Περίθλασης το...ανάγνωσμα

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
9.169
Reaction score
30.906
Δεκτό αν μιλάμε για συναυλία για κοινό σε αίθουσα και γενικότερα ζωντανή μουσική σε κλειστό χώρο.
Αν όμως είναι λάιβ σε χώρο ανοιχτό, ακόμα λιγότερο ηχογραφημένη σε στούντιο, ολωσδιόλου δε αν είναι μουσική κατασκευασμένη σε υπολογιστή,
δεν υπάρχει ιμέρσιβ
Είναι
Είναι Εφφέ
 



toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.551
Reaction score
2.148
Ένα πιάνο να παίζει Chopin.
Το πιάνο βρίσκεται μπροστά μου. Όχι πάνω μου, ούτε πίσω μου.
Αν το βάλω σε Stereo, είναι πάλι μπροστά μου.

Η διαφορά ειναι πως σε Atmos βρίσκομαι μέσα στον χώρο που παίζει το πιάνο, σε Stereo εχω ανοίξει ενα παράθυρο στον μπροστινό μου τοίχο προς το δωμάτιο που παίζει το πιάνο.

Και ναι, είναι απείρως πιο αληθοφανές/απολαυστικό.


Τόσο δύσκολο είναι να το καταλάβετε; :headbang:
Αυτό που εσύ δεν παραδέχεσαι, είναι οτι δεν συμφωνούν όλοι με το "απείρως" (αυτό είναι το υποκειμενικό κομμάτι σου).
Και μάλιστα δεν είναι λίγοι, αλλά πολλοί. Πολλοί συμφωνούν απόλυτα, πολλοί συμφωνούν λίγο, και πολλοί καθόλου, δεν τους νοιάζει.

Τέτοιος ήταν ο Γκέντες, ο οποίος μάλιστα χρησιμοποιούσε επίσης το "παράθυρο προς το δωμάτιο της μουσικής" και δήλωνε ξεκάθαρα οτι προτιμάει την εστίαση και την λεπτομέρεια του παραθύρου (και των waveguides του) από ένα λίγο ασαφέστερο πλούσιο πεδίο ανακλάσεων αλλά με καλύτερο spaciousness.

Το παράθυρο αναφέρει και ο Linkwitz, στην αναφορά του για την περίφημη "δοκιμή ηχητικής σκηνής" όπου το Behringer Truth προτιμήθηκε - ελαφρά - έναντι των διπόλων του (ψάξτε την στην ιστοσελίδα του, έχει ενδιαφέρον) : "Με το Μπέρρυ παρατηρούσες την μουσική σκηνή πίσω από ένα παράθυρο, με θαυμαστή λεπτομέρεια και ακρίβεια. Με το Οράιον όμως ήσουν μέσα στην σκηνή".

Το αξιοσημείωτο εδώ και όχι και τόσο γνωστό, είναι οτι το Truth δεν βγήκε πρώτο, αλλά δεύτερο, με το Οράιον τρίτο.
Ποιό ήταν πρώτο; Ενα diy ηχείο δαπέδου, με μεγάφωνα και στις τέσσερις πλευρές (δεν θυμάμαι αν είχε και ένα προς τα πάνω) που έπαιζαν σε διαφορετικές στάθμες.
Το κοινό της δοκιμής λοιπόν ψήφισε πρώτο ένα ασύμμετρα πολυκατευθυντικό, δεύτερο ένα στενής διασποράς, και τρίτο ένα δίπολο! Με μικρές διαφορές στα ποσοστά! Δεν βγάζεις άκρη λέω.

Από την άλλη σε αυτό το νήμα:
οι συμμετέχοντες είναι όλοι πολύ έμπειροι diyers και όλοι ερωτευμένοι με κόρνες, waveguides και κατευθυντικότητα. Και με συντριπτική πλειοψηφία λένε ότι . . . απολαμβάνουν καλύτερα τα συμβατικά κουτιά που έχουν φτιάξει για το "άλλο" σύστημά τους που χρωματίζουν πιό έντονα τον χώρο!!! Δεν βγάζεις άκρη λέω.

Προσωπικά δεν θα συμφωνήσω με τον Μάρκου, σε μία άιθουσα συναυλιών σαφώς και νοιώθεις οτι βρίσκεσαι σε μεγάλο χώρο, κι' ας είναι η μουσική μπροστά σου. Αλλα δεν κόβω τις φλέβες μου γι' αυτό, και δεν θα στοιβάξω 11 ηχεία. Αξίζει, αλλά όχι σε βαθμό που να αξίζει τον κόπο
 

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.551
Reaction score
2.148
Καλά τα λες. Πάσχουν οι μελέτες τους σε πολλά, αλλά αυτές έχουμε, με αυτές πορευόμαστε.
Δεν έχω πρόχειρη άλλη βιβλιογραφία εκτός από όσες μελέτες αναφέρονται απο τον Toole.
Προσοχή! Καθόλου δεν λέω οτι πάσχουν οι μελέτες τους, δεν το έχω ψάξει όπως πρέπει. Λέω οτι κανονικά θα έπρεπε εμείς να εντοπίσουμε τα papers των δοκιμών και να εμβαθύνουμε στις λεπτομέρειες, τι ακριβώς καλύπτεται, και τι όχι και τόσο.
 

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.551
Reaction score
2.148
Από την άλλη σε αυτό το νήμα:
οι συμμετέχοντες είναι όλοι πολύ έμπειροι diyers και όλοι ερωτευμένοι με κόρνες, waveguides και κατευθυντικότητα. Και με συντριπτική πλειοψηφία λένε ότι . . . απολαμβάνουν καλύτερα τα συμβατικά κουτιά που έχουν φτιάξει για το "άλλο" σύστημά τους που χρωματίζουν πιό έντονα τον χώρο!!!
Παίδες συγγνώμη. Στο παραπάνω νήμα λέγονται διάφορα σχετικά, αλλά το παρακάτω είναι το σωστό που ήθελα να αναφερθώ:
Σχεδόν όλοι προτιμούν τις πλατύτερες διασπορές με τις περισσότερες πλάγιες ανακλάσεις
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.113
Reaction score
85.643
Αυτό που εσύ δεν παραδέχεσαι, είναι οτι δεν συμφωνούν όλοι με το "απείρως" (αυτό είναι το υποκειμενικό κομμάτι σου).
Και μάλιστα δεν είναι λίγοι, αλλά πολλοί. Πολλοί συμφωνούν απόλυτα, πολλοί συμφωνούν λίγο, και πολλοί καθόλου, δεν τους νοιάζει.

Τέτοιος ήταν ο Γκέντες, ο οποίος μάλιστα χρησιμοποιούσε επίσης το "παράθυρο προς το δωμάτιο της μουσικής" και δήλωνε ξεκάθαρα οτι προτιμάει την εστίαση και την λεπτομέρεια του παραθύρου (και των waveguides του) από ένα λίγο ασαφέστερο πλούσιο πεδίο ανακλάσεων αλλά με καλύτερο spaciousness.

Το παράθυρο αναφέρει και ο Linkwitz, στην αναφορά του για την περίφημη "δοκιμή ηχητικής σκηνής" όπου το Behringer Truth προτιμήθηκε - ελαφρά - έναντι των διπόλων του (ψάξτε την στην ιστοσελίδα του, έχει ενδιαφέρον) : "Με το Μπέρρυ παρατηρούσες την μουσική σκηνή πίσω από ένα παράθυρο, με θαυμαστή λεπτομέρεια και ακρίβεια. Με το Οράιον όμως ήσουν μέσα στην σκηνή".

Το αξιοσημείωτο εδώ και όχι και τόσο γνωστό, είναι οτι το Truth δεν βγήκε πρώτο, αλλά δεύτερο, με το Οράιον τρίτο.
Ποιό ήταν πρώτο; Ενα diy ηχείο δαπέδου, με μεγάφωνα και στις τέσσερις πλευρές (δεν θυμάμαι αν είχε και ένα προς τα πάνω) που έπαιζαν σε διαφορετικές στάθμες.
Το κοινό της δοκιμής λοιπόν ψήφισε πρώτο ένα ασύμμετρα πολυκατευθυντικό, δεύτερο ένα στενής διασποράς, και τρίτο ένα δίπολο! Με μικρές διαφορές στα ποσοστά! Δεν βγάζεις άκρη λέω.

Από την άλλη σε αυτό το νήμα:
οι συμμετέχοντες είναι όλοι πολύ έμπειροι diyers και όλοι ερωτευμένοι με κόρνες, waveguides και κατευθυντικότητα. Και με συντριπτική πλειοψηφία λένε ότι . . . απολαμβάνουν καλύτερα τα συμβατικά κουτιά που έχουν φτιάξει για το "άλλο" σύστημά τους που χρωματίζουν πιό έντονα τον χώρο!!! Δεν βγάζεις άκρη λέω.
Δεν βλέπω την αναλογία.

Άλλο να συγκρίνεις παντοκατευθυντικά ηχεία με δίπολα και στενής διασποράς, (ηχεία και καραμπόλες), και άλλο να συγκρίνεις την αίσθηση χωρου που δημιουργείται απο ανακλασεις με την αίσθηση χωρου που δημιουργείται απο άμεσο ήχο.
και δεν θα στοιβάξω 11 ηχεία. Αξίζει, αλλά όχι σε βαθμό που να αξίζει τον κόπο
Και γιατι να στοιβάξω δυο ηχεία; Αξίζει. Αλλα και με ένα ακούω μουσική. Αν ειναι και κακοηχογραφημένη που λέει ο @dapost, μια ηχομπάρα ή ένα sonos αρκούν.

Και μετα θέλουμε και εντοιχισμούς, ρε μια χαρα είμαστε με τα Bluetooth ηχειάκια :biggrin:
Προσοχή! Καθόλου δεν λέω οτι πάσχουν οι μελέτες τους, δεν το έχω ψάξει όπως πρέπει. Λέω οτι κανονικά θα έπρεπε εμείς να εντοπίσουμε τα papers των δοκιμών και να εμβαθύνουμε στις λεπτομέρειες, τι ακριβώς καλύπτεται, και τι όχι και τόσο.
Συνήθως τα papers ψυχοακουστικής έχουν τρύπες μεθοδολογίας, και δεν θα μπορούσαν να σταθούν σε αμιγώς ιατρικό peer review. Σαν εκείνα που είδαμε εδώ πριν καμία εβδομάδα.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.638
Reaction score
138.653
Αξίζει, αλλά όχι σε βαθμό που να αξίζει τον κόπο
Τίποτα δεν αξίζει τον κόπο.

Να όμως που πολλά πράγματα που δεν αξίζουν τον κόπο, και θα μπορούσαμε και χωρίς αυτά, ή με υποδεέστερα, είναι τμήματα της ζωής μας.

Να πούμε για μαλτ και κρασιά;
Για μπριζόλες και κοπές;
Για κλιματιστικά και αυτοκίνητα;
Για κινητά, λαπτοπ, οθόνες;
Για κόκκους καφέ; κλπ κλπ κλπ
Πάει μακριά η βαλίτσα...

Το ερώτημα στο hi end ποτέ δεν ήταν αν αξίζει τον κόπο, αλλά αν "καταλαβαίνεις τη διαφορά", και εν προκειμένω όχι απλώς την καταλαβαίνεις, γίνεται μάχη λέμε.

Εγώ θα επαναλάβω για άλλη μια φορά, πως το ερώτημα είναι αν έχεις τα λεφτά, δηλαδή αν έχεις για σκότωμα αυτά τα λεφτά, δηλαδή αν αξίζει το περιττό έξοδο, όχι τον κόπο.

Βεβαίως είναι πολλά τα λεφτά για 7.4.4, πολύ περισσότερα για 2.4 το οποίο είναι ακριβότερο από 1.0 δηλαδή ηχομπαρα ή μονό σόνος.

Το ζήτημα είναι οικονομικό.

Και ξαναδιαβαζοντας την τελευταία παράγραφο που έγραψες:

σε μία άιθουσα συναυλιών σαφώς και νοιώθεις οτι βρίσκεσαι σε μεγάλο χώρο, κι' ας είναι η μουσική μπροστά σου. Αλλα δεν κόβω τις φλέβες μου γι' αυτό, και δεν θα στοιβάξω 11 ηχεία. Αξίζει, αλλά όχι σε βαθμό που να αξίζει τον κόπο
Νομίζω πως το ίδιο λες και συ, εμμέσως.
Αξίζει μεν η ηχητική διαφορά, αλλά δεν αξίζει να δώσεις τόσα λεφτά.

Δηλαδή νομίζω πως αν σου χάριζαν 16 τεμάχια τζενελεκ the ones, σε ότι χρώμα θες, με προϋπόθεση να τα στήσεις στο χώρο σου και να ακούς dolby atmos και upmixing, και πάρε δώρο κι όσα σαμπ θες, ε, νομίζω δε θα τα γύριζες πίσω στο μαγαζί, να έλεγες "όχι μωρέ, δεν αξίζει τον κόπο". 😜🤣😝


ΥΓ. Το περί dedicated χώρου, εννοείται ότι εννοείται. Κι αυτό το θέμα, οικονομικής φύσεως είναι.
 
Last edited:

Akis_G

Τηγανιτοειδές (κόντρα πλακέ) μπάσο!
Μηνύματα
2.362
Reaction score
8.042
Συμφωνω και με τον μεν και με τους δε.
Αχ, ωραια τα λετε!
Το κακο ( :gotcha: ) ειναι οτι στο τελος θα συμφωνησουμε ολοι με τον γκρινιαρη τον dapost, οτι ματαιοτης, ματαιοτητων, τα παντα ματαιοτης και ολα ειναι ατμός.

Οχι άτμος ρε, ξεκολλατε. Ατμός.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.713
Reaction score
58.443
Κοιτα που ξεκινησαμε απο τις περιθλασεις και φτασαμε σε ενδιαφερουσα και τεκμηριωμενη συζητηση.
Έχουμε πράγματι φτάσει σ'ένα ενδιαφέρον σημείο...
Δεν βλέπω την αναλογία.

Άλλο να συγκρίνεις παντοκατευθυντικά ηχεία με δίπολα και στενής διασποράς, (ηχεία και καραμπόλες), και άλλο να συγκρίνεις την αίσθηση χωρου που δημιουργείται απο ανακλασεις με την αίσθηση χωρου που δημιουργείται απο άμεσο ήχο.

Και γιατι να στοιβάξω δυο ηχεία; Αξίζει. Αλλα και με ένα ακούω μουσική. Αν ειναι και κακοηχογραφημένη που λέει ο @dapost, μια ηχομπάρα ή ένα sonos αρκούν.

Και μετα θέλουμε και εντοιχισμούς, ρε μια χαρα είμαστε με τα Bluetooth ηχειάκια :biggrin:

Συνήθως τα papers ψυχοακουστικής έχουν τρύπες μεθοδολογίας, και δεν θα μπορούσαν να σταθούν σε αμιγώς ιατρικό peer review. Σαν εκείνα που είδαμε εδώ πριν καμία εβδομάδα.
Έχει σημασία ότι ο διάλογος εξελίσσεται μέσα σ'ένα...περίθλασης ανάγνωσμα.Όσοι έχουμε παρευρεθεί κατά καιρούς σε Λυρικές Αίθουσες δεν ξεχνάμε ότι η ορχήστρα που εντοπιζόταν σταθερά στο μπροστινό μας οπτικό πεδίο παρείχε ηχητικό πεδίο με αίσθηση εκτεταμένης περιέλιξης σε όλα τα καθίσματα χάρη στην εκτεταμένη καθοδήγηση συνιστωσών από ανακλάσεις όπως προβλεπόταν εκείνη από τους ειδικούς που είχαν υλοποιήσει την ακουστική συμπεριφορά στη συγκεκριμένη αίθουσα.

Από την άλλη πλευρά,η παρακολούθηση μουσικών γεγονότων σε ανοιχτούς χώρους παρείχε διαφοροποιημένη αίσθηση περιέλιξης...Αναμένεται από τα διάφορα immersive πολυκαναλικά setup να παραδίδουν σε επαρκή βαθμό το σύνολο των ηχητικών ερεθισμάτων που θα προάγουν την αντίστοιχη αίσθηση περιέλιξης στην αντίληψη του ακροατή....

Ας παρακάμψουμε το ζήτημα του πόσο αυθεντικές σε σχέση με την αυθεντική καταγραφή κάποιου μουσικού έργου θα ήταν κάθε φορά οι παρεχόμενες συνιστώσες,αφού προτεραιότητα θα θεωρούσαμε σταθερά την τρισδιάστατη διεύρυνση στο αντιλαμβανόμενο ηχητικό πεδίο....Οι εμπλεκόμενες συνιστώσες δεν θα παύουν να παρέχονται από περιφερικές ηχειακές μονάδες που θα είχαν καθεμία ιδιαίτερη συμπεριφορά ως προς την περίθλαση από την εγγενή τους αρχιτεκτονική...Αυτή η συμπεριφορά θα νοθεύει τον άμεσο ήχο που εκπέμπουν ακριβώς σε συχνοτικές ζώνες όπου θα ήταν άκρως απαραίτητη μια ανόθευτη παροχή...

Θα έχουμε να κάνουμε με μια νοθεία ανεξέλεγκτη από το βαθμό ακουστικής φροντίδας στις επιφάνειες του ίδιου του χώρου,αφού θα είναι εντεταγμένη στον άμεσο ήχο καθενός καναλιού...
Bhutia said:
...Η συμπεριφορά της μπάφλας ηχείου επηρεάζει την απόκριση επί συγκεκριμένου άξονα και συνιστά σύστημα ΄΄ελάχιστης φάσης΄΄,αφού συναρτάται άμεσα με την απόκριση συχνότητας...
Υπό αυτό το πρίσμα,όποιος δεν θα έχει το immersive του υλοποιημένο κατά τρόπον ώστε να λαμβάνει ανόθευτη περιφερική πληροφορία,θα έρχεται τρόπον τινά σε μοίρα ανάλογη προς τους ΄΄πτωχούς΄΄ και άμοιρους ακροαματικόφιλους που ακούνε ΄΄μονοκάναλο΄΄ μετά αντηχήσεων...
Ιδίως άμα αναλογιστούμε ότι οι ιθύνοντες σε κάθε πολυκαναλική παραγωγή θα είχαν εντάξει την απαραίτητη πληροφορία στα περιφερικά κανάλια μέσα από συστήματα επισκόπησης που θα είχαν συνήθως διαφοροποιημένη συμπεριφορά ως προς τις περιθλάσεις σε σχέση με το δικό μας πολυκαναλικό... :sneaky:

Τίποτα δεν αξίζει τον κόπο.
Να όμως που πολλά πράγματα που δεν αξίζουν τον κόπο, και θα μπορούσαμε και χωρίς αυτά, ή με υποδεέστερα, είναι τμήματα της ζωής μας.

Να πούμε για μαλτ και κρασιά;
Για μπριζόλες και κοπές;
Για κλιματιστικά και αυτοκίνητα;
Για κινητά, λαπτοπ, οθόνες;
Για κόκκους καφέ; κλπ κλπ κλπ
Πάει μακριά η βαλίτσα...

Το ερώτημα στο hi end ποτέ δεν ήταν αν αξίζει τον κόπο, αλλά αν "καταλαβαίνεις τη διαφορά", και εν προκειμένω όχι απλώς την καταλαβαίνεις, γίνεται μάχη λέμε.

Εγώ θα επαναλάβω για άλλη μια φορά, πως το ερώτημα είναι αν έχεις τα λεφτά, δηλαδή αν έχεις για σκότωμα αυτά τα λεφτά, δηλαδή αν αξίζει το περιττό έξοδο, όχι τον κόπο.

Βεβαίως είναι πολλά τα λεφτά για 7.4.4, πολύ περισσότερα για 2.4 το οποίο είναι ακριβότερο από 1.0 δηλαδή ηχομπαρα ή μονό σόνος.

Το ζήτημα είναι οικονομικό.

Και ξαναδιαβαζοντας την τελευταία παράγραφο που έγραψες:


Νομίζω πως το ίδιο λες και συ, εμμέσως.
Αξίζει μεν η ηχητική διαφορά, αλλά δεν αξίζει να δώσεις τόσα λεφτά.

Δηλαδή νομίζω πως αν σου χάριζαν 16 τεμάχια τζενελεκ the ones, σε ότι χρώμα θες, με προϋπόθεση να τα στήσεις στο χώρο σου και να ακούς dolby atmos και upmixing, και πάρε δώρο κι όσα σαμπ θες, ε, νομίζω δε θα τα γυρίζεις πίσω στο μαγαζί, να έλεγες "όχι μωρέ, δεν αξίζει τον κόπο". 😜🤣😝


ΥΓ. Το περί dedicated χώρου, εννοείται ότι εννοείται. Κι αυτό το θέμα, οικονομικής φύσεως είναι.
Αν κάτι αξίζει τον κόπο,είναι η ευχέρεια στο να επιλέγει καθένας για τον εαυτό του ό,τι θα έκρινε ο ίδιος αναγκαίο και όχι να λογαριάζεται ως ΄΄μάστιγα΄΄ ή παραφωνία επειδή δεν θα τον συγκινούσαν τα διάφορα οινοπνευματώδη, αυτκίνητα, κλιματιστικά κτλ όπως άλλους.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.638
Reaction score
138.653
Το κακο ( :gotcha: ) ειναι οτι στο τελος θα συμφωνησουμε ολοι με τον γκρινιαρη τον dapost, οτι ματαιοτης, ματαιοτητων, τα παντα ματαιοτης και ολα ειναι ατμός
Εξ αρχής συμφωνούμε με τον νταποστ. 😎

Είναι ζήτημα αρχής να συμφωνούμε. 😘

Πως θα μπορούσες να διαφωνήσεις άλλωστε.😜
Απλώς το συζητάμε ρε παιδί μου.. 😂😜🤣

από περιφερικές ηχειακές μονάδες που θα είχαν καθεμία ιδιαίτερη συμπεριφορά ως προς την περίθλαση από την εγγενή τους αρχιτεκτονική...Αυτή η συμπεριφορά θα νοθεύει τον άμεσο ήχο που εκπέμπουν ακριβώς σε συχνοτικές ζώνες όπου θα ήταν άκρως απαραίτητη μια ανόθευτη παροχή...

Θα έχουμε να κάνουμε με μια νοθεία ανεξέλεγκτη από το βαθμό ακουστικής φροντίδας στις επιφάνειες του ίδιου του χώρου,αφού θα είναι εντεταγμένη στον άμεσο ήχο καθενός καναλιού...
Βεβαίως, οι αλλοιώσεις που εισάγουν στην άμεση τα φαινόμενα περίθλασης, είναι σημαντικές, και αφορούν κάθε ηχείο, είτε μπρος δεξί είτε πάνω πίσω αριστερό, και βεβαίως δεν διορθώνεται με διαχυτικες διατάξεις στο δωμάτιο.

Μία συνήθεια που έχω εδώ και δεκαετίες 😜 είναι σε κάθε σπίτι που πάω, να σπρώχνω το κεντρικό ηχείο πιο μπροστά ώστε να μη προεξέχει από κάτω του το ξύλο του επίπλου, και το όμοιο να κάνω στα υπόλοιπα ηχεία αν προεξέχει η βάση στην οποία έχουν τοποθετηθεί. Δε τα δίνει σημασία ο κόσμος, αλλά ακούγονται... (θεωρητικώς σίγουρα, πρακτικώς παίζουν κι άλλα σημαντικότερο ρόλο)
 
Last edited:

Akis_G

Τηγανιτοειδές (κόντρα πλακέ) μπάσο!
Μηνύματα
2.362
Reaction score
8.042
Εξ αρχής συμφωνούμε με τον νταποστ. 😎
Τι λε ρε!
Εγω διαφωνω καθετα!
Που μας εβαλε επιστημονικη ταχα μου μελετη, ρωτησαν λεει 24 (!!!!) ατομα στο Σαλφορντ (κουφους Εγγλεζους ρε) ποσο καλο σας φαινεται αυτο που ακουτε και μας το παρουσιασε σαν το φακτ του οντιο και ειμαστε αγραμματοι λεει, δεν μπορουμε να το κρινουμε.
Ρε αμα παω απο κει, χαμος θα γινει, θα μας ακουσετε μεχρι κει πανω στα νοτια σκόπια!


...κατα τ'αλλα, ναι συμφωνουμε :smile:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.638
Reaction score
138.653
Αν κάτι αξίζει τον κόπο,είναι η ευχέρεια στο να επιλέγει καθένας για τον εαυτό του ό,τι θα έκρινε ο ίδιος αναγκαίο
Μπα, Yolo λέμε, ότι προλάβει κι αρπάξει ο κωλος μας. 🤣😜

Τα "αναγκαία" δε "φτάνουν", θέλει και το παντεσπάνι της η ζωή, αλλιώς θα τα φτιάξει μ'άλλον. 😝

Άσε που το "αναγκαίο" με το hi-end είναι όπως ο δγιάολος με το λιβάνι, απορώ ώρες ώρες σε τι φόρουμ νομίζεις ότι είσαι και με ποιους νομίζεις ότι μιλάς, εδώ είμαστε γεννημα θρεμμα της χαιεντοσύνης ιερό. 😂🤣😜

(όχι της ρωμιοσύνης, τουλάχιστον εδώ στα νότια Σκόπια που λέει ο άλλος ο απόγονος του Περικλέως βεβαίως βεβαίως)

Παραφραζοντας πάντως αυτό που είπες, θα έλεγα ότι αν κάτι αξίζει τον κόπο είναι η ευχέρεια στην ιδιοσυγκρασια μας να αφήνουμε ήσυχο τον καθένα να επιλέξει ο,τι θα έκρινε ο ίδιος αναγκαίο για τον εαυτό του.
Σιγά μη τον αφήσουμε ήσυχο, για ποιους μας πέρασες, για τίποτα ιππότες ευγενείς που περνάνε τη γιαγιά απέναντι στο δρόμο; Μέχρι να σβήσει ο ήλιος θα πιέζουμε σα πρεσες. 🤣😂😁😜🤣😂😝😅😁😜
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.713
Reaction score
58.443
Μπα, Yolo λέμε, ότι προλάβει κι αρπάξει ο κωλος μας. 🤣😜

Παραφραζοντας αυτό που είπες, θα έλεγα ότι αν κάτι αξίζει τον κόπο είναι η ευχέρεια στην ιδιοσυγκρασια μας να αφήνουμε ήσυχο τον καθένα να επιλέξει ο,τι θα έκρινε ο ίδιος αναγκαίο για τον εαυτό του.
Σιγά μη τον αφήσουμε ήσυχο, για ποιους μας πέρασες, για τίποτα ιππότες ευγενείς που περνάνε τη γιαγιά απέναντι στο δρόμο; Μέχρι να σβήσει ο ήλιος θα πιέζουμε σα πρεσες. 🤣😂😁😜🤣😂😝😅😁😜
Αρκεί να μην πιέζουν κάποιοι σαν ξινισμένες...μαιτρέσες. :roflmao:
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.113
Reaction score
85.643
Αρκεί να μην πιέζουν κάποιοι σαν ξινισμένες...μαιτρέσες. :roflmao:
Κυρίως να μην πιέζει ο @dapost, που θέλει να το γυρίσουμε όλοι στο μονοκάναλο

Αλλά αυτός δεν σας πειράζει, ε; :p
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.713
Reaction score
58.443
Κυρίως να μην πιέζει ο @dapost, που θέλει να το γυρίσουμε όλοι στο μονοκάναλο

Αλλά αυτός δεν σας πειράζει, ε; :p
Θα με πείραζε κάτι μόνο άμα του έδινα τη συγκατάθεσή μου...Δεν μας πειράζει τίποτα χωρίς αυτήν... :wink:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.638
Reaction score
138.653
Θα με πείραζε κάτι μόνο άμα του έδινα τη συγκατάθεσή μου...Δεν μας πειράζει τίποτα χωρίς αυτήν... :wink:
Εδώ μέσα έχουν δώσει αρκετοί τη συγκατάθεσή τους για να τους πάρουν ένα νεφρό για το νέο καλύτερο ντακ.
Έπεσες σε σφηκοφωλια, πρόσεχε. 😂🤣😜

Υπογράφεις το παρακάτω έντυπο, κι αναλαμβάνουμε μεις μετά, μη σε νοιάζει τίποτα.
 




Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.092
Μηνύματα
2.961.721
Members
38.287
Νεότερο μέλος
tenten300
Top