις πρόβλημα...και προς αποφυγή παρεξηγήσεων στο συγκεκριμένο κομμάτι που είχαμε εγκλωβιστεί δεν υπήρχε πρίζα ουτε για δείγμα.Εγώ από την άλλη νομίζω ότι τα plugin hybrid είναι πλέον η χειρότερη επιλογή. Δεδομένου ότι τα καθαρά ηλεκτρικά έχουν αρχίσει να έχουν σοβαρές αυτονομίες.
Έχεις αυτονομία ηλεκτρική ίσα-ίσα για να πας στη δουλειά και μετά κουβαλάς όλο το βάρος και καις βενζίνη στο ταξίδι. Φθηνότερο θα έρθει ένα μικρό ηλεκτρικό για την πόλη συν ένα ντήζελ για τα ταξίδια.
Γνωστός με Volvo XC40, το ίδιο λέει. Κι έχει παρκινγκ στο σπίτι για να το φορτίζει κάθε μέρα.
και για τα μπρος πίσω παράθυρα, που για να γλυτώσουν ένα διακόπτη τα έχουν με επιλογή τα ίδια 2 κουμπιά να δουλεύουν είτε για τα εμπρός είτε για τα πίσω παράθυρα. Ακόμα μπερδεύομαι με αυτά..
Έχει φάει γενική κατακραυγή η VW από κάθε ριβγιού για τους διακόπτες στα παράθυρα. Μα για 1 επιπρόσθετο; είναι δυνατόν;